کاستومیزیشن چیه؟ و چرا یک ترند جدید بین نسل Z شده؟

نسل Z به دنبال راه‌های جدید برای ابراز فردیتشون از طریق کاستومیزیشن‌های پر هرج و مرج هستن. جوونهای جدید واقعاً نمی‌خوان از قوانین قدیمی صنعت پیروی کنن و می‌خوان بیشتر روی سبک خودشون تمرکز کنن بدون اینکه به روندها توجهی کنن..
اونها اغلب این کار را با کمک سفارشی سازی انجام میدن.که گاهی اوقات تخیلی توی چشم و و آشفته هست . بارزترین مثال، جاکلیدی، برچسب، آویز و طلسم های مختلف روی کیف و کفش هست.
همه چیز با Birkin شروع شد. الان هم سایر بزندها وارد شدن.. گوچی لوازم جانبی را برای این منظور در مجموعه SS25 ارائه کرده آدیداس و اسیکس برای سفارشی کردن مدل‌ها توی فروشگاه‌ها آفر میدن…

اصطلاح “سفارشی سازی آشفته” توسط شرکت پیش بینی روند WSGN ابداع شد. این روند اساساً سفارشی‌سازی رو به اوج میرسونه و روندها را رد میکنه.. تناقض داستان همینه که در تلاش برای فرار از دنبال کردن روندها، زومرها خودشون یک ترند بزرگ ایجاد کردن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.



واحد پول


fa_IRPersian