بسیاری از افراد که به تازگی وارد دنیای مد شده اند از این طریق می توانند با بحث های داغ و موضوعات ترند شده آشنا شده و افراد با سابقه نیز در این حوزه قادر می شوند تا دانش خود را بروز نموده  و در معرض مطالعه قرار دهند

قرار دادن مد و مردانه در یک جمله می تواند کمی ناهماهنگ به نظر برسد اما باید بدانید که امروزه بین مد و مردان نیز رابطه تنگاتنگی وجود دارد، مردهایی از دید اجتماع مورد پسند واقع می شوند که سعی می کنند خوش لباس و شیک پوش باشند،در واقع نوع لباس آنها بتواند شخصیتشان را نشان دهند.

بسیاری از ما عاشق مردانی هستیم که لباس های مارک دار پوشیده و یا آنها را نزد طراحان معروف، سفارش می دهند. با این توضیح لازم است تا از رسانه های اجتماعی و مواردی چون کتاب ها، مجلات و مواردی از این قبیل استفاده نمایید و تلاش است تا برخی از پرمخاطب ترین انواع مجله مد و فشن مردانه را  معرفی کنیم.

     معرفی برخی از معروف ترین انواع مجله مد و فشن مردانه:

  • Esquire
  • GQ
  • Details
  • Nylon Guys
  • The Rake
  • V Man

مردی که مایل است به مد بپردازد و سبک و مد خاصی را برای خود انتخاب نماید،بهترین راه برای مرور کار برخی از مشهورترین طراحان، مطالعه نشریات مد در بازار است. این مجلات، راهنمای سبک هستند که در مورد زندگی و مدهای فعلی صحبت می‌کنند. هیچ کس از شما انتظار ندارد که استایل خود را با پیراهن بدون دکمه و آرایش های سنگین، تغییر دهید.

اما انتظار می رود که شما با یک شلوار مناسب، یک پیراهن خوب و مهمتر از همه، یک جفت کفش عالی ظاهر شوید. در زیر برخی از انواع مجله مد و فشن مردانه ذکر شده است که می توانید در آنها با تازه های این دنیا آشنا شوید،چگونه می توانید ظاهر خود را تغییر دهید و در هر زمان بهترین استایل را از خود به نمایش بگذارید.

 مجله  Esquire

اولین شماره منتشر شده در: ۱۹۳۳

متعلق به:  مجلات Hearst

دوره انتشار: ماهانه

در این مجله مد و فشن مردانه می توانید مطالعه نمایید: با داستانهای مردان برجسته جهان و زندگی آنان ، اخبار سیاست، فیلم، موسیقی، سلامتی،با طرح های نوین لباس های مردانه که به دنیا معرفی شده اند بیشتر آشنا می شوید و اخبار مربوط به برگزاری رویداد ها را می توانید پیگیری نمایید.

Esquireمجله ای است که دید ما را به مجلات مد مردانه به صورت کامل تغییر می دهد‌ این مجله در حالی که بر روی مد و سبک آن با تصاویر زیبا تمرکز می کند، هرگز به ارائه محتوای نامناسب نمی پردازد،این  مجله برای مردان باکلاس و شیک طراحی شده است که می دانند چه می خواهند و اینکه چگونه به خواسته خود برسند. این مجله با ویژگی های هوشمندانه ای که در طیف متنوعی از موضوعات نوشته شده است، مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب می نماید. می توانید این مجله را به صورت آنلاین در لینک www.esquire.com مطالعه نمایید.

مجله GQ

اولین شماره منتشر شده در: ۱۹۵۸

متعلق به: انتشارات Condé Nast

دوره انتشار: ماهانه

آنچه در داخل مجله مد و فشن مردانه فوق می توانید مطالعه نمایید:

راهنمای کامل و جامع برای درست لباس پوشیدن در مناسبت های مختلف و ویژگی های هر استایل

روندهایی که جهان را متعجب نموده و به صورت کامل انقلابی بر پا کردند

توصیه هایی برای زندگی بهتر در دنیای مد و فشن

GQ که در اصل  Gentleman’s Quarterly نامیده می شود، بر روی سبک، مد و فرهنگ از طریق مقالاتی در موضوعات مختلف اما مرتبط و متنوع، تمرکز می کند. اگر بیشتر به عنوان یک محقق در این حوزه فعالیت می کنید، نکات مد GQ می تواند کمک شایانی به شما نمایند. این موارد همچنین دارای سرمقاله های درخشان، عکس، تبلیغات بسیار اندک و مقالات قابل تأمل در مورد رویدادهای مختلف دنیای فشن هستند که بر دنیای امروز نیز تاثیر می گذارند.

مجله Details

اولین شماره منتشر شده در: ۱۹۸۲

متعلق به: انتشارات Condé Nast

دوره نشر: ماهانه

آنچه در داخل مجله مد و فشن مردانه فوق می توانید مطالعه نمایید:

ارائه مقالات متنوع در خصوص بهترین سبک ها، انتخاب بین آنها و ویژگی های هر کدام از آنان

راهنمایی در مورد بهترین نکات جهت خرید پوشاک و توجه به استایل خود

ارائه فهرستی از برجسته ترین/موفق ترین/مردان و زنان در حوزه مد بررسی مجله مد و فشن مردانه

جزییات مجله مد و فشن مردانه به گونه ای است که برای پسری که دوست دارد کمی در حاشیه زندگی کند، جذاب خواهد بود. با توجه به کیفیت فوق العاده این مجله، تعیین مخاطب این مجله کمی دشوار است، که باعث می شود برای هر خواننده نقطه مثبتی داشته باشد. آنچه آن را برجسته می کند، تمرکز مداوم آن بر فرهنگ پاپ و توانایی آن برای به حرکت در آوردن روندهای فعلی جامعه است.

مجله Nylon Guys 

اولین شماره منتشر شده در: ۲۰۰۴

متعلق به:  Nylon Holding Inc

دوره نشر: دو ماه یک بار

آنچه در داخل این مجله مد و فشن مردانه می توانید مطالعه نمایید:

ویژگی های افراد مشهور، مد، استایل، فناوری و غیر

ارائه مقالاتی با تمرکز بر فرهنگ پاپ

راهنمای خرید محصولات گران قیمت و مقرون به صرفه جهت دسترسی آسان برای یک مرد معمولی

در این مجله  علاوه بر سبک استایل مقدار زیادی سرگرمی و فرهنگ پاپ نیز در آن وجود دارد Nylon نیز یکی از معدود مجلاتی است که انواع عظیمی از برندها را در طیف گسترده ای از محدوده قیمت به نمایش می گذارد.

       The Rake

اولین شماره منتشر شده در: ۲۰۰۸

متعلق به:    Revolution Press International

دوره انتشار: دو ماه یک بار

آنچه در داخل می توانید انتظار داشته باشید:

مشخصات بزرگترین برند های مد

فاکتور های تشخیص لباس های زیبا و نحوه پوشیدن آن

مقالاتی در مورد ظاهر متفاوت، گرایش به روندها و نحوه استفاده از آنها

The Rake یکی از آن مجلات عالی مد است و در واقع رویکرد آموزشی بیشتری بر روی سبک های مختلف و بکارگیری آنها دارد و بر ظرافت و سبک کلاسیک توجه فوق العاده ای می نماید.  برندهایی مانند: Cary Grant و Michael Caine در مقالات مجله فوق بسیار دیده می شوند.  مقالات این مجله حرفه ای نبوده و برای افراد تازه کار در این حوزه نیز بسیار عالی است.شما می توانید آن را در لینک therakeonline.com به صورت آنلاین مطالعه کنید.

مجله VMan 

اولین شماره منتشر شده در: ۲۰۰۳

متعلق به Visionaire Publishing  :

دوره انتشار: سه ماهه

آنچه در این مجله مجله مد و فشن مردانه می توانید مطالعه نمایید:

بررسی و مطالعه داستانهای پرطرفدار، بررسی زندگی افراد مشهور و شهرت آنها

پیش نمایش روندهای مد مخصوص هر فصل، آهنگ های داغ موسیقی، رویدادها

مقالاتی که در مورد مد دنیای مردان، صنعت و گرایش های مربوط به مد هستند.

V در Vman مخفف  Visionaire است. هدف از انتشار این مجله، تمرکز بر مخاطبان جوانی است که به دنیای مد و فشن مردانه علاقه دارند. در حالی که مد و سبک، اصلی ترین هدف در دنیای فشن می باشند اما همیشه بحث های جالبی در این صنعت وجود دارند. لذا این مجله درباره رویدادهای جاری بسیار صحبت می کند تا مخاطبان جوان بتوانند از آن برای بالا بردن سطح دانش و آگاهی خود استفاده نمایند. این مجله را نیز می توانید به صورت آنلاین از لینک www.vman.com مطالعه کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish