EXIST
با 30 سال سابقه تولید و به عنوان یکی از برندهای برتر کفش کشور تلاش کرده تا با بهره مندی از نوآوری با سخت کوشی و تحقیق در جهت مد روز دنیا و به کارگیری از نیروهای متخصص و با تجربه پایپوشی با رویکرد جدید و متفاوت در سبک های روز دنیا مطابق با انتخاب و پای ایرانی تولید کند. پروسه تولید کاملا” تخصصی بوده و همچنین
تجزیه و تحلیل دقیق محصول مورد نیاز
ارتباط متقابل و سازنده با مشتری
صداقت و سرعت در انجام معاملات
پیشرو بودن در ساخت مدلهای جدید
موفقیت در تولید و فروش
نوآوری در ساخت و بروز شدن
تامین محیط سالم و کاملا دوستانه و یکدلی در رده مدیریت و پرسنلی
خدمات پس از فروش
از دیگر شاخصه های گروه صنعتی EXIST می باشد. نیروهای متخصص شرکت همواره با اعتقاد جهت دستیابی به بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت برای مشتریان شرکت هستند و تک تک مشتریان خود را جزء خانواده EXIST می دانند. نگاه به آینده و احترام به مصرف کننده و موفقیت هم چون مهم ترین محصول به دور از هرگونه شعار هدف ما خواهد بود.
گروه صنعتی کفش EXIST
اهداف استراتژیک
اهداف اصلی
- استفاده علمی از نیروهای جوان طراح و متخصص برای حفظ خلاقیت و نوآوری در مجموعه
- تشکیل اتاق فکر در صنعت مد کفش ایران وجهت دهی به آن
- تلفیق علم و تجربه برای ارائه استاندارهای طراحی با متد روز دنیا
- تشکیل گروه بازاریابی برای تحقیق و توسعه، شناخت بازار
- تولید بر اساس کیفیت با بکارگیری ماشین آلات روز دنیا
- مدیریت هزینه با حفظ بهترین کیفیت در عرضه قیمت مناسب محصول
- ارائه روش های نوین فروش در صنعت کفش ایران
- جذب و حفظ نیروهای متخصص و کارآمد
- ترویج فرهنگ حمایت و مصرف کالای ایرانی و حفظ سفره کارگر ایرانی
چشم انداز
- معرفی برند کفشEXIST در ۱۰ برند اول صنعت کفش ایران بر اساس نوع طراحی و تولید تخصصی
- تشکیل باشگاه مشتریان کفش EXIST
کفش EXIST با یاری خداوند، با عشق و همت بین رده مدیریت و پرسنلی با تحقیق و تفکر و با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در تلاش است که تا سال ۱۴۰۴ به این اهداف نائل اید.
مصاحبه با مدیریت