مایا قربانی، یکی از دو نوه خواننده و هنرمند سرشناس، فائقه آتشین(گوگوش) است. او که 19 سال دارد در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمده . کامبیز قربانی، پدر مایا، زمانی در موسیقی هیپ هاپ فعالیت داشته و مادرش، یاقوت رسولی، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم کوتاه است.

استایل مایا قربانی

صورت مایا به پدر و البته مادربزرگش شباهت زیادی دارد و موهای بلندش به زیبایی ظاهری او کمک زیادی کرده. مشخصات ظاهری که مایا از خودش در صفحه اینستاگرامش قرار داده به این ترتیب است: قد: 179.07 سانتی‌متر، رنگ مو: قهوه‌ای تیره، رنگ چشم: قهوه‌ای، سایز کفش: 38 و دور کمر: 60 سانتی‌متر.

مایا انتخاب بهترین آژانس مدلینگ بین المللی

مایا که چند سالیست به عنوان مدل فعالیت دارد از طریق آژانس IMG Models که یک موسسه پیشگام بین‌المللی در کشف استعداد و مدیریت مدل است وارد این عرصه شده است.

دفاتر آی.ام.جی مدلز که به‌خاطر فهرست رجوع کنندگان متنوعش شناخته شده است در شش پایتخت جهان قرار دارند: نیویورک، لس آنجلس، پاریس، لندن، میلان و سیدنی.

استایل مایا قربانی

اگر می‌خواهید کمی بیشتر در مورد موسسه IMG Models بدانید شاید این اطلاعات جالب باشد که مارک هیوم مک کورمک وکیل، ایجنت ورزشی و نویسنده آمریکایی آن را تأسیس کرد.

او معتقد بود که مدل‌ها را می‌توان به‌عنوان استعدادی مثل ورزشکاران حرفه‌ای و بازیگران مدیریت کرد و می‌توان از محبوبیت آن‌ها در برندهای شخصی قوی و فراتر از صفحات مجلات و یا فشن‌شوها استفاده کرد.

استایل مایا قربانی

آژانسIMG Models به پتانسیل کل افراد اعتقاد دارد و در برابر تقسیم استعدادها بر اساس نژاد، سن یا اندازه، موضعی تسلیم ناپذیر اتخاذ کرده است و فرصت‌ها را برای همه استعدادهای خود گسترش می‌دهد.

مایا با برند مارک جیکوبز

به نظر می‌رسد بیشترین و قدیمی‌ترین همکاری مایا با برند مارک جیکوبز بوده باشد.

یکی از عکس‌های معروف او برای مجله ووگ بریتانیا بوده که او در این عکس یک لباس کلاه دار نارنجی از همین برند پوشیده و زیر کلاه این لباس کپ قهوه‌ای روی سرش گذاشته است.

استایل مایا قربانی

این استایل جذاب او حاصل کار Edward Kobina Enninful ، سردبیر50 ساله غنائی Vogue بریتانیا و مدیر تحریریه اروپایی Condé Nast است.

او در سن 18 سالگی به عنوان مدیر مد مجله مد بریتانیایی i-D منصوب شد، سمتی که برای بیش از دو دهه در اختیار داشت.

استایل مایا قربانی

یکی دیگر از پوشش‌های جالب و عجیب مایا از برند مارک جیکوبز بوده است که در مجموعه پاییز سال 2021 در شهر نیویورک اتفاق افتاد.

این لباس خاکستری صورتی سه تکه شامل بلوز و شلوار و کت کلاه‌دار بود که با عینک دسته پهن قهوه‌ای نارنجی از همین برند ست شده بود.

مایا و همکاری با برند لوکس و مدرن امیری

«Amiri» یک برند لوکس مدرن است که عناصر سبک زندگی کالیفرنیایی و راک اند رول آمریکایی را در خود جای داده است.

عکس‌های مایا در صفحه اینستاگرامش نشان می‌دهد که او با این برند همکاری خوبی دارد.

استایل مایا قربانی

عکس قرار داده شده در تاریخ 27 ژانویه 2022 در صفحه شخصی مایا یکی از پوشش‌های شیک و خیلی جذاب او را نشان می‌دهد که یک کت بلند قهوه‌ای و شلوار فاق بلند براق و کمربندی از برند  Amiri دارد که  کاملا جلب توجه می‌کند.

استایل مایا قربانی

درباره برند Amiri اگر بخواهید بدانید مایک امیری با ترکیب نوستالژی راک اند رول کالیفرنیایی با لباس‌های خیابانی، برند همنام خودش را تأسیس کرد.

مایک طراح مد ایرانی-آمریکایی است که کار خود را با ساخت قطعات صحنه برای نوازندگان و موزیسین‌ها شروع کرد. زیبایی شناسی راک اند راک او باعث شد تا یک مجموعه برای فروشگاه مفهومی LA-Maxfield (عرضه‌کننده نمادین پوشاک، عطر، لوازم جانبی و گاهی جواهرات) طراحی کند که آغاز راه اندازی خط مد لوکس خودش، AMIRI در سال 2014 بود.

استایل مایا قربانی

امیری 45 ساله در حال حاضر مجموعه‌ای را هر دو سال یک بار در هفته مد پاریس ارائه می‌کند و لباس‌های آماده، کفش‌ها و لوازم جانبی او در بعضی از مشهورترین فروشگاه‌ها در سراسر جهان مثل برگدورف گودمن در نیویورک، گالری لافایت در پاریس به فروش می‌رسد.

مایا و برند جیسوون وو «Jason Wu»

مایا به تازگی همکاری خود را با برند جیسوون وو «Jason Wu» شروع کرده. جیسون وو هنرمند و طراح مد تایوانی-کانادایی 39 ساله ساکن شهر نیویورک است. او که در تایوان متولد شد و در ونکوور بزرگ شد، طراحی مد را در دانشکده طراحی پارسونز خواند. برند Jason Wu  یک برند لوکس آمریکایی  پر زرق و برق و پر ظرافت است.

استایل مایا قربانی

رویکرد دقیق جیسون به طراحی و توجه بی‌عیب و نقص به جزئیات در مورد هر چیزی که خلق می کند او را به عنوان یکی از با استعدادترین طراحان مد نسل خود معرفی کرده است. مایا در آخرین پست‌ صفحه اینستاگرام خود عکس‌هایی با لباس‌هایی از این برند قرار داده که شامل پیراهن و نیم تنه و دامن‌هایی راحت و جذاب است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish