فشن مانند بسیاری از هنرهای دیگر، راه بیان احساسات است. والنتینو، خانه مد ایتالیایی، برای بهار ۲۰۲۰ کلکسیونی متفاوت و دیدنی را طراحی کرد که در پکن چین به نمایش در آمد. پیرپائولو پیچیولی، طراح و مدیر این کلکسیون در این باره می گوید: «درست است که هر چه یک برند زنده تر و با واقعیت منطبق تر باشد بهتر است اما نباید تاثیری که خاص بودن و بولد بودن لباس روی ذهن ما می گذارد را نادیده گرفت. طراحی این گونه لباس ها جسارت خاصی می خواهد که ما در این کلکسیون نشان داده ایم.»

پائولو از سمبل ها، رنگ ها و تزیینات استفاده و روح ایتالیایی رنسانس را با شکوه و جلال چینی ترکیب کرد. به گفته او: «رویاهای ما غیر ممکن را ممکن می کند. من سعی کرده ام که با تلفیق هنر ایتالیایی و چینی پا را فراتر از واقعیت ها بگذارم.» پائولو با ترکیب دو فرهنگ و دو جهان متفاوت، هارمونی زیبایی آفرید. در دنیای پست مدرن امروز که همه چیز یک شکل و یک رنگ شده، او به ما معنای واقعی طراحی لباس را یادآوری کرد.

لباس های او از پارچه های ابریشمی حجیم با طرح های بولد و براق دوخته شده اند. پاپیون یکی از آیتم های مهم این کلکسیون است که به صورت بزرگ روی لباس قرار گرفته و آن را از سادگی در می آورد. طرح لباس ها یا ساده یا گلدار انتخاب شده که با به لباس ها ظرافت و زنانگی بیشتری می بخشد. رنگ های طلایی، قرمز، سبز، صورتی، مشکی و سفید از رنگ های غالبی هستند که هنر چینی را به ایتالیایی پیوند می دهد. حتی برخی از مدل ها، برای این که با لباس هایشان ست شوند، صورت شان را رنگ و با رنگ لباس شان ست کردند.

والنتینو با این کلکسیون قصد داشت فاصله ها را بردارد. فاصله های بالا و پایین، هنر خیابانی و هنر لاکچری و گذشته و حال را. برای او این کلکسیون تجربه ای بود تا جهان دیگری را کشف کند. او می گوید: «برای این که بتوانی جهان دیگری را کشف کنی، ابتدا باید جهان خودت را دریابی.»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish