استایل با کیف و کفش

اگر به دنبال آن هستید که استایلی مد روز و خاص داشته باشید همیشه نیاز نیست که خرید آنچنانی انجام دهید. گاهی با تغییر اکسسوری ها از جمله کیف، شال و… می توانید ستی جدید و چشمگیر بسازید. اشتباه رایج ما این است که فکر می کنیم حتما باید کیف مان  از یک جنس و یک رنگ با کفشمان باشد،در صورتی که همرنگ بودن آنها از لحاظ بصری جلوه ی خاصی به استایل شما نمی دهد و یک روش قدیمی است و باعث یکنواخت دیده شدن شما می شود. امروزه طراحان مد به ما این جرأت را داده اند تا جسورانه انتخاب های متفاوتی داشته باشیم.   

ست کفش نوک تیز با کیف ستاره ای
ست کفش نوک با کیف قرمز

نکات ست کردن

اگر شما طرفدار ست کردن هستید ما شما را از آن منع نمی کنیم ولی پیشنهاد می شود به راهنمایی های ما در این پست توجه کنید.زیرا این یکی از همان قوانین مد است که ذهن خانم ها را در هر سنی به خود درگیر می کند. به ویژه زمانی که می خواهند کیف و کفش خود را از دو رنگ مختلف با هم هماهنگ کنند.روحیه و سلیقه ی شخصی بخش اعظمی از استایل هر فرد است، و گاهی فراموش می کنید که کیف و کفشی که در کمدتان خاک می خورد می تواند جلوه ی بی نظیری به شما بدهد.آن ها را با هم ست نکنید، ترکیبشان کنید.  

اولین قدم

قدم اولی که پیشنهاد می کنم این است که اگر عادت کرده اید که کیف و همچنین کفش تان یک رنگ باشد به شما پیشنهاد می شود که به طور مثال از کیف قهوه ای چرم و کفش جیر به همان رنگ استفاده کنید یا بالعکس.  این تفاوت دربافت باعث زیبایی ست شما می شود.   

کیف قهوه ای

 کیف قهوه ای  

قدم دوم

قدم بعدی آنکه اگر انتخاب اول شما درکیف هایتان همیشه سیاه یا سفید است،  حتما لزومی ندارد که کفشتان درست مطابق رنگ کیف باشد می توانید از کفشی که مقداری بافت و طرح مشکی یا سفید دارد استفاده کنید و بالعکس. این یک روش سطحی و بسیار متداول است. با کیف مشکی هر کفشی که تیره باشد و یا جز رنگ های خنثی باشد قابل استفاده است.     

ست کفش سفید با مانتو
اکسسوری های سفید
ست بلوز با اکسسوری ها
ست کیف با بلوز و کفش

 قدم سوم

یک کیف براق امتحان کنید به همراه کفش همرنگ یا رنگ نزدیک به آن ولی مات.  حتی اگر به یک رنگ هم نباشند زیبایی فوق العاده ای خواهد داشت. به عنوان مثال کیف دستی بژ  به همراه کفش  برنز یا طلایی.  

قدم چهارم

کفش و کیف های طرح دار را می توان با رنگ های خنثی و رنگ های جامد مخلوط کرد. همیشه این را درنظر بگیرید که در انتخاب این روش حتما باید یک آیتم ساده و آیتم دیگر طرحدار باشد زیرا اگر هر دو طرحدارباشند باعث می شود شلوغ به نظر برسد و مانع دیده شدن اجزای دیگر لباستان می شود.   

کیف سبز با کفش ستاره ای
کیف دستی با پیراهن
کیف زرد با کفش زرد

   طرح پلنگی و قرمز یک ست فوق العاده شیک است  بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد  که کفش پاشنه پهن ویک کیف قرمز معمولی نتواند در کنار هم قرار بگیرد.   

طرح پلنگی و قرمز

 طرح پلنگی و قرمز   حتی استفاده از دو نوع طرح در کیف و کفش هم قابل هماهنگ کردن است، مثلا یک کیف پوست ماری با یک کفش گلدار با یک تنالیته ی مشابه قابل استفاده خواهد بود.  در این نوع ست کردن باید حتما کیف یا کفشتان  چشم ها را به خود جذب کند و نباید برای دیده شدن با هم رقابت کنند.   

کفش پوست ماری
کفش پوست ماری پاشنه دار
نمایی از کفش پوست ماری

قدم پنجم

برای مهمانی شب باید همه ی آیتم ها در مقیاس کوچک تر و درخشان تر ارائه شود. یک کیف دستی کوچک به جای یک کیف بزرگ اندازه ی لپ تاپ! و یا یک کفش سیاه ظریف و فاخر که به خوبی زیبایی انگشتان وپاهای شما را نشان دهد. بنابراین شما مجوز بیشتری دارید تا از ریزه کاری ها و accessory های پر زرق و برق در شب استفاده کنید زیرا که چشم را آزار نخواهد داد.   

کفش پر زرق و برق
کیف های دستی کوچک

 رنگ های متالیک و فلزی با همه چیز جور در می آید حتی با رنگ متالیک دیگر.  یک کیف دستی نقره ای با کفش پاشنه بلند طلایی می تواند بسیار خیره کننده باشد،فقط باید به بافت آنها توجه کنید تا  غیرطبیعی به نظر نرسد.   

کیف دستی
کفش با رنگ متالیک
کیف چرم

   فکر می کنم پاشنه ی براق و کیف ساتن نسبتا پوشش جالبی را به وجود بیاورد. رنگ های متالیک با رنگ های گرم و پرطراوت نیز هماهنگی فوق العاده ای خواهد داشت. یک کفش نقره ای با یک کیف خاص صورتی ترکیب خوبی برای یک قرار عاشقانه خواهد بود.   

ست رنگ نقره ای با صورتی

 ست رنگ نقره ای با صورتی  

قدم آخر

و در آخر اگر می خواهید استایل متفاوتی داشته باشید کیف و کفشتان را مطابق موقعیت ها و حتی آب و هوا انتخاب کنید. به عنوان مثال برای موقعیت کاری، جشن و مهمانی، رسمی و یا ورزشی باید از آنها جدا استفاده کنید. برای آب و هوای سرد حتما کفش جلو بسته و یا چکمه ی سبک و در تابستان صندل ها ی راحت و شاد بسیار پیشنهاد می شود. کیف های طرح دار و یا تزئین شده با زیپ و زنجیر و سایر عناصر زینتی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. این نوع کیف ها برای نوجوانان بسیار جذاب است و دختران جوان به دنبال متفاوت بودن هستند. 

کیف های تزیین شده
کیف های طرحدار

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish