کت و شلوار طوسی را با چه پیراهن مردانه‌ای بپوشیم؟

هنوز که هنوز است نمی‌توانید هیچ رنگ و لعابی را پیدا کنید که مانند کت و شلوار طوسی برازنده آقایان خوش تیپ و شیک پوش باشد. می‌گوییم هنوز، چرا که از قدیم تا همین امروز، کت و شلوار طوسی همچنان ماندگاری خودش را در بین انواع استایل و مدهای مختلف حفظ کرده است.

رنگی که به طور معجزه آسایی می‌تواند شما را جذاب و کاریزماتیک کند و تبدیل به یکی از بهترین رنگ‌ لباس‌های رسمی‌تان شود. اما کت و شلوار طوسی را چطوری با چه پیراهنی ست کنیم؟ در این مطلب همراه سال ست باشید تا با یک استایل شیک و جذاب، روبه‌رو شوید.

کت و شلوار طوسی را با چه پیراهنی بپوشیم؟

کت و شلوار از جمله لباس‌هایی است که آقایان خوش تیپ باید حداقل یک دست از آن را در کمدشان داشته باشند. پس اگر هنوز جای خالی یک دست کت و شلوار، آن هم به رنگ طوسی در میان لباس‌هایتان خالی است، هر چه سریع‌تر جای خالی آن را پر کنید. چرا که با آن می‌توانید چنان تیپ جذابی بزنید که چشم همه را روی استایل و تیپ‌تان خیره نگه دارید.

حالا اگر این کت و شلوار را در کمد لباس‌هایتان دارید. مهم‌تر از آن، ست کردن کت طوسی با پیراهنی است که با هم ترکیب زیبایی ایجاد کنند. یکی از زیباترین ترکیب‌هایی که کت و شلوار طوسی می‌تواند ایجاد کند، ترکیب آن با پیراهن سفید است. بعد از ست کردن این دو، یک کراوات مشکی هم می‌تواند کار را تمام کند. رنگ‌های دیگری همچون مشکی، سبز روشن، آبی، یاسی، کالباسی، سرمه‌ای و صورتی نیز از بهترین رنگ‌هایی است که ترکیب زیبایی با طوسی می‌سازد. جذاب ترین ست های عید را می توانید در ست بهاری مردانه سال ست ببینبد و بخرید.

 راهنمای انتخاب پیراهن مردانه متناسب با کت و شلوار طوسی

در انتخاب پیراهن همراه با کت و شلوار طوسی، وسواس به خرج دهید. بله! چون قرار است زیباترین استایل را با این رنگ فاخر و زیبا داشته باشید. از جمله نکاتی که برای ست کردن کت و شلوار طوسی مردانه باید در نظر بگیرید، موارد زیر است:

  • پیراهن سفید با کت و شلوار طوسی

سفید بهترین و دلنشین‌ترین و در عین حال اصیل‌ترین رنگی است که می‌توانید در استایل‌ رسمی همراه با کت و شلوار طوسی به تن کنید. در صورتی که استایل‌تان رسمی نیست، می‌توانید از یک تیشرت مردانه سفید استفاده کنید تا استایل کژوال‌تان به خوبی نمایان شود.

  • پیراهن آبی با کت و شلوار طوسی

نتیجه این ترکیب، هارمونی فوق العاده‌ای دارد که با یک جفت کفش چرم براق مشکی می‌تواند شما را به یک جنتلمن واقعی تبدیل کند. رنگ آبی تیره و روشن، هر دو برای ست کردن با کت و شلوار طوسی مناسب است با این حال بهتر است از تنالیته‌های تیره آبی استفاده کنید. هر چه این رنگ به سرمه‌ای نزدیک‌تر شود، استایل نهایی شما یک انتخاب حرفه‌ای خواهد شد.

  • پیراهن مشکی با کت و شلوار طوسی

مشکی هم می‌تواند هارمونی جذابی با طوسی ایجاد کند که با یک کراوات تیره‌تر مثلا به رنگ زغالی، جذابیت شما را بیشتر کند. اگر به دنبال داشتن یک ظاهر کلاسیک هستید، مشکی انتخاب مناسبی است.

با این وجود اگر می‌خواهید کت و شلوار طوسی‌تان بیشتر به چشم بیاید، پیراهن‌های رنگ روشن انتخاب جسورانه‌تر و البته هوشمندانه‌تری برای نشان دادن رنگ کت و شلوارتان است و ترکیبی ظریف و شیک به استایل‌تان می‌دهد. اکسسوری‌ها را فراموش نکنید. کراوات، ساعت، دکمه سر دست و… در صورتی که هوشمندانه به کار رود در تیپ و استایل‌تان معجزه خواهد کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish