شلوارک جین Denim Shorts

پارچه‌های دنیم متریال دوخت شلوارک‌های جین هستند. شلوارک جین هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و با خیلی از آیتم‌ها ترکیب‌های فوق‌العاده‌ای را می‌سازد.
می‌توانید آن را با تی‌شرت سفید و بوت بلند بپوشید و یا با یک کفش پاشنه‌دار آن را استایل کنید. در زمستان می‌توانید زیر شلوارک جین خود جوراب شلواری بپوشید و با یک کتونی استایل خاص‌تان را تکمیل کنید.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک با پارچه‌های طرح‌دار Printed Shorts

از پارچه‌های راه راه گرفته تا پلنگی و خال‌خالی، از پرینت‌های کارتونی تا شخصیت‌های خیالی همه‌ی این‌ها ممکن است طرح شلوارک شما باشد.
مهم نیست این شلوارک طرح‌دار را می‌خواهید با چه چیزی بپوشید، با تیشرت طرح‌دار و یا ساده. شلوارک شما با تیشرت‌تان هماهنگ می‌شود.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک‌های کوتاه شده Cut-off Shorts

شلوارک‌های کوتاه شده همان جوری که از اسم‌شان پیداست شلوارهایی بوده‌اند که کوتاه شده‌اند.
اگر از طرفداران مدهای زمین دوست هستید، باید چندین شلوارک کوتاه شده در کمد لباس‌تان داشته باشید. شلوارهای شما ممکن است به هر دلیلی خراب شوند و فرقی نمی‌کند که برشکا باشند یا زارا، این خرابی‌ها معمولا در قسمت پاچه‌ی شلوارها رخ می‌دهد.
برای همین می‌توانید خرابی‌ها را جدا کنید و یک شلوارک زیبا داشته باشید. با قیچی و یا تیغ تیز این کار را انجام دهید. این شلوارک‌تان را می‌توانید با سنگ‌های زینتی و یا گلدوزی تزئین کنید.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک مردانه boy friend Shorts

این شلوارک‌ها که معمولا از پارچه‌های دنیم تولید می‌شوند، ظاهری شبیه به شلوارهای مردانه دارند.
حتی اگر برای زنان به شکل اختصاصی طراحی شده باشند باز هم نشانه‌هایی از شلوارهای مردانه در آن‌ها وجود دارد.
این شلوارک را با یک کتونی بپوشید و استایل مردانه طور خود را تکمیل کنید و یا آن را با یک صندل پاشنه‌دار بپوشید و تضاد جالبی ایجاد کنید.

شلوارک Jamaican

شاید اگر این کلمه را در اینترنت سرچ کنید شلوارک‌هایی با طرح پرچم کشور جاماییکا را به شما نشان دهد؛ اما جدای از اینکه این شلوارک‌ها می‌توانند طرح پرچم کشور جاماییکا داشته باشند، شلوارک‌های Jamaican، شلوارک‌هایی هستند که تا زانو و یا بالای آن قد دارند و می‌توانند هر طرح و رنگی داشته باشند.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک Bermuda

شلوارک‌های Bermuda بسیار خنک و راحت هستند. زنان در منطقه برمودا این شلوارک را به عنوان لباس شب در شب‌های تابستانی می‌پوشند و به دلیل علاقه‌ی زیاد و استفاده‌ی زیاد از این شلوارک‌ها در منطقه‌ی برمودا، این نام برروی آن‌ها گذاشته شده است.
این شلوارک‌ها را می‌توان با صندل‌های تخت و یا پاشنه‌دار استایل کرد. مزیت این شلوارک‌ها راحتی و خنکی و در عین حال شیک بودن آن‌ها است.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک chino

شلوارک chino نوعی شلوارک پیاده روی است. شلوارک‌های پیاده روی به شلوارک‌هایی با قد متوسط تا بلند اشاره دارد که به طور خاص برای سهولت در پیاده‌روی و انجام هرگونه فعالیت فیزیکی طراحی شده‌اند.
برای رعایت فاکتور راحتی ، متریال تولیدی این شلوارک‌ها اکثرا پنبه است. شلوارک های chino برای سهولت در پوشیدن زیپ دار هستند و در رنگ‌ها و طرح های متنوعی وجود دارند.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک wrap

شلوارک‌ wrap در دهه‌ی ۷۰ و ۸۰ میلادی به خاطر سبک خاصش مورد استقبال مردم قرار گرفته بود.
این سبک از شلوارک بعد از مدتی فراموش شد، اما در طی چند سال گذشته دوباره به چرخه‌ی مد بازگشته است.
امروزه می‌توانید شلوارک‌های پیچیده شده با پارچه را در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، با متریال مختلف و طرح‌های رنگارنگ پیدا کنید.
شلوارک wrap به نوعی مانند دامن است، به این معنی که پارچه به شکلی مشابه دور کمر شما می‌پیچد. Wrapها معمولا زیپ ندارند و به خاطر سبک خاص‌شان با بندی روی ناف بسته می‌شوند.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک Cargo

در ابتدا نوعی لباس نظامی برای سربازان انگلیسی بود و در زمان جنگ جهانی اول در دهه‌ی ۴۰ میلادی در آمریکا معرفی و همه‌گیر شد.
دو ویژگی مشخص این شلوارک پاچه‌های گشاد با تعداد زیادی جیب بزرگ بیرونی در هر دو طرف است. گرچه در گذشته آنها عمدتاً نوعی پوشش مردانه بودند، اما امروزه زنان زیادی طرفدار این نوع از شلوارک هستند.

این شلوارک‌ها نه تنها با رنگ‌های خاکی، قهوه‌ای و زیتونی بسیار جذاب به نظر می رسند بلکه با توجه به وجود جیب‌هایی که برای حمل تلفن‌های هوشمند، کیف پول، کلیدها و موارد دیگر قابل استفاده‌اند، بسیار کاربردی هم هستند.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک استرجی Slip shorts

شلوارک‌های استرجی نوعی شلوارک جذب زنانه هستند و به همین دلیل، زیر پیراهن، شلوار، دامن یا حتی شلوارک معمولی پوشیده می‌شوند.
مشخص است که شلوارک‌های استرجی از پارچه‌های کشی تولید می‌شوند. آن‌ها در سایزهای‌ مختلفی عرضه می‌شوند تا با انواع مختلف بدن متناسب باشند.
تا چند سال گذشته، پوشیدن شلوارک‌های کشی چیزی جز شکنجه برای خانم ها نداشت، اما به لطف پیشرفت در مهندسی نساجی و مواد، پارچه‌ای که برای تولید شلوارک‌ها استفاده می شود، فوق العاده نرم و پوشیدن آن بسیار راحت است.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک skort

skort در واقع یک شلوارک است که روی آن یک دامن دوخته شده. شاید این مدل یکی از راحت‌ترین روش‌های پوشیدن دامن است.
اگر عاشق دامن هستید اما از پوشیدن آن‌ها امتناع می‌کنید و معذب می‌شوید، skortها راه حل نهایی برای نگرانی‌های شما هستند. آنها به شما اجازه می‌دهند تا به راحتی قدم بزنید و بنشینید.
اسکورت ها واقعاً همه کاره هستند زیرا می توانند با بلوز، تی‌شرت، تاپ یا هر چیز دیگری که دوست دارید آن‌ها را استایل کنید.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک board

تقریباً شبیه به مایوی شنا مردانه است. شلوارک board بسیار راحت است و معمولا کمر آن با بند بسته می‌شود. رنگ‌های نئونی و طرح‌دار این شلوارک‌ها بسیار پرطرفدار هستند.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

شلوارک پلیسه pleated shorts

قد شلوارک‌های پلیسه اغلب کمی بالاتر از زانو است. رنگ‌های پاستلی این شلوارک‌ها برای تابستان بسیار مناسب و پرطرفدار هستند.
این شلوارک‌ها با کشیدن خطوط بصری عمودی از خط کمر،ران‌های شما را خوش فرم‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. اگر شما دارای اندام باریکی هستید، این شلوارک‌ها از ضرورت کمد لباس شما هستند.

شلوارک؛ یار قدیمی تابستان

در مورد انتخاب شلوارک وسواس زیادی به خرج ندهید نوعی که با آن راحت هستید را انتخاب کنید و فقط به مکانی که می‌خواهید به آن بروید فکر کنید. آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و با اعتماد به نفس بیرون بروید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish