مدل ‌های تیپ پاییزی و زمستانی مردانه

در تیپ پاییزی مردانه انواع مدل کت جین، بارانی مردانه، پالتو و نیم پالتو و کت تک و کاپشن مردانه حضور پر رنگ و چشمگیری دارند. اگر از طراحان مد سوال کنید ایده‌آل‌ترین فصل برای ایجاد ست‌های جذاب مردانه کدام فصل است بدون شک پاییز و زمستان را انتخاب می‌کنند. علت این انتخاب، آزادی عمل بیشتر برای ایجاد ست‌های لایه لایه است. در این سبک با ترکیب لباس‌های مختلف در رنگ‌های متنوع امکان ایجاد ست‌های جذاب و خلاقانه‌ را خواهید داشت.

ست کامل لباس مردانه به سبک پاییز و زمستان

تیپ پاییزی با بارانی مردانه

این تیپ برای پاییز و روزهای بارانی مناسب است. بارانی مردانه از نظر شکل و فرم یقه و قد لباس، تعداد دکمه و مدل قرار گیری دکمه‌ها از نظر ظاهری با هم تفاوت دارند. رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای استایل رسمی‌تری برای شما ایجاد می‌کنند. رنگ‌های روشن مثل کرم، بژ و سفید متفاوت‌تر و جذاب‌تر خواهند بود.

بارانی مردانه را با بلوز و پلیور مردانه، یقه اسکی مردانه و یا سویشرت جلو بسته و هودی مردانه می‌توانید ست کنید. از رنگ‌های پر طرفدار پاییز امسال طوسی و زرد است که به زیبایی با هم ست می‌شوند. به عنوان نمونه بارانی رنگ طوسی خود را با یک هودی زرد ست کنید.

تیپ پاییزی مردانه با کت جین

از پرطرفدارترین تیپ‌های اسپرت پاییزی برای مردان جوان پوشیدن کت جین مردانه است. این تیپ اسپرت به دلیل ضد آب نبودن برای روزهای بارانی مناسب نیست اما اگر لایه خزدار داشته باشند برای گرم ماندن در پاییز انتخاب خوبی است.

کت جین را با انواع مدل‌های شلوار جین می‌توانید ست کنید تا یک تیپ جین کامل بزنید، اما نکته مهم توجه به ترکیب رنگ کت جین و شلوار جین است. در این استایل کزوال می‌توانید بلوزهای مردانه طرح دار را با کت جین ست کنید.

استایل زمستانی مردانه با پالتو

پالتو در هر دو استایل کژوال و کلاسیک قابل پوشیدن است. در استایل رسمی و کلاسیک پالتو را با پیراهن مردانه و پلیور یقه هفت مردانه همراه با نیم بوت رسمی مردانه ست کنید. در تیپ رسمی بهتر است از رنگ‌ مشکی استفاده کنید.

برای استایل نیمه رسمی و کژوال پالتو به رنگ طوسی، شتری و به طور کلی رنگ‌های روشن را با هودی و پلیورهای رنگی ست کنید و این ست را با نیم بوت اسپرت مردانه تکمیل نمایید.

ست مردانه زمستانی با لباس‌های اسپرت و رسمی

بیشتر افراد لباس‌های خود را با توجه به استایل و سلیقه شخصی و موقعیت استفاده از لباس انتخاب می‌کنند. اگر از طرفداران ست لباس مردانه اسپرت هستید برای فصل زمستان ست کردن کاپشن مردانه با شلوار جین و نیم بوت اسپرت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای ایجاد گرمای بیشتر از زیر کاپشن می‌توانید هودی مردانه یا انواع بافت مردانه را بپوشید.

اگر از طرفداران استایل رسمی هستید پوشیدن پالتو مردانه را پیشنهاد می‌دهیم. البته پالتو در استایل کژوال نیز کاربرد دارد. در استایل رسمی پالتو را با پیراهن و یک بلوز یا پلیور یقه هفت مردانه بپوشید و ست خود را با پوشیدن نیم بوت مردانه رسمی تکمیل کنید.



نکاتی برای تیپ پاییزی مردانه

از نکات مهم در تیپ پاییزی مردانه توجه به ترکیب رنگ لایه‌های مختلف لباس و هماهنگی اجزای پوشش است. اگر از ترکیب کردن رنگ‌ها سر رشته ندارید به چرخه رنگ (دایره رنگ) توجه کنید و از رنگ‌های مکمل استفاده کنید.

به عنوان نمونه پالتوی رنگ شتری را می‌توانید با یک پلیور آجری، زرد، مشکی، زرشکی یا نارنجی و حتی یشمی ست کنید. یکی از نکات مهم برای تیپ پاییزی مردانه تناسب لباس‌های لایه‌های مختلف از نظر استایل است. اگر تیپ کژوال و روزمره را می‌پسندید تمام اجزای پوشش شما باید اسپرت باشند. به عنوان مثال شلوار جین را با نیم بوت اسپرت بپوشید و تیپ خود را با یک کت جین تکمیل کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish