در دنیای امروز بارها با اصطلاح «فشن بلاگر» مواجه شده‌ایم. فشن بلاگر کسی است که در وبلاگ خود مقاله‌هایی در مورد مد و استایل می‌نویسد، عکس‌هایی از لباس‌ها و فیلم‌های فشن شو منتشر می‌کند. فشن بلاگر نوعی ترکیبی از استایلیست، روزنامه نگار و مدل است.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

آنها در واقع اینفلوئنسر(تأثیرگذار) مد به حساب می‌آیند. یک تأثیرگذار مد نماد یا شخصیتی است که عمدتاً بر روی مد متمرکز است. آنها این توانایی را دارند که با توصیه‌های خود بر خرید افراد تأثیر بگذارند. اینفلوئنسرهای مد معمولا تعداد زیادی دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارند و برندهای مختلف در مهمانی‌ها، سفرها و مراسم مختلف آنها را دعوت می‌کنند که محصولاتشان را بپوشند و به نمایش بگذارند.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

این افراد به یک جنبه حیاتی از کانال بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند. مشتریان به سمت رسانه‌های اجتماعی و تأثیرگذاران مد می‌روند که در مورد یک محصول جدید یا یک برند مد جدید یاد بگیرند. در این مطلب به معرفی چند فشن بلاگر معروف و موفق خواهیم پرداخت.

هلنا بوردون؛ راوی داستان زندگی

هلنا کمی تغییر در وبلاگ نویسی مد به ارمغان آورده است. او وبلاگ و وب سایت خود را با عکس‌های رنگارنگ، مکان‌های عجیب و غریب، لباس‌های راحت و هر آیتم مد رویایی دیگر پر می کند.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

او از وبلاگ و اینستاگرام خود به عنوان فرصتی برای گفتن داستان زندگی واقعی و رنگارنگش استفاده می کند. اما به غیر از داشتن وبلاگ، هلنا یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل HELA beauty است. او همچنین روی مراقبت از پوست  و گرفتن عکس‌های زیبا سرمایه گذاری می‌کند. وبلاگ مد و وب‌سایت هلنا ریشه‌های برزیلی او را در خود جای داده است.

ویکتوریا ماگرات، تبلیغ تجمل و زنانگی با مدرک دکترا

فکر می کنید چند تأثیرگذار یا  اینفلوئنسر در دنیای مد داریم که مدرک دکترا داشته باشند؟ هرچند تا که باشند ویکتوریا ماگرات  یکی از آنهاست که چند سالیست وبلاگ مد بریتانیایی In the Frow را اداره می کند.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

وبلاگ مد او تجمل، زنانگی، ظرافت و کلاس را تبلیغ می‌کند. او علاوه بر سبک مد رده بالای خود، ظاهر روزمره و توصیه‌هایی را در مورد روندهای عمومی آرایش و زیبایی به اشتراک می‌گذارد. اگرچه تأثیر مد او در وبلاگش است، اما حساب اینستاگرامش(@inthefrow) هم طرفداران خودش را پیدا کرده است.

دنیل برنشتاین دخترانه و جذاب و کژوال

وبلاگ دنیل برنشتاین، We Wore What، ترکیبی عالی از سبک دخترانه جذاب و راحت با ظاهری ساختاریافته و مد کژوال است. او همچنین مدل موهای زیبای خود را به نمایش می‌گذارد که همیشه مرتب و آراسته است.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

این وبلاگ همه چیز دارد، از مدیریت استرس و مدهای کمتر از 130 دلار گرفته تا روندهای عجیب و غریب. دانیل فقط یک وبلاگ نویس نیست بلکه یک طراح، مدیر عامل و نویسنده است. حتی یک نگاه ساده به اینستاگرام او الهامات شیک و زیبای روزانه به شما ارائه می‌دهد. دانیل همچنین به عنوان یک تأثیرگذار مد، میان برترین‌های سال 2022 هم حضور دارد.

گابی گرگ حس مثبت داشتن به بدن با سایز بزرگ

گابی یکی از مشهورترین وبلاگ نویسان سایز بزرگ است و کارش را از طریق وبلاگ خود « Gabi Fresh» آغاز کرد. گرگ این وبلاگ را در سال 2008 راه انداخت و محتوای خود را بر روی مد و زیبایی متمرکز کرد.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

او این سفر را آغاز کرد تا نگاه‌های کلیشه‌ای نسبت به زنان سایز بزرگ را تغییر دهد. گابی با این وبلاگ حس مثبت داشتن به بدن در عین شیک بودن، پر جنب و جوش و رنگارنگ بودن و مثبت بودن بدن را نشان داد. لباس‌های او مثل خودش مملو از زندگی است و  در سال 2012 هم پستی منتشر کرد که نشان می داد بدون شرمندگی با اندامی که اضافه وزنش را نشان می‌داد بیکینی راه راه پوشیده.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

در سال 2017، او خط تولید پوشاک سایز بزرگ Premme را با همکار نیکولت میسون راه‌اندازی کرد.

لیزا گاشه خوش شانسِ با اعتماد به نفس

لیزا گاشه،بنیانگذار و مدیر هنری برند Make My Lemonade است. او اهل بوردوست ولی در پاریس زندگی می‌کند. برند او یک برند پوشاک است که نقطه شروع آن به سال 2012 برمی‌گردد که لیزا وبلاگ  DIY ( do it yourself) « مد را خودتان به وجود آورید» را راه انداخت.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

این همان کاری بود که لیزا واقعاً به آن اعتقاد داشت. لیزا درباره وبلاگش می‌گوید: « به اندازه کافی خوش شانس بودم که خیلی سریع مخاطب پیدا کردم و توانستم شغلم را ترک کنم و به طور تمام وقت محتوا تولید کنم، کارگاه های آموزشی برگزار کنم و طراحی صحنه برای برندها را انجام دهم. این سه سال وبلاگ نویسی به من اجازه داد تا با جامعه بزرگی آشنا شوم که الهام بخش من برای ایجاد ماجراجویی منحصر به فرد و رنگارنگ من است»

لین اسلیتر خوشتیپی در میانسالی

لین اسلیتربا 68 سال سن یکی از فشن بلاگرهای معروف و انگیزه‌بخش به حساب می‌آید. او حدود 760 هزار دنبال‌کننده  دارد.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

البته که بین بلاگرهای مد میانسال از موفق‌ترینشان است و نشان داده که در دنیای مد می‌توان سن را نادیده گرفت و جذاب و شیک و راحت بود. لین اسلیتر، دانشیار بالینی در دانشکده تحصیلات تکمیلی خدمات اجتماعی و استادیار در دانشکده حقوق دانشگاه فوردهام است.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

جالب است بدانید او در سن 61 سالگی به یک اینفلوئنسر مد تبدیل شد و همین یکی دو سال قبلش شروع به گذراندن دوره‌هایی در مدارس مد شهر نیویورک کرده بود.

تامی رید استایلیست سفر

تامی رید ،وبلاگ‌نویس، برنده جایزه مد- زیبایی و سبک زندگی است. وب سایت Talking With Tami او ایده های بی پایانی را برای مد، استایل، سفر و موارد دیگر به طرفداران ارائه می دهد.

مشهورترین فشن بلاگرهای دنیا

او قبل از اینکه وارد دنیای رسانه شود، مدرک لیسانس خود را در مدیریت بازرگانی و گواهینامه تهیه‌کنندگی تلویزیون دریافت کرد. او در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی از جمله «خانه‌دارهای واقعی آتلانتا» ظاهر شده است. تامی شخصا با ستاره‌هایی مثل آشر، جی لنو و گابریل یونیون مصاحبه کرده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish