هنری که الهام بخش ویرجیل ابوله است

هنر در لباس خیابانی مهم است. در یک بازی که بر روی تی شرت های گرافیکی تمرکز دارد ، نحوه استفاده یک برند از هنر و گرافیک می تواند به طول عمر آن کمک کند یا به آن آسیب برساند. قطعات Vintage Polo Sportsman که به طور مستقیم به تصاویر مجلات فضای باز دهه 1940 اشاره می کردند ، برخی از قطعات مورد علاقه رالف لورن هستند. Suprem با انتشار همکاری با هنرمندان معاصر مانند Damien Hirst و بمب افکن های گرافیتی سخت مانند JA One توانسته است مخاطبان خود را فراتر از اسکیت بوردرها گسترش دهد.

تسلط بر همکاری های هنری دشوار است ، اما ویرجیل ابلو توانسته است همکاری ها را به شیوه ای معنی دار اجرا کند. هنر صرفاً برای تقویت زیبایی برندهای او استفاده نمی شود. از آن برای گفتن یک داستان استفاده می شود. از زمانی که ویرجیل ابوله اولین بار در سال 2013 رنگ سفید را راه اندازی کرد ، به هنرمندان مختلف از نقاشان باروک قرن هفدهم تا گرافیتی نویسندگان متروی 1970 اشاره کرد. اگرچه ابوله اولین کسی نیست که با برخی از این هنرمندان همکاری می کند ، اما به طور غیرقابل انکاری چشم دارد که چه چیزی روی یک لباس ترجمه می شود و مردم چه چیزی را می خواهند بخرند. ما هنرمندانی را که الهام بخش برخی از بهترین مراجع هنری و همکاری های Off-Whites بودند ، شکستیم.

دوندی

Off-White Virgil Abloh بهترین مراجع هنری Dondi

از همکاری با هنرمند خیابانی SAMO-esque جیم جو در فیلم پیرکس ویژن ، به دعوت چندین هنرمند گرافیتی برای رنگ آمیزی روی باند در لوئیس ویتون در اوایل سال جاری ، این یک راز نیست که ویرجیل ابلو سر گراف است. و عشق او به فرهنگ گرافیتی به طور کامل در نمایش باند Off-Whites بهار/تابستان 2019 ظاهر شد هنگامی که او فاش کرد که این فیلم به اسطوره گرافیتی نیویورک اختصاص داده شده است دونالد دندی وایت.ad
تا به امروز ، مرحوم دندی هنوز به عنوان یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان گرافیتی در تمام دوران شناخته می شود. یک نویسنده گرافیتی که دارای سبک بد و منحصر به فردی بود و به او لقب ‘استاد سبک عمومی’ داده شد. دونی متولد نیویورک شرقی ، بروکلین ، خطوط مترو را در دهه 70 با قطعات بالا به پایین که کل واگن های قطار را پوشانده بود ، خرد کرد. او یکی از معدود نویسندگان گرافیتی شد که توانست با موفقیت به نمایش و فروش آثار خود در گالری های هنری بپردازد. امروزه آثار هنری دوندیس بسیار مورد توجه قرار گرفته و به ندرت به فروش می رسند. سال گذشته ، یک نقاشی دندی قیمت 240 هزار دلار در حراج ، و طرح های او بیش از حد فروخته شده است 100000 دلار در یک مصاحبه ، ابلو گفت که او با ترسیم آثار دوندیس نحوه طراحی را آموخت.

به جای استفاده مجدد از عکس های معروف نقاشی های دیواری Dondis روی واگن های مترو ، Abloh به سراغ کتاب های طراحی هنرمندان رفت. از بین همه آثار هنری دوندیس ، طرح ها و نقاشی های او همچنان از جذاب ترین هنرهای او باقی می مانند. پیکره های چوبی بیگانه و حروف دیوارنگاری شده از ویژگی های بارز این طرح ها بودند. Dondis طرحهای نمادین خود را ترسیم می کند تمام قطعات ماشین کودکان گور ، خود برچسب Pre2 با شناگر زن ، نقشه های نقشه ، یک قطعه کتاب سیاه از یک کوه ، یک قطعه کتاب سیاه از درو کننده غم انگیز ، و طرح های دیگر بر روی لباس های مختلف برای مجموعه بهار/تابستان 2019 Off-Whites چاپ شد. با این حال ، Off-White به عنوان اولین مارک لباس های خیابانی که با Dondi همکاری کرد فاصله داشت- اشتیسی و عالی تقریباً یک دهه قبل با این هنرمند کار کرد.

شایان ذکر است که گرافیتی و معماری هر دو ریشه در آن دارند تفکر تکراری به در هر دو زمینه ، یک طراح دائماً کارهای خود را تکرار می کند تا زمانی که به طرح مورد نظر خود برسند. شما می توانید این را از طریق Dondis ببینید تکرارها از حرف D. گاهی اوقات نامه را ترسیم می کرد D به عنوان سایه ، بزرگنمایی کنید D که به واگن قطار متصل شده است ، یا بچرخانید D به شخصیت خودش بنابراین ارتباط بین ابلو و دوندی مناسب تر به نظر می رسد.

جورجیو دو کیریکو

Off White Virgil Abloh بهترین مراجع هنری Chirico


تصویر از طریق Complex Original

مجموعه Off-Whites بهار/تابستان 2017 دارای گرافیکی بود که به هنر Giorgio de Chiricos اشاره داشت. این یک اشاره تکان دهنده توسط ویرژیل ابلو برای بزرگداشت آن بود مکتب متافیزیکی هنر صدمین سالگرد متافیزیک ، یک جنبش هنری ایتالیایی که توسط دو کیریکو و کارلو کارا تأسیس شد ، پیشینی از سوررئالیسم محسوب می شود ، که توسط هنرمندانی مانند سالوادور دالی محبوبیت یافت.

منابع Girogio de Chirico منابع Abloh شامل a نقاشی از میدان ایتالیایی در سال 1948 و نقاشی de Chiricos 1914 آهنگ عشق. اگرچه عشق ابلوه به دو کیریکو هرگز به طور رسمی توضیح داده نشده است ، اما به احتمال زیاد می توان آن را به علاقه د کیریکوس به نقاشی معماری ایتالیایی در آثار او مرتبط دانست. طراحی فروشگاه Off-White در مانیل ، فیلیپین ، گزارش شده است با الهام از کار دو Chiricos.

مارگارت کالورت و جاک کینیر

Off-White Virgil Abloh بهترین مراجع هنری مارگارت کالورت


تصویر از طریق Complex Original

تأثیر اصلی پشت فلش های قابل تشخیص و لوگوهای مورب را می توان به کار طراحان گرافیک انگلیسی مارگارت کالورت و جاک کینیر نسبت داد. این دو طراح بیشتر بخاطر شهرت هستند طراحی علائم راهنمایی و رانندگی در انگلستان که الگویی برای علامت گذاری راه در سراسر جهان شد. در سال 1964 ، Kinneir و Calvert بودند مأمور علامت گذاری برای فرودگاه تازه باز شده گلاسکو. نماد فرودگاه شامل نشان فلش هایی شبیه به صلیب سنت اندروز بود که نیم قرن بعد توسط Off-White وام گرفته شد. به نظر می رسد Off-White نیز از مورب هایی که در بالای کامیون های باند فرودگاه دیده می شود ، الهام گرفته است.

آینده

Off White Virgil Abloh بهترین مراجع هنری Futura

تصویر از طریق Complex Originalad
مجموعه Off-Whites بهار/تابستان 2020 همکاری فوق العاده ای را با گرافیتی و پیشگام لباس خیابانی Futura به ارمغان آورد. مجسمه های پوینتمن به همراه لباس ، کاپشن جین ، نایک دانک SB Lows ، تی شرت ها و قطعات خیاط با هنرهای Futuras روی باند فرودگاه ظاهر شدند.

با توجه به اینکه Futura یکی از بنیانگذاران لباس های مدرن خیابانی است – همانطور که با مارک های اولیه او مانند Not From Concentrate/GSF ، Project Dragon و Recon نشان داده شد – ارتباط با یکی از بزرگترین برچسب های لباس های امروزی فقط موضوع زمان بود. هنرمندی که نام اصلی او لنی مک گور است. همکاری Off-White تنها چند هفته پس از اعلام خبر فوتورا از سوی وی فاش شد راه اندازی مجدد برند فرقه لباس خیابانی خود ، آزمایشگاه های Futura ، اوایل امسال فوتورا نیز مانند دوندی از گروه کوچکی از نویسندگان گرافیتی مترو جدا بود که توانستند در اوایل دهه 80 وارد دنیای هنرهای زیبا شوند. اگرچه می توان آثار او را ترکیبی بین هنرمندانی مانند واسلی کاندینسکی و جکسون پولاک دانست ، اما هنر Futura صرفاً Futura است. چشم Futuras برای ترکیب رنگ اسپری با هم ، به علاوه نقوش برجسته و منحصر به فرد او ، چیزی است که او را به یکی از معتبرترین پیشگامان نقاشی های دیواری امروزه تبدیل کرده است.

به نظر می رسد اکثر گرافیک های Futuras برای Off-White سفارشی ساخته شده اند ، اما یک گرافیک قابل توجه است چاپ شده روی لباس ، پتو پرتاب کنید و کت و شلوار مستقیماً از آنجا بیرون کشیده شد پس زمینه ای که فوتورا برای The Clash ترسیم کرده است در طول تور اروپایی خود در سال 1981. قطعات دیگر در این مجموعه از نقاشی بدون عنوان Futura که به فروش رسید ، هنر بیرون آمد به قیمت 30 هزار دلار دو سال پیش فوتورا در مصاحبه ای با وی گفت ، من رابطه فوق العاده ای با ویرج دارم مجله تی.

ادوارد مانه

Off-White Virgil Abloh بهترین مراجع هنری Manet

تصویر از طریق Complex Original

مجموعه Virgil Ablohs Pre-Spring 2019 شامل تعدادی قطعه با نقاشی معروف Edoaurd Manet 1874 بود نقاشی مونه در قایق استودیویی اش به با مجموعه Off-White با عنوان Impressionism ، کاملاً مشخص است که چرا Abloh تصمیم گرفت هنرمندان امپرسیونیستی مانند Manet را در این مجموعه قرار دهد. مانه نقاش فرانسوی قرن نوزدهم بود که در طول زندگی خود تلاش کرد تا شناخته شود. آکادمی های هنری بلند فرانسه دائماً نقاشی های مانت را به دلیل واقع بین بودن آنها رد می کردند. مانه تصاویر جنجالی مانند a را نقاشی کرد روسپی کاملاً برهنه در رختخواب دراز کشیده است یا از یک گاوباز که با مرگ او روبرو شد پس از رد شدن نقاشی های مانتس در نمایشگاه جهانی پاریس ، مانه با ساختن غرفه خود امور را به دست گرفت تا آثار خود را در خارج از ورودی نمایشگاه به نمایش بگذارد.

پس چرا باید به جنبش هنری فرانسه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم اشاره کرد؟ برخی از قطعات سفید رنگ که نقاشی مانت را به نمایش می گذارند ، شامل متن چاپ شده با تعریف سفیدها از آنچه امپرسیونیسم بود ، می شوند. تعریف خارج از سفیدها تأکید می کند که چگونه جنبش هنری از طریق نمایشگاه های مستقل توسط هنرمندانی آغاز شد که در ابتدا توسط هنرهای معمول پاریس از آن ابراز تاسف کردند قبل از اینکه امروز به عنوان یک جنبش هنری بزرگ معرفی شود. این شبیه داستان رابطه لباس های خیابانی با مد روز است.

ژان میشل بسکیات

Off-White Virgil Abloh بهترین مراجع هنری Basquiat

تصویر از طریق Complex Original

آثار هنری ارجاع شده توسط Off-White برای این همکاری شامل ژان میشل بسکیاتس است برچسب های SAMO ، جلد آستین ضبط Basquiat طراحی شده برای Rammellzee و K-Robs آلبوم 1983 ضرب و شتم باپ ، یک تکه از باسکیات ورزشکاران سیاه پوست مشهور سلسله ، و افکار شیطانی به اگرچه همکاری Basquiat یک حرکت فوق العاده جدید از یک مارک لباس خیابانی نیست ، زیرا همه از Supreme تا Uniqlo مجوز کار او را دریافت کرده اند ، اما نشان می دهد که آثار هنری Basquiats چقدر ماندگار است امروز. Basquiat در دهه 1980 گالری های SoHos را با هنرمندانی مانند Keith Haring تصاحب کرد و به یکی از موسیقی های اندی وارهولز تبدیل شد. امروزه کارهای او دائماً تقلید می شود و اخیراً به اندازه آن فروخته شده است 110.5 میلیون دلار به چرا امروزه نقاشی های Basquiats بسیار محبوب هستند به دلیل اظهار نظر هنرمندان در موضوعات مربوط به آن است نژاد ، خشونت پلیس ، سیاست ، نظام سرمایه داری ، استعمار ، و بیشتر.

آنتون رافائل منگز

Off-White Virgil Abloh بهترین مراجع هنری Anton Rapheal Mengs

تصویر از طریق Complex Original

قطعات ماریانا دسیلوا از مجموعه Off-Whites Pre-Fall 2019 مرجع مستقیم به یک مورد است پرتره ناتمام قرن هجدهم نویسنده اسپانیایی ماریانا دسیلوا توسط هنرمند آنتون رافائل منگز. منگس نقاش آلمانی قرن 18 بود که یکی از بهترین هنرمندان زمان خود شناخته می شد. هیچ کس نمی داند چرا پرتره ماریانا دی سیلوا ناتمام ماند ، اما ظاهر منحصر به فرد نقاشی ها فقط جذابیت آن را افزایش داده است. سه سال پیش، اندرسون کوپر نقاشی را خریداری کرد از یک فروشنده هنر به قیمت 275،000 دلار.

میکل آنژ مریسی دا کاراواجو

ویرجیل ابوله الهامات هنری کاراواجو

تصویر از طریق Complex Original

نقاش ایتالیایی میکل آنژ مریسی دا کاراواجو Off-Whites مرجع ترین هنرمند است. نقاشی های Carravagios در اواخر قرن 16 و اوایل قرن 17 – مانند مدونا از تسبیح ، مقبره مسیح ، اعلامیه ، نرگس ، سنت جروم در حال نوشتن ، و هفت اثر رحمت -همه آنها بر روی لباس های Pyrex Vision و Off-White چاپ شده اند. نسخه های اخیر ، مانند هاردکور کاراواجو قطعاتی از مارک های فصل گذشته ، حتی شامل یک بیوگرافی فشرده از زندگی هنرمندان است. کاراواجو به دلیل نقاشی های واقع گرایانه و زندگی اش به عنوان یک جنایتکار به عنوان یک نقاش جنجالی شناخته می شد. کاراواجو مدلهای خود را از خیابان ها تهیه کرد و آنها را به صورت واقع گرایانه ، تا ناخن های کثیف آنها نقاشی کرد. با وجود مأموریت نقاشی برای کلیساها و اشراف ، کاراواجو چندین بار دستگیر شد و سرانجام در حالی که در حال فرار از کشتن یک مرد در یک مسابقه تنیس بود ، فوت کرد.

اگرچه ابوله هرگز به طور کامل توضیح نداده است که چرا کاراواجو در موهای سفید رنگ است ، اما مایکل دارلینگ از موزه هنرهای معاصر در شیکاگو به طور خلاصه توضیح می دهد که چرا ابلو در جلوی کتاب ‘چهره های گفتار’ جذب نقاش ایتالیایی شده است. دارلینگ نوشته است که ابلو با استفاده نوآورانه کاراواجیوس از تکنیک نقاشی معروف به کایاروسکورو و چگونگی تغییر تاریخ ، دمیده شد. بعداً در کتاب ، ابلو می گوید که مطالعه دوران رنسانس مغز او را شاداب کرد و کیاروسکورو به او نشان داد که هنر فقط برای افراد ثروتمند نیست.

کیاروسکورو به تکنیک متعادل کردن عناصر روشن و تاریک در یک نقاشی برای افزودن عمق بیشتر به 3D اشاره داردعناصرنوآوری ای که کاراواجو در کیاروسکو انجام داد به آن معروف است تنبریسم ، که سبکی از نقاشی است که در آن از تضاد شدید بین نور و تاریکی برای ایجاد جلوه ای چشمگیر استفاده می شود. در کنار هم قرار دادن این موضوع با عنوان Off-White منطقه خاکستری بین سیاه و سفید ، کار Carravaggios به عنوان نمادی مناسب برای نام تجاری عمل می کند.

هنرمندان الهام بخش ویرجیل ابلو را بشناسید

هنر در لباس خیابانی مهم است. در یک بازی که بر روی تی شرت های گرافیکی تمرکز دارد ، نحوه استفاده یک برند از هنر و گرافیک می تواند به طول عمر آن کمک کند یا به آن آسیب برساند. قطعات Vintage Polo Sportsman که به طور مستقیم به تصاویر مجلات فضای باز دهه 1940 اشاره می کردند ، برخی از قطعات مورد علاقه رالف لورن هستند. Suprem با انتشار همکاری با هنرمندان معاصر مانند Damien Hirst و بمب افکن های گرافیتی سخت مانند JA One توانسته است مخاطبان خود را فراتر از اسکیت بوردرها گسترش دهد.


تسلط بر همکاری های هنری دشوار است ، اما ویرجیل ابلو توانسته است همکاری ها را به شیوه ای معنی دار اجرا کند. هنر صرفاً برای تقویت زیبایی برندهای او استفاده نمی شود. از آن برای گفتن یک داستان استفاده می شود. از زمانی که ویرجیل ابوله اولین بار در سال 2013 رنگ سفید را راه اندازی کرد ، به هنرمندان مختلف از نقاشان باروک قرن هفدهم تا گرافیتی نویسندگان متروی 1970 اشاره کرد. اگرچه ابوله اولین کسی نیست که با برخی از این هنرمندان همکاری می کند ، اما به طور غیرقابل انکاری چشم دارد که چه چیزی روی یک لباس ترجمه می شود و مردم چه چیزی را می خواهند بخرند. ما هنرمندانی را که الهام بخش برخی از بهترین مراجع هنری و همکاری های Off-Whites بودند ، شکستیم.

دوندی

تصویر از طریق Complex Original

از همکاری با هنرمند خیابانی SAMO-esque جیم جو در فیلم پیرکس ویژن ، به دعوت چندین هنرمند گرافیتی برای رنگ آمیزی روی باند در لوئیس ویتون در اوایل سال جاری ، این یک راز نیست که ویرجیل ابلو سر گراف است. و عشق او به فرهنگ گرافیتی به طور کامل در نمایش باند Off-Whites بهار/تابستان 2019 ظاهر شد هنگامی که او فاش کرد که این فیلم به اسطوره گرافیتی نیویورک اختصاص داده شده است دونالد دندی وایت.


تا به امروز ، مرحوم دندی هنوز به عنوان یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان گرافیتی در تمام دوران شناخته می شود. یک نویسنده گرافیتی که دارای سبک بد و منحصر به فردی بود و به او لقب ‘استاد سبک عمومی’ داده شد. دونی متولد نیویورک شرقی ، بروکلین ، خطوط مترو را در دهه 70 با قطعات بالا به پایین که کل واگن های قطار را پوشانده بود ، خرد کرد. او یکی از معدود نویسندگان گرافیتی شد که توانست با موفقیت به نمایش و فروش آثار خود در گالری های هنری بپردازد. امروزه آثار هنری دوندیس بسیار مورد توجه قرار گرفته و به ندرت به فروش می رسند. سال گذشته ، یک نقاشی دندی قیمت 240 هزار دلار در حراج ، و طرح های او بیش از حد فروخته شده است 100000 دلار در یک مصاحبه ، ابلو گفت که او با ترسیم آثار دوندیس نحوه طراحی را آموخت.

به جای استفاده مجدد از عکس های معروف نقاشی های دیواری Dondis روی واگن های مترو ، Abloh به سراغ کتاب های طراحی هنرمندان رفت. از بین همه آثار هنری دوندیس ، طرح ها و نقاشی های او همچنان از جذاب ترین هنرهای او باقی می مانند. پیکره های چوبی بیگانه و حروف دیوارنگاری شده از ویژگی های بارز این طرح ها بودند. Dondis طرحهای نمادین خود را ترسیم می کند تمام قطعات ماشین کودکان گور ، خود برچسب Pre2 با شناگر زن ، نقشه های نقشه ، یک قطعه کتاب سیاه از یک کوه ، یک قطعه کتاب سیاه از درو کننده غم انگیز ، و طرح های دیگر بر روی لباس های مختلف برای مجموعه بهار/تابستان 2019 Off-Whites چاپ شد. با این حال ، Off-White به عنوان اولین مارک لباس های خیابانی که با Dondi همکاری کرد فاصله داشت- اشتیسی و عالی تقریباً یک دهه قبل با این هنرمند کار کرد.

شایان ذکر است که گرافیتی و معماری هر دو ریشه در آن دارند تفکر تکراری به در هر دو زمینه ، یک طراح دائماً کارهای خود را تکرار می کند تا زمانی که به طرح مورد نظر خود برسند. شما می توانید این را از طریق Dondis ببینید تکرارها از حرف D. گاهی اوقات نامه را ترسیم می کرد D به عنوان سایه ، بزرگنمایی کنید D که به واگن قطار متصل شده است ، یا بچرخانید D به شخصیت خودش بنابراین ارتباط بین ابلو و دوندی مناسب تر به نظر می رسد.

جورجیو دو کیریکو


تصویر از طریق Complex Original

مجموعه Off-Whites بهار/تابستان 2017 دارای گرافیکی بود که به هنر Giorgio de Chiricos اشاره داشت. این یک اشاره تکان دهنده توسط ویرژیل ابلو برای بزرگداشت آن بود مکتب متافیزیکی هنر صدمین سالگرد متافیزیک ، یک جنبش هنری ایتالیایی که توسط دو کیریکو و کارلو کارا تأسیس شد ، پیشینی از سوررئالیسم محسوب می شود ، که توسط هنرمندانی مانند سالوادور دالی محبوبیت یافت.

منابع Girogio de Chirico منابع Abloh شامل a نقاشی از میدان ایتالیایی در سال 1948 و نقاشی de Chiricos 1914 آهنگ عشق. اگرچه عشق ابلوه به دو کیریکو هرگز به طور رسمی توضیح داده نشده است ، اما به احتمال زیاد می توان آن را به علاقه د کیریکوس به نقاشی معماری ایتالیایی در آثار او مرتبط دانست. طراحی فروشگاه Off-White در مانیل ، فیلیپین ، گزارش شده است با الهام از کار دو Chiricos.

مارگارت کالورت و جاک کینیر


تصویر از طریق Complex Original

تأثیر اصلی پشت فلش های قابل تشخیص و لوگوهای مورب را می توان به کار طراحان گرافیک انگلیسی مارگارت کالورت و جاک کینیر نسبت داد. این دو طراح بیشتر بخاطر شهرت هستند طراحی علائم راهنمایی و رانندگی در انگلستان که الگویی برای علامت گذاری راه در سراسر جهان شد. در سال 1964 ، Kinneir و Calvert بودند مأمور علامت گذاری برای فرودگاه تازه باز شده گلاسکو. نماد فرودگاه شامل نشان فلش هایی شبیه به صلیب سنت اندروز بود که نیم قرن بعد توسط Off-White وام گرفته شد. به نظر می رسد Off-White نیز از مورب هایی که در بالای کامیون های باند فرودگاه دیده می شود ، الهام گرفته است.

آینده

تصویر از طریق Complex Original


مجموعه Off-Whites بهار/تابستان 2020 همکاری فوق العاده ای را با گرافیتی و پیشگام لباس خیابانی Futura به ارمغان آورد. مجسمه های پوینتمن به همراه لباس ، کاپشن جین ، نایک دانک SB Lows ، تی شرت ها و قطعات خیاط با هنرهای Futuras روی باند فرودگاه ظاهر شدند.

با توجه به اینکه Futura یکی از بنیانگذاران لباس های مدرن خیابانی است – همانطور که با مارک های اولیه او مانند Not From Concentrate/GSF ، Project Dragon و Recon نشان داده شد – ارتباط با یکی از بزرگترین برچسب های لباس های امروزی فقط موضوع زمان بود. هنرمندی که نام اصلی او لنی مک گور است. همکاری Off-White تنها چند هفته پس از اعلام خبر فوتورا از سوی وی فاش شد راه اندازی مجدد برند فرقه لباس خیابانی خود ، آزمایشگاه های Futura ، اوایل امسال فوتورا نیز مانند دوندی از گروه کوچکی از نویسندگان گرافیتی مترو جدا بود که توانستند در اوایل دهه 80 وارد دنیای هنرهای زیبا شوند. اگرچه می توان آثار او را ترکیبی بین هنرمندانی مانند واسلی کاندینسکی و جکسون پولاک دانست ، اما هنر Futura صرفاً Futura است. چشم Futuras برای ترکیب رنگ اسپری با هم ، به علاوه نقوش برجسته و منحصر به فرد او ، چیزی است که او را به یکی از معتبرترین پیشگامان نقاشی های دیواری امروزه تبدیل کرده است.

به نظر می رسد اکثر گرافیک های Futuras برای Off-White سفارشی ساخته شده اند ، اما یک گرافیک قابل توجه است چاپ شده روی لباس ، پتو پرتاب کنید و کت و شلوار مستقیماً از آنجا بیرون کشیده شد پس زمینه ای که فوتورا برای The Clash ترسیم کرده است در طول تور اروپایی خود در سال 1981. قطعات دیگر در این مجموعه از نقاشی بدون عنوان Futura که به فروش رسید ، هنر بیرون آمد به قیمت 30 هزار دلار دو سال پیش فوتورا در مصاحبه ای با وی گفت ، من رابطه فوق العاده ای با ویرج دارم مجله تی.

ادوارد مانه

تصویر از طریق Complex Original

مجموعه Virgil Ablohs Pre-Spring 2019 شامل تعدادی قطعه با نقاشی معروف Edoaurd Manet 1874 بود نقاشی مونه در قایق استودیویی اش به با مجموعه Off-White با عنوان Impressionism ، کاملاً مشخص است که چرا Abloh تصمیم گرفت هنرمندان امپرسیونیستی مانند Manet را در این مجموعه قرار دهد. مانه نقاش فرانسوی قرن نوزدهم بود که در طول زندگی خود تلاش کرد تا شناخته شود. آکادمی های هنری بلند فرانسه دائماً نقاشی های مانت را به دلیل واقع بین بودن آنها رد می کردند. مانه تصاویر جنجالی مانند a را نقاشی کرد روسپی کاملاً برهنه در رختخواب دراز کشیده است یا از یک گاوباز که با مرگ او روبرو شد پس از رد شدن نقاشی های مانتس در نمایشگاه جهانی پاریس ، مانه با ساختن غرفه خود امور را به دست گرفت تا آثار خود را در خارج از ورودی نمایشگاه به نمایش بگذارد.

پس چرا باید به جنبش هنری فرانسه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم اشاره کرد؟ برخی از قطعات سفید رنگ که نقاشی مانت را به نمایش می گذارند ، شامل متن چاپ شده با تعریف سفیدها از آنچه امپرسیونیسم بود ، می شوند. تعریف خارج از سفیدها تأکید می کند که چگونه جنبش هنری از طریق نمایشگاه های مستقل توسط هنرمندانی آغاز شد که در ابتدا توسط هنرهای معمول پاریس از آن ابراز تاسف کردند قبل از اینکه امروز به عنوان یک جنبش هنری بزرگ معرفی شود. این شبیه داستان رابطه لباس های خیابانی با مد روز است.

ژان میشل بسکیات

تصویر از طریق Complex Original

آثار هنری ارجاع شده توسط Off-White برای این همکاری شامل ژان میشل بسکیاتس است برچسب های SAMO ، جلد آستین ضبط Basquiat طراحی شده برای Rammellzee و K-Robs آلبوم 1983 ضرب و شتم باپ ، یک تکه از باسکیات ورزشکاران سیاه پوست مشهور سلسله، و افکار شیطانی به اگرچه همکاری Basquiat یک حرکت فوق العاده جدید از یک مارک لباس خیابانی نیست ، زیرا همه از Supreme تا Uniqlo مجوز کار او را دریافت کرده اند ، اما نشان می دهد که آثار هنری Basquiats چقدر ماندگار است امروز. Basquiat در دهه 1980 گالری های SoHos را با هنرمندانی مانند Keith Haring تصاحب کرد و به یکی از موسیقی های اندی وارهولز تبدیل شد. امروزه کارهای او دائماً تقلید می شود و اخیراً به اندازه آن فروخته شده است 110.5 میلیون دلار به چرا امروزه نقاشی های Basquiats بسیار محبوب هستند به دلیل اظهار نظر هنرمندان در موضوعات مربوط به آن است نژاد ، خشونت پلیس ، سیاست ، نظام سرمایه داری ، استعمار ، و بیشتر.

آنتون رافائل منگز

تصویر از طریق Complex Original

قطعات ماریانا دسیلوا از مجموعه Off-Whites Pre-Fall 2019 مرجع مستقیم به یک مورد است پرتره ناتمام قرن هجدهم نویسنده اسپانیایی ماریانا دسیلوا توسط هنرمند آنتون رافائل منگز. منگس نقاش آلمانی قرن 18 بود که یکی از بهترین هنرمندان زمان خود شناخته می شد. هیچ کس نمی داند چرا پرتره ماریانا دی سیلوا ناتمام ماند ، اما ظاهر منحصر به فرد نقاشی ها فقط جذابیت آن را افزایش داده است. سه سال پیش، اندرسون کوپر نقاشی را خریداری کرد از یک فروشنده هنر به قیمت 275،000 دلار.

میکل آنژ مریسی دا کاراواجو

تصویر از طریق Complex Original

نقاش ایتالیایی میکل آنژ مریسی دا کاراواجو Off-Whites مرجع ترین هنرمند است. نقاشی های Carravagios در اواخر قرن 16 و اوایل قرن 17 – مانند مدونا از تسبیح ، مقبره مسیح ، اعلامیه ، نرگس ، سنت جروم در حال نوشتن ، و هفت اثر رحمت -همه آنها بر روی لباس های Pyrex Vision و Off-White چاپ شده اند. نسخه های اخیر ، مانند هاردکور کاراواجو قطعاتی از مارک های فصل گذشته ، حتی شامل یک بیوگرافی فشرده از زندگی هنرمندان است. کاراواجو به دلیل نقاشی های واقع گرایانه و زندگی اش به عنوان یک جنایتکار به عنوان یک نقاش جنجالی شناخته می شد. کاراواجو مدلهای خود را از خیابان ها تهیه کرد و آنها را به صورت واقع گرایانه ، تا ناخن های کثیف آنها نقاشی کرد. با وجود مأموریت نقاشی برای کلیساها و اشراف ، کاراواجو چندین بار دستگیر شد و سرانجام در حالی که در حال فرار از کشتن یک مرد در یک مسابقه تنیس بود ، فوت کرد.

اگرچه ابوله هرگز به طور کامل توضیح نداده است که چرا کاراواجو در موهای سفید رنگ است ، اما مایکل دارلینگ از موزه هنرهای معاصر در شیکاگو به طور خلاصه توضیح می دهد که چرا ابلو در جلوی کتاب ‘چهره های گفتار’ جذب نقاش ایتالیایی شده است. دارلینگ نوشته است که ابلو با استفاده نوآورانه کاراواجیوس از تکنیک نقاشی معروف به کایاروسکورو و چگونگی تغییر تاریخ ، دمیده شد. بعداً در کتاب ، ابلو می گوید که مطالعه دوران رنسانس مغز او را شاداب کرد و کیاروسکورو به او نشان داد که هنر فقط برای افراد ثروتمند نیست.

کیاروسکورو به تکنیک متعادل کردن عناصر روشن و تاریک در یک نقاشی برای افزودن عمق بیشتر به 3D اشاره داردعناصرنوآوری ای که کاراواجو در کیاروسکو انجام داد به آن معروف است تنبریسم ، که سبکی از نقاشی است که در آن از تضاد شدید بین نور و تاریکی برای ایجاد جلوه ای چشمگیر استفاده می شود. در کنار هم قرار دادن این موضوع با عنوان Off-White منطقه خاکستری بین سیاه و سفید ، کار Carravaggios به عنوان نمادی مناسب برای نام تجاری عمل می کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish