طبیعی است که وقتی دو نفر زمان کافی را در کنار یکدیگر می گذرانند، ظاهر خود را هماهنگ می کنند، به خصوص در مناسبت های مهم مانند روز محبوب (یا مخوف) ولنتاین . و چه کسی بهتر از جذاب‌ترین زوج‌های سلبریتی حال حاضر به دنبال الهام گرفتن از سبک است، از لباس‌های جذاب و متنوع ریحانا و A$AP Rocky گرفته تا زیبایی‌شناسی غیررسمی‌تر جنیفر لوپز و بن افلک. در زیر، راهنمای گام به گام برای ساختن کمد لباس مناسب با عزیزتان – زیرا زوجی که با هم لباس می‌پوشند، با هم می‌مانند.

هایلی و جاستین بیبر

بیرون رفتن همیشه به معنای پوشیدن لباس نه ها نیست. بیبرها نمونه‌ای عالی از ترکیب لباس‌های خیابانی با لباس‌های مجلل و در عین حال لوکس هستند تا ظاهری «سرد» ایجاد کنند.

تصویر ممکن است حاوی کفش پوشاک کفش پوشاک کلاه ایمنی انسان و شخص باشد

جنیفر لوپز و بن افلک

برای داشتن حال و هوای بیشتر در روز، چرا ظاهر پاییزی سالم تری مانند جن و بن را انتخاب نکنید؟ این زوج تمایل زیادی به پوشیدن لوازم کلاسیک و دنج دارند که برای سفالگری بعد از ظهر در آفتاب زمستانی مناسب است.

تصویر ممکن است حاوی کت پوشاک جنیفر لوپز باشد، کفش شخصی انسان، شلوار بن افلک و کت

زندایا و تام هالند 

گاهی اوقات تعادلی بین عروسک‌ها و کژوال‌ها لازم است. با دادن کمی خیره کننده به ظاهر خود، اما نه آنقدر که غلبه کند،  مانند زندایا و تام هالند شوید

تصویر ممکن است حاوی کت پوشاک تام هالند، کت ژاکت مد زندایا و پریمیر باشد

ریحانا و A$AP راکی 

وقتی صحبت از لباس پوشیدن به میان می‌آید، برتری بی‌دردسر ریحانا و A$AP Rocky سخت است، اما چرا با ترکیب لباس‌های خیابانی با تکه‌های لوکس چشم‌نواز در جسورانه‌ترین (و لذیذترین) رنگ‌ها، استایل آنها را تقلید نکنیم.

Image may contain Clothing Apparel Human Person Footwear Shoe Coat Jacket Overcoat and Rihanna

جولیا فاکس و یه 

برای آن دسته از زوج‌هایی که برنامه‌های آخر شب یا یک مهمانی بعد از حضور دارند، استفاده از چرم کمی (یا مقدار زیادی) با درخشش ضروری است. شما و دوست دخترش جولیا فاکس با ظاهر هماهنگ و حیرت‌انگیز خود خبرساز شده‌اند. چرا همین کار را با زیبایی خود امتحان نکنید؟

Image may contain Clothing Apparel Jacket Coat Human Person Leather Jacket Footwear and Shoe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish