چطور تیپ جین بزنیم؟

از جمله لباس‌های پرطرفداری که از قدیم تا به امروز همچنان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌ها بوده، جین است. شلوارهای جین برای همه سنین و سلیقه‌ها همواره جزو جذاب‌ترین شلوارهایی است که می‌تواند شما را شیک و خوشتیپ جلوه دهد. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، ست کردن جین با لباس‌های دیگر است که می‌تواند شما را خوش استایل‌تر و بهتر از آن چیزی نشان دهد که به نظر می‌رسید. پس با سال ست همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که چطور تیپ جین بزنید.



ست کردن تیپ جین مردانه با شلوار جین

اگر از شما بپرسند بهترین و جذاب‌ترین شلواری که به پا می‌کنید، کدام مدل است، احتمالاً انتخاب شلوار جین یکی از گزینه‌های اصلی شما باشد. در نظر داشته باشید برای انتخاب شلوار جین، از مدل‌هایی که دارای تزئینات اضافی هستند، پرهیز کنید. این مدل شلوارها با وجودی که شاید مد بوده و به نظر زیبا برسند، اما مسلماً نمی‌توانید آن را با بقیه لباس‌هایتان به‌خوبی هماهنگ کنید؛ چراکه مرکز توجه قرار می‌گیرد و یکدستی استایل‌تان را زیر سؤال می‌برد.

بهترین انتخاب برای شلوارهای جین مردانه، شلوارهای جین با رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، آبی و خاکستری است. استفاده از شلوارهای جین زاپ دار و سنگشور را فراموش کنید. اگر می‌خواهید یک استایل متناسب جین داشته باشید، باید تمام لباس‌هایتان با هم هماهنگ باشند.

می‌توانید شلوار جین را با لباس‌هایی مثل کت‌وشلوار هم ست کنید. در صورتی که قرار است به یک قرار یا مصاحبه کاری بروید و می‌خواهید تیپ جین مردانه داشته باشید، می‌توانید از یک شلوار لی جین تیره به همراه کت اسپرت مشکی استفاده کنید.

انتخاب کفش مناسب برای تیپ جین

اگر می‌خواهید تیپ جین بزنید، در نظر داشته باشید یک شلوار جین با کتانی یا کفش ورزشی، اگرچه یک استایل اسپرت می‌تواند باشد، اما نمی‌تواند یک تیپ لی مردانه جذاب و شیک برای شما باشد. در نتیجه بهتر است برای داشتن تیپ متناسب‌تر، کفش چرم یا جیر را جایگزین کفش اسپرت با شلوار جین کنید.

انتخاب کفش مناسب برای تیپ جین

ست کردن تیپ جین در استایل مردانه

بیایید برای همیشه استفاده یکسره از جین را کنار بگذارید. اگرچه ترکیب جین از قدیم مورد استقبال طرفداران تیپ جین پسرانه بوده است، اما جذابیت شما را کم می‌کنند. اگر می‌خواهید به‌صورت یکدست جین بپوشید، بهتر است سراغ تناژهای تیره و روشن جین بروید.

برای مثال در صورتی که از کت جین و شلوار جین استفاده کنید، علاوه بر اینکه استایل خسته کننده و خسته‌ای خواهید داشت، همچنین مانع از درخشش استایل‌تان می‌شود. در صورتی که بالا تنه لاغری دارید، با انتخاب یک تیشرت رنگ روشن و شلوار جین پررنگ، استایل متناسب‌تری خواهید داشت. همچنین در صورتی که جزو آقایانی با پاهای ورزیده و هیکلی یا چاق هستید، بهتر است حتماً از شلوارهای جین تیره استفاده کنید. با این وجود جین تک رنگ جلوه بیشتری در تیپ جین شما دارد. برای مثال یا شلوار یا پیراهن‌تان را جین انتخاب کنید.



در نظر داشته باشید بهتر است کت جین را با شلوار جین نپوشید. خیلی وقت است که این استایل از مد افتاده است. بهتر است از یک کت اسپرت با شلوار جین بهره بگیرید و معجزه آن را در استایل‌تان تماشا کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم که نحوه ست کردن شلوار جین را کاملاً بررسی کنیم و توضیح دادیم برای اینکه یک استایل شیک و جذاب داشته باشید سراغ چه رنگ‌هایی بروید، چه مدل شلوار جینی را انتخاب کنید و با چه کفشی آن را ست کنید؛ به‌علاوه توضیح دادیم با چه لباس‌هایی آن را ست کنید تا استایل شما خسته‌کننده نشود. شما هم در قسمت نظرات ما را از تجربیات خود درباره نحوه ست کردن شلوار جین شریک کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish