شلوار جین بگی و نحوه ست کردن آنتابستان به دلیل گرمای زیاد، لباس‌های خاصی با خود به همراه دارد. یکی از انواع لباس زنانه که در استایل تابستانه نقش مهمی ایفا می‌کند، شلوار زنانه است. مسلماً پوشیدن شلوارهای جذب و اسکینی در تابستان خیلی عذاب آور است. از انواع شلوار زنانه که بسیار مورد استقبال جوانان قرار گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده، شلوار بگی یا اورسایز است. بهترین نکته در مورد شلوار بگی این است که به هر شکل بدنی می‌آید. شما می‌توانید با پوشیدن آن بسیار خوش استایل باشید و از راحتی و خنکی آن در تابستان لذت ببرید. اما حتماً شما هم برای استایل کردن شلوار بگی با مشکل روبرو هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه‌ی ست کردن شلوار جین بگی آشنا شوید.  

شلوار جین بگی چیست؟

  اگرچه بعید است امروزه کسی شلوار بگی که از ترندهای شلوار زنانه است را نشناسد؛ اما در ابتدا بهتر است کمی بیشتر درباره‌ی شلوار جین بگی بدانیم. شلوار بگی که در انگلیسی نیز baggy pants نامیده می‌شود، به شلوارهای سراسر گشاد و بلندی گفته می‌شود که گاهی ممکن است در قسمت کمر یا مچ پا، کش داشته باشند. اوایل که این شلوارها تازه ترند شده بودند، کمی عجیب به نظر می‌رسیدند و شاید استقبال زیادی از آن‌ها نمی‌شد؛ اما امروزه بسیار مورد علاقه‌ی جوانان قرار گرفته‌اند. این شلوارها بخصوص در تابستان بسیار کاربرد دارند، چون خیلی خنک و راحت هستند. اما سوالی که همواره مطرح است چگونه ست کردن آن است.   

شلوار جین بگی چیست؟

 شلوار جین بگی چیست؟  

نحوه‌ی ست کردن شلوار جین بگی

1. شلوار جین بگی با بلوز زنانه:

  فراموش نکنید همواره یکی از مهم‌ترین نکات در پوشیدن لباس، حفظ تعادل است. این یعنی اگر شلوار گشادی می‌پوشید بهتر است بلوز را سایزتان انتخاب کنید تا این تعادل برقرار شود. بنابراین یکی از بهترین راه‌های ست کردن شلوار بگی، پوشیدن آن با بلوز زنانه و تاپ جذب و یا بلوزهای توری است. این استایل برای مهمانی‌ها بسیار عالی است.  

2. شلوار بگی و تی‌شرت:

  این استایل، بسیار راحت و خودمانی است. می‌توانید تی‌شرت آزاد و خنکی انتخاب کنید، چون در آن بیشتر حفظ راحتی مهم است و اشکالی ندارد اگر این تعادل کمی به هم بخورد. این استایل بیشتر برای دورهمی‌های دوستانه کاربرد دارد. می‌توانید از این جا تی‌شرت مناسب خود را پیدا کنید.  

3. شلوار بگی و شومیز:

  یکی دیگر از راه‌های خوش‌استایلی با شلوار جین بگی، ست کردن آن با شومیز است. پوشیدن شلوار بگی رنگ روشن با شومیز سفید و صندل، یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن ظاهری خاص در مهمانی‌ها است.  

4. شلوار جین بگی و مانتو کتی:

  ست کردن شلوار جین بگی با مانتو کتی، یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای خوش استایل شدن است. می‌توانید کفش پاشنه بلند و روسری را هم در استایلتان وارد کنید تا حسابی برای یک مهمانی رسمی آماده شوید. اگر کفش کتانی را جایگزین کفش پاشنه بلند کنید، می‌توانید یک پیاده‌روی دلچسب را با دوستان تجربه کنید.  

5. شلوار بگی و مانتوی کژوال:

  اگر خیلی اهل استایل رسمی نیستید و به دنبال استایل راحت‌تری هستید، چه لباسی بهتر از یک مانتوی کژوال و خنک! به علت سبک خاص شلوار بگی، خیلی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند آن را با مانتوی کوتاه ست کنند تا استایلشان کمی متعادل‌تر شود؛ اما این سلیقه‌ی شماست که مهم است. اگر با مانتوی بلند حس بهتری دارید، امتحانش کنید.  

6. شلوار جین بگی با پیراهن اورسایز:

  این یکی از استایل‌های بسیار جذاب با شلوار جین بگی است. امروزه پیراهن‌های اورسایز بسیار محبوب شده‌اند؛ بنابراین ست کردن آن‌ها با شلوار بگی، استایل کژوال و خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد.   

شلوار جین بگی و پیراهن اورسایز

 شلوار جین بگی و پیراهن اورسایز  

7. شلوار بگی و کفش مناسب:

  همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، اگر استایل شما رسمی است و برای مهمانی یا سفر و جلسه‌ی کاری آماده شده‌اید، می‌توانید شلوارتان را با کفش پاشنه بلند و رسمی ست کنید. اما اگر می‌خواهید به یک قرار یا مهمانی دوستانه بروید، قطعاً کتانی بهترین و راحت‌ترین گزینه است، مخصوصاً کتانی سفید!  

چند نکته برای پوشیدن شلوار بگی

1. رنگ‌های خنثی انتخاب کنید:

  رنگ‌های خنثی قطعاً انتخاب‌های بهتری هستند. رنگ‌هایی مثل زغالی، مشکی، سورمه‌ای و آبی روشن به سادگی با لباس‌های دیگر ست می‌شوند و انتخاب‌های مطمئنی هستند.  

2. بلوز خود را درون شلوار قرار دهید:

  از آن جایی که شلوار شما گشاد است، با قرار دادن بلوز درون شلوار می‌توانید نظم بیشتری را در استایلتان برقرار کنید. به این صورت با نشان دادن خط کمر، اندامتان زیباتر جلوه می‌کند.  

3. سعی کنید تعادل را حفظ کنید:

  حفظ کردن تعادل همیشه باعث بهتر شدن استایل شما می‌شود. از آن جایی که شلوار بگی پارچه‌ی زیادی مصرف می‌کند، باید دقت کنید خیلی خود را در پارچه غرق نکنید. این یعنی توجه کنید که تی‌شرت خیلی گشاد یا مانتوی خیلی بلند با آن نپوشید. پوشیدن کفش پاشنه‌دار هم به حفظ تعادل شما کمک می‌کند و باعث می‌شود بلندتر و لاغرتر به نظر برسید.  

4. از کمربند استفاده کنید:

  استفاده از کمربند در انواع شلوار زنانه همیشه باعث می‌شود بهتر به نظر برسید، پس می‌توانید برای شلوار جین بگی خود از کمربند استفاده کنید.  

5. جزئیات زنانه به استایل خود اضافه کنید:

    اضافه کردن جزئیات زنانه باعث می‌شود استایل بهتری داشته باشید. استفاده از اکسسوری‌هایی مثل انگشتر، گردنبند، ساعت و کیف دستی به جذاب‌تر شدن شما کمک زیادی می‌کنند.     

- شلوار جین بگی و اکسسوری

 – شلوار جین بگی و اکسسوری  

6. شلوارهای بگی را پاکتی نکنید:

  به نظر می‌رسد پاکتی کردن شلوارهای بگی خیلی درست نباشد و شکل قشنگی به شلوار نمی‌دهد.  

7. در مراسم‌های رسمی شلوار بگی نپوشید:

  با اضافه کردن آیتم‌هایی مثل مانتو کتی یا کفش پاشنه بلند می‌توانید کمی استایل خود را رسمی کنید؛ اما در کل شلوار جین بگی کژوال است و برای مراسم‌های رسمی مثل عروسی و ختم و یا برای پوشیدن در اداره مناسب نیست. پس قبل از پوشیدن حتماً محیط را در نظر بگیرید.   در این مقاله با شلوار جین بگی که امروزه شلوار زنانه‌ی بسیار محبوبی است آشنا شدیم و نحوه‌ی ست کردن آن را با انواع لباس زنانه آموختیم. شلوار بگی بسیار راحت و خنک است. این شلوار انتخاب مطمئنی برای تابستان است. امیدواریم با خواندن این مقاله به این شلوارها علاقه‌مند شوید و از پوشیدن آن‌ها لذت ببرید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish