لیدی گاگا در نقش پاتریزیا رجیانی

لیدی گاگا در این فیلم نقش پاتریزیا رجیانی را ایفا می‌کند که پس از چند سال زندگی مشترک با مائوریتسیو گوچی، نوه بنیانگذار شرکت گوچی و رئیس خانه مد گوچی، کسی را مامور می‌کند تا همسرش را به قتل برساند. گریم و لهجه ایتالیایی لیدی گاگا برای این نقش توسط بسیاری از افراد، مورد تحسین قرار گرفته است.

آدام درایور در نقش مائوریتزیو گوچی

مائوریتزیو گوچی، فرزند رادولف گوچی و نوه بنیانگذار برند گوچی، یعنی گوچیو گوچی است. آدام درایور، بازیگر کاربلد آمریکایی، نقش این کاراکتر را در فیلم «خانه گوچی» ایفا می‌کند. عینک او در فیلم کاملا مشابه عینک حقیقی مائوریتزیو گوچی بوده است. ماریتزیو گوچی با مدیریت غلط و طمع خود شرکت را در معرض سقوط قرار داده بود.حتما بخوانید…ارایه جدیدترین پوشاک آقایان توسط گوچی۸ درس مهمی که از برندهای مشهور آموختم۸ حقیقت در مورد جورجیو آرمانی که تاکنون نمی‌دانستید

جرد لتو در نقش پائولو گوچی

پائولو گوچی یکی از 4 فرزند آلدو گوچی است که در دهه 60 میلادی به عنوان طراح اصلی برند گوچی در این شرکت فعالیت می‌کرد. او در سال 1980 از شرکت خانوادگی خود اخراج شد. گریم جرد لتو نیز در این فیلم اعتراضاتی را از سوی خانواده گوچی به همراه داشت. آن‌ها از موهای دائما نامرتب لتو در این فیلم اعلام آزردگی کردند.

آل پاچینو در نقش آلدو گوچی

آلدو گوچی، فرزند دیگر گوچیو گوچی و عموی مائوریتزیو گوچی بود که آل پاچینو، نقش او را در این فیلم ایفا کرده است. ایفای نقش آلدو گوچی توسط آل پاچینو اعتراضات زیادی را از سوی خانواده گوچی به همراه داشت. آن‌ها معتقد بودند که آلدو گوچی جذاب و قد بلند بوده در حالیکه آل پاچینو در این فیلم قد کوتاه و چاق است.

جرمی آیرنز در نقش رودولفو گوچی

رودولفو گوچی، کوچک‌ترین فرزند گوچیو گوچی و پدر مائوریتزیو بود که با نام مستعار مائوریتزیو دآنکورا به حرفه بازیگری مشغول بود. او در سال 1983 درگذشت و دارایی خود را به تنها فرزندش مائوریتزیو سپرد. مدیریت برند گوچی، پس از مرگ رودولفو به مائوریتزیو رسید.ایفای نقش رودولفو در این فیلم به عهده جرمی آیرنز بوده است.

سلما هایک در نقش جوزفین پینا آئوریما

پینا آئوریما، دوست صمیمی پاتریزیا رجیانی بوده و به نوعی شریک این بازیگر در ماجرای قتل مائوریتزیو گوچی بوده است. ایفای نقش پینا آئوریما در فیلم «خانه گوچی» را سلما هایک برعهده داشته است. جالب است بدانید سلما هایک، همسر مدیر عامل فعلی شرکت کرینگ است و گوچی از شرکت‌های تابع کرینگ می‌باشد.

با برند گوچی در فیلم گوچی بیشتر آشنا شوید

هنگام راه اندازی یک کسب و کار خانوادگی همیشه مشکلاتی وجود دارد. اما گوچی ها مفهوم مد و کسب و کار خانوادگی «درام خانوادگی» را ارتقا دادند. داستان سلسله گوچی اکنون به لطف House of Gucci به اخبار با یک مجموعه جذاب بازگشته است. این فیلم وقایع گوچی، خانه مد مشهور ایتالیایی را بازگو می کند.

این فیلم در مورد روابط آشفته پاتریزیا گاگا (لیدی گاگا) و مائوریتزیو گوئیچی (آدام درایور) است. ازدواج آنها همراه با تجارت خانوادگی پس از یک مرحله ماه عسل منحل می شود. بسیاری از اعضای خانواده برای کنترل برند می جنگند، از جمله پائولو گوچی (جرد لتو) که به عنوان شخصیتی پرشور به تصویر کشیده شده است. بازی لتو از پائولو هم با تحسین و هم با انتقاد مواجه شده است. لتو نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جوایز انجمن بازیگران سینما، جوایز انتخاب منتقدان و نامزدی جایزه رازی برای بدترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. به نظر می‌رسد لتو به این واکنش‌های متفاوت اهمیتی نمی‌دهد: «من دوست دارم در آن بخش ناپدید شوم. این غیر معمول نیست. این نحوه تفسیر مردم از هنر من است که از همه عجیب تر است. او توضیح داد که هر کسی یک روش دارد.

در ادامه خلاصه ای از همه چیزهایی که باید در مورد نقش پائولو گوچی در این شرکت بدانید آمده است.

پائولو گوچی کی بود؟

پائولو گوچیو گوچیو، نوه گوچیو گوچیو – مردی که برند گوچیو گوچی را در سال 1906 تأسیس کرد – یکی از اعضای خانواده گوچی است که در تجارت خانوادگی گوچیو کار می کرد. پائولو زمانی مسئول عملیات آمریکایی گوچی بود. اما این خیلی طول نکشید. پائولو و بقیه در نهایت مجبور شدند سهم خود را در شرکت بفروشند.

پائولو گوچی به اندازه پدرش آلدو گوچی، عمویش رودولفو گوچی و پسر عمویش مائوریتزیو گوچی درگیر گوچی نبود. با این حال، او در اوایل دهه 60 به عنوان مدیر ارشد طراحی گوچی مشغول به کار بود. طبق آگهی ترحیم نیویورک تایمز در سال 1995، او ادعا کرد که 80 درصد اقلام گوچی را طراحی کرده است.

چه چیزی اشتباه پیش رفت؟

پائولو گوچی دو بار از کسب و کار خانوادگی خود اخراج شد. عمویش رودولفو اولین بار پائولو گوچی را اخراج کرد، در حالی که پدرش آلدو بار دوم او را اخراج کرد.

زمانی که آلدو کسب و کار خانوادگی خود را به آمریکا آورد، پائولو به عنوان معاون رئیس و مدیر عامل Gucci Parfums of America و Gucci Shops Inc. منصوب شد. متأسفانه، سرمایه گذاری آمریکایی طبق برنامه پیش نرفت. رودولفو پس از یک سال، رودولفو را از شرکت مادر گوچی اخراج کرد. او ادعا کرد که وظایف خود را در کارخانه فلورانس انجام نداده است و در غیر این صورت در کار خود شکست خورده است.

پائولو یک برند مد به نام خود راه اندازی کرد و برای دریافت غرامت علیه گوچی شکایت کرد. به گفته آسوشیتدپرس، آلدو پائولو را اخراج کرد.

از آن زمان به بعد، پائولو و خانواده‌اش دائماً در درگیری بودند. پائولو قربانی یک جلسه تاسف بار هیئت مدیره در سال 1982 شد. او علیه جورجیو، روبرتو و پسر عمویش مائوریتزیو اتهامات تجاوز جنسی مطرح کرد.

معامله با پائولو چیست؟

پائولو از گوچی اخراج شد و سعی کرد از خانواده اش برای حق استفاده از نامش برای راه اندازی برند مد خود شکایت کند. به گفته او، او میلیون‌ها دلار برای شکایت از خانواده‌اش به خاطر نقض قرارداد خرج کرده است.

طبق قانون مد، او برنامه های بلندپروازانه ای برای این برند داشت. او رویای ایجاد «لامپ و عینک آفتابی، مبلمان و لوازم جانبی رختخواب و پارچه، دیوارپوش، لباس زیر زنانه و لباس زیر زنانه، بشقاب و ظروف تخت» را در سر داشت. با این حال، او نتوانست «پائولو گوچی» را راه اندازی کند. او مدت کوتاهی پس از اینکه به او اجازه داده شد از نام خود در خط تولید خود استفاده کند، مد را ترک کرد. او در سال 1980 کار در تجارت خانوادگی را رها کرد و تمام سهام گوچی خود را به قیمت 45 میلیون دلار در سال 1987 فروخت. او در سال 1993 اعلام ورشکستگی کرد و ادعا کرد که 90 میلیون دلار بدهکار است.

پرونده های متعدد او چه شده است؟

پائولو ۸ میلیون دلار برای حق استفاده از نام خود برای برندش هزینه کرد. او همچنین شکایت هایی را برای حمله، ضرب و جرح و تحمیل یا ناراحتی عاطفی تنظیم کرد (این مورد اخیر مربوط به جلسه هیئت مدیره ناپایدار بود).

پائولو به دنبال قصاص شد و یک شکایت 13 میلیون دلاری علیه عمو، عمه و پدرش تنظیم کرد. پائولو به مقامات آمریکایی در پرونده فرار مالیاتی علیه پدرش پیشنهاد کمک کرد. پدرش سرانجام در سال 1986 پس از ارائه اطلاعات حساسی که آلدو را درگیر می‌کرد، دستگیر شد.

نباید تعجب کرد که جنی گاروود، همسر سابقش، از پائولو شکایت کرد. او ادعا کرد که او در پرداخت نفقه کودک کوتاهی کرده است. او 505600 دلار به او بدهکار بود. او به دلیل عدم پرداخت نفقه یا نفقه فرزند به پنج هفته زندان در شهر نیویورک محکوم شد.

این مرد چگونه مرد؟

پائولو گوچی 64 ساله بر اثر بیماری قلبی و کلیوی درگذشت. در سال 1995، او تنها چند هفته پس از قتل پسر عمویش، مائوریتزیو، درگذشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish