شلوار پل دار با کمربند سبک

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

قانون کلی این است که اگر شلوار پل کمربند داشته باشد حداقل یک کمربند معمولی سبک ببندید. کمربندی انتخاب کنید که بعد از بستن فقط کمی طول اضافه داشته باشد حدود ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر به نظر خوب می‌آید. درهرحال باید بتوانید انتهای کمربندتان را از اولین پل کمربند شلوار یا حلقه روی کمربند رد کنید. نکته‌ای که بازگفتنش بد نیست این است که کمربندتان را در ابتدا از پل‌های سمت چپ شلوار عبور دهید.حتما بخوانید…۱۰ آیتم ضروری برای آقایان خوشتیپ5 روش ست کردن لباس مردانه راه راه

هماهنگی رنگ کمربند و کفش

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

رنگ کمربند را با کفش‌هایتان هماهنگ کنید. مثلا اگر کفش مشکی می‌پوشید کمربند مشکی اولین گزینه باشد. علاوه بر رنگ به جنس کمربند و کفش‌هایتان هم دقت کنید. تطابق جنس این دو آیتم باعث می‌شود ظاهر کاملا مرتب و آراسته‌ای داشته باشید. بد نیست وقتی کت و شلوار می‌پوشید علاوه بر جنس و رنگ به بافت هم توجه کنید. اگر لباس شیکی می‌پوشید حتما کمربند چرم یا جیر انتخاب کنید. اگر دنبال ظاهر غیررسمی‌تری هستید کمربند برزنت را با کفش و کتانی‌های برزنت ست کنید.

کمربندهای پارچه‌ای، برزنتی؛ روزمره و ساده

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

کمربندهای پارچه‌ای، برزنتی ساده یا رنگارنگ برای استفاده‌های روزمره معمولا بهترین گزینه هستند فقط به این دلیل که با لباس‌های زیادی می‌شود از آن‌ها استفاده کرد مثلا برخلاف کمربند پوست مار که خیلی خاص است. ولی به طور کلی کمربند معمولی روزمره می‌تواند از هر جنسی که دوست دارید باشد.

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

اما این نکته را هم فراموش نکنید که وقتی از کمربندهای رنگی استفاده می‌کنید آن را با کل لباستان هماهنگ کنید نه فقط با کفشتان. به سگک‌ها توجه کنید. سگگ‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند. عرض کمربند با اندازه سگک مطابقت دارد. معمولا سگک‌های بزرگ‌تر کمربند پهن‌تری دارند و برای ظاهر معمولی‌تر و راحت‌تر مناسب به نظر می‌رسند. اما سگک‌های کوچکتر و کمربند باریک اغلب رسمی هستند.

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

بنابراین اگر شلوار غیررسمی و راحت مثل شش جیب یا جین می‌پوشید کمربند پهن‌تر بهترین انتخاب است و اگر شلوار رسمی‌تر می‌پوشید مثل جین‌تیره یا انواع کتان‌های دوخت مردانه کمربند باریک‌تر انتخاب کنید. منظور از پهن در اینجا ۳.۸ سانتی‌متر و باریک حدود ۳.۲ سانتی‌متر است.

کت و شلوارها با کمربند سگک ساده و کوچک

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

با کت و شلوارها کمربند با سگک ساده و کوچک انتخاب می‌کنند که در عین تأثیرگذاری و زیبایی خیلی به چشم نیاید و مدل لباس را تحت‌تأثیر قرار ندهد. به طور کلی پیش‌فرض این است که کمربند مشکی یا قهوه‌ای ساده که با کفش‌های شما مطابقت دارند ظاهری کلاسیک به شما می‌دهند.

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

کمربندهای مشکی چرم محبوب‌ترین کمربندها هستند و با هر لباسی ست می‌شوند به‌ویژه با جین تیره یا آبی و کفش کتانی خیلی خوب جواب می‌دهند.

شلوارک با کمربندهای چرمی

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

برای شلوارک چوگان یا شلوارک کتان هم که پل کمربند دارند بهتر است کمربند بسته شود البته برای این موارد کمربندهای چرمی بافته‌شده در رنگ‌های روشن بهترین انتخاب هستند.

شلوار جین حتما کمربند می‌خواهد

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

گاهی بعضی‌ها در مورد شلوارهای جین اشتباه می‌کنند و فکر می‌کنند چندان هم نیاز به کمربند ندارند. در حالی‌که در ۹۰٪ مواقع پوشیدن جین بدون کمربند کار اشتباهی است. کمربند مناسب شلوار جین بهتر است کمی مات با عرض حدود ۳.۸ سانتی‌متر و کمی ضخیم‌تر باشد. اما درهرحال وقتی شلوار جین انتخاب می‌کنید باید بدون نیاز به کمربند با کمر شما متناسب باشد.

دوبنده با کمربند در یک بدن نگنجند

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

ساسپندر که ما به آن دوبنده هم می‌گوییم از آیتم‌های شناخته‌شده مد و فشن به حساب می‌آید. یک زمانی مردها بین انتخاب کمربند و دوبنده تردید داشتند تا اینکه کمربند در نیمه دوم قرن بیستم برنده شد و تا همین امروز بر دو بنده پیشی گرفته است. هرگز این دو آیتم با هم پوشیده نمی‌شوند اگر این اتفاق بیفتند مثل این است که نمی‌دانید هردو برای نگه داشتن شلوارند و نیاز به جفتشان نیست.

چگونگی ست کردن کمربند در استایل مردانه

امروزه کت و شلوارهایی دوخته می‌شوند که پل کمربند روی شلوارشان ندارند. شلوار این نوع کت و شلوار می‌تواند دقیقا به اندازه کمر کسی که آن را می‌پوشد تنظیم شود. برای این کت و شلوارها اغلب از ساسپندر استفاده می‌شود. خیلی از برندهای جدید کت و شلوار این مدل کمر شلوار را ترجیح داده‌اند که قابلیت تغییر اندازه کمر را دارند.

در نهایت اگر فقط می‌توانید یک کمربند بخرید حتما مشکی تهیه کنید. مشکی را تقریبا می‌توانید با هر رنگی ست کنید. البته اگر می‌توانید کمربند دورویی پیدا کنید که یک طرفش مشکی و طرف دیگرش قهوه‌ای باشد عالی می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish