جوراب شلواری مگان مارکل
مدل لباس بلند مگان مارکل

عنوان سلطنتی مگان مارکل

بعد از مراسم عروسی، عنوان سلطنتی “دوک و دوشس ساسکس” توسط ملکه به شاهزاده هری و همسرش تعلق گرفت . در واقع این عنوان نشون میده که دیگه از این به بعد مگان عضوی از خانواده سلطنتی به حساب میاد . زنی دو رگه با سابقه سه ازدواج قبلی و از خانوده ای غیر سلطنتی در حال حاضر عضو یکی از مهم ترین خانواده های سلطنتی جهانه و منتظرتولد اولین فرزندش که در بهار ۲۰۱۹ به دنیا خواهد آمد .

چهره جنجالی مگان مارکل

مسائلی مثل دو رگه بودن مگان مارکل، چند ازدواج قبلی و تفاوت سنی سه ساله با پرنس هری از مگان چهره جنجالی ساخته که کوچکترین حرکت و رفتارش بازتاب چند برابری پیدا میکند ،مدل لباس پوشیدن و حضورش در اجتماع معمولا بسیار خبرساز میشود.

حتما خبرهایی در مورد شیوه لباس پوشیدن و حضور اعضای خانواده سلطنتی در مکان هایی عمومی شنیده اید . قوانین سفت و سختی که باید در انظارعمومی رعایت شود و از جانب اعضای خانواده سلطنتی (کسانی که پیوند خونی دارند یا فامیل سببی این خانواده هستند ) بایستی رعایت شود.

البته در مورد مگان عروس جدید خانواده سلطنتی در این چندماهه خبرهایی خواندیم و شنیدیم که این قوانین را بارها زیر پا گذاشته و با نوع پوششی متفاوت از قوانین مد سلطنتی ، در انظار حضور پیدا کرده است .
این پرونده به استایل لباس پوشیدن مگان مارکل در سال ۲۰۱۸ و مراسم هایی که در یک سال گذشته شرکت داشته میپردازد. به غیر از رعایت نکردن اصول مشخص شده سلطنتی ، مگان یکی از خوش سلیقه ها و شیک پوش های سال های اخیرست و به عنوان یک استایل آیکون جدی می تواند مورد بررسی قرار بگیرد. این نکته رو هم فراموش نکنید که در سال ۲۰۱۸ بالاترین رتبه سرچ گوگل ، متعلق به عروس جدید خانواده سلطنتی انگلستان بوده .

جوراب شلواری

بعد از اعلام رسمی کاخ باکینگهام مبتنی بر نامزدی مگان مارکل و پرنس هری ، نوبت به حضور این زوج در انظار عمومی و مقابل دوربین ها بود. درهمین اولین حضور رسمی ، مگان بدون به پا داشتن جوراب شلواری درانظار ظاهرشد.
اولین حضور رسمی عروس جدید در مقابل رسانه ها همراه با زیر پا گذاشتن قانون سلطنتی پوشیدن جوراب شلواری بود .

لباس بی آستین

در قوانین رسمی سلطنتی، خانم ها برای حضور در مکان های عمومی باید لباس هایی تن کنند که شانه ها رو بپوشونه.مگان با پوشیدن لباسی از کارولینا هررا (۲) این بار نیز قوانین مد سلطنتی را زیر پا گذاشت .

درباره مگان مارکل

مشکی پوشیدن

یکی از قانون های مهم مد خانواده سلطنتی اینه که نباید به جز در زمان فوت بستگان رنگ مشکی بپوشند
اما این بار هم مگان رو در لباسی مشکی و بدون آستین می بینیم . البته بارها مگان در مراسم رسمی مختلف با لباس مشکی حاضر شده و گویا اهمیتی به این مساله نمیدهد.

تیپ مشکی مگان مارکل

کیف دستی

قانون خانواده سلطنتی حکم می کنه که اعضای این خانواده برای اجتناب از دست دادن در مکان های عمومی ، کیف کلاچ به دست بگیرن اما بارها و در موقعیت های مختلف مگان با کیف های مختلفی به جز کیف کلاچ ظاهر شده .

مدل کیف مگان مارکل

 

کت شلوار

برای حضور در مکان های عمومی و در بین مردم ، برای مراسم رسمی پوشیدن کت و دامن یک الزام سلطنتیه ؛ اما مگان بارها و بارها با پوشیدن کت شلوار در مراسم رسمی حاضر شده . علاوه بر کت شلوار، پوشیدن شلوار هم برای خانم های خانواده سلطنتی پسندیده نیست اما در بسیاری از مراسم های رسمی مگان مارگل با شلوار دیده شده است.

مدل کت و شلوار مگان مارکل

کفش پاشنه بلند

طبق قانون سلطنتی انگشتان پای خانم بایستی پوشیده باشد، نگاهی به عکس های کیت با بچه تازه به دنیا آمده دم بیمارستان بیندازید تا اهمیت ماجرا برایتان روشن گردد .

مدل کفش پاشنه بلند مگان مارکل

حالا عروس جدید خانواده سلطنتی ، فرسنگ ها دور از کاخ و دسترس ملکه در بازدید استرالیا هم کفش های پاشنه سرخود پوشیده ( که گویا ملکه اصلا از این مدل کفش خوشش نمی آید) ، علاوه بر آن برای پیاده روی روی شن ها کفش را هم از پا در آورده است .

لباس کوتاه

پوشیدن لباس کوتاه ممنوع است و در شان اعضای خانواده سلطنتی نیست. اندازه دامن لباس میدی وهمیشه هم همراه جوراب شلواری باید پوشیده شود.
نپوشیدن جوراب شلواری ، دامن کوتاه و لباس مشکی هر سه از مسائل ممنوعه این پروتکل مد خانواده سلطنتی است که توسط مگان زیر پا گذاشته شده است .

دامن کوتاه مگان مارکل

 

موهای نامنظم

در مورد موها هم اصولی وجود داردکه شامل اندازه متناسب مو ، نامنظم نبودن و انتخاب رنگ در شان خانواده سلطنتی می باشد. در یک سال گذشته اما چندین بار مگان با موهایی معمولی و دم اسبی ساده در خیلی از مراسم رسمی حاضر شده است.

مدل موی مگان مارکل

لاک تیره

آخرین حضور جنجالی و رسمی مگان در سال ۲۰۱۸ مراسم فشن اواردز Fashion Awardsبود. با لباس مدل رومی مشکی و ناخن هایی با لاک زرشکی تیره در روی سن و همزمان در قاب تلویزیون و جلوی دوربین ها حاضر شد. برای اعضا خانواده سلطنتی هر رنگ لاکی به جز صورتی ملایم و رنگ های nude( البته استثنا فقط در زمان تعطیلات کریسمس میشه از رنگ قرمز برای لاک استفاده کرد )

مدل لاک مگان مارکل

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish