وقتی به تازگی یک لباس یا پیراهن فوق العاده زیبا خریداری کرده اید، می خواهید فوراً آن را بپوشید؛ اما، از شما می خواهیم کمی صبور باشید و قبل از پوشیدن لباس ابتدا آن را بشویید

پوشیدن لباس های جدید شسته نشده چندان درست نیست. وقتی لباس می خرید قبل از پوشیدن حتما باید آن را بشویید چرا؟

آلودگی

اولین دلیل کاملاً واضح است: افراد بسیاری لباس فروشگاه را لمس کرده اند و احتمالاً قبل از شما چند نفر آن را امتحان کرده اند، به همین دلیل لباس ها به سرعت کثیف شده، و با عرق و باکتری افراد مختلف آلوده شده اند؛ علاوه بر این ، افراد زیادی هستند که لباس ها را هنگام پرو روی زمین می اندازند، پس ممکن است لباسی که خریداری کرده اید خاکی باشد و شما متوجه آن نشوید.

لباس

مواد شیمیایی

بزرگترین دلیلی که باید لباس های جدید خود را بشویید ، مواد شیمیایی است که به لباس ها می زنند. تولیدکنندگان از این مواد شیمیایی برای اطمینان از چروک نشدن لباس ها در حین حمل از کارخانه به مغازه استفاده می کنند؛ همچنین برای جلوگیری از حمله حیوانات موذی در کشتی یا کامیون حمل لباس این مواد شیمیایی کمک کننده هستند و البته می توانند باعث تحریک پوست شما شوند!

تحریک پوست

آیا پوست حساسی دارید؟ پس دلیل دیگر الزام شستشوی لباس قبل از استفاده برای اولین بار، همین است، چراکه ممکن است لباس حاوی فرمالدئید باشد که می تواند باعث ایجاد التهابهای قرمز و کهیر روی پوست شما شود.

فرزندان

آیا پوست شما آنقدرها حساس نیست یا اهمیتی به آن نمی دهید؟ این امکان پذیر است اما بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند حداقل لباس های کودکان خود را، قبل از استفاده برای اولین بار حتما بشویید تا بدین طریق از پوست فرزندان خود محافظت کنید.

شستن لباس قبل از استفاده

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish