چند اصل مهم در ست کردن کت اسپرت مردانه

داشتن مجموعه‌ای از کت‌های اسپرت، که برای فصول و مناسبت‌های مختلف قابل استفاده باشد، به شما آزادی عمل بیشتری در ست کردن پوشش‌تان نسبت به کت و شلوار کلاسیک می‌دهد. با دانستن اصول ست کردن کت اسپرت مردانه می‌توانید کت اسپرت را با هر نوع شلواری که در کمدتان دارید، ست کنید و جذاب‌تر دیده شوید.

کت‌های اسپرت خود را با شلوار همرنگ نپوشید.

نکته‌ای که در مورد ست کردن کت اسپرت لازم است رعایت شود این است که نباید این نوع کت‌ها را با شلوار همرنگ ست کرد. معمولا کت تیره را با شلوار روشن و کت روشن را با شلوار تیره ست می‌کنند. یک کت کرم طرح دار با یک شلوار جین و یا کت قهوه‌ای روشن (شتری) با شلوار قهوه‌ای تیره ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند. با داشتن شلوارهایی با رنگ‌ها و پارچه‌های متنوع  مانند شلوار کتان، جین، مخمل کبریتی، پشمی و… می توانید به راحتی آن‌ها را با کت‌های اسپرت خود ست کنید.

ست کردن کت اسپرت-شلوار همرنگ
کت‌های اسپرت خود را در دو رنگ تیره و روشن انتخاب کنید.

کت‌های اسپرت خود را بهتر است در دو رنگ تیره و روشن انتخاب کنید. استفاده از رنگ‌های کلاسیک مانند سرمه‌ای و مشکی، ظاهر رسمی‌تری به شما می‌دهد؛ در حالی که رنگ‌های روشن مانند سفید و کرم پوشش شما را غیر رسمی‌تر نشان می دهد.

ست کردن کت اسپرت - تیره و روشن
کت‌هایی با طرح‌های محو و کوچک بپوشید.

از کت‌هایی با طرح‌های محو و کوچک استفاده کنید. این یک راه ساده برای آسان‌تر ست کردن کت‌های اسپرت طرح دار است. بهتر است کت‌های با طرح درشت و پر رنگ را برای ساعات عصر استفاده کنید.

ست کردن کت اسپرت-طرح محو
فقط یک یا دو دکمه کت اسپرت خود را ببندید.

کت‌های اسپرت معمولا دو یا سه دکمه دارند. اگر کت شما دو دکمه دارد تنها دکمه بالایی را ببندید و اگر کت اسپرت شما از نوع کت‌های سه دکمه است فقط دو دکمه بالایی را ببندید. وقتی که همه‌ی دکمه‌های کت خود را می‌بندید منجر به تنگ و منقبض دیده شدن آن می‌گردد. نکته‌ای که در هنگام خرید کت لازم است رعایت شود این است که حتما سایزی را تهیه کنید که دکمه‌های آن بسته شود.

کت مخمل را با شلوار کبریتی که دارای رنگی متضاد است، بپوشید.

کت مخمل خود را با یک شلوار مخمل کبریتی که دارای رنگی متضاد است، بپوشید. این ست یک انتخاب خوب برای مهمانی‌های آخر هفته و یا قرارهای عصرانه  است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish