کاستومیزیشن چیه؟ و چرا یک ترند جدید بین نسل Z شده؟
نسل Z به دنبال راههای جدید برای ابراز فردیتشون از طریق کاستومیزیشنهای پر هرج و مرج هستن. جوونهای جدید واقعاً نمیخوان از قوانین قدیمی صنعت پیروی کنن و میخوان بیشتر روی سبک خودشون تمرکز کنن بدون اینکه به روندها توجهی کنن..
اونها اغلب این کار را با کمک سفارشی سازی انجام میدن.که گاهی اوقات تخیلی توی چشم و و آشفته هست . بارزترین مثال، جاکلیدی، برچسب، آویز و طلسم های مختلف روی کیف و کفش هست.
همه چیز با Birkin شروع شد. الان هم سایر بزندها وارد شدن.. گوچی لوازم جانبی را برای این منظور در مجموعه SS25 ارائه کرده آدیداس و اسیکس برای سفارشی کردن مدلها توی فروشگاهها آفر میدن…
اصطلاح “سفارشی سازی آشفته” توسط شرکت پیش بینی روند WSGN ابداع شد. این روند اساساً سفارشیسازی رو به اوج میرسونه و روندها را رد میکنه.. تناقض داستان همینه که در تلاش برای فرار از دنبال کردن روندها، زومرها خودشون یک ترند بزرگ ایجاد کردن!