H&M محدوده اندازه خود را افزایش داده است.

اکنون، خرده‌فروش سوئدی محصولاتی تا اندازه 2XL در فروشگاه‌های زنان و مردان و تا 4XL آنلاین برای زنان و 3XL برای مردان دارد.

H&M برای پیشبرد تعهد خود به تنوع، برابری و گنجاندن، با مدل سایز بزرگ و فعال تس هالیدی، که اکنون مشاور اندازه و جامعیت این برند است، همکاری کرده است.

ایده گسترش دامنه سایز H&M در سال 2021 مطرح شد، زمانی که هالیدی قرار بود برای این برند مدل شود. او پیش از این برای یک کمپین جهانی در سال 2015 برای H&M مدلسازی کرده بود، اما این بار وقتی متوجه شد مجموعه ای که قرار بود مدل شود هیچ چیزی در اندازه او ارائه نمی دهد، شوکه شد. در حالی که او ابتدا احساس شکست می کرد، تصمیم گرفت با H&M جلسه ای ترتیب دهد.

هالیدی می‌گوید: «نمی‌دانستم انتظار چه چیزی را برای حضور در آن جلسه داشته باشم، اما می‌دانستم که نمی‌خواهم آنچه در مورد اندازه‌گیری و سایز  تجربه کردم برای شخص دیگری اتفاق بیفتد. با این فکر وارد این برنامه شدم که کار با H&M به عنوان یک مشاور جامع اندازه، مانند سایر برندها، رویایی است. وقتی H&M من را برای آن نقش به خدمت گرفت، این رویا به حقیقت پیوست.”

هالیدی از نزدیک با دونا گروزیر گوردون، رئیس بخش گنجاندن و تنوع H&M در منطقه آمریکا، همکاری کرد تا به H&M در تلاش‌هایش برای گسترش محدوده اندازه خرده‌فروش کمک کند.

هالیدی گفت: «این بسیار مهم است که افراد متنوعی مانند دونا در صنعت مد داشته باشیم که مطمئن شوند همه بخشی از بازاریابی H&M هستند و نشان دهنده جوامعی هستند که برند می‌خواهد به آنها برسد و به آنها خدمت کند. خیلی خوب بود که H&M با من تماس گرفت و از آنها پرسید که چه کاری می توانند بهتر انجام دهند. مشکل بسیاری از این برندها این است که آنها به جوامعی که سعی در نمایندگی آنها دارند دسترسی ندارند.”

هالیدی گفت یکی از مشکلاتی که برندها هنگام طراحی برای زنان سایز بزرگ دارند این است که به بدن خود فکر نمی کنند. او تأکید کرد که برندها چگونه باید مصرف کنندگان سایز بزرگ را در نظر بگیرند، زیرا آنها افزایش می یابند و بر مواردی مانند افزودن انواع مختلف مواد با کشش بیشتر و طراحی لباس هایی که از قسمت های مختلف بدن پشتیبانی می کنند تمرکز می کنند.

هالیدی گفت: «خانم‌های سایز بزرگ می‌خواهند بتوانند چیزهایی بپوشند که هر زن دیگری می‌پوشد. “اغلب، ما فقط دسترسی به این کار را نداریم، زیرا روی لباس‌ها تمرکز نمی‌شود، و حتی وقتی برندها تلاش می‌کنند، گاهی اوقات کاملاً درست نیست.”

هالیدی گفت که برای کمک به گسترش اندازه پیشنهادی خود، برندها باید به مشتریان خود دسترسی داشته باشند و به بازخورد مشتریان توجه کنند. آن‌ها همچنین باید مدل‌های مناسب و سایز بزرگ داشته باشند.

هالیدی می‌گوید: «آنچه که در مورد آن از H&M قدردانی می‌کنم این است که وقتی چیزی را درست انجام نمی‌دهند، زمان، انرژی و پول را صرف تعمیر آن می‌کنند تا مطمئن شوند که همه مشتریانشان با پوشیدن لباس‌هایشان احساس خوبی خواهند داشت. «مصرف‌کنندگان سایز بزرگ به ندرت توان انتخاب و خرید راحت و جذاب را پیدا می کنند و همیشه دل شکسته هستیم، زیرا ما بسیار عادت کرده‌ایم که از برندها ناامید شویم. بسیاری از برندها همه این طرح‌ها و کمپین‌های شامل اندازه را خواهند داشت، اما وقتی لباس‌ها را می‌خریم، بدون درخشش  به نظر می رسد و اینگونه به نظر می رسد که شما حتی قرار نیست به راحت به انتخاب خود دست پیدا کنید و این ذهنیت را ایجاد می کند که برندها شما ( افراد سایز بزرگ ) را نادیده می گیرند همیشه. این در حالی است که برندهایی که برخلاف این روند حرکت می کنند برای این کار پاداش می گیرند و مصرف کنندگان سایز بزرگ پول و قدرت خرید دارند و ما می خواهیم خرید کنیم و احساس خوبی داشته باشیم. و برای مدل ها و محصولات با کیفیت هزینه های بسیاری انجام می کنیم.

استودیوی محتوای لس آنجلس H&M به عنوان بخشی از تلاش‌های خود در جهت تنوع و فراگیری، به ابتکارات و نمایندگی DEI این شرکت اختصاص دارد و در جهت ایجاد تصاویری است که با مصرف‌کنندگان محلی طنین‌انداز می‌کند.

H&M همچنین مجموعه جدیدی از جین ها را به نام جین Curvy معرفی کرده است که اندازه آن بر روی تناسب اندام و فرم تمرکز دارد و با گنجاندن فضای بیشتر در باسن و ران و بلند شدن بلندتر، به فرم های بدن منحنی تر می پردازد. این مجموعه اکنون در HM.com در دسترس است.

با دموکراتیزه شدن مد و فراگیرتر شدن مد، گوردون می گوید: «دموکراتیزه شدن مد در DNA H&M است. ماموریت ما این است که مد را در دسترس همه قرار دهیم. این سفر اندازه گیری طولانی بخشی از تعهد به مرتبط بودن با همه مشتریان است و ما به ارائه تجربه مشتری استثنایی به همه ادامه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.



واحد پول


fa_IRPersian