فروش سه ماهه دوم در غول لوازم آرایشی فرانسوی لورآل اندکی از انتظارات فراتر رفت، زیرا رشد مجدد در چین به خنثی کردن رشد کندتر در ایالات متحده کمک کرد، جایی که افزایش هزینه زندگی خریداران را وادار می کند تا کیف پول خود را سفت کنند.

uk.fashionnetwork.com/news/L-oreal-upbeat-on-china-despite-market-s-softer-rebound,1541050.html

این گروه مستقر در پاریس که دارای برچسب‌هایی از Maybelline تا Lancome است، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که فروش در ماه‌های آوریل تا ژوئن 10.1 میلیارد یورو (11.1 میلیارد دلار) بوده است که نسبت به سال قبل 13.7 درصد افزایش یافته است و از تحلیلگران پیشی گرفته است. بر اساس اجماع آلفای قابل مشاهده، انتظارات برای رشد 11.9 درصدی وجود دارد.

نیکلاس هیرونیموس، مدیر اجرایی لورآل، به رویترز گفت: بازار چین “واقعاً در حال رشد است”، اگرچه “با آن سرعتی که همه انتظارش را داشتند نبود.”

فروش لورآل در شمال آسیا، که عمدتاً از سرزمین اصلی چین می‌آید، 5.9 درصد افزایش داشته است که کمتر از انتظارات تحلیلگران برای رشد 9.5 درصدی در آنجا بود. رشد در اروپا شتاب گرفت و 20.8 درصد افزایش یافت در حالی که فروش آمریکای شمالی 9.7 درصد افزایش یافت، سرعتی کندتر از سه ماه اول.

چین به کانون اصلی سرمایه گذاران تبدیل شده است، زیرا ارقام اقتصادی ضعیف و بازگشت نرم تر برای بخش کالاهای لوکس در این کشور اخیراً بر قیمت سهام ریچمونت، مالک کارتیه و صنعت LVMH تأثیر گذاشته است.

مطالعه فروش آنلاین برچسب‌های لوازم آرایشی بین‌المللی در چین نشان داد که به بخش بازار انبوه تغییر می‌کند و عملکرد چند ساله محصولات گران‌قیمت را که قبل از همه‌گیری مشاهده شده بود، معکوس کرد.

ژان ژاک گویونی، مدیر مالی LVMH نیز گفت که برخی از رقبای این گروه در صنعت لوازم آرایشی برای افزایش فروش تخفیف و تبلیغات دارند.

در گزارش تحلیلگران سیتی که داده‌های حاصل از فروش پلتفرم تجارت الکترونیک علی‌بابا Tmall و Douyin، یک پلتفرم رسانه اجتماعی مشابه TikTok را تجزیه و تحلیل می‌کنند، می‌گوید: «به طور کلی، مصرف‌کنندگان در خرج کردن محتاط‌تر بودند و محصولات با ارزش برای پول را ترجیح می‌دادند».

رئیس لورآل گفت که شرکت فرانسوی این روند را ندیده است و خاطرنشان کرد که این گروه دارای برچسب هایی از هر دو طرف طیف در رتبه بندی برتر Tmall، JD.com و Douyin برای جشنواره خرید 618 – دومین پخش زنده بزرگ چین است. رویداد خرید بعد از روز مجردها.

هیرونیموس گفت L’Oreal از رشد کلی بازار زیبایی حدود 6.5 درصد در سرزمین اصلی چین فراتر رفته و سهم بازار را به دست آورده و در “نوجوانان” رشد کرده است.

بخش لوکس لورآل که با سهم بالای 30 درصد پیشرو در بازار لوازم آرایشی پیشرفته در چین است، دستاوردهای بیشتری کسب کرد.

با افزایش فروش برند Lancome و برند ژاپنی رده بالای تاکامی خود در چین و همچنین محصولات آرایشی که تحت برچسب های Yves Saint Laurent، Valentino و Prada تولید می کند، کمک شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.



Currency


en_USEnglish