ترند شلوار جین مام استایل امسال از محبوبیت فراوانی برخوردار شد. این مدل شلوار در دهه ۸۰ میلادی و اوایل دهه ۹۰ مورد توجه استایلیش‌ها بود و طرفدار زیادی داشت. حالا و با گذشت چند دهه از آن زمان بازهم شلوارهای مام استایل به دنیای مد برگشته‌اند و حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارند. از آن‌جایی که زمان زیادی از ترند بودن این مدل شلوارها گذشته است، می‌خواهیم همراه شما از استایل‌هایی که با آن‌ها می‌توانید داشته باشید بگوییم. همراه ما باشید و دنیای مد را قدم بزنید.

مدل انواع جین مام استایل
مدل انواع جین مام استایل

شلوار جین مام استایل


شلوار جین مام استایل را از سال ۲۰۱۰ کمابیش در بین زنان و دختران جوان دیده‌ایم. اما در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ این مدل شلوار بیشتر جای خود را باز کرده است و افراد زیادتری از آن استفاده می‌کنند. این مدل شلوار کمری با فاق بلند دارد، قد آن بلند است و زیپ آن در قسمت جلوی شلوار است.


بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیرد. همین مورد سبب می‌شود که باسن را بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان می‌دهد. این شلوار اغلب به رنگ آبی روشن و یک‌دست است و مدل کلاسیک آن هیچ‌گونه سنگ‌شویی و محو شدگی رنگ ندارد. از ویژگی‌های دیگر شلوار مام استایل این است که تنگ نیست، به پا نمی‌چسبد و کمی حالت آزادی دارد. اما در قسمت مچ پا از آزادی آن کم می‌شود و کمی از قسمت بالا تنگ‌تر است، در اصطلاح مدل مخروطی دارد. البته مدل‌هایی هم هستند که به صورت راسته تا پایین ادامه دارند و طرفداران این مدل هم زیاد هستند. کمر این شلوارها برای راحتی بیشتر در کنار این‌که دکمه و زیپ می‌خورند، در قسمت پشت کمر کش‌دوزی دارند.

با ۱۰ ترند پساکرونایی آشنا شوید!

فاق بلند مام استایل / مدل راسته مام استایل

از ویژگی‌های خاص شلوار جین مام استایل


از ویژگی‌های خاص شلوار مام استایل این است که قد شما را کوتاه‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد. یعنی در واقع این مدل شلوار بیشتر مناسب خانم‌های قد بلند است. مدل کلاسیک آن اغلب دارای پارگی نیستند اما در مدل‌های جدیدی که به بازار آمده شاید بتوانید مدل پاره آن را پیدا کنید. شما ست‌های مختلفی می‌توانید با جین مام استایل داشته باشید؛ ست‌هایی مانند انواع بلوز و شومیز، ژاکت و بلیزر و مدل‌های مختلف کفش که در ادامه‌ی این مطلب همه را برایتان می‌گوییم. شما می‌توانید شلوار مام استایل‌تان را برای یک گردش عصرگاهی به همراه دوستانتان در شهر داشته باشید. اگر استایل مناسبی برای آن درست کنید حتی برای یک قرار ناهار هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل راسته مام استایل

مدل‌های مختلف ترند شلوار مام استایل


شلوارهای جین مام استایل مدل‌های مختلفی دارند که بنابر مدل‌های آن‌ها می‌توانید استایل‌های متفاوتی را داشته باشید. این مدل‌ها شامل موارد زیر هستند:


• جین مام استایل مشکی
• جین مام استایل آبی
• جین مام استایل آبی روشن
• جین مام استایل اسید شویی شده
• جین مام استایل بگی یا گشاد

جین مام استایل؛ مشکی


درست است که مدل‌های اصلی مام جین آبی هستند اما چون شلوار مشکی همیشه مشتری و طرفدارهای خودش را داشته است، مام جین مشکی هم یکی از پرفروش‌هاست. شما مطمئناً در یک شلوار مام جین مشکی بسیار شیک به نظر می‌رسید. اما برای ست کردن آن باید حواستان را جمع کنید تا به خوبی خودتان را نمایش دهید. برای ست کردن این شلوار گزینه‌های زیادی را می‌توانید انتخاب کنید و دست‌تان باز است. یکی از گزینه‌های جذاب برای مام جین مشکی، چکمه به همراه بلیزر و پیراهن سفید است. ظاهر شما با این انتخاب عالی می‌شود. بلوزهای راه راه، کت‌های چرم مخصوصاً به رنگ مشکی و یا مدل‌های مختلف بلوز و تی‌شرت را با آن امتحان کنید. با مام جین مشکی، حتماً می‌توانید یک ظاهر زیبا برای خودتان داشته باشید.

مام استایل مشکی

مانتوی مناسب با جین مام استایل مشکی


رنگ مشکی یکی از رنگ‌هایی است که به راحتی با هر رنگی ست می‌شود؛ مخصوصاً اگر تکه مشکی مدنظر شما شلوار باشد و چه بهتر این‌که جین هم باشد. شما به راحتی می‌توانید هر رنگی اعم از روشن و تیره را با جین مام استایل مشکی ست کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت رنگ مشکی این است که هر رنگی، با آن هماهنگ شود را درخشان‌تر نشان می‌دهد. به هرحال دست شما برای انتخاب باز است. در فصل تابستان انواع مانتوهای نخی و خنک را می‌توانید به همراه جین مام استایل مشکی داشته باشید. انتخاب بهتر برای این شلوار مدل‌های اورسایز است. برای فصل زمستان هم انواع مدل‌ها و رنگ‌های پالتو و بارانی مناسب این استایل است.

تی‌شرت‌ اورسایز به سبک‌های مختلف از کجا آغاز شد؟


جین مام استایل؛ آبی


یکی از استایل‌های بدون زحمت و راحت، جین آبی است. بنا به موقعیتی که می‌خواهیم شرکت کنیم اولین گزینه‌ای که همه‌ی ما به آن فکر می‌کنیم جین آبی است. جین آبی با لباس‌های زیادی ست می‌شود. این لباس‌ها شامل بلوزهای رنگی از سفید تا قرمز و مشکی و حتی رنگ‌های نود و خنثی هستند. تی‌شرت‌ها با رنگ‌های مختلف هم انتخاب مناسبی برای شلوار جین مام استایل هستند. برای این‌که ظاهر خوب و کمی متفاوت داشته باشید می‌توانید یک کمربند مناسب را برای استایل خودتان در نظر بگیرید. کمربندها می‌توانند استایل شما را به روز و ترندی نمایش دهند. خوبی این مدل جین این است که برای تمام فصول قابل استفاده است و به راحتی می‌توانیم نام « شلواری برای تمام فصول » را بر روی آن بگذاریم.

جین مام استایل آبی
جین مام استایل آبی

مانتوی مناسب با جین مام استایل آبی


از آن‌جایی که رنگ آبی رنگ سردی است، بهتر است مانتویی که با آن انتخاب می‌کنید کمی به استایل شما گرما ببخشد. رنگ‌های گرم مانند گلبهی، بنفشِ قرمز، سرخابی و یا هر رنگ گرمی که در نظر دارید، برای ساختن یک استایل زیبا مناسب است. در تابستان دست‌تان برای انتخاب رنگ‌ها بازتر است و می‌توانید یک استایل خوش رنگ داشته باشید. اما برای زمستان چون رنگ‌ استایل‌ها به تیرگی تمایل دارند، رنگ‌های انتخابی شما با جین مام استایل آبی کمی تفاوت خواهند داشت. پیشنهاد ما به شما رنگ‌های کرم روشن و تیره، مشکی، قهوه‌ای، نارنجی تیره و … است. برای انتخاب رنگ شال و روسری‌، هم می‌توانید آن را با رنگ شلوار هماهنگ کنید؛ یعنی هم می‌توانید از طیف آبی انتخاب کنید یا از تناژ رنگ مانتو بهره ببرید.


جین مام استایل؛ آبی روشن


مدل دیگر جین مام استایل به رنگ آبی روشن است. این رنگ جین را می‌توانید هم با لباس‌هایی ست کنید که استایل شما شبیه دهه ۸۰ شود و هم می‌توانید مدل‌های امروزی را انتخاب کنید. مام استایل آبی روشن برای موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک بلوز سفید به همراه بلیزری ساده و یا با طرح پوست حیوانات، می‌تواند استایل شما را با مام استایل آبی روشن زیبا جلوه دهد. شاید پوشیدن این مدل شلوار کمی جسارت بخواهد و زیرا هم قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد و هم اندام را بزرگ‌تر از سایز واقعی نمایش می‌دهد. پس با این حساب وقتی رنگ آن آبی روشن باشد مشخصه‌هایی که گفتیم را پررنگ‌تر هم می‌کند. اگر شما عاشق رنگ آبی روشن هستید، برای این‌که کمی استایل با این رنگ را تعدیل کنید می‌توانید از بلیزر مشکی استفاده کنید. بلوز مشکی با این ست ترکیب خوبی را برای شما می‌سازد.

جین مام استایل آبی روشن
جین مام استایل آبی روشن

چه مانتویی با جین مام استایل آبی روشن بپوشیم؟


از رنگ‌هایی که در سال ۲۰۲۱ بسیار ترند هستند رنگ‌های پاستلی است. جین مام استایل آبی روشن هم نوعی از رنگ پاستلی به شمار می‌آید. شما برای انتخاب یک مانتوی زیبا به آسانی می‌توانید یکی از رنگ‌های پاستلی را که امسال ترند هستند انتخاب کنید. فقط کافی‌ست که سری به طیف گسترده‌ی رنگ‌های پاستلی بزنید، تا رنگی را که دوست دارید و با سلیقه‌ی شما هم‌خوانی دارد پیدا کنید.
چون مام استایل‌ها چون مدل‌های گشادی هستند بهتر است مدل مانتوی‌تان را هم گشاد انتخاب کنید. مانتوی تنگ و چسبان زیاد برای این مدل شلوار مناسب نیست. مدل‌های اورسایز و مدل‌هایی که با اندازه‌ی اندام شما مطابقت دارند برای آن‌ها بسیار خوب هستند.


جین مام استایل اسید شویی شده


اگر به دنبال ساختارشکنی هستید جین مام استایل اسید شویی شده مناسب شماست. این مدل از جین برای کسانی که از تکرار خسته شده‌اند و می‌خواهند کمی تفاوت را در ظاهر خودشان داشته باشند بسیار مناسب است. تی‌شرت‌ها و بلوزهای زیادی با این مدل جین هماهنگ است. شما هم می‌توانید تی‌شرت خودتان را ساده انتخاب کنید و هم با بلوزی ساده و یا با طرح‌های ساده بپوشید. چون شلوار طرح‌های شلوغ و ناهماهنگ دارد و امکان دارد نگاه بیننده را جذب کند، بهتر است برای بلوزتان سادگی را برگزینید. از مدل کفش‌هایی که برای این شلوار مناسب است ما به شما کفش‌های پاشنه‌دار و اسپرت را پیشنهاد می‌کنیم. شاید تعجب کنید؛ اما درست است، کفش پاشنه بلند این استایل را زیبا می‌کند.

تاثیر کمربند در استایل؛ چطور از کمربند در استایل خود استفاده کنیم؟

جین مام استایل اسیدشویی
جین مام استایل اسیدشویی

چه مانتویی با جین مام استایل اسید شویی شده مناسب است؟


برای انتخاب مانتو، مانند بلوز بهتر است که آن را ساده انتخاب کنید. به خاطر شلوغی مدل شلوار، سادگی رنگ و طرح مانتو استایل شما را زیباتر می‌کند. اما حواس‌تان باشد مانتوهای مدل کلاسیک و مجلسی مناسب این شلوار نیستند. سعی کنید مانتوهای راحت، گشاد و تابستانی را انتخاب کنید.


شلوار جین گشاد یا Baggy


شلوار جین گشاد یکی از راحت‌‌ترین مدل‌های شلوار جین است. این مدل کمر اندازه دارد، قسمت ران‌ها کمی گشاد است و به همان صورت تا پایین ادامه پیدا می‌کند. بعضی از مدل‌های آن کمی گشادتر هستند و بعضی دیگر تنگ‌تر. بسته به سلیقه‌ی شماست که کدام مدل را برای استایل‌تان انتخاب کنید. اما در کل شلوار بگی از آن دسته شلوارهایی‌ست که با آن احساس راحتی زیادی دارید. بلوز و تی‌شرت مناسب برای این استایل مدل‌های تنگ آن است. تی‌شرت‌هایی که در قسمت جلوی لباس گره می‌خورند، مدل‌هایی که کمی کوتاه‌تر از مدل‌های عادی هستند و بلوزهای فیت. البته برای این شلوار تی‌شرت مناسبت بیشتری دارد و شما را زیباتر می‌کند.
برای روی بلوز یا تی‌شرت از کت‌ها و ژاکت‌های اورسایز می‌توانید استفاده کنید. کفش کتانی و پاشنه بلند مناسب این استایل است و ظاهر خوبی برای شما می‌سازد. رنگ‌های شلوار جین گشاد یا بگی، مشکی، آبی روشن و آبی هستند که هر سه تای این رنگ‌ها بسیار با این برش و سبک زیبا هستند. در کل این مدل از جین به راحتی با لباس‌ها ست می‌شود و در مکان‌های مختلف قابل استفاده است.

جین مام استایل بگی یا گشاد
جین مام استایل بگی یا گشاد

چه مانتویی با جین مام استایل گشاد یا بگی بپوشیم؟


برای شلوار جین مام استایل بگی یا گشاد، مانتویی که انتخاب می‌کنید بهتر است یا بالای زانو باشد و یا بلند تا میانه‌های ساق پا. استایل شما با این مدل مانتوها زیباتر خواهد شد. از نظر رنگ هم بنابر رنگی که شلوار شما دارد، اعم از مشکی، آبی روشن و آبی، می‌توانید با راهنمایی‌هایی که بالاتر گفتیم انتخاب کنیم.

مدل مانتو مناسب برای جین بگی
مدل مانتو مناسب برای جین بگی

چه مکان‌هایی مناسب پوشیدن شلوار جین مام استایل است؟


برای این‌که بدانید جین مام استایل مناسب چه مکان‌هایی است ما پیشنهادهایی برای شما داریم. اگر اهل کافه‌گردی هستید، یا دوست دارید به گالری هنری بروید این سبک شلوار مناسب است. البته در دورهمی‌ها و مهمانی‌های دوستانه هم استایل خوبی است و ظاهر زیبایی می‌توانید با آن داشته باشید. لباس‌هایی که می‌توانید با آن ست کنید تی‌شرت و انواع بلیزر است. شما حتی می‌توانید در یک دورهمی رسمی‌تر آن را با یک بلوز ابریشمی هم ست کنید تا استایل سنگین‌تری داشته باشید. تی‌شرت‌هایی با چاپ‌های فانتزی، مدل‌های پوست حیوانات و مدل‌های تنگ با این شلوار قابل استفاده‌اند.


شاید اغلب افراد فکر کنند که بهترین کفش برای شلوار مام جین، مدل‌های اسپرت است. اما کفش‌های پاشنه بلند هم با شلوار جین مام استایل، سبک مناسبی برای شما می‌سازند. برای تکمیل خودتان اکسسوری‌ها گزینه‌ی مناسبی هستند. یک گردنبند و یا دستبند سبب می‌شود که به خوبی بدرخشید.

ترندهای لاک ناخن در پساکرونا (۲۰۲۱)

استایل مناسب برای مکان‌های مختلف با جین مام استایل
استایل مناسب برای مکان‌های مختلف با جین مام استایل

جین مام استایل الهام گرفته از دهه ۹۰


اوج شلوار مام استایل مربوط به دهه ۹۰ میلادی است. برای این‌که زیبایی و اصالت این شلوار را به نمایش بگذارید، می‌توانید استایل‌تان را شبیه به زنان در دهه ۹۰ بسازید. برای این‌کار، یک تی‌شرت اورسایز چاپی انتخاب مناسبی است. مدل دیگری که شما را نزدیک به استایل دهه ۹۰ می‌کند بلوز یقه اسکی است. با این مدل‌ها استایل کلاسیک زیبایی به سبک گذشته خواهید داشت. از آیتم‌های دیگری که می‌توانید استفاده کنید کفش پاشنه گربه‌ای به همراه کت و یا ژاکت است. برای انتخاب رنگ پیشنهاد ما به شما رنگ‌هایی مثل زرد، صورتی و آبی است که با جین مام استایل بسیار دلپذیر و زیبا خواهند بود.

استایل دهه ۹۰ با جین بگی

جین مام استایل الهام گرفته از دهه ۸۰


در دههِ‌ی ۸۰ یکی از سبک‌هایی که مورد استقبال بود، سبک لباس پوشیدن پرنسس دایانا بود. شما هم می‌توانید به زیبایی او لباس‌هایی را انتخاب کنید و بدرخشید. آیتم‌های پیشنهادی ما برای شما یک ژاکت کرم به همراه تی‌شرت اورسایز است. برای کفش، چکمه‌های بزرگ و چاق انتخاب خوبی خواهند بود. کیف‌تان را مشکی کوچک انتخاب کنید تا اندازه‌ی بزرگ تکه‌های دیگر لباس را جبران کند. سبک دیگر یک تی‌شرت به همراه بلیزر و یک کفش ورزشی است. مطمئن باشید که با انتخاب این سبک‌ها پشیمان نخواهید شد.

استایل دهه ۸۰ با جین بگی

تفاوت شلوار مام استایل با مام فیت


شلوار مام فیت هم مانند شلوار مام استایل است اما باهم تفاوت‌هایی دارند. شلوار جین مام فیت، همان‌طور که از اسمش پیداست، بیشتر قالب بدن است. این شلوار در قسمت‌های ران و پایین شلوار به بدن بیشتر می‌چسبد. اما شلوار جین مام استایل برخلاف جین مام فیت در قسمت ران و پایین شلوار کمی آزاد می‌ایستد. تفاوت دیگر آن‌ها در نوع پارچه‌ای است که برای دوخت شلوار مام فیت استفاده می‌شود. برای دوخت شلوار مام فیت انواع پارچه‌های ضخیم و نازک در رنگ‌های مشکی و آبی و یا حتی پارچه‌ای غیر از جین استفاده می‌شود. از نظرهای دیگر این دو شلوار تفاوتی باهم ندارند. یعنی از نظر بلندی فاق هر دوی آن‌ها دارای فاق بلند هستند، هردو به صورت مخروطی دوخته می‌شوند و در قسمت پایین تنگ‌تر هستند. البته شلوار مام فیت هم به صورت راسته و اسکینی وجود دارد و علاقه‌مندان این سبک‌ها را به خودش جذب می‌کند.

انواع شلوار مردانه

شلوار جین مام استایل برای افراد لاغر


اگر شما ریز اندام و لاغر هستید چند روش برای این‌‌که استایل مناسبی با جین مام استایل داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم. اول این‌که مانند همیشه یادتان باشد کفش پاشنه بلند برای شما بسیار مناسب است. پس آن‌ را با جین مام استایل هم استفاده کنید. البته نه این‌که کفش‌ کتانی را کلاً فراموش کنید. کفش‌های کتانی به خاطر راحتی همیشه در اولویت هستند مخصوصاً زمانی که شلوار جین به پا می‌کنید. به‌هرحال کفش کتانی برای کسانی که ظریف و لاغر هستند بهتر است گزینه‌ی دوم باشد. سعی کنید تعادل را در قسمت بالاتنه و پایین بدنتان حفظ کنید. کارایی جین مام استایل مانند جین اسکینی است، یعنی شما همان استایلی را که با اسکینی می‌پوشید با جین مام استایل هم می‌توانید داشته باشید. از پیشنهاد‌های ما برای شما بلیزر، کت چرمی و مدل‌های مختلف ژاکت، کمی بزرگ‌تر از سایز خودتان است.

مام جین برای لاغرها
مام جین برای لاغرها

شلوار مام استایل برای افراد پلاس سایز


جین مام استایل یکی از بهترین گزینه‌ها برای انواع اندام است. چون کمر آن بالاتر از ناف می‌ایستد، قد پاهای شما را بلندتر نشان می‌دهد. در ضمن فرم اندام ساعت شنی را برای‌تان می‌سازد. به همراه آن یک تی‌شرت و یا بلوز سایز خودتان با طرح ساده بپوشید. تی‌شرت می‌تواند ورزشی باشد و اندام شما را به خوبی در بربگیرد. برای کفش بهتر از مدل‌های پاشنه‌دار استفاده کنید تا قد شما را بلندتر کند و پاهایتان را کشیده نمایش دهد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های تیره برای استایل‌تان بهره ببرید. شما هم می‌توانید جین و هم تی‌شرت‌تان را تیره انتخاب کنید تا لاغرتر به چشم بیایید. اما از انتخاب رنگ‌های نود و یا پارگی بر روی زانو نترسید.

جین مام استایل برای افراد پلاس سایز

در این میان کدام مدل از ترندهای شلوار جین مام استایل بیشتر مورد علاقه شماست؟ ترجیح می‌دهید بنابر ترند سال ۲۰۲۱ و مدل‌های جین که در بازار موجود است کدام مدل را برای خودتان انتخاب کنید؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish