کیف چرمی

حصول به قابليت ردگيري كامل در زنجيره‌ عرضه‌ پوست تمساح شدني است و تحقيق آزمونه‌اي كه گروه السا در لوكروك و كيپ كبرا با استفاده از الصاق برچسب الكترونيكي روي تمساح‌ها، پوست‌ها و محصولات كامل انجام داده است و از پايگاه‌داده‌‌ نشان‌گر پيوند هر قطع پوست با تمساح‌داري‌ها استفاده كرده است مؤيد اين نكته است. حتي سوابق يكايك تمساح‌ها نيز مشخص است. اگر به تمامي تمساح‌ها يك به يك چنين برچسبي بزنيم و داده‌هاي مربوط به سراسر فرايند پرورش تمساح را ذخيره كنيم به نتيجه مي‌رسيم. محتواي اطلاعاتي كه در دسترس مصرف‌كننده است به داده‌هاي ذخيره شده و ميزان همكاري تمساح‌داري،دباغي، توليدكننده و خرده‌فروش بستگي دارد. شفاف‌سازي كامل ميسر است اما مصرف كننده هم بايد به دريافت چنين ترازي از اطلاعات تمايل داشته باشد.
دوم آن كه وضعيت رفاهي تمساح‌ها در تمساح‌داري‌ها را مي‌توان با به كار گرفتن ميزان مستقل و تابع سامانه‌هاي معتبر صدور گواهي به طور عيني و علمي پايش‌گري و راستي‌آزمايي كرد.

پوست تمساح


تمام محصولات از جنس چرم تمساح و توليد شركت كيپ كبرا هم‌اكنون با كارتي همراه هستند كه به مصرف كننده امكان مي‌دهد از محل پرورش تمساح آگاه شود.
هدف نهايي سامانه‌ گواهي السا اين است كه مشتري مطمئن شود خاستگاه چرم به كار رفته در محصول مورد نظر به دام‌داري‌هاي داراي گواهي مي‌رسد كه در آن‌ها موازين اخلاق، توسعه‌ پايدار و حقوق بشر را رعايت مي‌كنند. در گذشته گمان بر اين بود كه فقط در صورتي مي‌توان فراورده‌ از جنس چرم تمساح را ردگيري كرد كه فروشنده‌اش شركت بين‌المللي كالاهاي تجملي باشد و وقت و منابع زيادي صرف تدوين خط‌مشي‌هاي تداركات مبتني بر ضوابط اخلاق و توسعه‌ پايدار كرده باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish