مد مینیمالیست در مورد کنار گذاشتن چیزهای غیر ضروری است، و تنها چیزهایی را باقی می‌گذارد که ارزش و لذت واقعی را برای شما فراهم می‌کنند

خطرات مد سریع به خوبی شناخته شده‌اند. آلودگی گسترده آب از طریق استفاده از رنگ‌های ارزان و سمی،‌کوهستان‌هایی از ضایعات نساجی، استفاده فراگیر از مواد مبتنی بر سوخت‌های فسیلی مانند پلی استر، فشار بر پنبه کاران غیره این لیست ادامه دارد.خارج از این هرج و مرج، روندی در حال ظهور است که همه آن‌ها را کنار می‌گذارد. اکنون وقت آن است که بپرسیم: آیا یک لباس مینیمالیستی کلید یک زندگی شادتر و پایدارتر است؟

فقط مد نیست که از کنترل خارج شده است. مشکلات مد سریع در واقع فقط عطش جهانی برای چیزهای بیشتر با قیمت‌های ارزان‌تر و ارزان‌تر را منعکس می‌کند. این امر توسط تبلیغ کنندگانی تقویت می‌شود که در هر فرصتی مصرف‌گرایی را پیش می‌برند، که تحقیقات نشان می‌دهند که این امر می‌تواند سطوح اضطراب و افسردگی را افزایش دهد، برای مثال چشم و هم‌چشمی کردند

اگر شما تحت فشار کنار آمدن با تکنولوژی، ماشین، یا مد قرار دارید و نمی‌دانید در مورد آن چه باید بکنید، مراقب باشید. یک روند رو به رشد در مخالفت با مصرف‌گرایی و مد سریع وجود دارد، که مزایایی مانند زمان بیشتر، کاهش استرس، و همچنین سلامت مالی بهتر و پایداری را جلب می‌کند. و بهترین بخش این است که، همه ما می‌توانیم کاری را الان انجام دهیم که شادی کلی ما را تحت‌ تاثیر قرار دهد و بر روی سیاره تاثیر بگذارد.

مینیمالیستی1

مد مینیمالیستی چیست؟

گر در مورد ماری کوندو شنیده‌اید، در این صورت ممکن است در حال حاضر نظری در مورد این که مینیمالیسم چیست، داشته باشید. مینیمالیسم در مورد کنار گذاشتن چیزهای غیر ضروری است، و تنها چیزهایی را باقی می‌گذارد که ارزش و لذت واقعی را برای شما فراهم می‌کنند. مد مینیمالیستی به این معنی است که کم‌ترین مقدار لباس را در کمد خود داشته باشید که برای شما احساس خوبی داشته باشد و شادی به همراه داشته باشد.

مینیمالیسم نقطه مقابل روایت مصرف‌گرایی مدرن است، به دلایل ثابت شده.‌در یک بازار جهانی که می‌خواهید بیشتر و بیشتر مصرف کنید، مینیمالیسم می‌گوید: «هی! آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که عمدا کم‌تر داشته باشید؟» بدهی کمتر، بی نظمی کمتر، استرس کمتر، چیزهای کمتر! نتیجه، بدهی و استرس کمتر برای شما، و منابع ارزشمند کمتری برای چیزهایی که واقعاً به آنها احتیاج ندارید استخراج می‌شود.

کند کردن مد و حفظ یک کمد لباس مینیمالیستی

اگر در مورد مد آهسته چیزی نشنیده اید، این یک خرده‌فرهنگ مینیمالیستی در صنعت مد است. به جای خرید شدید برای مطابقت با روندهای هفتگی و دور انداختن لباس‌ها پس از یک‌بار پوشیدن در شنبه شب که از نظر مالی بسیار طاقت‌فرسا و بیهوده اسراف کننده است، اخلاق این است که “کمتر بخر ، خوب انتخاب کن، ماندگار شو.”

اگر به دنبال یکی از بهترین منابع اینترنتی برای کمک به شما در سفر مد مینیمالیستی خود هستید، دیگر به دنبال آن نگردید. این گروه از ۱۵ وبلاگ نویس مد تمام نکات و اطلاعاتی که شما برای الهام بخشیدن به سفر خود نیاز دارید را در اختیار دارند. مقالات آن‌ها را برای راهنمای گام‌به‌گام برای ایجاد لباس مینیمالیستی خود بررسی کنید. اما قبل از این که شروع کنید، این پنج نکته را در ذهن داشته باشید:

مینیمالیستی11

تعداد زیادی لباس (یا هر چیز دیگری برای آن) برای رسیدن به یک کمد مینیمالیستی وجود ندار:

  • مینیمالیست در مورد تنظیم دقیق سبک شخصی خودتان است و تنها قانون این است که خودتان را از افراط رها کنید
  • مینیمالیست لازم نیست یکنواخت باشد! آن را رنگارنگ و چند منظوره نگه دارید
  • موارد ناخواسته خود را فقط به محل دفن زباله ارسال نکنید. ابتدا با فکر آن‌ها را اهدا کنید، بفروشید یا هدیه دهید
  • از فضای خالی و قدردانی که به ذهن و روح شما سرازیر می‌شود لذت ببرید … به طور جدی!

مد مینیمالیست

این برندها روش‌های منصفانه‌ای را برای اثرات زیست‌محیطی، اخلاقی و حیوانی خود اجرا می‌کنند، و اگر شما به دنبال برخی از کالاهای اصلی مینیمالیستی اولیه هستید، نقطه شروع خوبی هستند.

میلا. ورت لباس‌های بی‌زمان، مینیمال و شیک ارائه می‌دهد، و جزئیات پیچیده‌ای را اضافه می‌کند که به لباس‌ها حس مدرن می‌دهد. برند اسلوونی می‌خواهد لباس‌های مطلوبی تولید کند، و از مسائل اخلاقی و زیست‌محیطی که صنعت مد ارائه می‌دهد، اجتناب کند. لباس‌ها را در اندازه‌های XS-XL پیدا کنید، یا سفارش تناسب سفارشی را به صورت رایگان بسازید.

مینیمالیستی3

برند Armedangels

مقرون به صرفه، اخلاقی و در روند. Armedangels آلمانی در کل از ما رتبه «عالی» گرفته‌اند. این برند تمام اصول اولیه برای زنان، مردان و کودکان را پوشش می‌دهد. قطعات با کیفیت و ماندگار Armangels از مواد سازگار با محیط زیست و دارای گواهینامه، مانند پنبه دارای گواهینامه جهانی ارگانیک نساجی (GOTS)، ساخته شده است. این برند همچنین برای حمایت از کارگران خود در خارج از کشور، کد رفتار بنیاد Fair Wear را پذیرفته است. محصولات آن در اندازه‌های XS-XL موجود هستند.

برند Neu Nomads یک برند مد پایدار مبتنی بر بروکلین هستند، که لباس‌های راحتی و ملزومات سفر ارائه می‌دهند. این برند متعلق به زنان است و توسط زنان اداره می‌شود، و هر روز برای ایجاد لباس‌های زیبا و پوشیدنی کار می‌کند، بدون این که اثری منفی بر محیط‌ زیست ما بگذارد. لباس‌ها را در اندازه‌های XS-L موجود هستند

کاتن Kotn

برند رسمی B Corp Kotn در کانادا مستقر است و با سازمان‌های غیردولتی محلی در دلتای نیل همکاری می‌کند تا به هر کودک در جوامع کشاورزی خود آموزش باکیفیت ارائه دهد و شکاف نرخ پایین سواد در بین جوامع را کم کند. با هر خرید، شما نه تنها با یک پیراهن زیبا زینت خواهید یافت، بلکه به سرمایه‌گذاری در زیرساخت مدرسه، مواد و حقوق معلمان نیز کمک خواهید کرد. کتن را در اندازه‌های XS-۲ XL پیدا می‌کنید.

گرامر GRAMMAR

این برند فروش پیراهن‌های سفید را آغاز کرد، اما اخیراً به طیف کاملی با خیاطی هوشمندانه، برش‌های خلاقانه و جزئیات تبدیل شده است که به این معنی است که یک شکل و استایل مناسب برای همه وجود دارد. همه لباس‌های GRAMMAR از پنبه ارگانیک صد در صد دارای گواهینامه GOTS تهیه شده و در شعبه‌های کوچک در شهر نیویورک تولید می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish