کاترین در سال 1982 در شهرستان بارکشایر در انگلستان به دنیا آمد. مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود. والدینش در 21 ژوئن 1980 ازدواج کردند.

چکیده ای از بیوگرافی کیت میدلتون :

نام : کاترین الیزابت میدلتون

لقب : دوشس و دوک کمبریج

تولد : 9 ژانویه 1982

محل تولد : ردینگ، انگلستان، بریتانیا

پدر : مایکل میدلتون

مادر : کارول گلداسمیت

همسر : شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج (ا. ۲۰۱۱)

فرزندان : شاهزاده جرج کمبریج، شاهدخت شارلوت کمبریج، شاهزاده لویی کمبریج

خاندان : وینزر

دین و مذهب : مسیحیت

زندگینامه کیت میدلتون :

کیت میدلتون، اعلی حضرت دوشس کمبریج، در سال 2011 در کلیسای وست مینستر با شاهزاده ویلیام بریتانیا ازدواج کرد. او مادر شاهزاده جورج، سومین نفر در صف تاج و تخت، پرنسس شارلوت و شاهزاده لوئیس است.

کیت میدلتون کیست؟ و کیت میدلتون قبل از ازدواج

کیت میدلتون زمانی که در 29 آوریل 2011 در کلیسای وست مینستر لندن با شاهزاده ویلیام ازدواج کرد، کاترین، والاحضرت سلطنتی او دوشس کمبریج شد. ملکه الیزابت دوم کمی قبل از مراسم این عنوان را به کیت اعطا کرد. 

میدلتون در 22 ژوئیه 2013 در میان جنجال رسانه ای بین المللی، شاهزاده جورج ، سومین نفر در صف تاج و تخت را به دنیا آورد. او در 2 می 2015 یک دختر به نام شارلوت ، چهارمین نفر در صف تاج و تخت، به دنیا آورد و پسر دیگری به نام لوئیس را در 23 آوریل 2018 به دنیا آورد.

از طرف مادرش، کیت از طبقه کارگر مشخصاً معدنچیان و سازندگان زغال سنگ آمده بود. مادربزرگ مادری او، دوروتی گلداسمیت، فرزندانش را به سمت بالا سوق داد. در نتیجه، مادر کیت میزبان یک شرکت هواپیمایی شد – در آن زمان، شغلی بسیار پر زرق و برق بود.

در این کار در بریتیش ایرویز بود که کارول با مایکل میدلتون، اعزام کننده خطوط هوایی، که خانواده ثروتمندش اهل لیدز هستند و با اشراف بریتانیایی ارتباط دارد، آشنا شد. این زوج خیلی زود با هم ازدواج کردند.

کاترین یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. نام خواهرش «فیلیپا» است که همه او را «پیپا» صدا می کنند، و برادرش «جیمز ویلیام» است. پیپا که از دانشگاه ادینبرا در اسکاتلند فارغ‌التحصیل شده، پس از نامزدی خواهرش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

در سال 1987، والدین او یک شرکت کالای مهمانی را برای سفارش پستی تأسیس کردند. این تجارت با موفقیت غافلگیرکننده ای همراه بود و در نهایت خانواده میدلتون را چند میلیونر کرد.

میدلتون در 9 ژانویه 1982 کاترین الیزابت میدلتون در ریدینگ، برکشایر، انگلستان به دنیا آمد. در نتیجه کسب و کار والدینشان و درآمد تازه، کیت و خواهر و برادرش چیز زیادی نمی خواستند.

کیت در مدارس شبانه روزی انحصاری از جمله مدرسه آمادگی سنت اندرو ، داون هاوس و کالج مارلبورو شرکت کرد. زمان او در مدرسه شبانه روزی بدون درگیری نبود. کیت مدرسه شبانه روزی انحصاری دخترانه داون هاوس را در سن 14 سالگی به دلیل قلدری و تمسخر دانش آموزان دیگر ترک کرد.

در اولین روز تحصیلی او در مارلبورو، برخی از پسران بداخلاقی شروع به رتبه بندی دانش آموزان ورودی بر اساس جذابیت و شخصیت کردند. آنها به کیت دو از 10 دادند.

علی رغم ناکامی های اولیه، کیت در مطالعات خود به خوبی موفق شد و 11 آزمون GCSE و سه آزمون سطح A را گذراند.

کیت مدیلتون و شاهزاده ویلیام

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

میدلتون و ویلیام در یک خوابگاه در کالج، تالار سنت سالواتورز زندگی می کردند. آنها چندین کلاس را نیز در برنامه دوره خود به اشتراک گذاشتند و خیلی زود با هم دوست شدند.

در حالی که آنها اغلب صبحانه را به اشتراک می گذاشتند و با هم به کلاس می رفتند، این دو در ابتدا علاقه ای عاشقانه به یکدیگر نداشتند. میدلتون با روپرت فینچ ارشد ملاقات می کرد و ویلیام مشغول کار با مطبوعات و مبارزه با احساساتش در مورد مدرسه جدیدش بود.

عاشقانه سلطنتی

در سال 2002، میدلتون در یک مراسم جمع آوری کمک های مالی در نمایشگاه مد با لباسی آشکار ظاهر شد. ویلیام نیز در مراسم خیریه حضور داشت و به روشی جدید شیفته و علاقه مند به کیت شد. او سعی کرد در آن شب با او رابطه عاشقانه برقرار کند، اما، همچنان که با فینچ رابطه داشت، میدلتون پیشرفت های پادشاه آینده را رد کرد.

در پایان ترم تحصیلی سال 2002، دوست پسر میدلتون فارغ التحصیل شد و این زوج به زودی راه خود را به خاطر مسائل دوری از هم جدا کردند. میدلتون و چند تن از دوستانش که به تازگی مجرد شده و وارد سال دوم شده اند، دعوت شده اند تا با ویلیام آپارتمانی داشته باشند، فضایی که به آنها اجازه می دهد تا عاشقانه های نوپای آنها شکوفا شود.

در ابتدا، زندگی میدلتون تغییر چندانی نکرد. این زوج بیشتر به دلیل بی اعتمادی شدید شاهزاده به مطبوعات، رابطه خود را مخفی نگه داشتند. این زوج توافق کردند که در مکان های عمومی دست هم نگیرند یا در مهمانی های شام با هم دیده نشوند. به نظر می رسید که این امر در بیشتر موارد مطبوعات را دور انداخت.

اما در سال 2004، کیت در حالی که در یک سفر اسکی خانواده سلطنتی بود توسط پاپاراتزی ها دستگیر شد. رابطه او با ویلیام مورد بررسی شدید قرار گرفت و تا سال 2005، او یکی از محبوب ترین روزنامه ها شد. آن دو با هم در آن تابستان فارغ التحصیل شدند و میدلتون مدرک ممتازی در تاریخ هنر گرفت.

در فوریه 2006، اعلام شد که میدلتون اطلاعات امنیتی 24 ساعته خود را از اداره سلطنتی و حفاظت دیپلماتیک دریافت خواهد کرد. این منجر به شایعاتی شد مبنی بر اینکه میدلتون برای یک پست سلطنتی آماده شده است. با این حال، با رفتن ویلیام به یک آکادمی نظامی، میدلتون با رسیدگی به دیوانگی پاپاراتزی ها به تنهایی مواجه شد.

تقسیم عمومی

در آوریل 2007، میدلتون و ویلیام به طور علنی از هم جدا شدند. ظاهراً ویلیام که از طرف خانواده سلطنتی تحت فشار قرار گرفته بود تا از میدلتون خواستگاری کند یا اجازه دهد زندگی خود را ادامه دهد، ظاهراً رابطه پنج ساله این زوج را از طریق تلفن قطع کرد.

با این حال، گزارش‌های رسانه‌ها خلاف این را بیان کردند، زیرا میدلتون تنها چند ماه بعد در چندین رویداد سلطنتی با همراهی شاهزاده مشاهده شد. شایعات دیگر حاکی از زندگی مشترک این زوج بود. هر دو طرف این شایعات را تکذیب کردند.

پیشنهاد ازدواج و حلقه نامزدی کیت میدلتون

در 16 نوامبر 2010، میدلتون و ویلیام نامزدی خود را اعلام کردند. شاهزاده در طول تعطیلات خود به کنیا، از او خواستگاری کرد و حلقه نامزدی مادرش پرنسس دایانا را به کیت هدیه داد. این انگشتر که توسط جواهرساز تاج گارارد ساخته شده است، دارای یک یاقوت کبود بیضی شکل 12 قیراطی از طلای سفید است که توسط 14 الماس یک نفره احاطه شده است.

سپس این زوج اعلام کردند که قصد دارند پس از ازدواجشان در شمال ولز، جایی که ویلیام با نیروی هوایی سلطنتی مستقر بود ، زندگی کنند.

كيت ميدلتون

عروسی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

کیت میدلتون در مراسم عروسی خود در 29 آوریل 2011 با ویلیام، لباسی را پوشید که توسط سارا برتون طراحی شده بود – واقعیتی که تا روز بزرگ یک راز کاملا محافظت شده باقی ماند. او همچنین یک تاج که ملکه مادر از همسرش، پادشاه جورج ششم، در سال 1936 دریافت کرد، پوشید، که ملکه الیزابت دوم برای این مراسم به میدلتون قرض داد. اندکی قبل از عروسی، ملکه الیزابت به کیت لقب کاترین، اعلیحضرت سلطنتی دوشس کمبریج را اعطا کرد.

طبق گزارش ها، مراسم عروسی نزدیک به 34 میلیون دلار هزینه داشته است که 32 میلیون دلار آن برای امنیت بوده است. مهمانان شامل سر التون جان و دیوید و ویکتوریا بکهام بودند. 23 میلیون نفر این مراسم را به صورت زنده از تلویزیون تماشا کردند.

کاترین، دوشس کمبریج و شاهزاده ویلیام

فرزندان کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام

شاهزاده جورج

در 22 ژوئیه 2013، میدلتون پسرش، شاهزاده جورج الکساندر لوئیس کمبریج را با وزن 8 پوند و 6 اونس به دنیا آورد. شاهزاده جورج پس از شاهزاده چارلز و ویلیام سومین در صف تاج و تخت بریتانیاست.

کاخ سنت جیمز پس از تقریبا یک سال شایعات مربوط به نوزاد و گمانه زنی های فراوان، در 3 دسامبر 2012 رسما اعلام کرد که میدلتون و ویلیام اولین نوزاد خود را باردار شده اند. در همان روز اعلام این خبر، میدلتون به همراه ویلیام در کنارش به دلیل تهوع حاد صبحگاهی در بیمارستان شاه ادوارد هفتم لندن بستری شد.

با پیش بینی ورود اولین فرزند میدلتون و ویلیام، تا جولای 2013، رسانه های بین المللی شروع به حضور منظم در مقابل بیمارستان سنت مری در پدینگتون، لندن کردند. سنت مری همان بیمارستانی بود که پرنسس دایانا ویلیام و بعداً شاهزاده هری را به دنیا آورد.

پرنسس شارلوت

در 2 می 2015، میدلتون دختری به نام پرنسس شارلوت الیزابت دیانا به وزن 8 پوند، 3 اونس در بیمارستان سنت مری به دنیا آورد. این نوزاد پنجمین نوه ملکه و چهارمین در صف سلطنت پس از برادرش شاهزاده جورج بود. این بارداری دوم در سپتامبر 2014 اعلام شد.

شاهزاده لویی کمبریج

در 23 آوریل 2018، شاهزاده لوئیس آرتور چارلز، با وزن 8 پوند، 7 اونس، در بیمارستان سنت مری به دنیا آمد. شاهزاده لویی بعد از شاهزاده چارلز، شاهزاده ویلیام، شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت و قبل از شاهزاده هری پنجمین در صف تاج و تخت خواهد بود. خواهر بزرگتر شارلوت به لطف تغییر اخیر در قوانین جانشین پروری که ترتیب تولد را بر جنسیت ترجیح می دهد، جایگاهی پیش رو دارد.

خانواده کیت میدلتون

مشاغل کیت میدلتون :

شغل تمام وقت میدلتون به عنوان دوشس کمبریج است. با این حال قبل از ازدواج با ویلیام و پس از فارغ التحصیلی از کالج، او در تلاش های دیگری کار کرد.

یافتن شغل به عنوان دوست دختر شاهزاده دشوار بود. این موقعیت باید توسط خانواده سلطنتی قابل احترام تلقی می شد، در حالی که به میدلتون اجازه می داد در لحظه ای انعطاف پذیری در کنار شاهزاده باشد. در نوامبر 2006، میدلتون سرانجام موقعیت قابل قبولی به عنوان دستیار خریدار لوازم جانبی در فروشگاه لباس زنجیره ای بریتانیایی Jigsaw در لندن پیدا کرد. بعداً گزارش شد که او شرکت را ترک کرد تا در رشته عکاسی پرتره تحصیل کند.

در سال 2010، فاش شد که میدلتون به همراه برادرش جیمز، که شرکت کیک کیت را اداره می کرد، روی برنامه هایی برای راه اندازی یک نانوایی جدید کار می کرد. هدف این تجارت تشویق بچه ها به آشپزی و آسان کردن پخت کیک مهمانی بود.

کاترین، دوشس کمبریج

افتخارات کیت میدلتون :

وی به خاطر سلیقه ی خوبش در مُد مورد تحسین قرار گرفت و در لیست «خوش پوشان» قرار گرفت.

کاترین در بسیاری از لیست های خوش پوشان دنیا قرار گرفته و طبق انتخاب «دیلی تلگراف» به عنوان «متعهدترین نوظهور» در لیست 2006 برنده ها و بازنده ها قرار گرفته است.

او توسط «تاتلر» در سال 2007 در رتبه ی هشتم در لیست ده تندیس برتر مد انتخاب شد.

همچنین در مجله مردم در سال 2007 و 2010 در لیست خوش پوشان جای گرفت.

در ژوئن 2008 وبگاه Style.com کاترین را به عنوان تندیس زیبایی ماه انتخاب کرد. همچنین در جشنواره ی غرور در لیست خوش پوشان بین المللی قرار گرفت.

عروس انگلستان

کیت میدلتون ، دوشس کمبریج یکی از پرطرفدارترین و خوش استایل ترین سلبریتی های دنیا است. استایل ساده وکلاسیک او بسیار محبوب است و هزاران زن استایل او را دنبال و تقلید میکنند. استایل کیت ساده است و شاید هر شخص نرمالی بتواند استایل او را تقلید کند .در اکسسوری هم کیت زیاده روی نمی کند و به یک گردنبند ساده یا گوشواره به همراه یک کلاچ ساده (کیف دستی کوچک) بسنده می کند …

 ویژگی های ظاهری کیت میدلتون

کیت با قد ۱۷۵ سانتی متر و وزن ۵۹ کیلوگرم از خوش استایل ترین سلبریت هاست. از بهترین نکات استایل در کیت ، این است که برعکس سلبریتی های دیگر ، با اینکه جزیی از خانواده سلطنتی هم است ولی یک لباس را دوبار ، سه بار و حتی چهار بار هم در مراسم ها می پوشد و همین یکی از نکاتی که است که موجب می شود استایل او محبوب و مورد پسند اشخاص زیادی باشد.ولی نکته ای که در پوشیدن لباس های تکراری رعایت میکند ، استفاده از مدل مو و اکسسوری های متفاوت است.

ویژگی های استایل کیت میدلتون

از رنگ های شاد نمیترسد. کیت بار ها دیده شده که رنگهایی مانند زرد ، قرمز ، صورتی و حتی سبز پوشیده است .استفاده از رنگ های روشن باعث می شوند چهره زیبا تر و جوانتر نیز به چشم بیاید.

علی رغم اینکه رنگ های خنثی انتخاب های مطمئنی هستند ، خوب است که ما هم گاهی جرات به خرج دهیم و رنگ های شاد و زنده تری انتخاب کنیم .

از کلاه به عنوان اکسسوری استفاده میکند .از آنجایی که در انگلستان و در میان خانواده سلطنتی ، خانم ها در مراسم های خاص و عروسی باید از کلاه استفاده کنند.

کیت هم از کلاه نهایت استفاده را می برد و بهترین کلاه ها و معمولا هم همرنگ با کت یا پیراهنی که پوشیده را به سر می گذارد .

همانطور که در مقدمه گفتیم اشخاص زیادی کیت میدلتون و استایل او را دنبال می کنند و یکی از دلایل مهم این است که او لباس هایی از برند های ارزان تر مانند زارا در استایل روزمره استفاده می کند.

وحتی یکبار هم گردنبندی از همین برند را روی فرش قرمز با پیراهنی رسمی استفاده کرد .و گواه این جمله است که برای خوشتیپ بودن احتیاجی به خرج کردن های سرسام آور نیست و نکته آخر ظاهر آراسته است.

کیت کم آرایش میکند و به یک خط چشم ساده و رژ کمرنگ کفایت میکند ولی همیشه مو های سشوار کشیده و مرتبی دارد واین امتیاز بزرگی برای استایل او محسوب می شود .

رازهای استایل کیت میدلتون

سارا هنجنی در ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ , ۰۷:۲۳ گفته : کیت میدلتون واقعا خوش تیپ است پاسخ دادن

کیت میدلتون همسر نوه ملکه انگلیس و دوشس کمبریج از چهره‌های مطرح مد در سال‌های اخیر بوده و هست. او دختری از دنیای عادی بود که حالا یک زندگی سلطنتی را تجربه می‌کند و حالا هر لباسی که می‌پوشد در فروشگاه‌ها نایاب می‌شوند. او با استایل موقر و در عین حال زیبا و جذابش توجه همه جهان را به خود جلب می‌کند. شاید عده ای او را به تقلید از پرنسس دیانا مادر شوهر مرحومش متهم می‌کنند ولی حتی او این تقلید را نیز به شیوه خاصی انجام می‌دهد که جای اعتراضی باقی نمی‌گذارد. بدون تلاش زیبا به نظر رسیدن بهترین تعریف برای استایل اوست. اما او چطور به این نوع از استایل دست یافته است؟ راز او چیست؟ در این مطلب رازهای استایل کیت میدلتون را فاش خواهیم کرد.

کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام، همیشه با تیپ جذابش همه را شگفت زده می کند و هیچوقت در جذب نگاه ها به سمت خودش شکست نخورده است. جالب است بدانید کیت میدلتون همیشه هر لباسی را که انتخاب می کند باعث افزایش فروش آن در مارکت های بین المللی می شود. لباس مورد علاقه‌ی کیت میدلتون اغلب کت و دامناست. البته او همیشه کمی هم مدرنیته به ست‌های کت و دامنش اضافه می‌کند تا همیشه خیلی رسمی و خشک نباشد.

۱- متخصص اکسسوری است

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در یک فروشگاه لباس مشاور فروش اکسسوری بوده است پس توانایی‌اش در انتخاب بهترین اکسسوری‌ها که خیلی گران هم نیستند جای تعجبی ندارد. وقتی صبحت از اکسسوری می‌شود دوشس کمبریج ساده‌ترین‌ها و کلاسیک‌ها را دوست دارد. او از طرفداران گوشواره‌های آویز است و اغلب ساعت کارتبرخود را به دست می‌بندد. اما به نظر می‌رسد محبوب ترین اکسسوری او الماس باشد. او اکنون مالک چندین قطعه گرانبهای جواهرات است که متعلق به ملکه انگلیس بودند. همچنین او در بسیاری از اوقات از ست گوشواره و دستبندی که هدیه عروسی پرنس چارلز بود استفاده می‌کند.

۲- برند محبوب کیت میدلتون

طراح محبوب وی دنیلا ایسا طراح برزیلی است که برند ایسا را پایه گذاری کرده است. این طراح از فرم‌های کلاسیک اندام و رنگ های شاد در طرح‌هایش استفاده می‌کند.

نمایی از کیت با پیراهن آبی

 نمایی از کیت با پیراهن آبی

۳- رنگ محبوب کیت میدلتون

آبی رنگ محبوب کیت میدلتون است. او در موقعیت‌های خاص و مهم سایه‌های متنوعی از آبی را استفاده می‌کند. به خصوص آبی تیره و نفتی که بیشتر اوقات به جای مشکی آن را می‌پوشد.

رنگ های محبوب کیت

 رنگ های محبوب کیت

۴- لباس‌های ارزان می‌پوشد

جالب است بدانید او بیشتر اوقات از فروشگاه‌های عادی لباس می‌خرد. لباسی که از تاپ شاپ (یک برند فست فشن) برای تولدش به قیمت ۷۸ دلار خریده بود با انتشار عکس‌هایش در کمتر از ۲۴ ساعت

به فروش رفت و تمام شد. چون داشتن سلیقه خوب مهم‌تر از داشتن طراح لباس اختصاصی است و برخلاف اکثر اعضای خانواده سلطنتی در کمد لباس‌های کیت میدلتون هر لباسی با هر رنج قیمتی یافت

می‌شود. اما چیزی که استایل او را جذاب می‌کند داشتن حس فشن و سلیقه خوب برای انتخاب بهترین‌ها است. پس هر کسی می‌تواند مانند او خوش لباس باشد.

۵- آرایش صحیح مو

همه او را با موهای بلند قهوه‌ای و زیبایش می‌شناسند. او آرایشگر مخصوص خود را دارد و مرتبا به موهایش رسیدگی و برای آن‌ها هزینه می‌کند.

آرایش مو کیت

 آرایش مو کیت

۶- او عاشق کلاه است

او عاشق کلاه است و نه تنها به خاطر رسوم کاخ باکینگهام بلکه به خاطر علاقه‌اش ای به کلاه از آن مرتبا استفاده می‌کند مدل‌هایی مثل فلدورا وبره. از نظر او کلاه و یا هر نوع تزئین و پوشش مو مهم‌ترین اکسسوری برای یک خانم است.

اکسسوری های کیت

 اکسسوری های کیت

۷- مناسب سن خود لباس می‌پوشد

در اوایل حضورش در خانواده سلطنتی انتقاداتی به نحوه لباس پوشیدن وی مطرح بود که می‌گفتند او مناسب یک دختر بیست و پنج شش ساله لباس نمی‌پوشد و لباس‌هایش مناسب میان سال‌ها است.

اما چند سال بعد او استایل خودش را پیدا کرد و حالا با پرینت‌های کلاسیک و رنگ‌های مناسب پوست و مو و البته سنش را به تن می‌کند.

استایل رسمی کیت

 استایل رسمی کیت

۸- پوشیدن یک لباس بیش از یک بار اشکالی ندارد

صرف حضور در خانواده سلطنتی انگلستان و داشتن خیاط مخصوص دلیل این نیست که شما لباس های خود را بعد از یک بار استفاده دور بریزید. کیت در چندیم موقعیت مختلف لباس‌های مشابهی را پوشیده تا ثابت کند این مساله هیچ اشکالی ندارد و با این کار شان شما پایین نخواهد آمد.

کیت مدیلتون کیست؟ کیت میدلتون در روز ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ با پرنس ویلیام درصومعه وست مینستر درلندن ازدواج کرد . میدلتون در 22 جولای ۲۰۱۳ ، شاهزاده جورج، که نفر سوم در خط تاج و تخت بود، به دنیا اورد. او در تاریخ 2 می ۲۰۱۵،دخترش شارلوت ، نفر چهارم در خط تاج و تخت را به دنیا اورد. و پس از ان در ۲۳ اپریل ۲۰۱۸، پسری دیگر به نام لوئیس به دنیا اورد.

والدین و خواهر و برادر کیت میدلتون

والدین کیت مدیلتون مایکل و کارول مدیلتون هستند. او خواهری کوچک به نام  فیلیپا و یک برادر کوچکتر به نام جیمز دارد(wiki source).

از سمت مادرش، کیت از یک طبقه معمولی بود ، اما مادربزرگش ،Dorothy Goldsmith، فرزندان خود را برای اهداف والاتر تربیت کرد. به عنوان نتیجه، مادر کیت مهماندار هواپیمایی شد که در آن زمان، کار قابل توجه و پر زرق و برقی بود.

این کار در هواپیمایی بریتانیا باعث شد کارول با مایکل مدیلتون، که  یک فرستنده هواپیمایی بود و از خانواده ای ثروتمند بود ملاقات کرد و با اشرافیت بریتانیا ارتباط برقرار کرد. آنها پس از آشنایی زود ازدواج کردند.

در سال 1987 ، والدین کیت مدیلتون یک شرکت را برای سفارشات کالاهای  پستی تأسیس کردند.  این تجارت موفقیت غافلگیر کننده ای داشت و سرانجام خانواده مدیلتون را چند میلیونر کرد.

 کیت-مدیلتون-کیست

گذشته ی زندگی کیت مدیلتون و تحصیلاتش

مدیلتون در 9 ژانویه 1982 ، در ردینگ ، برکشایر ،انگلیس ، با نام کاترین الیزابت میدلتون متولد شد.

کیت در مدارس شبانه روزی خصوصی از جمله مدرسه Prep St. Andrew ، داون هاوس و کالج Marlborough تحصیل کرد.

او به دلیل زورگویی و تمسخر سایر دانش آموزان ، در 14 سالگی مدرسه شبانه روزی اختصاصی دختران داون هاوس را ترک کرد.

و در اولین روز حضور در کالج مارلبرو ، برخی از پسران بدجنس شروع به رتبه بندی دانشجویان ورودی براساس جذابیت و شخصیت کردند.  آنها از ۱۰ به کیت ۲  دادند!

و باید بگم که با وجود شکست های اولیه ، کیت با گذراندن آزمون GCSE با ۱۱ و سه آزمون سطح A ، در تحصیلات خود به خوبی عمل کرد.

آشنایی پرنس ویلیام و کیت

مدیلتون هنگامی که وی در سال 2001 دانشجو شد با ویلیام در دانشگاه سنت اندروز فیف اسکاتلند آشنا شد. این زوج در 29 آوریل 2011 در ابی وست مینستر لندن ازدواج کردند.

دوستی اولیه

مدیلتون و ویلیام در یک خوابگاه در سالن کالج سن سالواتور زندگی می کردند. انها در چندین کلاس در دوره های خود نیز مشترک بودند و خیلی زود دوست شدند.

به گفته انها در حالی که آنها اغلب بیشتر صبحانه ها را با هم می خوردند و با هم به کلاسها می رفتند ، در ابتدا عاشقانه به یکدیگر علاقه مند نبودند.

مدیلتون با یک سال بالایی به نام ( Rupert Finch ) روپرت فینچ قرار میذاشت و ویلیام مشغول دست و پنجه نرم کردن با مطبوعات و مبارزه با احساساتش در مورد مدرسه جدیدش بود.

عاشقانه های سلطنتی

در سال 2002 ، مدیلتون در یک مراسم جمع آوری کمک مالی ویژه که به صورت نمایش مد بود با لباسی باز و زیبا ظاهر شد.  ویلیام نیز در این خیریه حضور داشت ، و به طریقی جدید شیفته و علاقه مند به کیت شد.

همان شب ویلیام سعی کرد که به طور عاشقانه به او‌نزدیک شود اما مدیلتون هنوز در رابطه با فینچ بود.

در پایان دوره تحصیلی 2002 دوست پسر مدیلتون فارغ التحصیل شد و انها  خیلی زود به دلیل دوری از هم جدا شدند.

مدیلتون که تازه مجرد شده بود و سال دومی بود به همراه چند نفر از دوستانشان دعوت شدند که یک آپارتمان را با ویلیام تقسیم کنند ، محیطی که باعث شد عاشقانه های آنها شکوفا شود.

در ابتدا زندگی مدیلتون تغییر چندانی نکرد.  این زوج رابطه خود را مخفی نگه داشتند ، بیشتر به دلیل بی اعتمادی شدید شاهزاده به مطبوعات.  این زوج توافق کردند که در ملا عام دست یکدیگر را نگیرند و یا در مهمانی های شام کنار هم نشسته دیده نشوند.

اما در سال 2004 ، کیت هنگام سفر با خانواده سلطنتی برای اسکی توسط پاپاراتزی گرفتار شد.  روابط وی با ویلیام مورد بررسی جدی قرار گرفت و تا سال 2005 ، وی مورد علاقه مردم قرار گرفت.  این دو در تابستان با هم فارغ التحصیل شدند و میدلتون در رشته تاریخ هنر درجه عالی گرفت.

در فوریه 2006 ، اعلام شد که میدلتون محافظت 24 ساعته خود را از بخش حمایت سلطنتی و دیپلماتیک دریافت می کند.

که این باعث شایعاتی در مورد پیوستن میدلتون برای موقعیت سلطنتی شد.  با این حال ، با رفتن ویلیام به آکادمی نظامی ، میدلتون باید به تنهایی با دیوانگی پاپاراتزی روبرو میشد.

جدایی علنی انها

در آوریل 2007 ، میدلتون و ویلیام علنا ​​از هم جدا شدند.  ویلیام که ظاهرا تحت فشار خانواده سلطنتی بود که یا به خواستگاری کیت برود و یا اجازه بدهد که او به زندگی اش ادامه دهد . و ویلیام ظاهراً ارتباط 5 ساله اش را از طریق تلفن با کیت قطع کرد.

اما گزارشهای رسانه ای چیز دیگری می گفتند ، زیرا میدلتون در چند رویداد سلطنتی با شاهزاده دیده شد که تنها چند ماه بعد از جداییشان بود.  شایعات دیگر حاکی از زندگی مشترک این زوج بود.  اما هر دو طرف این شایعات را تکذیب کردند.

پیشنهاد ازدواج و حلقه نامزدی کیت میدلتون

در 16 نوامبر 2010 ، میدلتون و ویلیام نامزدی خود را اعلام کردند.  شاهزاده در هنگام تعطیلات به کنیا خواستگاری کرد ، و حلقه نامزدی را که مادرش ، پرنسس دیانا به دست داشت ، به کیت هدیه داد.

این انگشتر ، ساخته شده توسط جواهرساز تاج، گارارد بود که ، دارای یک یاقوت کبود سیلان بی نظیر بود که در جایگاهی از جنس  طلای سفید 12 عیار است و توسط 14 الماس احاطه شده است.

گفته می شود که این انگشتر از یک سنجاق الهام گرفته شده است که در سال 1840 برای پرنس آلبرت به عنوان هدیه عروسی به ملکه ویکتوریا درست شده بود ، که وی در روز عروسی خود به عنوان “چیزی آبی” به دست کرد.  این طرح اکنون برای خرید هرکسی در جواهری گارارد موجود است.

زیباست – امیدوارم از آن مراقبت کنم!  این بسیار ویژه است “، میدلتون در مصاحبه رسمی خواستگاری این زوج گفت.

 این زوج پس از ازدواج اعلام کردند که قصد دارند در شمال ولز ، جایی که ویلیام در نیروی هوایی سلطنتی مستقر بود ، زندگی کنند.

عروسی کیت میدلتون و پرنس ویلیام

کیت 29 آوریل 2011 با ویلیام ازدواج کرد. او لباسی را با طراحی  سارا برتون از برند الکساندرا مک کویین به تن کرد – که تا روز عروسی به عنوان یک راز کاملاً محافظت شده باقی ماند.

میدلتون همچنین تیارا (Tiara) ( تاج یا کلاه پادشاهی) را که ملکه مادر در سال 1936 از همسرش پادشاه جورج ششم دریافت کرده بود را به سر کرد که ملکه الیزابت دوم برای این رویداد به او قرض داده بود.

کمی قبل از عروسی ، ملکه الیزابت به کیت لقب:

 کاترین ، اعلیحضرت سلطنتی دوشس کمبریج را اعطا کرد.

گفته می شود هزینه این عروسی نزدیک به 34 میلیون دلار بوده است که 32 میلیون دلار آن برای امنیت بوده است.  از مهمانان می توان به سر التون جان و دیوید و ویکتوریا بکهام اشاره کرد.  23 میلیون نفر به طور زنده از تلویزیون این مراسم را تماشا کردند.

 کیت-مدیلتون-کیست

کودکان کیت مدیلتون با شاهزاده ویلیام

شاهزاده جورج ( Prince George )

کاخ سنت جیمز رسما اعلام کرد که مدیلتون و ویلیام پس از تقریباً یک سال شایعات درباره کودک و حدس و گمانهای زیاد ، در تاریخ ۳ دسامبر 2012 اولین فرزندشان را باردار هستند.  در همان روز اعلامیه ، میدلتون ، در حالی که ویلیام در کنار او بود ، به دلیل ویار حاد صبحگاهی در بیمارستان کینگ ادوارد هفتم در لندن بستری شد.

در تاریخ 22 جولای2013 ، در ساعت 4:24 بعد از ظهر  به وقت محلی ، میدلتون پسرش ، پرنس جورج الكساندر لوئیس از كمبریج ، را با وزن 8 پوند و 6 اونس به دنیا آورد.  شاهزاده جورج پس از شاهزاده چارلز و ویلیام در صف سلطنت انگلیس سوم است.

با پیش بینی ورود میدلتون و اولین فرزند ویلیام ، در ژوئیه 2013 ، رسانه های بین المللی حضور منظم خود را در مقابل بیمارستان سنت ماری در پدینگتون ، لندن آغاز کردند.  سنت مری همان بیمارستانی بود که پرنسس دیانا ویلیام و بعداً شاهزاده هری را در آن به دنیا آورد.

 کیت-مدیلتون-کیست

شاهزاده خانم شارلوت (Princess Charlotte)

در تاریخ 2 می 2015 ، مدیلتون در ساعت 8:34 صبح به وقت محلی در بیمارستان سنت ماری دختری به نام پرنسس شارلوت الیزابت دیانا به وزن 8 پوند ، 3 اونس به دنیا آورد.  این نوزاد پس از برادرش ، پرنس جورج ، پنجمین نوه بزرگ ملکه و چهارمین فرزند در صف سلطنت بود.  این بارداری دوم در سپتامبر 2014 اعلام شد.

 کیت-مدیلتون-کیست

شاهزاده لویی (Prince Louis)

کاخ کنزینگتون اعلام کرد که دوک و دوشس کمبریج در سپتامبر 2017 در انتظار فرزند سوم خود بودند. این بیانیه نشان داد که دوشس کمبریج از بیماری صبح شدید رنج می برد ، معروف به Hyperemesis Gravidarum ، همانطور که در دوران بارداری خود با شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت داشت.

در تاریخ 23 آوریل 2018 ، پرنس لوئیس آرتور چارلز ، با وزن 8 پوند ، 7 اونس ، ساعت 11:01 صبح به وقت محلی در بیمارستان سنت ماری متولد شد.  پرنس لوئیس پس از پرنس چارلز ، پرنس ویلیام ، پرنس جورج و پرنسس شارلوت و قبل از پرنس هری در صف سلطنت پنجم خواهد بود.  خواهر بزرگ شارلوت به لطف تغییر اخیر در قوانین جانشینی که اولویت تولد را بر جنسیت ترجیح می دهد ، همچنان در جایگاه اول خود باقی است.

 کیت-مدیلتون-کیست

مشاغل

شغل تمام وقت مدیلتون به عنوان دوشس کمبریج است.  با این حال قبل از ازدواج با ویلیام و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، او در تلاش برای انجام مشاغل دیگری بود .

یافتن شغل به عنوان دوست دختر شاهزاده دشوار بود.  این موقعیت باید توسط خانواده سلطنتی قابل احترام شناخته میشد ، در حالی که باید به میدلتون اجازه می داد انعطاف پذیری لازم را برای بودن در کنار شاهزاده داشته باشد.

در نوامبر 2006 ، سرانجام میدلتون موقعیت قابل قبولی به عنوان دستیار خریدار لوازم جانبی در فروشگاه لباس انگلیسی زنجیره ایه Jigsaw در لندن یافت.  بعدا گزارش شد که او برای تحصیل در زمینه عکاسی پرتره از شرکت خارج شد.

در سال 2010 ، مشخص شد که میدلتون در حال کار بر روی برنامه هایی برای شروع تجارت نانوایی جدید با برادرش ، جیمز ، مدیر شرکت کیک کیت بود.  هدف این تجارت تشویق بچه ها به پخت و پز و تسهیل پخت کیک های مهمانی بود.

عکس جنگجال بر انگیز نیمه برهنه در روزنامه ها

مدیلتون در سپتامبر 2012 با انتشار عکس هایی از آفتاب گرفتن بدون لباس در جنوب فرانسه توسط یک مجله فرانسوی به نلم Closer خبرساز شد.  اندکی بعد ، عکس ها در نشریات ایرلند و ایتالیا تکثیر شدند.

به محض انتشار اخبار مربوط به عکسها در Closer ، خانواده سلطنتی انگلیس درگیر جنگ حقوقی برای دستیابی به حقوق این عکسها شدند ، به این امید که از چاپ سایر نشریات جلوگیری کنند.  به گزارش لس آنجلس تایمز ، هیچ یک از سازمان های خبری در انگلیس عکس ها را حذف نکردند.

اندکی پس از انتشار عکس ها در Closer ، در تاریخ 18 سپتامبر 2012 ، خانواده سلطنتی حقوق قانونی خود را در دادگاه به دست آوردند: به گفته L.A. Times یک قاضی به مجله فرانسوی دستور داد عکس ها را ظرف 24 ساعت به دادگاه تحویل دهد.  Closer در صورت عدم رعایت جدول زمانی 24 ساعته ، با جریمه روزانه 13000 دلار و همچنین جریمه برای هرگونه چاپ مجدد عکس روبرو می شود.

مدافع و حامی سلامت روان

از طریق بنیاد سلطنتی دوک و دوشس کمبریج ، مدیلتون با همسرش و برادرش هری همکاری کردند و بنیاد  Heads Together initiative را برای افزایش آگاهی از مسائل بهداشت روان تشکیل دادند.  در ژانویه 2018 ، آنها وب سایتی را  راه اندازی. کردند و اعلام کردند که برای تأمین منابع معلمان و مدارسی که در آن منطقه درس می دهند ، طراحی شده است.

ما می دانیم که سلامت روان برای همه ما – کودکان و والدین ، ​​پیر و جوان ، زن و مرد – از هر زمینه و از هر شرایطی مهمتر است ، “میدلتون گفت:” من بارها و بارها می بینم که چیزهای زیادی برای از صحبت در مورد بهداشت روانی وجود دارد و جدی گرفتن ان برای فرزندانمان به اندازه سلامت جسمی آنها مهم است.  و هنگامی که در نوجوانی به انها رسیدگی کنیم ، به ما کمک می کند تا از مشکلاتی که در بزرگسالی برای ما پیش می اید و حل انها بسیار دشوارتر است جلوگیری کنیم. “

در آوریل سال 2020 ، به دنبال شیوع ویروس کرونا ، دوک و دوشس متعهد شدند که از بنیاد خود برای حمایت از پاسخ دهندگان خط مقدم و خانواده ها در هنگام بحران سلامت استفاده کنند.

روابط بین مگان و کیت

همه چیز از آنجا آغاز شد که مشخص شد دوک و دوشس ساسکس قصد دارند از کاخ کنگیسنتون خارج شوند ، با انتشار اخباری که به دنبال آن گزارشاتی منتشر شد که کیت پس از درست کردن لباس ساقدوش شاهزاده خانم شارلوت در تنش “با اشک” خارج شده.

طبق گفته های مگان،توی برنامه اپرا،اون مشکلات زیادی هنگام زندگی با خانواده سلطنتی داشته .

مارکل ، که یک آمریکایی آفریقایی تبار است ، می گوید خانواده ی شوهرش شاهزاده هری نگرانی  در مورد رنگ پوست آرچی(فرزند اولش) ، داشتن که مبادا سیاه بشه.

که این اشاره به نژاد پرست بودن خانواده سلطنتی داره.

و مطلبی که در رابطه با مگان مطرح کرده بود:

یکی از جنجالی ترین و بحث برانگیزترین وقایع در دوران حضور کوتاه مگان در مقام سلطنت ،این ادعا بود که اون کیت ،دوشس کمبریج ، را قبل از عروسی به گریه انداخته است.

مگان در مصاحبه اش ادعا کرد: همه در کاخ می دانستند که این واقعیت ندارد ، “و این عکس فقط یک اتفاق بوده است.  “

مگان گفت: “کیت” از چیزی ناراحت بود ، اما اونو مطرح نکرد و وقتی من به سمتش رفتم باهاش صحبت کنم او عذرخواهی کرد و محل و ترک کرد

(قبلا اعلام کرده بودن که مگان از دیدن پرنسس شارلوت و فرزند تازه متولد شدش پرنس لویی اشک شوق ریخته)

اما مگان گفت که اون از لباس پرنس شارلوت ناراحت بوده

مگان این حادثه را “آغاز یک ترور واقعی شخصیت” خواند. “وی گفت:” من فهمیدم که نه تنها از من محافظت نمی شود بلکه آنها برای محافظت از سایر اعضای خانواده حاضر به دروغ گفتن هستند. “

استایل یک 

کیت میدلتون در اولین روز تور با لباسی ظاهر شد که نشان دهنده پرچم بلیز بود.(در مورد کشور بلیز بیشتر بدانید)

کیت-میدلتون

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در یک تور سلطنتی هشت روزه در بلیز، جامائیکا و باهاما بودند.

در ۱۹ مارس ۲۰۲۲، آنها در Philip S.W. فرودگاه بین المللی گلدستون در بلیز بودند.

دوشس یک کت و دامن آبی مایل به قرمز پوشیده بود زمانی که از هواپیمای خود خارج شد و به دیدار بزرگان می رفت .

لباس توری و کمربند ساخته شده توسط جنی پکهام نمادی از پرچم آبی، قرمز و سفید کشور میزبان بود.

ظاهر تک رنگ او با کفشهای ربکای امی لندن و کیف دستی بسیار زیبا و ست بود. میدلتون همچنین یک گردنبند و گوشواره از یاقوت کبود که زمانی متعلق به پرنسس دایانا بود، استفاده کرد.

زمانی که بعداً با نخست وزیر و همسرش آشنا شد، همان ظاهر را به تن داشت. طبق گزارش‌ها، ویلیام و میدلتون اولین ایستگاه تور بلیز را به دلیل اعتراض مردم محلی به اختلافات زمین و استعمار لغو کردند. اعتراضات به دنبال خانواده سلطنتی در این تور صورت گرفت.

استایل دو

در روز دوم او یک سارافون چاپ دار پوشیده بود که با گذشت روز و عوض شدن کفشهای ظاهر او را راحت تر می کرد.

کیت-میدلتون-در-لباس-ابی

در روز دوم تور، میدلتون برای بازدید از یک کارخانه کاکائو با ویلیام، یک لباس غیررسمی و شاد Tory Burch پوشید. سارافون با طرح گل دار بالاتنه‌ای مات و آستین‌های پفی داشت.

به گزارش پیپل، میدلتون همچنین با گوشواره‌های Sezane آبی، کیف حصیری Anya Hindmarch که یادآور رنگین کمان است و یک جفت کفش استوارت ویتزمن که به رنگ شنی طراحی شده بود به پا داشت.

بعداً در روز، هنگامی که این زوج از دهکده هاپکینز دیدن کردند، دوشس کفشهای خود را عوض کرد و اسپادری‌های کلاسیک سفید استلا مک کارتنی انتخاب کرد و یک عینک آفتابی شیک هم به آن اضافه کرد.

استایل سه

در 21 مارس، میدلتون لباس‌های معمولی و کلاسیک به تن کرد تا از خرابه‌های باستانی در جنگل بازدید کند.

کیت-میدلتون-در-لباس-ysl

میدلتون با گشت و گذار در خرابه های باستانی مایاها در جنگل چیکیبول، لباس معقولی را انتخاب کرد. او یک تی شرت یقه اسکوپی از جان لوئیس، شلوار باری از G-Star Raw و کفش ورزشی Superga Cotu پوشیده بود. او دوباره یک جفت عینک آفتابی Ray-Ban Wayfarer به چشم زد.

وقتی ویلیام و میدلتون برای بازدید از واحد پشتیبانی آموزشی ارتش بریتانیا به اعماق جنگل رفتند، میدلتون یک “کت” خاکی از Scotch & Soda به ظاهر خود اضافه کرد.

استایل چهار

دوشس در یک لباس صورتی درخشان برای پذیرایی شام در بلیز ظاهر شد و همه را مبهوت کرد.

کیت-میدلتون-در-بلیز

میدلتون در آخرین شب خود در یک پذیرایی شام در خرابه‌های مایا در Cahal Pech، یک لباس شب متالیک خیره‌کننده به تن کرد. به گزارش دیلی میل، این لباس توسط برند Vampire’s Wife ساخته شده است و به قیمت 2500 پوند – که تقریباً 3300 دلار است – به فروش می رسد.

میدلتون یک کیف دستی سفید مایا با گلدوزی مشکی در دست داشت. او همچنین گوشواره O’nitaa و کفش جیمی چو به تن داشت.

استایل پنج

او دوباره با یک ژاکت قدیمی YSL به پرچم بلیز ادای احترام کرد.

کیت-میدلتون-در-لباس-ysl

در راه خروج از کشور برای دور بعدی تور، میدلتون دوباره با یک کت نارنجی و شلوار سفید به نشان پرچم بلیز ادای احترام کرد. ژاکت ایو سن لورن قرمز روشن میدلتون در واقع قدیمی بود و تصور می‌شود زمانی که او با ویلیام در کالج تحصیل می‌کرد خریداری شده است.

این طرح با شلوار سفید الکساندر مک‌کوئین، کفشهای نوک تیز آکوازورا که نمایان می‌شد و یک کیف دستی کوچک سفید مالبری تکمیل شد.

استایل شش

این بار با تکان دادن سر به پرچم جامائیکا، میدلتون یک لباس زرد روشن به تن کرد.

کیت-میدلتون

در طول پرواز به جامائیکا، دوشس لباس خود را برای هنگام فرود تغییر داد. او با لباس زرد روشن روکساندا در فرودگاه بین المللی نورمن مانلی بیرون آمد. زردها به پرچم ملی جامائیکا ادای احترام کردند.

این لباس گره‌دار و روان با همان جواهرات و کفش‌های پاشنه بلند اوایل روز در بلیز ست شد.

میدلتون این ست را برای دیدار با فرماندار کل کشور و همسرش بر تن کرد.

استایل هفتم

برای یک روز پر از موسیقی و فوتبال، میدلتون یک لباس قدیمی به همان اندازه سرگرم کننده را انتخاب کرد.

کیت-میدلتون-در-بلیز

در روز ۲۲ مارس، ویلیام و میدلتون به ترنچ تاون، کینگستون رفتند تا موسیقی رگی باب مارلی را جشن بگیرند و از باشگاه‌های فوتبال محلی دیدن کنند.

برای این فعالیت‌ها، میدلتون لباس راه راه مرجانی، فیروزه‌ای و زرد می‌پوشید که دست دوم از ویلو هیلسون وینتیج در انگلستان خریداری شده بود.

این لباس رنگارنگ با کمربندهای خنثی Russell & Bromley، دستبند Lashawndla Bailey-Miller و گوشواره ماریا بلک ست شد.

استایل هفتم

در ۲۳ مارس، او یک کت و شلوار زیبا با لباس های روشن پوشید.

کیت-میدلتون-در-بلیز

در روز پنجم تور، میدلتون کت و شلوار الکساندر مک کوئین عاجی رنگ و بلوز نارنجی ریدلی لندن را پوشید. دوشس این مجموعه را با کفش های جیمی چو جفت کرد. و مطابق با مضمون پوشیدن قطعات وینتیج در این تور، او یک کیف نارنجی بافته شده و مهره‌دار خیره‌کننده از دهه ۱۹۶۰ به همراه داشت.

او برای بازدید از یک کالج، یک بیمارستان و برای ملاقات با نخست وزیر جامائیکا و همسرش این لباس را پوشید.

در جریان این دیدار، اندرو هولنس، نخست وزیر، قصد کشورش برای جدایی از سلطنت بریتانیا را به اشتراک گذاشت.

او به شاهزاده گفت: همانطور که می بینید جامائیکا کشوری است که به تاریخ خود افتخار می کند و به دستاوردهای ما بسیار افتخار می کند. “و ما در حال حرکت هستیم و قصد داریم… جاه طلبی ها و سرنوشت واقعی خود را برای تبدیل شدن به کشوری مستقل، توسعه یافته و مرفه محقق کنیم.”

استایل هشتم

بعداً در روز، او در یک لباس مجلسی سفارشی برای یک شام دولتی برق زد.

کیت-میدلتون-در-بلیز

در دومین نگاه جنی پکهام از تور، میدلتون در همان شب با لباسی از جنس زمرد سبز – در ادای احترام به پرچم جامائیکا – میدرخشید. او برای یک شام ایالتی که توسط فرماندار کل برگزار شد، لباسی که از پولک پوشیده شده بود، پوشید.

به گزارش پیپل، میدلتون علاوه بر سنجاق کردن یک نشان رسمی و نشان خانوادگی به لباس خود، جواهرات میراثی را که ملکه امانت داده بود، پوشیده بود.

استایل نهم

او در آخرین روز اقامت خود در جامائیکا، لباس توری سفیدی به تن داشت که یادآور لباسی بود که ملکه به تن کرده بود.

کیت-میدلتون-و-ملکه

ویلیام و میدلتون در آخرین روز تور جامائیکایی خود، در یک رژه نظامی افتتاحیه شرکت کردند. دوشس برای رویدادهای روز یک یقه مربع سفید و لباس توری الکساندر مک کوئین به تن داشت.

او ظاهر خود را با کفش های سفید، کیف دستی Anya Hindmarch و جواهرات پرنسس دایانا و ملکه ست کرد. بسیاری متوجه شدند که ظاهر کلی او یادآور ظاهر قدیمی ملکه الیزابت است.

او این لباس را تا مقصد بعدی یعنی باهاما به تن داشت.

به گزارش ایندیپندنت، آنها قبلاً با انتقاد کمیته غرامت ملی باهاما و خانه راستافاری مواجه شده اند.

کشیش مارکوس از مجلس: “باهاما هنوز تحت حاکمیت استعماری و سیستم وست مینستر است، اما ما به عنوان راستا به سیستم یا ملکه خدمت نمی کنیم. ما هرگز نمی توانیم بردگی یا جنایاتی را که از خانواده سلطنتی در حق مردم من انجام شده است فراموش کنیم.”

استایل دهم

میدلتون در اولین روز حضورش در باهاما زیر باران گرفتار شد.

کیت-میدلتون-در-بلیز

این زوج در یکی از توقف‌هایشان در اولین روز حضورشان در باهاما، با بارش‌های سیل آسا مواجه شدند. میدلتون برای محافظت از لباس ابریشمی سبز نعنایی خود در برابر باران، چتری در دست داشت.

لباس میدی زنانه سلف پرتره دارای جزئیات نیم تنه مانند بود. میدلتون آن را با کفش های سفید و جواهرات از طراح باهامایی Nadia Irena ست کرد.

او برای بازدید از مدرسه ابتدایی Sybil Strachan در ناسائو، باهاما، این لباس را پوشید.

اوایل روز، او با لباس نعنایی امیلیا ویکستد وارد کشور شد و پس از آن شلوارک خاکی پوشید تا با ماهی فروشان در ساحل ملاقات کند.

جذاب ترین مدل موهای کیت میدلتون در مراسم مختلف سلطنتی

مدل موهای کیت میدلتون در مراسم مختلفی که حضور دارد مورد توجه همگان است. این سلبریتی که به عنوان پرنسس مد جهان شناخته می‌شود، در مراسم مختلفی که حضور دارد با مدل های موی مختلفی ظاهر می‌شود. با وجود این که از موهای بلند و پرپشتی برخوردار نیست اما هربار با آرایش و ترکیب خاصی از مدل مو در مراسم مختلف ظاهر می‌شود. این بانوی 36 ساله با ترکیب کلاه و مو از مدل‌های مختلف سبک‌های آرایشی برای زیباتر کردن موهای خود بهره می‌گیرد و به عنوان نماد مو هم شناخته می‌شود. در ادامه‌ی این مقاله به بررسی دقیق‌تر مدل موهای کیت میدلتون می‌پردازیم.

کیت میدلتون کیست؟

قبل از بررسی مدل موهای کیت میدلتون در مراسم مختلف، بهتر است بیشتر با خود او آشنا شویم.

کیت، با نام کامل کاترین الیزابت میدلتون، در سال ۱۹۸۲در انگستان متولد شد. بعد از پایان دبیرستان، کیت در دانشگاه سنت اندروز مشغول به تحصیل شد و همین سبب آشنایی او با شاهزاده ویلیامز بود. رابطه‌ی این دو در ابتدا کملا مخفیانه بود اما در نهایت، خبر به گوش روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌ها رسید. از همان موقع استایل ساده و زیبای کیت مورد توجه زیادی قرار گرفت.

ازدواج با شاهزاده انگلستان

در آوریل سال ۲۰۱۱ و پس از چند سال رابطه‌ی عاشقانه، کیت و ویلیامز باهم ازدواج کردند. تا مدت‌ها پس از مراسم عروسی این زوج سلطنتی مردم درباره‌ی لباس و مدل موهای کیت میدلتون صحبت می‌کردند. کیت با لباس عروسی بسیار ساده و شیک در مراسم عروسی خود حاضر شد و زیبایی خود را به رخ دیگران کشید. پس از عروسی این زوج، ملکه‌ی بریتانیا به آن‌ها لقب دوشس و دوک کمبریج را اعطا کرد. مدتی بعد، خبر بارداری دوشس در سراسر انگلستان پخش شد. جذابیت وی حتی پس از زایمان فرزندانش هم کم نشد و با ترکیب رنگ و مدل‌های جدیدی در مراسم ظاهر شد.

رازهای زیبایی دوشس کمبریج

کیت میدلتون معمولا هفته‌ای سه بار به سالن آرایشی مورد علاقه‌اش می‌رود. هر بار سشوار کشیدن در این سالن‌ها هزینه ۷۵ دلاری برایش در بر دارد. کیت گذراندن وقت در سالن را دوست دارد و به گفته خودش این موضوع برایش آرامش بخش است.

چهره جذاب و دوست داشتنی او با لبخند ملیحی که همواره بر لب دارد با مدل موی‌های متفاوت و در عین حال ساده، جذابیت او را دوچندان کرده است. تاثیر این زن به عنوان یکی از الگوهای مد زنان در جهان امروز را نمی‌توان نادیده گرفت. کیت میدلتون از بدو ورود به کاخ سلطنتی با آرایش‌های ملایم و در عین حال زیبا تغییر زیادی در دنیای مد و آرایش ایجاد کرد.

از آنجا که نگاه‌های زیادی همیشه به سمت او بوده و کاخ سلطنتی هم از تاثیر وی بر زنان و دختران جوان اطلاع دارد، سعی کرده است تا با آگاهی از این موضوع تاثیر مثبتی بگذارد. از این رو، آرایش‌های عروس‌های کاخ سلطنتی و مدل موهای کیت میدلتون باید ساده باشد. همچنین، او همیشه باید لاک تک رنگ و لباس‌های تک رنگ بپوشد. کیت ملزم است در تمام مدت موها و آرایش مرتبی داشته باشد چرا که مشخص نیست در چه زمان و یا مکانی از وی ممکن است عکس گرفته شود.

مدل موهای کیت میدلتون

در این مقاله به معرفی چند نوع از مدل موهای کیت میدلتون در مراسم مختلف خواهیم پرداخت. آشنایی با این مدل موها می‌تواند شما را با استایل مینیمال کیت آشنا کند و به شما برای انتخاب مدل مو ایده بدهد.

موهای باز و موج دار

کیت با انتخاب مدل موی باز و موج‌دار، هم طراوت و جوانی خود را بازتاب می‌دهد و هم شخصیت مستقل خود را به نمایش می‌گذارد.

مدل مو کیت میدلتون

شینیون ساده

شینیون هم از مدل موهای محبوب کیت است که در بیش‌تر مراسم‌های رسمی، این مدل را انتخاب می‌کند. این مدل مو برای ست کردن با لباس‌های کارشده و شلوغ بسیار مناسب است.

مدل مو کیت میدلتون
کیت میدلتون با موهای شینیون شده

موهای کوتاه شده تا روی شانه

با بالاتر رفتن سن، این مدل مو محبوبیت بیش‌تری بین زنان پیدا می‌کند. این مدل مو باعث می‌شود صورت پرتر نشان داده شود. کیت هنگام به دنیا آوردن فرزندش این مدل مو را انتخاب کرده بود تا زیبایی و شادابی صورتش را حفظ کند.

مدل مو کیت میدلتون
کیت با موهای کوتاه تا روی شانه همراه همسر و فرزندش

مدل موی نیمه بسته

کیت با انتخاب این مدل مو ظاهر نیمه‌رسمی خود را به خوبی حفظ می‌کند. این مدل مو همچنین می‌تواند سن افراد را پایین‌تر نشان دهد.

مدل مو کیت میدلتون
مدل موهای کیت میدلتون: موهای فندقی نیمه‌بسته

موهای فر درشت

موهای فر هم در استایل کیت میدلتون جایگاه خاصی دارند. کیت فرهای درشت را با لباس‌های ساده ست می‌کند تا تناسب را در پوشش خود حفظ کند. این مدل مو ظاهری رسمی اما دوستانه به دوسش کمبریج می‌دهد.

مدل مو کیت میدلتون

موهای بلند و صاف

یکی از مدل موهایی که زیبایی خاصی به چهره و استایل کیت می‌دهد، مدل موهای باز و صاف است. این مدل مو نشانگر زنانگی، استقلال و شادابی است. این مدل مو در فصل‌های سرد سال طرفداران زیادی دارد.

مدل مو کیت میدلتون
کیت با موهای بلند و صاف

استفاده از کلاه

بارها دیده‌ایم که کیت و دیگر اعضای خانواده‌ی سلطنتی از کلاه‌های کوچک در پوشش خود استفاده کنند. این کلاه‌ها بازتاب‌دهنده‌ی فرهنگ بریتانیایی هستند. برای حضور یافتن در مراسم نیمه‌رسمی، این کلاه‌ها به خوبی با استایل کیت ست می‌شوند.

کیت میدلتون مو
کیت میدلتون و استفاده از کلاه

موهای جمع شده در پشت سر

برای نشان دادن گوشواره‌های جواهر و یقه‌ی لباس‌های کارشده، بهتر است موهای خود را جمع کنید. کیت هم از این اصل پوششی آگاه بوده و این مدل مو را برای خود انتخاب کرده است.

کیت میدلتون
موهای پشت سر جمع‌شده‌ی کیت میدلتون

استفاده از اکسسوری‌های مخصوص مو

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، دوشس کمبریج طرفدار سبک‌های مینیمال بوده از ظاهر شلوغ دوری می‌کند. اما این باعث نمی‌شود که کیت از استفاده از اکسسوری‎‌‌‌‌های مو غافل شود. تل‌های ساده وزیبا تکمیل‌کننده‌ی استایل پرنسس مد دنیا هستند.

بچه کیت میدلتون
استفاده از اکسسوری‌های مخصوص مو

حالا که با انواع مدل موهای کیت میدلتون آشنا شدید، می‌توانید از آن‌ها برای استایل خود ایده بگیرید. در واقع یکی از بهترین راه‌های تغییر استایل،‌ الگوبرداری از افراد خوش‌پوش و خوش‌سلیقه است.

لباس عروس کیت میدلتون

ازدواج کیت میدلتون (kate middleton) با پرنس ویلیام شبیه داستان‌های افسانه‌ای بود. دختری از طبقات غیراشراف فقط به‌واسطه عشقی خوش‌رنگ با شاهزاده جوان ازدواج کرد. هنوز هم درباره لباس عروس کیت میدلتون در آن روز خاص صحبت می‌شود. در این مقاله درباره این لباس جذاب بیشتر برایتان می‌گوییم.

لباس عروس کیت میدلتون؛ حقایقی که جالب است بدانید

لباس عروس کیت میدلتون
کیت در کنار همسرش ویلیام

سال ۲۰۱۱، کیت میدلتون از رولزرویس سلطنتی در وست‌مینستر ابی (Westminster Abbey) پیاده شد. چه لباسی به تن داشت؟ لباس سفید باشکوهی از برند الکساندر مک‌کوئین. طراحی این لباس آنچنان از سوی همه با استقبال روبه‌رو شد که هنوز هم الهام‌بخش بسیاری از عروس‌ها در انتخاب لباس است.

طراح لباس عروس کیت میدلتون سارا برتون (Sarah Burton) بود و گفته می‌شد که هزینه‌اش به حدود ۴۳۴هزار دلار می‌رسید. تا قبل از روز عروسی، هیچ‌کس نمی‌دانست که چه لباسی برای دوشس کمبریج طراحی شده است. لباس فقط طرح و ایده‌ سارا برتون نبود بلکه نظرات مستقیم کیت هم در طراحی‌اش به کار گرفته شده بود.

لباسی که با الهام از سبک ویکتوریایی دوخته شد

یکی از شاخصه‌های سبک ویکتوریایی در لباس، تنگ‌شدن لباس در ناحیه کمر است. این کار باعث می‌شود که جلوه اندام در این بخش بیشتر شود. کمر کیت میدلتون هم بسیار باریک و زیبا بود (هنوز هم هست) و چنین طرحی می‌توانست اندامش را زیباتر جلوه بدهد. البته این سبک از طراحی کمر لباس فقط مخصوص دوران ویکتوریایی نیست و از طرح‌های موردعلاقه برند الکساندر مک‌کوئین هم به‌شمار می‌رود.

تور لباس عروس کیت میدلتون کار دست بود

لباس عروسی کیت میدلتون
تور کیت میدلتون و طرح گل‌های ملی و میهنی روی آن

تورهای لباس و دامن عروس هم کار دست بود. اعضای مدرسه گلدوزی سلطنتی با شیوه و روش‌های سنتیِ وام‌گرفته از شهر کریک‌مک‌راس (Carrickmacross) تور را دوخته بودند. این روش سنتی در سال‌های ۱۸۲۰ میلادی در ایرلند رواج داشت. برای اینکه پارچه هیچ کثیفی و لکی نداشته باشد، دوزندگان هر ۳۰ دقیقه، دست‌هایشان را می‌شستند.

روی تور هم طرح‌هایی از گل‌های مختلف مانند رز، نرگس، شبدر و خارمریم بود. این گل‌ها نماد کشورهای بریتانیایی یعنی انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی بودند. بیشتر بخش‌های لباس به‌جز پارچه تور شانتیلی که از فرانسه آمده بود، تولید خود بریتانیا بودند.

تاجی که قرض گرفته شد

لباس عروسی کیت میدلتون
تاج الیزابت بر سر دوشس

تاج روی سر عروس هم از ملکه الیزابت قرض گرفته شده بود. این تاج کارتیه را پدر ملکه یعنی جرج ششم در سال ۱۹۳۶ برای مادر الیزابت خریده بود. بعدها در تولد ۱۸سالگی الیزابت، مادرش تاج را به او پیشکش کرد. تاج زیبای سلطنتی روی تور استخوانی و دست‌دوز کیت قرار گرفت و شکوه عروسی متعلق به خاندان سلطنتی را به او داد.

هزار الماس و یک سنگ قیمتی بزرگ در این تاج کار گذاشته شده است. این تاج به تور عروس دوخته شده بود تا از سرش نیافتد و به پایین سقوط نکند. شنیده‌ می‌شد که کیت میلی به پوشیدن تاج نداشته است و می‌خواسته تاجی از گل‌های طبیعی بر سر بگذارد. هم خودش چنین چیزی را ترجیح می‌داده و هم ویلیام. اما خانواده سلطنتی از او خواسته‌اند که تاج را به عنوان نمادی خانوادگی و سلطنتی حتما استفاده کند.

پایین دامن شبیه گل باز می‌شد

لباس عروسی دوشس کمبریج
دامن بلند سه متری عروس

پایین دامن عروس طوری طراحی شده بود که یادآور گلی در حال‌ شکفتن بود. زمانی که ساقدوش، دامن عروس را گرفت، همه نگاه‌ها به سمت ظرافتی جلب شد که در بخش زیرین دامن وجود داشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، کیت دوست داشته در لباسش چیزی آبی باشد؛ به‌خاطر تفکرات خرافی یا اعتقاد به شانس و این‌چیزها (امیدوارم شما در این زمینه مثل دوشس نباشید).

در هر حال، داخل لباس عروس، روبانی آبی هم دوختند. بلندی دامن لباس عروس کیت میدلتون به حدود ۳ متر می‌رسید. البته در میان عروس‌های خاندان سلطنتی، این بلندی چندان به‌چشم نمی‌آمد. لباس مادر همسر کیت یعنی دایانای فقید خیلی خیلی بلند بود.

رنگ لباس عروس کیت میدلتون استخوانی و سفید بود

لباس عروسی کیت میدلتون
لباس گریس کلی و میدلتون

بعضی از عروس‌ها تأکید زیادی روی سفیدبودن لباسشان دارند اما کیت ترجیح داد که لباسش از دو طیف رنگی سفید و استخوانی باشد. پارچه آن هم ساتن گازار بود که ضمن نرمی، حالت خودش را حفظ می‌کرد. طرح کلی لباس هم لباس عروسی ملکه و گریس کلی را یادآوری می‌کرد.

ظاهرا، کیت خواسته بوده که در طراحی لباسش از مدل‌های قدیمی هم الهام بگیرد. او اعتقاد به تلفیق طرح‌های سنتی و جدید داشت. برای همین، بسیاری معتقدند بودند که او از روی دست گریس کلی و ملکه نگاه کرده است. در تصویر بالا گریس کلی را در لباس عروسی می‌بینید.

گوشواره‌هایی که هدیه پدرومادر کیت بود

گوشواره‌های کیت میدلتون
گوشواره‌های کیت میدلتون

گوشواره‌های کیت هم هدیه عروسی او از طرف مادر و پدرش بود. این گوشواره قیمتی و ظریف با الهام از برگ بلوط طراحی شده بود و ارزش زیادی داشت. هنوز هم در برخی از موقعیت‌ها و مراسم، این گوشواره به گوش کیت میدلتون دیده می‌شود.

دسته گلی که به ویلیام چشمک می‌زد

دسته گل عروسی کیت میدلتون
دسته گل عروس

به نظر می‌رسد که کیت میدلتون عروس باهوش و زرنگی است. او در طراحی لباس و وسایل مربوط به جشن عروسی‌اش دل آدم‌های مهمی را به دست آورده بود. برای مثال، الهام‌گرفتن از طرح لباس ملکه الیزابت و همین‌طور انتخاب گل «مورد» یا «مورت» مثل گل عروسی ملکه در سال ۱۹۴۷، این ادعا را پررنگ می‌کند.

یکی دیگر از سیاست‌ها یا شاید هم ایده‌های هوشمندانه کیت انتخاب گلی به نام سوئیت ویلیام در میان دسته گلش بود. ویلیام نام همسر اوست و برای ابراز عشقش به او چنین انتخابی کرده بود. زنبق دره و سنبل هم در دسته گل عروس دیده می‌شد.

حالا نوبت شماست

لباس عروس کیت میدلتون

درباره لباس عروس کیت میدلتون و حواشی آن برایتان گفتیم. لباس او زیبا و رویایی بود و بعدها در نمایشگاه‌هایی برای بازدید دیگران هم قرار داده شد. این لباس و زحمتی که برای آن کشیده شد، جاودانگی خاطره‌انگیزی را در دنیای مدوفشن برایش رقم زد.

بیوگرافی کیت میدلتون ملکه مد جهان

نام کاملکاترین الیزابت
لقب(ها)دوشس کمبریج
زادروز۹ ژانویهٔ ۱۹۸۲ ‏(۳۴ سال)
زادگاهبرکشایر، انگلستان
همسرشاهزاده ویلیام، دوک کمبریج
دودماندودمان ویندسور
پدرمایکل فرانسیس میدلتون
مادرکارول الیزابت میدلتون
فرزندانشاهزاده جرج کمبریجرفع خطاهای وردپرس در کمترین زمان ()مشاهدهتبلیغشاهدخت شارلوت کمبریج
دینمسیحی

کاترین، دوشس کمبریج (به انگلیسی: Catherine, Duchess of Cambridge) (کاترین الیزابت «کیت» میدلتون؛ زاده ۹ ژانویه ۱۹۸۲) همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کاترین از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آنها در نهایت ازدواج خواهند کرد. در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰، دفتر شاهزاده ویلیام رسماً نامزدی آنها را اعلام کرد و قرار شد که تاریخ عروسی ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ باشد.

میدلتون در شهرستان برکشایر بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطهٔ ایندو، رسانه‌ها هم لحظه لحظه آنها را زیر نظر داشتند. کاترین عنوان کرده بود که رسانه‌ها او را اذیت می‌کنند. در آوریل ۲۰۰۷ منعکس شد که آنها از هم جدا شدند. آن دو به دوستی با هم ادامه دادند و در اواخر ۲۰۰۷ دوباره به هم پیوستند. از آن موقع تا به حال، کاترین در بسیاری از مراسم سطح بالای سلطنتی شرکت کرده‌است. او بخاطر سلیقهٔ خوبش در مُد مورد تحسین قرار گرفت. همچنین در لیست «خوش‌پوشان» نیز قرار دارد.

زندگی‌نامه

کاترین در سال ۱۹۸۲ در شهرستان برکشایر در انگلستان به دنیا آمد. مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه‌ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود. والدینش در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۰ ازدواج کردند. آن دو با هم یک فروشگاه پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کردند و از این راه میلیونر شدند. کاترین یک خواهر و یک برادر دارد. نام خواهرش « فیلیپا » است که همه او را «پیپا» صدا می‌کنند، و برادرش «جیمز ویلیام» است. پیپا که از دانشگاه ادینبرا در اسکاتلند فارغ‌التحصیل شده، پس از نامزدی خواهرش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

تحصیلات

کاترین در دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند واقع در شمال بریتانیا تحصیل می‌کرد. او در رشتهٔ تاریخ هنر درس می‌خواند و با شاهزاده ویلیام آشنا شد. وی با نمرات عالی فارغ‌التحصیل شد.

رابطه با شاهزاده ویلیام

کاترین ارتباط عمیقی با شاهزاده ویلیام به عنوان دوست‌دخترش داشت و پس از آن توجه رسانه‌ها در سراسر دنیا را به خود جلب کرد. عکس او اغلب روی جلد مجله‌ها چاپ می‌شد. در ۱۷ اکتبر ۲۰۰۷ او توسط وکیلش از رسانه‌ها شکایت کرد و گفت که آنها اذیتش می‌کنند. او می‌گوید کار خیلی خاصی انجام نداده که این همه مورد توجه رسانه قرار گرفته.

در فوریهٔ ۲۰۰۶ عنوان شد که کاترین تحت محافظت ۲۴ ساعتهٔ سازمان امنیت سلطنتی و دیپلماتیک قرار گرفته. این موضوع به گمانه زنی‌ها دربارهٔ اینکه او و ویلیام به زودی نامزد می‌شوند، قوت بخشید چون اگر غیر از این بود، سرویس امنیت از او محافظت نمی‌کرد. در آن زمان هیج نامزدی اتفاق نیفتاد و محافظت دیگر شامل حال او نمی‌شد.

در جشن تولد ۲۵ سالگیش در ژانویهٔ ۲۰۰۷، شاهزاده ویلیام و شاهزاده چارلز از طرف وکیل کیت مورد تهدید شکایت قرار گرفتند. دو گروه روزنامه گاردین و نیویورک تایمز مانع از چاپ عکس‌های خصوصی کاترین که توسط خبرنگاران سمج گرفته شده بود، شدند. او حداقل در یک مراسم رسمی به عنوان مهمان سلطنتی شاهزاده ویلیام شرکت کرده که رژهٔ سلطنتی در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۶ بود.

جدا شدن و دوباره پیوستن

در ۱۴ آوریل ۲۰۰۷ روزنامهٔ «سان» که در گروه روزنامهٔ تایمز قرار دارد، عنوان کرد که کاترین و ویلیام از هم جدا شدند. این خبر وقتی تحکیم یافت که بی‌بی‌سی نیز در ادامهٔ روز عنوان کرد که آن دو در سفری که با هم به سوئیس رفته بودند، تصمیم گرفتند که جدا شوند. کاخ سلطنتی فقط یک نظر دربارهٔ جدایی ویلیام و کاترین داد و در ادامه گفت که دربارهٔ زندگی خصوصی شاهزاده ویلیام نظر نمی‌دهند. روزنامه‌ها دلایلی برای این جدایی می‌آوردند ولی منابعشان نامشخص بود. روزنامهٔ سان از قول دوستان صمیمی آن زوج اعلام کرد که کاترین به این علت ناراحت است که اعتقاد دارد ویلیام به او توجه کافی را ندارد. روزنامه‌ها عنوان می‌کردند که ویلیام وقتش را با زن‌های دیگر پر می‌کند و همچنین می‌گفتند که شاهزاده ویلیام که در آن زمان ۲۴ سال داشت، می‌گوید الان برای ازدواج زود است.

روزنامهٔ «دیلی میل» اعضای خانواده سلطنتی را مقصر دانست و گفت برای ازدواج کاترین و ویلیام عجله نکنید و بگذارید ویلیام از زندگی مجردیش در ارتش لذت ببرد. این منبع در ادامه گفت که دوست ویلیام او را تشویق کرده که بی‌اهمیت به دخترها نزدیک شود و اینکه درخواست کاترین برای توجه بیشتر ویلیام به او بی‌مورد است. در ژوئن ۲۰۰۷ آن دو بر این مطلب که فقط دوستان صمیمی اند ، پافشاری میکردند؛ گرچه رسانه‌ها از بهم پیوستن آن دو خبر می‌دادند. کاترین و خانواده‌اش در کنسرتی که برای مادر مرحوم ویلیام، دایانا، شاهدخت ولز، برپا شده بود شرکت کردند. آن‌ها و ویلیام با دو ردیف فاصله نشستند. با دخالت شاهزاده فنلاند سانتاویچ این دو دوباره به هم رسیدند.

پس از آن، کاترین و ویلیام در عموم با هم دیده شده‌اند و روزنامه‌هایی مانند دیلی‌میل و بی‌بی‌سی عنوان کردند که «آتش روابط آنها دوباره روشن شده». در ۲۰۰۸ کاترین همراه ویلیام در جشنی که به مناسبت دریافت نشان بال‌های خلبانی ویلیام در کالج نیروی هوایی پادشاهی بود، شرکت کرد.

ازدواج و لقب

در نوامبر ۲۰۱۰ کاخ سلطنتی اعلام کرد که کاترین و ویلیام در آوریل ۲۰۱۱ وصلت خواهند کرد. آن دو در اکتبر ۲۰۱۰ طی سفر ده روزه‌ای که به مناسبت دریافت مدرک پرواز هلی‌کوپتر ویلیام با هم به کنیا واقع در شرق آفریقا رفته بودند، نامزد شدند. این رسم وجود دارد که وقتی اعضای سلطنتی ازدواج می‌کنند، به طور نمادین نام قلمرویی را صاحب می‌شود. نام قلمرویی که ملکه الیزابت دوم پس از ازدواج برای ویلیام انتخاب کرد «کمبریج» است. بدین ترتیب ویلیام لقب «دوک کمبریج» و همسرش کاترین لقب «دوشس کمبریج» را دریافت کردند.

طبق قرارداد، فرزند پسر یا نوهٔ پادشاه لقب «والاحضرت» را دریافت می‌کند. اگر ویلیام پس از ازدواج لقب والاحضرت دریافت کند، کاترین نیز این لقب را دریافت می‌کند؛ مگر اینکه ملکه رأی مخالف بدهند؛ بنابراین کاترین لقب «والاحضرت شاهزادهٔ ویلیام» را دریافت می‌کند. در صورتی که ویلیام این لقب را دریافت نکند، کاترین به عنوان «والاحضرت دوشس (یا هر لقبی در این سطح)» دریافت می‌کند. پس از برگزاری مراسم ازدواج ملکه بریتانیا به او و شوهرش، شاهزاده ویلیام لقب دوشس و دوک کمبریج را اعطا کرد.

بارداری

در ۳ دسامبر ۲۰۱۲، کاخ سنت جیمز اعلام نمود که دوشس حامله است و منتظر اولین فرزندش می‌باشد و به علت استفراغ تند بارداری در بیمارستان خصوصی شاه ادوارد هفتم در لندن بستری شده که سه روز در آن جا ماند. در ۱۴ ژانویه، کاخ سنت جیمز اعلام کرد که انتظار می‌رود نوزاد در ژوئیه به دنیا آید و حال دوشس هم رو به بهبود است.

در ژانویهٔ ۲۰۱۳، ملکه نامه‌ای جدید صادر کرد که بر طبق آن اگر فرزند دوک و دوشس کمبریج چه پسر و چه دختر باشد، لقب شاهزاده/شاهدختِ پادشاهی متحده و عنوان والاحضرتِ سلطنت را دریافت خواهد کرد. این مسئله برای تمام فرزندانی که دوک و دوشس کمبریج در آینده خواهند داشت، صدق می‌کند.

در ۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۳، پس از آغاز درد اولیهٔ زایمان، دوشس کمبریج به بیمارستان سنت مری منتقل شد. او در آن روز، نوزاد پسری به نام شاهزاده جرج کمبریج را با وزن ۸ پوند و ۶ اونس (۳٫۸۰ کیلوگرم) در ساعت ۱۶:۲۴ به وقت محلی به دنیا آورد.

دومین بارداری دوشس در ۸ سپتامبر ۲۰۱۴ اعلام شد. همانند بارداری اول، دوشس از استفراغ تند بارداری رنج برد و به همین خاطر دیدارهای رسمی و سفرهای سلطنتی خود را به تعویق انداخت.

در ۲ مهٔ ۲۰۱۵، پس از آغاز درد اولیهٔ زایمان، دوشس کمبریج به بیمارستان سنت مری منتقل شد. او در آن روز، نوزاد دختری به نام شاهدخت شارلوت کمبریج را با وزن ۸ پوند و ۳ اونس (۳٫۷۱ کیلوگرم) در ساعت ۰۸:۳۴ به وقت محلی به دنیا آورد. این فرزند چهارمین نفر در خط وراثت برای پادشاهی بریتانیا است.

نشان کاترین، دوشس کمبریج

در نوامبر ۲۰۰۶، کاترین یک موقعیت شغلی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای لباس «جیگسا» عهده دار شد. در سپتامبر ۲۰۰۷ اعلام شد که کاترین، از شغلش در فروشگاه لباس استعفا داده و می‌خواهد به عنوان یک عکاس حرفه‌ای فعالیت کند. بعدها عنوان شد که کاترین تحت تعلیم عکاس سرشناس جهانی «ماریو تستینو» که تعداد زیادی عکس از پرنسس دایانا و پسرانش گرفته، قرار دارد. ماریو اعلام کرد که قرار نیست کاترین برای او کار کند. همچنین شایع شد که کاترین و ویلیام در حال زندگی با هم در خانهٔ سلطنتی در لندن هستند که این خبر توسط خانهٔ سلطنتی تکذیب شد.

در ماه مه ۲۰۰۸ میدلتون در مراسم عروسی پسرخالهٔ ویلیام شرکت کرد ولی ویلیام طی اعلام قبلی نتوانست در این مراسم حاضر شود. او در حال انجام عملیات نظامی در ارتش بود. در ۲۸ فوریهٔ ۲۰۱۰ نیویورک تایمز عنوان کرد که کاترین از یک عکاس به دلیل تجاوز به حریم خصوصی، شکایت کرده. این عکاس عکس‌هایی از کاترین در کریسمس گرفته بود. البته این عکس‌ها هیچ وقت در بریتانیا منتشر نشد. در سپتامبر ۲۰۱۰ کاترین دیگر آن عکاس را تحت تعقیب قرار نداد.

تندیس مد

کاترین در بسیاری از لیست‌های خوش پوشان دنیا قرار گرفته و طبق انتخاب «دیلی تلگراف» به عنوان «متعهدترین نوظهور» در لیست ۲۰۰۶ برنده‌ها و بازنده‌ها قرار گرفته. او توسط «تاتلر» در سال ۲۰۰۷ رتبهٔ هشتم در لیست ده تندیس برتر مد انتخاب شد. او همچنین در مجله مردم درسال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ در لیست خوش پوشان جای گرفت. در ژوئن ۲۰۰۸ وبگاه Style.com کاترین را به عنوان تندیس زیبایی ماه انتخاب کرد. او در جشنوارهٔ غرور در لیست خوش پوشان بین‌المللی قرار گرفت.

عناوین، لقب‌ها و نشان‌ها

القاب کامل کاترین بعد از ازدواجش هستند: والاحضرتِ سلطنت شاهدخت ویلیام، دوشس کمبریج، کنتس استراتِرن، لِیدی کَریکفِرگِس.

  • ۹ ژانویه ۱۹۸۲ — ۲۹ آوریل ۲۰۱۱دوشیزه کاترین الیزابت میدلتون
  • ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ — تا کنونوالاحضرتِ سلطنت دوشس کمبریج
  • وی مالک شرکتی به نام (به انگلیسی: CE Strathearn) است.

برخی میدلتون را ملکه مد جهان Queen of Fashion می‌دانند که شاید سخن به گزافه نیز نباشد. دوشیزه کمبریج، امروزه یک چهره شناخته شده جهانی در صنعت مد است که تاثیرگذاری او بر این صنعت، قابل توجه می‌باشد.

بازتاب تبلیغاتی و رسانه ای لباس‌های مختلف و متنوع کیت میدلتون به قدری زیاد است که پرتال‌های مختلفی در فضای مجازی برای گرفتن سفارش لباس‌هایی از مخاطبان خود بر اساس استایل لباس‌هایی که کیت در مراسمات مختلف به تن می‌کند، راه اندازی شده است.

سایت‌های زیادی هم، بر اساس استایل لباس و جواهراتی که کیت از طراحان مد و لباس معروف انگلیس و اروپا بر تن می‌کند، الگو برداری کرده و تخفیفاتی ارائه می‌کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

کیت میدلتون، عروس ملکه انگلیس، تنها یک پرنسس نیست، او را باید یکی از مطرح‌ترین شخصیت‌های دنیای مد دانست که به طور غیر مستقیم، از فعالان صنعت مد و لباس جهان است. هر لباس و کفش و جواهری که انتخاب می‌کند و در مراسمات مختلف، مورد شکار دوربین‌های رسانه‌ها قرار می‌گیرد، در کم‌ترین زمان ممکن، از روی قفسه فروشگاه‌ها و بوتیک‌های مشهور مد و لباس جهان توسط علاقمندان مد، خریداری می‌شود.

اینکه سلیقه خانم میلتون، از سطح بالایی برخوردار است، شکی در آن نیست، اما آن چه باعث می‌شود تا طرفداران خانم میدلتون، به شدت علاقمند به دنبال کردن رفتار خرید و همیاری با شیوه پوشش وی باشند، ساده گرایی و شیک پوشی ایشان است که مؤلفه‌هایی از آن را در لباس عروسی وی مشاهده کردیم. پرنسس باکینگهام، امروزه به طور ناخودآگاه، تبلیغ کننده سبک جدیدی از مد و لباس در جهان است که باید از آن به عنوان سبک میدلتونی یاد کرد. سبکی که به رغم فعالان صنعت مد، تلفیقی از سنت و مدرنیته در کنار سادگی می‌باشد. کم تر خانم کیت را در لباس‌هایی باز مشاهده می‌کنیم و به همین خاطر، در مقایسه با دیگر پرنسس‌ها مانند پرنسس ویکتوریای سوئد، خانم کیت، در کانون توجهات رسانه‌ها، به ویژه فعالان صنعت مد و لباس قرار دارد.

خوشپوش‌ترین بانوان سلطنتی که پیش از رسیدن به سلطنت هم خوشپوش بوده‌اند

باور اینکه بانوان سلطنتی در سراسر دنیا، روزی زندگی کاملا نرمالی داشته‌اند و مانند بسیاری از ما از خانواده‌های معمولی بوده‌اند دشوار است. برخلاف پوششی که بعد از ورود به خانواده سلطنتی داشته‌اند، لباس‌های این بانوان پیش از رسیدن به جایگاه سلطنتی بسیار ساده و معمولی بوده است. از کیت میدلتون و مگان مارکل گرفته تا پرنسس دایانا و ملکه لیتزیا، همه پوشش کاملا معمولی داشته‌اند. اگر کنجکاو هستید استایل این افراد پیش از ورود به خانواده‌های سلطنتی را ببینید،

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

کیت میدلتون

کیت میدلتون از آن دسته افرادی بوده که پیش از رسیدن به خانواده سلطنتی هم پوشش نسبتا ساده‌ای داشته. اگرچه که آن روزها قوانین خانواده سلطنتی درمورد پوشش دست او را نمی‌بستند و او استایل‌های روزمره راحت‌تر و البته بازتری داشت و حتی با تاپ‌های بندی هم در خیابان دیده میشد. شاید برایتان جالب باشد که او از یک خانواده سلطنتی نبوده. مادر کیت میدلتون یک مهماندار هواپیما و پدری برنامه‌ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بوده است.

تصویری که از او می‌بینید مربوط به مراسم ازدواج هیو رالف ون کاتسم و رز آستور در سال 2005 است. در این مراسم کیت با کتی کرم رنگ و دامن مشکی دیده شد.

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

کیت میدلتون از دانشگاه سنت اندروز واقع در اسکاتلند و از رشته تاریخ هنر فارغ‌التحصیل شد. او با پرنس ویلیام هم در همین دانشگاه آشنا شد. تصویر او را در روز فارغ‌التحصیلی‌اش از این دانشگاه در سال 2005 می‌بینید.

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

دایانا اسپنسر

او یکی از خوشپوش‌ترین بانوان سلطنتی تاریخ بوده است و هنوز بعد از گذشت سال‌ها از مرگش هم هیچکسی نتوانسته به خوشپوشی او باشد. طبیعتا این خوش‌پوشی تنها بعد از ورود او به خانواده سلطنتی شروع نشده بود. پرنسس دایانا در خانواده مشهور و قدرتمند اسپنسر که به خانواده سلطنتی بسیار نزدیک بودند متولد و بزرگ شده بود. به همین واسطه هم از همان نوجوانی اهمیت ویژه‌ای به استایلش میداد. تصویری که در زیر از او می‌بینید مربوط به 1971 است. لبخند زیبای او هرگز تغییر نکرد.

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

پرنسس دایانا پیش از ازدواج با پرنس چارلز، به عنوان کمک مربی در یک مهد کودک کار میکرد و به واسطه ارتباطش با کودکان معمولا لباس‌های رنگی و زیبا می‌پوشید. به تصویر زیر و ترکیب رنگ جذاب سرمه‌ای و بنفش و مدل بستن ژاکت روی شانه‌ها دقت کنید! این تصویر در سال 1980 گرفته شده است.

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت
بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

گریس کلی

پرنسس موناکو، در فیلادلفیا به دنیا آمد و در ابندا وارد عرصه مدلینگ شد. او هم به عنوان یک مدل و با چهره و اندام زیبایی که داشت، لباس پوشیدن را بلد بود. بعد از ورود به عرصع بازیگری و کمک گرفتن از استایلیست‌ها در پوشش هم استایلش جذاب‌تر شد. او بارها روی فرش قرمز با لباس‌های بسیار جذاب حاضر شد و زیبایی‌هایش را به رخ کشید. گریس کلی در همان دوران بازیگری هم به عنوان یکی از زیباترین زنان سینمای هالیوود به حساب می‌آمد.

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

او در مراسم اسکار سال 1955، به لباس ساتن سبز رنگی از طراحی‌های ادیث هد، ظاهر شد. لباسی که تبدیل به یکی از آیکانیک‌ترین لباس‌های تاریخ فرش قرمز اسکار تبدیل شد.

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

مگان مارکل

او پیش از ورود به خانواده سلطنتی، در سال ۲۰۰۳ از دانشگاه نورث وسترن در رشته ی تئاتر و روابط بین‌الملل فارغ التحصیل شد و سپس هم وارد حرفه بازیگری شد. مگان با ایفای نقش در سریال مشهور suits دیده شد و به محبوبیت رسید. مگان مارکل هم پیش از مرود به خانواده سلطنتی، پوشش مورد توجهی داشت و هنوز هم به عنوان عروس خوشتیپ خانواده سلطنتی شناخته می‌شود. در تصویر زیر او را با پیراهن کوتاه با آستین‌های گیپور می‌بینیم.

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

او همچنین بارها با استایل‌های ورزشی دیده شده بود. مگان مارکل برای حضور در تماشای مسابقه هاکی روی یخ با استایل کژوال متفاوتی دیده شد که این روزها کمتر از او می‌بینیم.

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

ملکه لیتزیا

ملکه اسپانیا پیش از ازدواج با پادشاه اسپانیا، به عنوان یک ژورنالیست و گوینده خبر در مادرید مشغول به کار بود. او به واسطه حرفه‌اش معمولا با استایل‌های رسمی و لباس‌هایی مانند کت و شلوار یا کت و دامن دیده میشد. او این روزها به عنوان یکی از خوشپوش‌ترین و البته زیباترین ملکه‌های دنیا به حساب می‌آید. تصویر زیر از این ملکه زیبا مربوط به روزهای پیش از ورود او به خانواده سلطنتی است.

بانوان سلطنتی پیش از سلطنت

بدون شک او زیباترین و خوشپوش‌ترین ملکه دنیاست

همیشه صفات شیک‌ترین و مدترین لباس‌ها را درباره پوشش خاندان سلطنتی بریتانیا شنیده‎ایم. اما لتیزیا، ملکه اسپانیا، یکی از خوش‌پوش‌ترین‌هاست طوری که در مراسم و موقعیت‌های مختلف لباس‌های او مورد توجه قرار می‌گیرند.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

در واقع مدت‌هاست که لتیزیا به خاطر استایلش شناخته می‌شود و وبلاگ‌های اسپانیایی زیادی وجود دارند که به پیگیری لباس‌های زیبای او اختصاص داده شده‌اند.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

تولد در خانواده متوسط، کار در تلویزیون و ازدواج با شاهزاده

لتیزیا سال 1972 متولد شده است. او از یک خانواده متوسط بود و قبل از اینکه مجری اخبار در شبکه‌های CNN+ و Televisión Española بشود به عنوان روزنامه نگار فعالیت می کرد. او در سال 2004 با فیلیپه، شاهزاده آستوریاس و وارث تاج و تخت اسپانیا ازدواج کرد. او اولین ملکه اسپانیایی الاصل بعد از مرسدس اورلئان، همسر اول آلفونسو دوازدهم در سال 1878 است. لتیزیا همچنین اولین ملکه اسپانیایی است که به عنوان یک شهروند عادی به دنیا آمده است.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

ملکه اسپانیا هم طراحان و برندهای برتر و هم مدهای سریع را دوست دارد. لتیزیا چه کت شلوار شیک انتخاب کند و چه یک لباس مجلسی توری بپوشد خوب می‌داند که چطور به هر لباسی استایل بدهد. بنابراین ما در این مطلب به سراغ ملکه اسپانیا رفتیم و نگاهی مخنتصر به چند مورد از بهترین لباس‌هایش خواهیم داشت.

لباس سبز گلدار از برند فرانسوی  Maje

در تاریخ 25 ژوئن 2020  قدم زدند. این زوج در یک تور سلطنتی بودند و از چندین منطقه خودمختار اسپانیا، مثل پالما د مایورکا، برای حمایت و تشویق فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پس از شیوع ویروس کرونا دیدن می‌کردند. ملکه برای این موقعیت لباس سبز گلداری از برند فرانسوی  Maje پوشیده بود. او این ظاهر زیبا را با کفش‌های لژدار پاشنه کنفی کامل کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

درباره برند لوکس Maje بد نیست بدانید که این اسم را  بنیانگذار آن، جودیت میلگروم، بر اساس ترکیبی از حروف اول اسم کسانی که دوستشان دارد، انتخاب کرده است. این برند که در سال 1998 تأسیس شد، در مد جسورانه، مدرن و شهری سرآمد است و اولین فروشگاه آن در منطقه 6 پاریس افتتاح شده است.

لباس مجلسی سفید  در مهمانی شام پادشاه مراکش

در 13 فوریه سال 2019 پادشاه فیلیپه ششم  و ملکه لتیزیا در یک مهمانی شام به میزبانی محمد ششم پادشاه مراکش در رباط حضور پیدا کردند. لتیزیا در این مراسم ، یک لباس مجلسی سفید با رویی آستین بلند گلدوزی شده به تن کرده بود. فیلیپه وارلا ( Felipe Varela )، طراح مد اسپانیایی، این لباس را با الهام از لباس «کافتان» طراحی کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

لتیزیا زیبایی لباسش را با کلاچ نقره‌ای متالیک از همان برند فیلیپ وارلا و صندل‌های نقره‌ای از برند «Magrit» تکمیل کرد.  Magrit یک برند اسپانیایی در تولید کفش زنانه است که از سال 1929 فعالیتش را شروع کرده است.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

برای آشنایی کلی با لباس کافتان شاید این توضیح مختصر کافی باشد که کافتان یک لباس زنانه شیک، راحت و همه کاره به حساب می‌آید. کافتان که به نام کفتان هم شناخته می‌شود، لباسی است بلند، گشاد و آستین‌دار تا مچ پا. این نوع لباس در اصل یک عبای بلند و دکمه‌دار بوده که عمدتاً توسط مردان خاورمیانه پوشیده می‌شد.

 کنگره زنان روستایی و لباس خیره‌کننده ملکه

ملکه لتیزیا در اختتامیه دومین کنگره بین المللی زنان روستایی در 13 دسامبر سال 2018 در مادرید شرکت کرد. او در این مراسم یک لباس خیره‌کننده سبز ابریشمی چین‌دار جذاب از  برندSandro  تنش کرده بود که طرح ترمه آن بسیار جلب توجه می‌کرد. ساندرو یک برند لوکس است که در سال 1984 توسط Evelyne Chetrite در پاریس تأسیس شد و در واقع بخشی از گروه SMCP به حساب می‌آید که یک شرکت فرانسوی شامل چهار برندِ Sandro، Maje، Claudie Pierlot و De Fursac است.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

یک سال بعد هم ملکه اسپانیا همین لباس را برای بازدید از صومعه‌ای پوشید. اما او یک کت مشکی را روی شانه های خود انداخت تا به لباس تکراری‌اش، ظاهری تازه ببخشد.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

لباس قرمز آستین بلند و چکمه های پاشنه بلند جیر قرمز

پوشش ملکه اسپانیا در مراسم افتتاحیه یک نمایشگاه هنری در مادرید در تاریخ 22 فوریه 2018 کاملا قرمز رنگ بود. او یک لباس قرمز آستین بلند و چکمه های پاشنه بلند جیر قرمز را برای حضور در این مراسم انتخاب کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

لباس ملکه اسپانیا از برند نسبتا جدید Proenza Schouler بود که از سال 2002 برای پوشاک و لوازم جانبی زنانه ایجاد شده است.این برند توسط جک مک کولو و لازارو هرناندز در نیویورک تاسیس شد و جالب است بدانید که نام این برند ترکیبی از نام خانوادگی مادران این دو طراح است.

 لتیزیا و لباس راه راه 5000پوندی

در تاریخ 19 مارس 2019 ملکه لتیزیا به عنوان بخشی از سفر سه روزه خود در پرو از مرکز فرهنگ اسپانیا در لیما بازدید کرد. او برای این بازید یک لباس راه راه به رنگ قرمز و خاکستری- بنفش توری انتخاب کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

دکمه های کوچکی در قسمت جلویی این لباس قرار داشت. ملکه با این لباس درخشان و بوهمیایی کفش‌هایی به رنگ قرمز بورگاندی پوشیده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

این لباس که گفته می‌شود پنج هزار پوند قیمت داشت از محصولات برند Intropia بود که با کفش‌هایی از برند LODI ست شده بود.Intropia یک برند زنانه اسپانیایی، با روحیه مدیترانه‌ای و سبکی بوهمی، رمانتیک و پیچیده، با شخصیت خاص خود است که در سال 1994 تأسیش شده.

ملکه صورتی پوش

ملکه اسپانیا در تاریخ 17 دسامبر سال 2019 کت و شلوار صورتی رنگی از برند Boss را برای حضور در یک نمایشگاه هنری در کاخ سلطنتی مادرید پوشید. لتیزیا این کت و شلوار را با کفش‌های نوک‌تیز پاشنه بلند هم‌رنگ و بلوزی از برند «کارولینا هررا» ست کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

برند کارولینا هررا در سال 1980 توسط طراحی با همین اسم که اهل ونزوئلا بود بنیان گذاشته شد. کارولینا شرکت مد خود را در شهر نیویورک راه انداخت و در سال 2009 شهروند ایالات متحده شد. او برای بانوهای اول آمریکا مثل اوناسیس، ژاکلین کندی و ملانیا ترامپ لباس طراحی کرده است.

لتزیا و دیدار با ملانی در لباسی از برند «مایکل کورس»

ملکه لتیزیا، برای دیدار با  ترامپ و بانوی اول آمریکا، ملانیا ترامپ، در تاریخ 19 ژوئن سال 2018 یک پیراهن تنگ صورتی از برند «مایکل کورس» پوشیده بود. او برای این پیراهن، کفش و کیف همرنگ و یک کمربند متالیک انتخاب کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

مایکل کورس یک طراح مشهور جهانی و برنده جوایز لوازم جانبی لوکس و پوشاک آماده است. او شرکت خود را در سال 1981 تأسیس کرد که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد.مایکل کورس یک برند لوکس در نظر گرفته می‌شود نه یک برند مد بالا (High fashion). این برند به جای سفارش، محصولات خود را به صورت انبوه تولید می‌کند.

ملکه و لباس سفید برای فینال

ملکه اسپانیا در فینال اسپانیایی مسابقه بین المللی Famelab با ظاهری سرتاپا سفید ظاهر شد که بلوز آن طراحی نامتقارن داشت. این لباس از برند «پدرو دل هیرو» انتخاب شده بود. کیف کلاچ طرح مار او هم از طراحی‌های «آدولفو دومینگوئز» بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیاq

درمورد مسابقه Famelab بد نیست بدانید که یک مسابقه بین‌المللی برای به چالش کشیدن دانشمندان جوان برای انتقال علم به مخاطبان خود در کمتر از  3 دقیقه است. در این مسابقه گفتگوها سرگرم‌کننده و جذابند و بحث‌ها بدون استفاده از اصطلاحات تخصصی برای همه قابل درک هستند.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

«پدرو دل هیرو» هم یک برند مد اسپانیایی است که توسط طراح اسپانیایی به همین نام در سال 1974 تأسیس شد.«آدولفو دومینگوئز فرناندز» طراح مد اسپانیایی 72 ساله است. او در سال 2014 برنده جایزه ملی طراح شد. دومینگز در رشته هنر و فلسفه  در دانشگاه سانتیاگو تحصیل کرده است. این لباس لتزیا هم از همین برند است.

پیراهن  کارولینا هررا،کفش‌های استیو مدن

ملکه لتیزیا و پادشاه اسپاینا در سال 2018 به مناسبت دویست و دهمین سالگرد نبرد بایلن از شهر بایلین اسپانیا دیدن کردند. برای این مناسبت ملکه یک پیراهن ابریشمی خال خال سفید و مشکی از برند کارولینا هررا پوشیده و این لباس را با کفش‌های پاشنه بلندی از برند «استیو مدن» هماهنگ کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

Steve Madden یک شرکت سهامی عام مستقر در شهر لانگ آیلند، نیویورک است. این شرکت که توسط طراح و تاجر معروف استیو مدن در سال 1990 تأسیس شد، کفش و لوازم جانبی مد برای زنان، مردان و کودکان را طراحی و به بازار عرضه می کند.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

اسپرت پوشی در مدرسه موسیقی

ملکه لتیزیا در تاریخ 26 جولای سال 2018  موقع بازدید از مدرسه بین‌المللی موسیقی «Princesa de Asturias» لباس جینی از برند «هوگو باس» پوشید.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

این لباس تا زانو دارای جزئیاتی در ناحیه یقه، دگمه‌ها و کمرراه راهش بود. به طور کلی ملکه لتیزیا از طرفداران برند هوگو باس است و تا به حال لباس‌های زیادی از این برند پوشیده است.

کیت میدلتون شبیه مگان مارکل لباس می‌پوشد یا مگان شبیه او؟

از لحظه‌ای که مگان مارکل و شاهزاده هری رسما نامزدی خود را اعلام کردند، مقایسه بین هر دو عروس خانواده سلطنتی شروع شد. البته کار برای مگان با اینکه پیش از این ازدواج هم بازیگر بود و هم مدل، سخت‌تر بود.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

او نه تنها زیر سایه مادر هری؛ پرنسس دایانا بود که به اندازه یک ستاره سینما می‌درخشید، وارد رقابتی با کیت میدلتونِ همیشه مورد توجه و خوش تیپ شده بود.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

این دو که هر کدام سعی کردند در دایره بسته قوانین پوشش خانواده سلطنتی؛ درخشندگی خود را حفظ کنند؛ در این سال‌ها لباس‌هایی بسیار شبیه به همدیگر پوشیده‌اند که به آن‌ها نگاهی می‌اندازیم.

پیراهن و اوورال سیاه و سفید

هم مگان و هم کیت در سال ۲۰۲۲ لباسی سیاه و سفید پوشیدند اما نه در یک زمان و یک مکان.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

کیت در اولین نمایش Top Gun Maverick و مگان در سفر ماه جولای خود به نیویورک این لباس سیاه با یقه قایقی سفید را پوشیدند. لباس مگان البته یک اوورال بود و کیت مانند اکثر وقت‌ها پیراهن را برای این استایل انتخاب کرده بود.

تارتان محبوب سلطنتی

اول باید توضیحی درباره پارچه تارتان بدهیم. پارچه‌ای پشمی که نوارهای متقاطع، افقی و عمودی در چند رنگ دارد و لباس ملی نمادین اسکاتلند- همان دامن‌های قرمز که مردان می‌پوشند- با این پارچه دوخته می‌شود و حداقل ۲۷۰ سال قدمت دارد.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

خانواده سلطنتی عاشق تارتان هستند. در سمت چپ مگان مارکل در اولین سفر رسمی خود به اسکاتلند و در سمت راست؛ کیت برای حضور در مدرسه سنت اندرو لباسی با این پارچه برای خود تهیه دیده است.

شطرنجی مدرن-شطرنجی کلاسیک

مگان عشق خانواده سلطنتی به لباس‌هایی با پارچه شطرنجی را در سفری به ولز نشان داد. او یک ژاکت چهارخانه از برند Theory به تن داشت. این برند لباس امریکایی به طراحی‌های مدرن شهرت دارد.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

کیت اما که بیشتر وقت‌ها تمایل به لباس‌های مدل کلاسیک دارد؛ از این مدل پارچه یک بارانی برای خودش انتخاب کرد.

میل به قرمز شدن

به نظر می‌رسد در سال ۲۰۱۶، هم مگان و هم کیت میل به سمت رنگ قرمز پیدا کردند.کیت در یک دیدار سلطنتی؛ پیراهن قرمز به رنگ پرچم کانادا پوشید که یقه نامتقارن داشت.

مگان اما چند ماه پیش‌تر از آن در یک برنامه پیراهنی با رنگ قرمز اما هم کوتاه و هم با یقه‌ای بازتر از کیت به تن داشت.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

این دو انتخاب بازهم سلیقه متفاوت این دو عروس سلطنتی را نشان می‌داد که یکی می‌خواست همچنان کلاسیک‌پوش باشد و یکی می‌خواست رها و مدرن.

فیروزه‌ای رسمی- فیروزه‌ای اسپرت

همان طور که تا اینجا دیدید، کیت و مگان گویا از یک جا پارچه لباس‌هایشان را انتخاب می‌کنند. برای همین مدل‌ها از هم متفاوت اما رنگ‌ها کاملا مشابه هم است.

کیت میدلتون در این لباس فیروزه‌ای همچنان عشق خود را به مدل ماکسی نشان داده و مگان هم به سبکی رسمی اما همچنان مدرن و اسپرت‌تر ابراز علاقه کرده است.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

کیت در سال ۲۰۱۴ برای جشن سالگرد دانشگاه سنت اندروز در نیویورک، لباس مجلسی از برند جنی پکهام پوشید. جنی پکهام نام یک طراح مد بریتانیایی است. او که ۵۷ سال دارد؛ بیشتر لباس‌های آماده و لباس عروس طراحی می‌کند.

لباس او بی‌شباهت به ظاهر مگان روی فرش قرمز در بنیاد ایدز التون جان در اکتبر ۲۰۱۴ نبود.

زینت‌های گردنی

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

بانوان سلطنتی هم به درخشیدن و زیورآلات علاقه دارند. هم کیت و هم مگان به سراغ پیراهن‌هایی رفته‌اند که قسمت گردن آن‌ها پارچه درخشنده‌ای وجود دارد. عکس سمت چپ مربوط به کیت میدلتون در اکران فیلم «گربه‌های آفریقایی» است و عکس سمت راست مگان مارکل را با پیراهن شیکی که یقه متفاوتی دارد در اکران فیلم Hunger Games: Catching Fire نشان می‌دهد.

مشکی همیشه برنده است

هم مگان و هم کیت ثابت کرده‌اند که انتخاب یک پیراهن مشکی ساده هرگز نمی‌توانید اشتباه باشد.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

کیت در نوامبر ۲۰۱۶ لباسی از برندPreen پوشید. سبک این برند بیشتر به عنوان مدرنِ رمانتیک توصیف می‌شود. اولین مجموعه آن‌ها در هفته مد لندن، جوهره این برند را با حساسیت‌های پانکی آمیخته با عناصر قدیمی و جزئیاتی که دست ساز هستند- مانند سگگی که روی کمربند لباس کیت می‌بینید.

عروس‌های توری

در حالی که تمام لباس‌های منتخب این دو چهره مورد توجه هستند اما پوشیدن پیراهن با پارچه توری، البته با رعایت سبک مگان- کوتاه و اسپرت- و کیت- بلند و کلاسیک بازهم موجب شد عکس‌هایشان کنار هم قرار بگیرد.

اگر دقت کنید می‌بینید مگان پیراهنی سورمه‌ای به تن دارد و کیت هم پیراهن توری مشکی.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

برند لباس کیت میدلتون، زاریتا دایان فون فورستنبرگ (تصویر اینجا) بود. این برند طولانی از نام طراحش گرفته شده که یک زن بلغاری- آمریکایی است و بیشتر به خاطر طراحی لباس‌های چپ و راستی زنانه شناخته می‌شود.

جین بوتکات

کیت خیلی کم با لباس‌های اسپرت دیده شده، مگر در زمین ورزشی و یا در تصاویری با بچه‌های اش. اما او هم میل خود را به پوشیدن جین بوتکات نشان داده.این مدل جین در قسمت زانو به پایین گشاد می‌شود و گاهی بریدگی هم دارد.

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

کیت در تور سلطنتی کانادا و در سال ۲۰۱۶ در کلگری این مدل لباس را با کلاه گاوچرانی به نمایش گذاشت.
مگان هم در یکی از مراسم محصولات بهداشتی DOVE این مدل جین را پوشید. نکته دیگر اینکه هر دوی آن‌ها کفش نوک تیز به پا داشتند.

استایل سراپا سفید

شباهت لباس کیت میدلتون و مگان مارکل

اعضای خانواده سلطنتی بارها با استایل سراپا سفید دیده شده‌اند، اما باید بپذیرید که این دو استایل کیت و مگان بسیار شبیه هم بوده است. عکس کیت میدلتون که پرنسس شارلوت در آغوش اوست، مربوط به سال 2017 و حضور آن‌ها در کشور لهستان است. این در حالی است که مگان مارکل این کت سفید رنگ زیبا از یک برند کانادایی را چند روز بعد از اعلام نامزدی‌اش با پرنس هری به تن کرده بود.

زیباترین استایل‌های کیت و ویلیام

زوج سلطنتی کیت میدلتون و پرنس ویلیام آنقدر که در بیرون از خانه و مشغول مراسم و بازدید و سفر بوده اند؛ در خانه و کنار بچه های‌شان نبوده اند.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

آن‌ها همیشه با چهره‌های درخشان و خندان، تصویر یک زن و شوهرِ حسابی خوشبخت را بازی می‌کنند.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

وقتی شاهزاده جورج، پرنسس شارلوت و شاهزاده لوئیس هم به آن‌ها می‌پیوندند اوضاع حتی بهتر هم می‌شود.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

نمی‌دانیم این تصویر درست است یا نه اما نسبت به یک چیز مطمین هستیم؛ آن‌ها یکی از خوش استایل‌ترین و خوش‌پوش‌ترین زوج‌های سلطنتی معاصر هستند.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

همراه شوید تا نگاهی به استایل‌هایی که آن‌ها در کنار هم داشته‌اند بیاندازیم.

مد در لباس سلطنتی

کیت میدلتون به نماد مد در سرتاسر جهان تبدیل شده است. دیدن لباس‌های زیبایی که او برای جشن‌های رسمی، رویدادهای خیریه یا فقط قدم زدن با بچه‌هایش انتخاب می‌کند، همیشه جالب و جذاب است.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

شاهزاده ویلیام هم هرچند به اندازه میدلتون مورد توجه نیست اما بسیار خوش استایل است. او لباس‌هایی را که رنگ ملایم دارند؛ بیشتر از هر رنگ دیگری دوست دارد؛ چه لباس نظامی بپوشد و چه کت و شلوار کلاسیک، رنگی ملایم را انتخاب می‌کند.

ماسک‌های ست با لباس

کیت و ویل هنگام ورود به London Bridge Jobcentre (مرکز کار پل لندن) در زمان کرونا؛ ماسک‌های مشابه با لباس شان داشتند.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

ویل کت و شلوار آبی براقی را انتخاب کرده بود و دوشس با لباس قرمز از برند Beulah London زیبا به نظر می‌رسید.

این برند انگلیسی را لیدی ناتاشا رز النور فینچ که ۳۹ سال دارد و یک اشراف زاده انگلیسی به حساب می‌آید؛ بنیان گذاشته است.

ساده در میان محلی‌ها

این زوج در نشستی که با صاحبان مشاغل محلی در مورد تأثیر COVID-19 بر بخش گردشگری داشتند؛ ظاهری ساده را انتخاب کردند.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

کیت یک لباس گلدار از برندEmilia Wickstead را انتخاب کرده بود در حالی که شاهزاده ویلیام با یک تیپ اسپرت با تم زمینه آبی آسمانی لباس کیت کنارش ایستاده بود.جالب اینکه این برند هم از یک خانم لندن‌نشین اما با تبار نیوزلندی است و ۳۸ سال است. گویا کیت با این انتخاب‌هایش به نوعی هم می‌خواهد از زنان کارآفرین حمایت کند.

سرمه‌ای در سایه قرمز

دومین دوشنبۀ ماه مارس در بسیاری از کشورهای عضو جامعۀ مشترک‌المنافع؛ تعطیل عمومی است. این روز در انگلستان پیش از این با نام روز امپراتوری شناخته می‌شد و به هرحال روز مهمی بود.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

کیت در مراسم سال ۲۰۲۰ استایل منوکروم قرمز و ویلیام کت و شلوار سرمه‌ای پوشیده بود.

اقیانوس و جنگل

کیت و ویل در طول سفر خود به ایرلند، بارها با لباس‌هایی که پوشیدند مورد توجه قرار گرفتند، خصوصا زمانی که کیت با پیراهن سبز یاقوتی‌اش در کنار ویلیام قرار گرفت که کت و شلوار آبی اقیانوسی پوشیده بود.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

شیک و رسمی؛ سبز و گلدار

این زوج برای شرکت در جلسه‌ای که با رئیس جمهور ایرلند داشتند در ادامه حفظ ظاهر شیک و رسمی خود، یکی از خاص‌ترین استایل‌های خود را داشتند.

البته سهم کیت در ساخت این تصویر زیبا با لباس سبز گلدارش از برند Alessandra Rich بسیار بیشتر از ویلیام بود که او هم کراوات سبز با طرح‌های ظریف زده بود.

درخشش به جای بازیگران

کیت و ویلیام در اجرای رویال واریته در تئاتر پالادیوم با ظاهری خیره کننده حاضر شدند.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

کیت در لباسی زیبا از الکساندر مک کوئین محبوبش بود و ویلیام یکی از استایل‌های کمتر دیده شده‌اش را داشت.

سفر به پاکستان با لباش شرقی

آن‌ها در طول سفری که به پاکستان داشتند، سعی کردند اولا لباس‌هایی ساده و دوما کیت لباس‌هایی کاملا پوشیده به تن کند.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

اما لباسی که در بازدید از مسجدی در پاکستان پوشیده بودند، نه تنها رسمی و پوشیده که از نظر رنگ هم بسیار متفاوت از انتخاب‌هایی بود که پیش از این و در زمان همراهی هم به تن پوشیده بودند.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

خوش تیپ و مردمی

در طول مسابقات قهرمانی جام پادشاهی، King’s Cup Regattaاین زوج سلطنتی الهام‌گرفته ازفضای ورزش با ظاهری اسپرت به میان طرفدارانشان آمدند.

در نهایت اینکه این زوج در کنار هم قاب‌های زیادی را برای عکاسان ساخته‌اند و کیت نشان داده خیلی از ستاره شدن و مانند یک سلبریتی بودن بدش نمی‌آید.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

در این هیاهو ویلیام هم که پسر مادری است که او نه تنها ستاره بود که هنوز ستاره هست؛ تمام تلاشش را می‌کند تا خیلی در زیر برق و جلوه چشمگیر کیت گم نشود.

کیت برای حفظ محیط زیست، لباس کرایه‌ای پوشید و گردنبند دایانا را انداخت

در تاریخ دوم دسامبر شاهزاده و پرنسس ولز، تور سه روزه خود را در بوستون با شرکت دومین جایزه سالانه «Earth shot» به پایان رساندند.

جایزه «Earth shot» که توسط شاهزاده ویلیام، ایجاد شده‌ است، به افرادی تعلق می‌گیرد که باعث پیشرفت چشمگیر در راستای حفظ محیط‌زیست شده و به حل چالش‌های محیط زیستی کمک می‌کنند. این رویداد امسال در بوستون برگزار شد. کیت میدلتون با رعایت قوانین لباس پوشیدن به سبک «مد پایدار»، یک لباس سبز به قیمت ۷۴ پوند (۹۰ دلار) از پلتفرم آنلاین HURR  از Solace London اجاره کرد. سال گذشته نیز او یک لباس از مجموعه الکساندر مککوئین را که برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ پوشیده بود، پوشید.

لباس اجاره‌ای کیت میدلتون

مفهوم مد پایدار در طراحی، به پایداری منابع زیست محیطی اشاره دارد و یک سبک خاص از طراحی را ارائه می­‌دهد که بر پایه مبانی اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی بنا شده است. در حالی که احتمالاً لباس سبز رنگ او در این مراسم دیده می‌شد، این گرنبند زمردی و الماسی کیت میدلتون بود که جلوه‌گر واقعی بود. این گردنبند یکی از به یاد ماندنی‌ترین جواهرات پرنسس دایانا است. این گردنبند در ابتدا توسط زنان هندی در سال ۱۹۱۱ به ملکه مری  اهدا شد. او نیز این گردنبند را در مراسمعروسی دایانا با شاهزاده چارلز  در سال ۱۹۸۱ به دایانا هدیه داد.

لباس اجاره‌ای کیت میدلتون

این گردنبند، اکسسوری مورد علاقه دایانا  بودکه یکبار در تور استرالیا در سال ۱۹۸۵ آن را به عنوان پیشانی بند روی پیشانی خود قرار داد.

لباس اجاره‌ای کیت میدلتون

ویلیام طی سخنانی در مراسم «Earth shot» گفت: من معتقدم که راه‌حل‌هایی که امروز دیدید ثابت می‌کند که ما می‌توانیم بربزرگترین چالش‌های سیاره خود غلبه کنیم و با حمایت و گسترش آنها می‌توانیم آینده خود را تغییر دهیم.

تعهد به پایداری در این مراسم تقریباً در همه جنبه‌های این مراسم مورد توجه قرار گرفت. برای اینکه این مراسم تا حد امکان سازگار با محیط زیست باشد، تمام غذاهایی که سرو شد گیاهی بود و پلاستیک یکبار مصرف نیز ممنوع بود. همچنین مهمانان با وسایل نقلیه الکتریکی یا هیبریدی به محل برگزاری منتقل شدند.

لباس اجاره‌ای کیت میدلتون

در همین حال، فرش سبز بازیافتی – که قبلاً در مراسم افتتاحیه جوایز لندن در سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته بود – با گیاهانی که در ۱۰۰ مایلی محل برگزاری مراسم رشد کرده بودند تزئین شده بود که پس از این رویداد درخشان به سازمان‌های اجتماعی اهدا شد.

لباس اجاره‌ای کیت میدلتون

رامی ملک، بازیگر آمریکایی حاضر در این مراسم در گفتگو با سی‌ان‌ان از ویلیام برای برگزاری این مراسم و ایجاد رویکرد مثبت برای مقابله با بحران آب و هوایی قدردانی کرد.

بهترین استایل‌های کیت میدلتون، دوشس خوش‌پوش کمبریج

بهترین استایل کیت میدلتون
عکس از: Max Mumby

وقتی حرف از شاه و شاهزاده‌ها به میان می‌آید، همان لباس‌های پُفی و باشکوه انیمیشن‌ها به ذهنتان می‌آید؟ پس حتما دوست دارید که سرکی هم در زندگی شاه‌ و شاهزاده‌های امروزی بکشید. نه؟ در این مقاله از بهترین استایل کیت میدلتون یعنی همسر نوه ملکه الیزابت انگلیسی برایتان خواهیم گفت. خبری از لباس‌های پُفی نیست اما کیت استایل‌های شیکی دارد که مرورشان جذاب و الهام‌بخش است.

بهترین استایل کیت میدلتون؛ دوشس کمبریج خوش‌پوش و شیک است

بهترین استایل کیت میدلتون
دوشس کمبریج- همسر پرنس ویلیامز

کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام است. شاهزاده ویلیام هم که نوه ملکه الیزابت انگلستان است و پسر پرنسس دایانای معروف. اگر پیگیر اخبار خانواده سلطنتی نباشید هم حتما در گوشه‌وکنار اخبار و رسانه‌ها چشمتان به جمال اعضای این خانواده روشن شده و دیده‌اید که دایانای فقید از زنان اثرگذار دوران خود بوده و در کنار خیریه‌ها و زندگی پرپیچ‌وخمش خوش‌پوشی هم از شاخصه‌های او بوده است.

در این مقاله، حرف از دایانا نیست و می‌خواهیم از عروسش یعنی کیت میدلتون برایتان بگوییم؛ عروسی که انگار او هم در خوش‌پوشی حرف‌هایی برای گفتن دارد و از شما پنهان نباشد، بسیاری از مواقع هم از استایل دایانای درگذشته الگو می‌گیرد.

کیت میدلتون لباس‌های شیکی به تن می‌کند، انتخاب‌هایش قابل‌اعتنا و زیبا هستند و روی اندام متناسب و بلندی که دارد، به‌خوبی می‌نشینند. مقاله را با نکاتی درباره استایل و تیپ او شروع و بعد درباره شباهت استایلش با دایانا برایتان بیشتر صحبت می‌کنیم.

استفاده از رنگ‌های روشن و شاد

بهترین استایل کیت میدلتون
استفاده از رنگ‌های شاد در استایل

شما از آن دسته افرادی هستید که رنگ‌های تیره را به هرچیزی ترجیح می‌دهند؟ فکر می‌کنید که مشکی و سورمه‌ای باعث می‌شوند که لاغرتر به‌نظر برسید؟ دست بردارید دوستان عزیز! درست است که رنگ‌های تیره باعث می‌شوند که کشیده‌تر به‌نظر برسید اما حجم انرژی شادی‌بخشی را دست‌کم نگیرید که لباس‌های رنگ شاد و روشن به شما تقدیم می‌کنند.

مگر دنیا چند روز است که لذت ورود رنگ‌های درخشان به زندگی‌مان را فدای کمتر جلوه‌دادن چندکیلو از وزنمان کنیم؟ یکی از درس‌هایی که می‌شود از استایل‌های کیت میدلتون گرفت، همین است. او از رنگ‌های شاد و درخشان زیاد استفاده می‌کند. البته اینکه خانواده سلطنتی باید در میان جمع شاخص دیده شوند هم در انتخاب رنگ‌های درخشان از سوی کیت بی‌تأثیر نیست ولی باز هم می‌توان گفت که میل‌وعلاقه میدلتون به این رنگ‌ها زیاد است.

 کفش‌های پاشنه‌دار به رنگ نود

بهترین استایل کیت میدلتون
کفش پاشنه‌دار نود

کیت میدلتون قد بلندی دارد اما اگر قدتان بلند هم نباشد، پوشیدن کفش‌هایی به‌ رنگ نود که به رنگ بدن نزدیک‌اند به شما کمک می‌کنند که کشیده‌تر و قدبلندتر به‌نظر بیایید. کیت میدلتون در بیشتر مواقع از کفش‌های پاشنه‌داری به همین رنگ استفاده می‌کند.

او ترجیح می‌دهد که از کفش‌های نود خود در استایل‌های مونوکروم بهره ببرد؛ یعنی زمانی که سرتاپای استایلش فقط یک رنگ غالب دارد از کفش‌های پاشنه‌بلند نود استفاده می‌کند و با این کار، رنگ بخش‌های دیگر استایل را جلوه‌گرتر می‌کند.

کیف‌هایی با دسته کوتاه

بهترین استایل کیت میدلتون
کیف دسته‌کوتاه در دستان دوشس کمبریج

اگر بخواهیم بهترین استایل کیت میدلتون را از میان استایل‌های متعدد او انتخاب کنیم، به نکته جالب‌توجه دیگری درباره تیپ او پی می‌بریم: او به کیف‌های دسته‌کوتاه علاقه زیادی دارد. چیز عجیبی هم نیست چون او به خانواده‌ای سلطنتی تعلق دارد و پوشش رسمی در بیشتر موقعیت‌ها از بایدهایی است که او از آنها پیروی می‌کند.

اما اگر قرار به الهام‌گرفتن باشد، یادتان نرود که انتخاب چنین کیفی می‌تواند در موقعیت‌های رسمی و ترتیب‌دادن استایلی باوقار و شیک به کمکتان بیاید. اگر می‌خواهید به یک مراسم مهم بروید یا مجلسی رسمی در پیش رو دارید، به انتخاب کیف‌های دسته‌کوتاه نگاهی داشته باشید.

پالتوهای چهاردکمه

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون با کتی چهاردکمه

پالتوها و کت‌های چهاردکمه هم گزینه‌های جذابی هستند که در استایل کیت میدلتون زیاد دیده می‌شوند. این کت‌ها هم حالتی رسمی و نیمه‌رسمی دارند و برای کسانی که اندام لاغر و بلند دارند، گزینه‌های بسیار جذابی هستند.

اگر می‌خواهید بسیار اتوکشیده و منظم جلوه کنید، دکمه‌ها را تمام‌وکمال ببندید؛ مثل کیت میدلتون. اگر هم قرار باشد که حضورتان کمی دوستانه‌تر و غیررسمی‌تر باشد، می‌توانید دکمه‌های کت را باز بگذارید.

پوشیدن یقه اسکی

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون با یقه اسکی

یقه اسکی در استایل کیت میدلتونبرای رسیدن به بهترین استایل کیت میدلتون متوجه می‌شوید که او از یقه اسکی‌ها هم به‌زیبایی استفاده می‌کند. پوشیدن یقه اسکی با کت یا پالتو ترکیب بسیار شیکی می‌سازد. یقه اسکی هم ساده است و هم شیک و البته گرم.

هر رنگی از یقه اسکی که با پوستتان و باقی بخش‌های استایلتان هماهنگ است، انتخاب کنید و بپوشید. این نوع از بلوز می‌تواند در استایل‌های رسمی و غیررسمی جذاب شود. به کیت نگاه کنید؛ او از یقه اسکی‌ها در تیپ‌های رسمی و اسپرت به‌خوبی استفاده می‌کند.

دامن کلوش

بهترین استایل کیت میدلتون
دوشس کمبریج و دامن‌های کلوش

کیت میدلتون از دامن‌های کلوش هم خوشش می‌آید. انتخاب خوبی هم هست؛ چون این دامن‌ها در انواع مراسم و موقعیت‌ها مناسب‌اند. ضمن اینکه با چیزهای مختلفی هم سِت و هماهنگ می‌شوند. برای مثال، چه آستین بلوز و شومیز یا پیراهنتان بلند باشد و چه کوتاه، دامن کلوش با آن هماهنگ خواهد بود.

میزان چین‌وشکن دامن کلوش هم به هیکلتان وابسته است. کیت میدلتون اندام کشیده و باریکی دارد و اگر چین‌های دامن کلوشش زیاد شود، چالشی پیش نخواهد آمد و حتی به جذابیت استایلش اضافه هم می‌شود.

کت‌ودامن پِپلوم

بهترین استایل کیت میدلتون
مدل لباس پپلوم؛ موردعلاقه کیت میدلتون

کت‌ودامن پپلوم هم از انتخاب‌های پربسامد استایل میدلتون است. کت‌ودامن پپلوم همان کت‌ودامن‌های متصل به‌هم هستند که با چین‌وواچینی در ناحیه کمر تزیین می‌شوند. این استایل به شما ظاهری عروسکی می‌دهد و ضمن رسمی‌بودن، متنوع و جالب است.

برای اینکه لباس پپلومی‌تان شیک‌تر و زیباتر شود، می‌توانید از اکسسوری‌هایی مانند کلاه و کمربند هم استفاده کنید. البته پوشیدن کلاه مدل‌دار در مراسم رسمی ما ایرانی‌ها جای چندانی ندارد و شاید بهتر باشد که روی انتخاب کمربندی مناسب سرمایه‌گذاری کنید تا کلاه.

کلاه‌های خزدار

بهترین استایل کیت میدلتون
کلاه خزدار در استایل کیت میدلتون

ورود واژه «خز» به ادبیات عامه باعث شده که استفاده از آن در مواقعی که منظورمان جنس خز است هم سوتفاهم‌هایی پیش بیاید. قبول دارید؟ حالا در این بخش به ادبیات عامه کاری نداریم و می‌خواهیم از کلاه‌های خزداری بگوییم که دوشس کمبریج از آنها زیاد استفاده می‌کند.

این کلاه‌ها هم بسیار شیک‌اند و هم گرم. برای استفاده در خیابان‌ها هم گزینه‌های مناسبی هستند چون به‌طور کامل روی سر قرار می‌گیرند و از نقطه‌نظر پوشش مشکلی ندارند. پس برای امسال زمستانتان یکی از این کلاه‌ها را با شالی از جنس خودش یا جنسی دیگر تدارک ببینید. استایل شیکی می‌شود، نه؟

شلوار جین و کت

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون با کت و شلوار جین

شلوار جین و کت هم از گزینه‌هایی هستند که در مرور بهترین استایل کیت میدلتون به چشم می‌خورند. او اندام زیبایی دارد و شلوار جین در مدل‌های مختلف به‌خوبی روی بدنش می‌نشیند. استفاده از ترکیب کت و شلوار جین در موقعیت‌های نیمه‌رسمی و غیررسمی بار دیگر شیک‌پوشی کیت را به رخ می‌کشد.

اگر می‌خواهید از این استایل در موقعیتی نیمه‌رسمی استفاده کنید، یادتان باشد که دکمه‌های کتتان را ببندید و یک کیف کلاچ هم در دست بگیرید. چطور است؟ خوشتان می‌آید؟

شلوارهای گشاد

بهترین استایل کیت میدلتون
شلوارهای گشاد در استایل کیت میدلتون

شلوارهای گشاد همیشه می‌توانند انتخابی مناسب برای مجالس رسمی باشند. البته دوخت و جنس پارچه‌شان هم مهم است. کیت میدلتون هم که یکی از اشخاص مهم انگلستان است و باید در موقعیت‌های رسمی متنوعی شرکت کند.

او گاهی برای حضور در موقعیت‌های رسمی از کت و شلوارهای گشاد استفاده می‌کند. شلوارهای گشاد برای کسانی که لاغر و قدبلند هستند، گزینه بسیار خوبی است.

پیراهن‌های حریر و گیپور

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون با لباسی رسمی

کیت میدلتون به حریر و گیپور هم علاقه زیادی دارد. حضور پیراهن‌هایی از این جنس‌ها در کمد هر خانم شیک‌پوشی ضروری‌اند. برای مجالسی مانند عروسی‌ها و جشن‌های رسمی هیچ‌چیز مانند این جنس پارچه نمی‌تواند شما را باشکوه و شیک کند.

پیراهن‌های مد روز

بهترین استایل کیت میدلتون
لباس‌های ترند و امروزی در استایل دوشس کمبریج

اعضای خانواده سلطنتی محدودیت‌هایی در انتخاب پوشش دارند. برای نمونه، شاید برایتان جالب باشد که بدانید، پوشیدن لباس‌های خیلی باز در این خانواده چندان رایج و خوشایند نیست. کیت میدلتون هم به‌خوبی توانسته در بافت خانواده سلطنتی خود را قرار بدهد و از محبوب‌های ملکه است.

اما این به معنای آن نیست که از سلیقه شخصی‌اش هم گذر می‌کند و بانویی امروزی نیست. او به‌تدریج و بااحتیاط توانسته در میان استایل‌هایش از لباس‌های مد روز و مدل‌جدید هم استفاده کند. نمونه‌ای از آن را در تصویر بالا می‌بینید. لباس زیبایی است، نه؟

بهترین استایل کیت میدلتون؛ وقتی کیت از دایانا الهام می‌گیرد

کیت میدلتون خوش‌پوش است و یکی از کارهای جالبی که برای طراحی استایلش کرده، الهام‌گرفتن از لباس‌هایی است که مادر شاهزاده ویلیام و هری یعنی پرنسس دایانا به‌تن می‌کرده است.

به‌احتمال زیاد، شباهتی که در برخی از استایل‌های کیت و دایانا دیده می‌شود، عامدانه و خودآگاه بوده است. در ادامه می‌خواهیم از تعدادی از این استایل‌های برایتان صحبت کنیم. آماده‌اید؟ بیایید ببینیم که کدام استایل‌های کیت به دایانا شبیه‌اند؟

کت‌ودامن آبی‌رنگ

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

در تصویر بالا شاهد شباهت بسیار زیاد استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا هستید. این رنگ آبی زیباست و ترکیب لباس‌ها برای هر دو نفر بسیار مناسب است. به‌طور کلی هم کیت میدلتون به مدل پلیسه برای دامن علاقه‌ زیادی دارد و این مدل در استایل‌های مختلفش زیاد دیده می‌شود.

لباس پاکستانی

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون و پرنسس دایانا در سفرهایشان به پاکستان

کیت میدلتون در سفرش به پاکستان هم استایلی مشابه استایل مادر همسرش یعنی پرنسس دایانا انتخاب کرده است. این کار بسیار هوشمندانه و کم‌ریسک به‌نظر می‌رسد و از نظر اینکه دایانا فردی متفاوت و محبوب بوده هم به کیت شانسی برای گذاشتن پا به جای پای او می‌دهد.

پیراهن گلدار

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

پیراهن گلداری که در تصویر بالا به تن دوشس کمبریج است، از استایل دایانا کپی‌برداری یا بهتر است بگوییم، الهام گرفته شده است. این پیراهن مدلی زیبا و طرحی لطیف دارد. به‌نظرتان پیراهن گلدارِ بر تن کیت بیشتر نشسته یا دایانا؟

استایل‌های کاملا مشابه

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

در این استایل کیت میدلتون، دیگر شاهد الهام‌گرفتن از پرنسس دایانا نیستیم بلکه استایل کیت به‌طور دقیق شبیه مادر ویلیام است. پیش‌تر هم گفتیم که دوشس کمبریج علاقه زیادی به کت‌ودامن‌های پپلوم دارد. در اینجا هم در استایلی مشابه دایانا از مدل پپلوم استفاده کرده است.

پیراهن‌های چهارخانه

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

طرح چهارخانه از طرح‌های موردعلاقه کیت میدلتون است. در تصویر بالا هم شاهد پیراهنی چهارخانه هستید که مدل و طرح پارچه‌اش به لباسی از لباس‌های دایانا بسیار شبیه است.

پیراهن سفید مجلسی

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

قبل‌تر هم گفتیم که اعضای خانواده سلطنتی بهتر است که در جمع از لباس‌های روشن‌تر استفاده کنند و شاخص باشند. در این تصویر هم کیت و دایانا لباس‌های مجلسی سفید زیبایی به تن دارند. مدل لباس‌ها تقریبا مشابه است و به تن هر دو نفر بسیار زیبا و برازنده به نظر می‌رسد.

لباس بارداری

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

لباس بارداری کیت میدلتون هم بی‌شباهت به لباس بارداری پرنسس دایانا نیست. در تصویر بالا کیت را می‌بینید که با پیراهنی آبی‌ و خالخالی برای معرفی نخستین فرزندش یعنی جورج در میان جمع ظاهر شده است. پرنسس دایانا هم برای معرفی پرنس ویلیام از پیراهنی خالخالی استفاده کرده بوده اما در رنگ سبز. شباهت‌ها اتفاقی نیست، هست؟

زیباترین گوشواره‌های کیت میدلتون؛ از یاقوت کبود چشم‌نواز تا یک قلب کوچکِ ساده

زیباترین گوشواره‌های کیت میدلتون

۱. گوشواره‌های عروسی کیت میدلتون

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های عروسی
گوشواره‌های عروسی کیت میدلتون؛ سال ۲۰۱۱

ست‌کردن یک جفت گوشواره با تاج کارتیه ملکه الیزابت برای مراسم عروسی کار سختی بود، اما کیت میدلتون با کمک خانواده‌اش آن را مدیریت کرد. پدر و مادرش کارول و مایکل میدلتون، جواهرسازی به نام رابینسون پلهام (Robinson Pelham) را دعوت کردند تا برای او گوشواره‌های چلچراغی سفارشی بسازد. این گوشواره‌ها پیامی مخفی در خود داشتند؛ بلوط آویزان درواقع اشاره‌ای به نشان خانوادگی میدلتون بود و بنابراین برای آنها بسیار ارزش داشت.

۲. گوشواره آکوامارین

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های آکوامارین
گوشواره‌های آکوامارین با سنگی به‌رنگ آبی روشن

روز رویال اسکات (Royal Ascot) روزی است که خانواده سلطنتی مسابقات اسب‌دوانی برگزار می‌کنند و در آن لباس‌های زیبایی می‌پوشند. در اینجا، کیت یک گوشواره آکوامارین درخشان دارد که آن را با لباس و کلاهش ست کرده است. گوشواره‌هایی کاملا ظریف که درعین‌حال بسیار براق‌اند. کیت واقعا خوش‌سلیقه است.

۳. گوشواره‌های متناسب با موقعیت

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های متناسب با موقعیت

وقتی کیت تاج بر سر می‌گذارد، یعنی قرار است در مراسمی فوق‌العاده جدی و رسمی حضور یابد. در چنین مواقعی مراقب است که گوشواره‌هایش را متناسب با موقعیت انتخاب کند. در اینجا سال ۲۰۱۹ است و کیت در مسیر رفتن به یک ضیافت دولتی است. گوشواره‌های انتخابی او بسیار زیبا هستند و با لباس آبی‌رنگ او و تاجش هماهنگی کامل دارند.

گوشواره‌های دیگری که کیت برای موقعیت رسمی و متناسب با تاج خود انتخاب کرده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های متناسب با موقعیت

۴. گوشواره‌های مروارید

زیباترین گوشواره‌های کیت میدلتون از مروارید ساخته شده‌اند. او در اینجا یک گوشواره مروارید اشکی یا قطره‌ای دارد که برای مهمانی کوکتل بسیار مناسب هستند:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های مروارید

کیت از این گوشواره مروارید هم روی فرش قرمز برای مراسم آکادمی بریتانیا در سال ۲۰۱۹ استفاده کرد. ترکیب مروارید با الماس همان چیزی است که کیت به‌شدت به آن علاقه دارد:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های مروارید

دوشس کمبریج این گوشواره‌های مروارید اشکی را با لباس کرم‌رنگ خود هماهنگ کرده است و همان‌طور که می‌بینید بسیار جذاب است. کلاه، کت‌ودامن و گوشواره‌هایش کاملا با هم مطابقت دارند:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های مروارید

گوشواره مروارید دیگری که کیت برای مراسم یادبود ملکه الیزابت استفاده کرد. این گوشواره‌ها بسیار شیک و زیبا هستند و برای مراسم رسمی سوگواری کاملا مناسب به نظر می‌رسند. کیت با آنها بسیار باوقار ظاهر شده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های مروارید

۵. گوشواره‌های سبز و طلایی

یکی از برندهای موردعلاقه کیت میدلتون برند مونیکا وینادر است. او گوشواره‌های مونیکای خود را در بسیاری از مراسم‌ها از جشن‌های شیک و رسمی در موزه تاریخ ملی گرفته تا یک بیرون‌رفتن عادی در کانادا استفاده می‌کند. سبک آنها با لباس‌پوشیدن کیت کاملا جور در می‌آید. این گوشواره سبز و طلایی سیمی سیرن از گوشواره‌های برند مونیکا وینادر است که از اونیکس سبز و طلا ساخته شده است و کیت با لباس تک‌رنگ سبز خود به‌زیبایی آنها را ست کرده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های سبز و طلایی

روز سنت پاتریک و رژه گاردهای ایرلندی برای خانواده سلطنتی اهمیت بسیار زیادی دارد. کیت هرسال در این مراسم سبز می‌پوشد و گوشواره‌هایش را هم سبز و طلایی انتخاب می‌کند. این ترکیب رنگ بسیار شیک و زیباست:

گوشواره‌های کیت میدلتون - روز سنت پاتریک
روز سنت پاتریک سال ۲۰۱۸

یکی دیگر از زیباترین گوشواره‌های کیت میدلتون این گوشواره سبز و طلایی است که از ترکیب سنگ‌های سبز و فلز طلا با چند الماس ساخته شده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های سبز و طلایی

۷. گوشواره دوقطره‌ای از مورگانیت

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره دو قطره‌ای مورگانیت

این گوشواره‌ها را کیت در روز عروسی خواهرش استفاده کرد. سنگ این گوشواره از مورگانیت صورتی پاستلی است و با لباس او که رنگی ملایم دارد هماهنگ است.

۸. گوشواره بزرگ و درخشان

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره بزرگ

این گوشواره‌های زیبای بزرگ و فوق‌العاده درخشان را کیت در جشن تولد ۷۰سالگی شاه چارلز در سال ۲۰۱۸ استفاده کرد. در این گوشواره شیک الماس‌های کوچک زیادی به کار رفته بود.

۹. گوشواره خوشه‌ای الماس

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های خوشه‌ای

کیت این گوشواره‌های خوشه‌ای الماس را در روز مشترک‌المنافع در سال ۲۰۱۹ با لباس تمام‌قرمزش ست کرد. کیت به‌طورکلی به رنگ قرمز علاقه زیادی دارد. البته او گوشواره‌هایش را طوری انتخاب کرد که ظاهر او را تحت‌الشعاع قرار ندهند و درعین‌حال چشم‌نواز باشند.

گوشواره خوشه‌ای دیگری که آن‌هم از الماس ساخته شده است، این گوشواره است که کیت در نمایشگاه وگ۱۰۰ در گالری ملی پرتره استفاده کرد. این گوشواره‌ها همراه با ست گردنبندشان از برند مونیکا وینادر، با لباس صورتی پاستلی کیت از برند الکساندر مک کوئین هماهنگ شده‌اند و به زیبایی آن افزوده‌اند. این گوشواره از قطعات محبوب کیت است، زیرا بارها از آنها استفاده کرده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های خوشه‌ای

۱۰. گوشواره‌های قطره‌ای الماس

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های الماس

کیت به‌وضوح از جواهرات الماس خوشش می‌آید. او این گوشواره‌های الماس قطره‌ای را در یک جشن نامزدی سلطنتی در بلکپول در سال ۲۰۱۹ انداخته بود. این گوشواره‌ها آن‌قدر درخشان هستند که به هر لباس کیت درخشندگی بیشتری اضافه کنند؛ بااین‌حال به‌اندازه‌ای شیک و کوچک هستند که اگر بخواهد خیلی زرق‌وبرق‌دار به نظر نرسد، بتواند روی آنها حساب کند.

۱۱. گوشواره‌های یاقوت کبود

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های یاقوت کبود

یکی دیگر از رنگ‌های موردعلاقه کیت، آبی یاقوت کبود است. البته او به تمام سایه‌های آبی علاقه دارد، اما این رنگ بیشتر برایش مناسب است. این گوشواره‌ها از یاقوت کبود در ترکیب با الماس ساخته شده‌اند و کاملا با لباس او همخوانی دارند. رنگ آنها به‌خوبی خودش را نشان می‌دهد.

۱۲. گوشواره‌های کوسنی

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های کوسنی

کیت برند کیکی مک‌دونا را برای گوشواره‌هایش می‌پسندد. دوشس کمبریج گوشواره‌های زیادی از این برند دارد و این گوشواره‌های کوسنی کلاسیک یکی از آنهاست. حلقه مخروطی این گوشواره با سنگ کوسنی ۱۰میلی‌متری، بسیار موردعلاقه اوست و حداقل سه‌رنگ از آن دارد، مورگانیت صورتی پاستلی، سیترین عسلی و آمتیست سبز روشن.

۱۳. گوشواره‌های میراث خانوادگی

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های میراث خانوادگی

کیت به‌طور مرتب این گوشواره‌های زیبا را که کاملا با حلقه نامزدی پرنسس دایانا هماهنگ است استفاده می‌کند. این گوشواره جزو همان مجموعه جواهراتی است که ولیعهد عربستان به پرنسس دایانا هدیه کرده بود.

۱۴. گوشواره قلبی بسیار ساده

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های قلبی ساده

معمولا کیت زمانی موهایش را دم‌اسبی می‌بندد که در حال تفریح باشد. در اینجا او در مسابقات جام جهانی آمریکا در سال ۲۰۱۶ حضور دارد و هرچند قصد داشت ظاهری فوق‌العاده معمولی داشته باشد، موفق نشد و حتی با این گوشواره‌های بسیار ساده هم ظاهری مناسب و جذاب پیدا کرد.

۱۵. گوشواره آبی سلطنتی

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های آبی سلطنتی

کیت وقتی این گوشواره‌های آبی سلطنتی را استفاده کرد، قصدش فقط ست‌کردن آنها با رنگ لباسش نبود. در اینجا در سال ۲۰۱۶ کیت در بمبئی هند حضور دارد و قرار بود در جشنی با تم بالیوود شرکت کند. این گوشواره‌ها را طراح هندی، آمراپالی، به مناسبت آن مراسم برایش ساخت.

۱۶. گوشواره‌های حلقه‌ای خیره‌کننده

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های حلقه‌ای

کیت کمتر تمایل دارد لباس‌های مشکی بپوشد بااین‌حال، گاهی در مراسم رسمی این کار را می‌کند. در اینجا هم او در اجرای رویال ورایتی سال ۲۰۱۴ شرکت کرده است و این لباس توری زیبای او، به یک گوشواره حلقه‌ای جذاب و درخشان نیاز داشت.

در مراسم سالانه رویال ورایتی سال ۲۰۱۹ هم کیت لباس مشکی پوشید و این بار گوشواره‌های چلچراغی دیگری از ترکیب رزگلد و مروارید به کار برده بود:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های چلچراغی

۱۷. گوشواره‌های بزرگ استیتمنت

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های استیتمنت

لباس زمردی رنگی که کیت در سفرش به پاکستان در سال ۲۰۱۹ در یک مهمانی پوشیده بود، با گوشواره‌های استیتمنت بسیار هماهنگ بودند؛ گوشواره‌هایی بزرگ نسبت‌به گوشواره‌های عادی‌اش، اما بسیار مناسب برای حال‌وهوا و فرهنگ پاکستان. رنگ کهربایی گوشواره‌ها رنگ سبز زمردی لباس را به‌خوبی تکمیل می‌کند.

۱۸. گوشواره‌های آویز در جشن بفتا ۲۰۲۰

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های سفید آویز

در سال ۲۰۲۰ کیت در مراسم جشن بفتا حضور پیدا کرد و یک لباس طلایی و سفید پوشید. برای تکمیل آن لباس زیبا، گوشواره‌های آویز ونکلیف او کاملا مناسب بودند.

۱۹. گوشواره توری گلی برای استفاده روزانه

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های ساده برای استفاده روزمره

این گوشواره کاربردی ساده از آن گوشواره‌هایی است که کیت اغلب در زندگی روزمره استفاده می‌کند. با اینکه به‌اندازه گوشواره‌های دیگرش که در مراسم و مهمانی‌های مهم به کار می‌برد ارزشمند و خاص نیستند، ولی برای یک روز عادی کاملا خیره‌کننده و جذاب‌اند.

۲۰. ست‌کردن گوشواره با ماسک

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های هماهنگ با ماسک

فکر می‌کنم ماسک‌ها خاطرات ناخوشایندی به همراه داشته باشند؛ اما در آن دوران کیت میدلتون گوشواره‌هایش را با ماسکش هم ست می‌کرد. گوشواره‌های آویز درخشان او آن‌قدر زیبا هستند که ماسک اصلا به چشم نمی‌آید.

۲۱. گوشواره کیت از برند آزونی

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های برند آزونی

این گوشواره‌های زیبا از برند آزونی دارای سنگ آبی روشن هستند که روی فلز برنجی با روکش طلایی قرار داده شده‌اند. نام این گوشواره آتنا بود، اما بعدها که کیت آنها را خرید، نام آنها را کیت گذاشتند.

۲۲. گوشواره‌های برند کاترین زورایدا

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های کاترین زورایدا

کیت در سال ۲۰۱۴، مدام از این گوشواره‌های زیبا از برند کاترین زورایدا استفاده می‌کرد. در استرالیا و بعدها در مراسم کریسمس در ساندرینگهام، کیت همین گوشواره‌ها را برمی‌داشت که در سه رنگ مختلف بودند: رزگلد، نقره‌ای و روکش طلا.

کیت و مگان عاشق این کفش‌های سفید هستند؛ 

با وجود این که جاری‌های سلطنتی در کشورهای متفاوتی زندگی می‌کنند اما در بعضی موارد مانند همین برند کفش ورزشی هم سلیقه هستند. آن‌ها اغلب سلیقه‌ی مشابهی دارند، یکی از برندهای محبوب عروس‌های سلطنتی، شرکت کفش دوست‌دار محیط زیست به نام وِجا (Veja) است. از سوی دیگر کیت کفش‌های اسپورت سفید رنگ سوپرگا (Superga) را مکرر استفاده می‌کند در حالی که مگان به کفش‌های کلاسیک مدل استن اسمیت آدیداس بیشتر علاقه دارد.

کفش‌های سفید خانواده سلطنتی

می‌توان تصور کرد که عروس خانواده سلطنتی چند کلکسیون کفش رشک برانگیز دارد. از کفش پاشنه بلندی که روی مچ بند دارد (tie pump) گرفته تا چکمه‌های بلند سوارکاری، هر دو شاهزاده خانم ولز و دوشس ساسکس کفش‌های زیبا و گران قیمتی را در اتاق لباس خود در اختیار دارند. با این حال این موقعیت است که ایجاب می‌کند چه کفشی را باید انتخاب کرد. چه زمانی که در فرش قرمز مراسم نامزدی گام برمی‌دارند و چه زمانی که به دنبال فرزند نوپای خود می‌دوند. اگرچه انتخاب کفش راحتی و قدیمی نوعی تابوشکنی به حساب می‌آید اما کیت و مگان انتخاب‌های خود را دارند و همواره بهترین گزینه پیش رو کفش ورزشی اسنیکرز سبک بوده و هست.

ویژگی‌های بارزی که در انتخاب کفش ورزشی به چشم می‌خورد که آن را مورد تایید خانواده سلطنتی قرار می‌دهد عبارتند از سفید رنگ بودن، ساده و مینیمال بودن، سبکی و البته هزینه مقرون به صرفه آن است. این یعنی شما هم می‌توانید از این نوع کفش‌ها را تهیه کنید.

کفش بندی برند وِجا مدل وی – ۱۰

کفش‌های سفید خانواده سلطنتی

مگان مارکل و کیت میدلتون هر دو عاشق کفش‌‌های اسپورت Veja هستند، دوشس ساسکس با این مدل کفش سفید و سیاه در مسابقه معلولان (Invictus Games) سال ۲۰۱۸ در سیدنی ظاهر شد. به نظر می‌رسد کف کفش راحت و سبک بوده و مناسب پیاده روی روزانه است.

کفش بندی برند وِجا مدل متالیک

کفش‌های سفید خانواده سلطنتی

کیت میدلتون نیز از همسر پرنس هری تقلید می‌کند و با مدل متالیک برند Veja به موزه تاریخ طبیعت لندن شتافت. این موضوع نشان می‌دهد که برعکس ملکه فقید بریتانیا عروس‌های خانواده سلطنتی به طور کلی درگیر تجمل نیستند.

کفش کتانی کلاسیک سوپرگا کوتو

کفش کتانی که دوسش کمبریج بیشتر از همه به آن پایبند است، سبک کلاسیک مدل کوتو برند سوپرگاست. محبوبیت این کفش سفید و پارچه‌ای جهانی شده و ممکن است آن را پای خیلی‌ها دیده باشید. مثل این تصویر که کیت این کفش را برای بازی تنیس در اسکاتلند انتخاب کرد.

کفش‌های سفید خانواده سلطنتی

این بار اولی نبود که او این کفش را به پا دارد. این کفش محدود به زمان جست و خیز بازی نیست، او قبلا هم در رویدادی که در پارک Battersea کفش سوپرگای خود را پوشیده بود. همچنین می‌دانید که کیت مانند جنیفرلوپز اعتقادی به نپوشیدن لباس‌های تکراری ندارد و قبل‌تر از آن نیز این کفش را در شوی گل چلسی پوشیده بود و حتی آن را برای تعطیلات خانواده ولز سال ۲۰۲۰ به کار گرفت.

کفش‌های سفید خانواده سلطنتی

کفش ورزشی آدیداس مدل استن اسمیت

کفش‌های سفید خانواده سلطنتی

مگان که در همه حال او را با کفش‌های پاشنه بلند می‌شناسیم طرفدار پروپا قرص مدل استن اسمیت برند آدیداس است. او را می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از جمله زمان پیاده روی با پرنس هری با این کفش راحت ببینید.

پرنس‌ها و پرنسس‌ها، شیفته این مدل عینک‌ها هستند

هیچ اکسسوری به اندازه عینک آفتابی نمی‌تواند این قدر از اعتماد به نفس را به استایل فرد اضافه کند. پس این موضوع که خانواده سلطنتی در انتخاب عینک آفتابی با چاشنی ظرافت و جذابیت  ماهر هستند را نمی‌توان انکار کرد. خواه عینک‌های مد روزی باشد که دوشس ساسکس به طور نامحسوس از آن‌ها استفاده می‌کند، خواه عینک‌های دوشس کمبریج یا پرنسس آن.  در این مطلب با انواع برندهای عینک که خانواده سلطنتی در استایل خود استفاده می‌کنند آشنا شوید. از عینک‌های اقتصادی مگان تا برندهای عینک آفتابی که تمام اعضای خانواده آن‌ها را قبول دارند‌.

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

RayBan

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

ری بن، برندی ۸۶ ساله که ابتدا در انحصار نیروهای هوایی آمریکا بود و سپس توسط گروه ایتالیایی لوکساتیکا خریداری شد، یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای عینک دودی به شمار می‌آید. برندی که تقریبا میان تمام اعضای خانواده سلطنتی از جمله کیت میدلتون محبوب باقی مانده است. کیت از طرفداران سری وِیفِرِر ۲ (Wafarer ||) بوده و در این سال‌ها با سبک یانگستر (Youngster) نیز دیده شده است. همچنین دوشس کمبریج تنها فردی نیست که به مدل ران بان علاقه دارد، این سبک عینک آفتابی مورد پسند پرنسس دایانا، پادشاه چارلز، شاهزاده ویلیام و هری، پرنسس کامیلا نیز بوده است.

Finlay London

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

برای مگان که به محصولات سرزمین خود تعصب بیشتری دارد، قبل از این که نامزدی او با پرنس هری اعلام شود، برند بریتانیایی عینک آفتابی فین‌لِی لاندن را باب کرد‌. این برند تقریبا ۱۰ سال است که تاسیس شده و با تخصصی که در تولید و طراحی عینک با چوب پیدا کرده، جوایز متعددی را دریافت کرده است. دوشس ساسکس کسی بود که آن را نه تنها میان اعضای خانواده مد کرد بلکه افرادی که نزدیک به خانواده سلطنتی هستند نیز طالب این برند شدند. کیت میدلتون، خواهر او پیپا، زارا تیندال و همسر پرنسس یوجنی نیز طرفدار این نوع عینک های آفتابی هستند.

Adidas

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

برند آدیداس نامی شناخته شده در سراسر دنیاست و ید طولایی در زمینه تولید پوشاک، کفش و اکسسوری دارد. پرنسس آن، تنها دختر ملکه الیزابت و خواهر پادشاه چارلز سوم مدت‌هاست که با عینک‌های دودی خود همه را تحت تأثیر قرار داده، هماهنگ کردن عینک اسپورت آدیداس با کت کرم، گردنبند مروارید و سنجاق سینه آن هم با موهای بسته سبک خاص پرنسس آن است. او با این استایل در نمایشگاه گل چلسی سال ۲۰۱۸ دیده شده است.

Le Specs

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

وقتی که مگان مارکل اولین فرزند خود، آرچی را باردار بود، برای جشن قبل از زایمان نیویورک سفر می‌کرد، عینک اقتصادی لِسپِید را بر صورت داشت.  آرچی هریسون در حال حاضر سه ساله است. این نوع عینک با فریم بزرگ برای هر شخصی لازم است. خصوصا اگر صورت لاغری دارید این عینک مناسب خواهر بود.

Mr. Boho

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

پرنسس یوجنی اغلب رویه‌ی ساده و قابل پیش بینی در استایل خود دارد. همیشه سعی می‌کند به مد پایدار تکیه کند. اما در انتخاب عینک کمی وسواسی تر عمل می‌کند این فریم‌های عجیب و غریب مستر بوهو سال‌هاست عینک مورد علاقه پرنسس یوجنی به حساب می‌آید. این مدل گزینه‌های زیادی را برای سِت کردن استایل پیش روی او می‌گذارد.

Illesteva

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

از آن جایی که مگان مارکل سلیقه خوبی در مد و استایل کردن دارد، این بار عینک خود را از مهد مد و فشن انتخاب کرده است. او سال‌هاست که با انواع مدل‌های برند ایتالیایی عینک آفتابی ایلستوا دیده شده است. مسابقات تنیس ویمبلدون 2018 و بازی های معلولین در ساحل پالم مگان به همراه کیت میدلتون حضور داشت و فریم‌های جذاب ایلستوا را بر چشم داشت.

Persol

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

پرسول در زبان ایتالیایی به معنای برای خورشید است. این برند نیز مانند رِی بَن در ابتدا برای خلبانان و رانندگان طراحی شده است که بعدا توسط گروه ایتالیایی لوکساتیکا خریداری شده است. شاهزاده هری بارها با این برند عینک آفتابی حسابی خوش تیپ ظاهر شده و با آن خودنمایی کرده اما تنها او نیست که طرفدار آن است، پدرش پادشاه چارلز سوم نیز از این فریم‌ها استفاده می‌کند.

Silhouette

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

سیلوئت یک برند عینک آفتابی استرالیایی است که بیشتر آن را با فریم‌های رنگی می‌شناسیم. ملکه معمولا زیر نور آفتاب دیده نمی‌شدند، اما از وقتی که جراحی آب مروارید چشم انجام دادند، استفاده از فریم‌های رنگی جزوی از روتین استایل ملکه به شمار می‌رفت. شایعهشده است که ملکه الیزابت از لنز‌های فتوکرومیک که در نور خورشید تیره‌تر و در تاریکی روشن‌تر می‌شوند استفاده می‌کرد، بنابراین نیازی به تعویض آن برای ورود یا خروج از کاخ نبود.

Linda Farrow

عینک آفتابی خانواده سلطنتی

ظاهرا دوشس ساسکس در مورد عینک آفتابی تنوع طلب است و دوست دارد برند‌های متفاوتی را در استایل خود بگنجاند. لیندا فارو هم در این لیست قرار دارد. او در مسابقات معلولین با مدل خلبانی فریم طلایی ظاهر شد. اینمدل عینک را همه جا می‌توانید ببینید و مدل‌های آن هیچ به جنس یا قشر خاصی از جامعه تعلق ندارد.

کیت میدلتون دیروز به عنوان پرنسس ولز در مراسم «تروپینگ د کالر» یا رژه رنگ‌ها شرکت کرد. رژه رنگ‌ها نام مراسمی است که همه ساله در سومین شنبه ماه ژوئن و به مناسبت حکمران انگلستان برگزار می‌شود.

کیت در رژه رنگی

دیروز کیت میدلتون برای اولین بار با عنوان پرنسس ولز در این مراسم حضور داشت و با لباسی سبز از آخرین مجموعه خانه مد «اندرو جی ان» با یقه گرد، آستین‌های بلند و دکمه‌های تزئینی چشمگیر در این مراسم دیده شد. کیت کلاه سبز رنگ و لبه پهنی از برند «فیلیپ تریسی» بر سر داشت.

کیت در رژه رنگی

در روز رژه رنگ‌ها اعضای خانواده سلطنتی با لباس‌های رنگی دیده می‌شوند. به دلیل رسمی بودن مراسم، بانوان سلطنتی باید با کلاه در مراسم حاضر شوند. کیت میدلتون که امسال به مقام کلنلی گارد ایرلند رسید، برای ادای احترام به ارتش ایرلند رنگ سبز و گل سینه شبدر را برای استایلش انتخاب کرد.

کیت در رژه رنگی

پیش‌تر ملکه دایانا نیز با استایل‌های مشابه دیده شده بود و البته ملکه الیزابت دوم نیز در آخرین حضورش روی بالکن کاخ به مناسبت روز رژه رنگ‌ها، استایلی به همین رنگ را بر تن داشت.

کیت در رژه رنگی
کیت در رژه رنگی

از سال ۱۷۴۸ تا به حال این مراسم به مناسبت تولد حاکم توسط گردان‌های ارتش بریتانیا و کشورهای مشترک‌المنافع در پارک سنت جیمز لندن برگزار می‌شود. تا سال گذشته این مراسم به افتخار ملکه الیزابت دوم برگزار می‌شد ولی امسال برای تولد شاه چارلز سوم شاهد برگزاری رژه رنگ‌ها بودیم. البته تولد اصلی شاه چارلز در ماه نوامبر است و در حال حاضر این مراسم به صورت نمادین برگزار شده است.

کیت در رژه رنگی

کیت میدلتون، پرنسس ولز و ملکه آینده بریتانیا، در بازدید از گالری ملی پرتره در لندن، با استایل سفید و مشکی‌اش، همچون همیشه شیک و باوقار ظاهر شد و درخشید.

استایل‌ سیاه و سفید کیت

کیت برای این استایل دامن پلیسه سفید و حریرش را با کت سفیدی که لبه یقه و جیب‌های آن با پارچه مشکی تزئین شده بود، بر تن داشت. دکمه‌های کریستالی و مشکی کت، زیبایی خاصی به این استایل بخشیده بودند.

استایل‌ سیاه و سفید کیت

کمربندی باریک از جنس خود لباس، یکی از جزئیات جذاب استایل کیت بود. او در بازدید از این نمایشگاه هنری، با کیف پرس مشکی و کفش‌های پاشنه‌دار مشکی ظاهر شد.

استایل‌ سیاه و سفید کیت

در گالری ملی پرتره، مجموعه‌ای از پرتره‌های بریتانیایی که از شهرت و اهمیت تاریخی خاصی برخوردارند، نگه‌داری می‌شود. این نمایشگاه از سال ۱۸۵۶ افتتاح شده و هم‌اکنون کیت میدلتون حامی سلطنتی این نمایشگاه است.

استایل‌ سیاه و سفید کیت
استایل‌ سیاه و سفید کیت

در مهم‌ترین تصاویری که از بازدید پرنسس ولز از این نمایشگاه هنری منتشر شده است، تابلوی پرتره ملکه ویکتوریا، مادربزرگ اروپا، در پشت سر پرنسس ولز به چشم می‌خورد.

استایل‌ سیاه و سفید کیت

در مراسم دیگری که روز یکشنبه با عنوان «نشان‌ بند جوراب» در لندن برگزار شد، کیت باز هم استایلی مشکی و سفید بر تن داشت. پیراهن سفید و بلند کیت که با خالخالی‌های مشکی تزئین شده بود، چندمین استایل خالخالی است که امسال از او دیده‌ایم.

استایل‌ سیاه و سفید کیت

به دلیل رسمی بودن این مراسم، کیت کلاهی با ترکیب رنگی لباسش را بر سر داشت. کفش‌های سیاه و سفید و کیف سفید رنگ او، جزئیات این استایل را تکمیل می‌کردند.

استایل‌ سیاه و سفید کیت

کیت میدلتون عاشق این تاج است

کیت میدلتون، که اکنون همسر ولیعهد بریتانیا است، در مراسم زیادی با یک نیم‌تاج بسیار زیبا دیده شده که اغلب این انتخاب را به دلیل ادای احترام او به مادرشوهرش، پرنسس دایانا، می‌دانند.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

اما تاریخچه این نیم‌تاج محبوب کیت میدلتون بسیار خواندنی است و به جز او و پرنسس دایانا ، ملکه الیزابت و مادربزرگش ملکه مری هم از این نیم‌تاج استفاده می‌کردند.

نام این نیم‌تاج زیبا که اکنون کیت میدلتون از آن استفاده می‌کند، The Queen Mary Lover’s Knot Tiara است. این نیم‌تاج در واقع به دستور ملکه مری، مادربزرگ ملکه الیزابت، ساخته شده‌است.

ملکه مری برای سفارش این نیم‌تاج از یک نیم‌تاج بسیار قدیمی که قبلا در خانواده سلطنتی انگلستان بود الهام گرفته بود. نیم‌تاجی زیبا که متعلق به عمه او، دوشس بزرگ مکلنبورگ- استرلیتز بود.

اما ملکه مری می‌دانست امکان این‌که نیم‌تاج به او ارث برسد و یا به نحوی بتواند آن‌را تصاحب کند وجود ندارد. بنابراین در سال ۱۹۱۳ از جواهرساز سلطنتی، گارارد، درخواست کرد تا نیم‌تاجی مشابه آن برایش بسازد.

تاریخچه نیم‌تاج اصلی Cambridge Lover’s Knot Tiara

نام نیم‌تاج اصلی The Cambridge Lover’s Knot Tiara بوده‌است. این نیم‌تاج حدود سال 1818 وارد خانواده سلطنتی انگلستان شده‌بود. یکی از پسران پادشاه جورج سوم با شاهزاده‌ای آلمانی از خانواده آگوستا ازدواج می‌کند. این نیم‌تاج احتمالا هدیه‌ای از طرف خانواده آگوستا به دخترشان بوده‌است.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

شاهزاده خانم از این نیم‌تاج در مراسم مهمی استفاده‌می‌کرده، که یکی از مهم‌ترینشان تاجگذاری خواهرزاده‌اش ملکه ویکتوریا در سال ۱۸۳۸ بوده‌است.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

در سال ۱۸۴۳ او این نیم‌تاج را به دختر بزرگش، که عمه ملکه مری بود، هدیه داد. دوشس بزرگ مکلنبورگ- استرلیتز تا سال ۱۹۰۴ که همسرش فوت کرد این سمت را حفظ کرد.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

اما در سال ۱۸۹۹ نیم‌تاج را به عنوان هدیه ازدواج به نوه‌اش، جوتا، واگذار کرد. جوتا به ولیعهد مونته‌نگرو ازدواج کرد. اما  در سال ۱۹۱۸ با ادغام مونته‌نگرو و صربستان و تشکیل کشور یوگوسلاوی، سلطنت مونته‌نگرو از بین رفت و شاهزاده خانم تبعید شد. شاهزاده جوتا در سال ۱۹۴۶ درگذشت و فرزندی نداشت تا نیم‌تاج را به او بدهد و مشخص نیست در زمان حیاتش با نیم‌تاج چه کرده‌است. اما مدتی بعد در سال ۱۹۸۱ نیم‌تاج در حراجی کریستیزِ ژنو دیده شد. احتمالا شاهزاده خانم در سال‌های تبعید مجبور به فروش نیم‌تاج شده است. در آن سال نیم‌تاج توسط یکی از خانواده‌های اشرافی انگلستان خریداری شد و این قطعه همچنان متعلق به این خانواده است.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

ساخت نیم‌تاج محبوب کیت میدلتون به نام Queen Mary Lover’s Knot Tiara

در سال ۱۹۱۳ ملکه مری سفارش ساخت نیم‌تاج جدیدی با الهام از این نیم‌تاج را به گارارد داد.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

نیم‌تاج The Queen Mary Lover’s Knot Tiara ابتدا کاملا مشابه نمونه اصلی، با یک ردیف مروارید ایستاده در بالای تاج ساخته شده‌بود. اما بعد این ردیف مروارید با یک ردیف الماس جایگزین شد که شکل امروزی نیم‌تاج به همین صورت می‌باشد.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

در سال ۱۹۵۳ بعد از فوت ملکه مری، این تاج به ملکه الیزابت ارث رسید.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

ملکه الیزابت این تاج را به عنوان هدیه ازدواج در سال ۱۹۸۱ به پرنسس دایانا واگذار کرد.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

اما در سال ۱۹۹۶ پرنسس دایانا از چارلز جدا شد و گویا این تاج به عنوان هدیه به پرنسس ولز، همسر ولیعهد، داده شده بوده و بعد از طلاق که این سمت از دایانا گرفته شد او می‌بایست هدایای رسمی که به جایگاه و لقب او وابسته بوده را پس بدهد. و به این ترتیب تاج مجدد به مجموعه جواهرات ملکه الیزابت بازگشت. تا سال ۲۰۱۵ این تاج دیده نشد. تا این‌که در یک مراسم رسمی توسط کیت میدلتون که عروس پرنسس دایانا بود دوباره استفاده شد.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

گویا ملکه الیزلبت اجازه استفاده از این تاج را بعد از پرنسس دایانا به کیت میدلتون داده بوده است. از ان به بعد کیت میدلتون بارها در مراسم و جشن‌های رسمی از این تاج استفاده کرده است. آخرین مراسمی که کیت با این تاج دیده شد، اول ژوئن ۲۰۲۳ در مراسم ازدواج ولیعهد اردن بوده است.

کیت میدلتون با نیم‌تاج

زیباترین لباس‌های تابستانی کیت میدلتون که شما هم می‌توانید الگو بگیرید

در فصل گرم سال، حتما به دنبال ایجاد استایلی خنک و در عین حال جذاب هستیم. اگر کمی نگاهمان را بچرخانیم، کمد لباس‌های تابستانی کیت میدلتون، پرنسس زیبای ولز، منبع الهام بسیار خوبی خواهد بود. کیت همیشه نشان داده که با آیتم‌های کلاسیک و بعضا رنگارنگ می‌تواند استایل‌های جاودانه‌ای بسازد. در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به زیباترین استایل‌های تابستانی کیت میدلتون.

استایل تابستانی کیت میدلتون

پیراهن آبی آستین بلند با طرح‌‌های سفید از بولا لاندن

استایل‌های تابستانی کیت

پیراهن صورتی آستین کوتاه با کمربندی از جنس لباس از بولا لاندن

استایل‌های تابستانی کیت

کت سفید با تزئینات مشکی و دامن پلیسه سفید

استایل‌های تابستانی کیت

پیراهن سفید خالخالی از الساندرا ریچ

استایل‌های تابستانی کیت

پیراهن، کت و شلوار صورتی با کمربند سفید از برند الکساندر مک‌کوئین

استایل‌های تابستانی کیت

پیراهن سبز آستین کوتاه با کمربندی باریک از جنس لباس از سوزانا لاندن

استایل‌های تابستانی کیت

چهره کیت میدلتون زیبا از ۱۰ سال پیش تاکنون چه تغییری کرده؟ شاهدخت محبوب جراحی انجام داده؟!

در کنار هم قرار دادن و مقایسه‌ی تصاویر قدیمی و جدید کیت میدلتون، پرنسس زیبای دنیای مد، بحث‌هایی را پیرامون تغییر چهره و شاید انجام اعمال زیبایی توسط پرنسس ولز راه انداخته است.

تغییر چهره کیت میدلتون

کیت ۴۱ ساله، در تصویری مربوط به سال ۲۰۱۱ و دقیقا پس از ازدواجش با پرنس ویلیام، با ابروهایی نازک‌تر و البته با خطوط بیشتری در اطراف دهانش دیده می‌شود. در تصویر دیگری که مربوط به سال ۲۰۲۲ است و کیت را پس از دریافت عنوان پرنسس ولز نشان می‌دهد، خطوط اطراف دهان این بانوی خوش‌پوش تا حد زیادی محو شده است.

تغییر چهره کیت میدلتون

خاطره‌انگیزترین مدل موهای کیت میدلتون ملکه مد جهان

بهترین مدل موهای کیت میدلتون

کمتر کسی در جهان وجود دارد که کیت میدلتون را نشناسد. کیت میدلتون که این روزها یک قدم به ملکه انگلیس شدن نزدیک‌تر شده همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده و هست. او همیشه توجه بسیاری به استایل و میکاپ خود دارد به‌گونه‌ای که برخی از رسانه‌ها به او لقب ملکه مد را داده‌اند. البته در طول این سال‌ها کیت میدلتون با ظاهر خود حاشیه‌هایی نیز به وجود آورده است. شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما یکی از جنجال‌برانگیزترین بخش‌های استایل کیت میدلتون مدل موهای اوست زیرا مدل موهای کیت میدلتون به‌ندرت پیرو قوانین پوشش و آرایشی خاندان سلطنتی است. در ادامه به بررسی بیشتر زیباترین و خاطره‌انگیزترین مدل موهای کیت میدلتون ملکه مد جهان می‌پردازیم و به شما نشان می‌دهیم تا چگونه موهای خود را همچون یک ملکه بیارایید.

کیت میدلتون ملکه مد جهان!

شاید بهتر باشد پیش از آنکه به سراغ خاطره‌انگیزترین مدل موهای کیت میدلتون برویم کمی بیشتر با او آشنا شویم. برخی از لحظات ماندگار او در عرصه مد و فشن را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه لقب ملکه مد جهان را از آن خود کرده است به گونه‌ای که حتی مدل موهایش نیز به این شکل مورد توجه همه قرار گرفته است.

بیوگرافی کیت میدلتون ملکه مد جهان

بیوگرافی کیت میدلتون

کاترین الیزابت میدلتون در نهم ژانویه 1982 در خانواده‌ای از طبقه متوسط در برکشایر انگلستان متولد شد. پدر او در ابتدا کارمند خطوط هوایی بود اما 5 سال پس از تولد کیت موفق به تأسیس یک شرکت تولید بگ‌های مهمانی شد که امروزه ارزش آن در حدود 30 میلیون پوند تخمین زده می‌شود.

کیت تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خود را در مدارس محلی گذراند و سپس دوره کالج خود را مارلبور طی کرد. پس از آن یک کرسی در دانشگاه ادینبورگ برای ادامه تحصیل به او پیشنهاد شد؛ اما کاترین نپذیرفت و یک سال از تحصیل فاصله گرفت و سپس به دانشگاه سنت اندروز جایی که سرنوشت او رقم خورد رفت. کاترین میدلتون در این دانشگاه با شاهزاده ویلیام، نوه ملکه الیزابت آشنا شد و پس از ماجراهای بسیار بالاخره در سال  2011 به سبب ازدواج با شاهزاده ویلیام وارد خانواده سلطنتی شد و لقب دوشس کمبریج را از آن خود کرد. در سال 2022 نیز پس از فوت ملکه الیزابت و تغییر موقعیت از همسر شاهزاده به همسر ولیعهد لقب شاهزاده ولز به او داده شد.

کیت میدلتون و دنیای مد و استایل

استایل کیت میدلتون همسر ولیعهد انگلیس

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم شاهزاده کیت میدلتون به سبب استایل و سبک پوششی که دارد نیز در رسانه‌ها برجسته است و در بسیاری از لیست‌های شیک پوشترینها قرار گرفته است.

در سال 2006 روزنامه دیلی تلگراف به او لقب امیدوارکننده‌ترین تازه‌وارد در لیست برندگان و بازندگان استایل را داد و در ژوئن 2008 سایت style.com او را به‌عنوان نماد زیبایی ماهانه خود انتخاب کرد. در جولای 2008، Vanity Fair نام کیت میدلتون را در لیست بین‌المللی شیک پوشترین های خود قرارداد. وی در سال‌های 2010 تا 2013 نیز نفر اول این لیست بود. در ژوئن 2016 فتوشاتی از کاترین بر روی جلد صدمین شماره مجله ووگ بریتانیا رفت.  در سال 2018 نیز Tatler نام کاترین را در فهرست خوش استایل ترین افراد بریتانیا قرار داد و در مقاله خود کیت میدلتون را به‌خاطر استفاده از برندهای خیابانی و استفاده چندین باره از هر لباس تحسین کرد.

تعداد دفعات و اسامی مجلاتی که از خوش پوشی کیت تمجید کرده‌اند و یا او را در لیست‌های خود آورده‌اند تنها محدود به اینها نیست و نام او بارها و بارها به عنوان یکی از شیک پوشترین افراد خاندان سلطنتی مطرح شده است.

در سال 2018 ، Brand Finance از کیت میدلتون به عنوان ” قدرتمندترین تأثیرگذار مد سلطنتی” نام برد و اعلام کرد که استفاده کیت از یک آیتم سبب افزایش 38 درصدی تمایل خرید آن آیتم توسط خریداران آمریکایی شده است.

مدل موهای کیت میدلتون ملکه مد جهان

مدل موهای شاهزاده کیت میدلتون

آیا موهای کیت میدلتون به طور طبیعی به همین رنگ و فرم است؟ کیت میدلتون برای رنگ کردن موهای خود از چه رنگی استفاده می‌کند؟ آیا مدل موهای کیت میدلتون کار خودش است یا هیر استایلیست دارد؟

این سؤالات و بسیاری دیگر از سؤالات فقط و فقط در مورد موهای کیت میدلتون روزانه توسط هزاران هزار طرف‌دار و دنبال کننده شاهزاده خانم ولز مطرح می‌شود که در ادامه به تعدادی از این سؤالات پاسخ داده‌ایم.

رنگ موهای کیت میدلتون

کیت معمولاً با موهای برونته قهوه‌ای براق شناخته می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد او دوست دارد گهگاهی ظاهر خود را تغییر دهد.در واقع، کیت به ندرت تنها با رنگ تیره یکدست بر روی موهایش دیده می‌شود. او دوست دارد با لایت‌های روشن یا حتی تناژهای مختلف رنگ‌ قهوه‌ای، ابعاد بیشتری به موهایش بدهد.

کیت میدلتون در روز عروسی خود در سال 2011 با موهای باز و قهوه‌ای تیره در مراسم حاضر شد. البته به نظر می‌رسد این رنگ موی طبیعی کیت نیست و کمی تیره‌تر از رنگ طبیعی موهای اوست.

رنگ موهای کیت میدلتون در روز عروسی

روشن‌ترین (احتمالاً طبیعی‌ترین!) رنگ و مدل موهای کیت را مسلماً در طول تور شاهزاده ویلیام و کاترین در سنگاپور، مالزی و جزایر سلیمان  در سال 2012 دیده‌ایم! طبق عکس‌های منتشر شده از آن زمان موهای کیت پیچ و تاب فراوانی دارد و کمی هم وز شده است.

رنگ مو طبیعی کیت میدلتون

در طول اولین بارداری کیت یعنی در سال 2013 مقداری های‌لایت‌های بلوند جسورانه را به موهای خود اضافه کرد. تصاویر این رنگ موی جذاب را در زیر مشاهده می کنید.

رنگ مو کیت میدلتون در سال 2013

پس از لایت‌های کاترین در 2013 او تا مدت‌ها در سال‌های اولیه خود به عنوان عروس سلطنتی با موهای قهوه‌ای تیره در همه جا ظاهر می‌شد.

از سال 2018 کیت مجدداً به سراغ تناژهای روشن‌تری از رنگ قهوه‌ای رفت.

موهای کیت میدلتون ملکه مد جهان

هیراستایلیست کیت میدلتون

کیت هرگز با موهای نامناسب در جایی حضور پیدا نمی‌کند. آماندا کروک هیر استایلیست کیت همیشه و همه جا حتی در سفرها و تورهای بازدید نیز همراه کیت سفر می‌کند.آماندا رابطه‌ای طولانی با خانواده سلطنتی دارد. او موهای هری و ویلیام را از زمانی که پسر بچه بودند کوتاه می‌کرد. مدت زمانی که آماندا با خانواده سلطنتی سپری کرده است به این معنی است که او علاوه بر آرایشگر یک دوست قابل اعتماد نیز هست. او یکی از اولین افرادی بود که پس از تولد شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت، کیت را در بیمارستان ملاقات کرد تا موهایش را درست کند.

البته به نظر می‌رسد ریچارد وارد نیز یکی دیگر از آرایشگران کیت میدلتون باشد.

خاطره‌انگیزترین مدل موهای کیت میدلتون

کیت از آن دسته افرادی است که موهای بلند را می‌پسندد. البته این علاقه او بر خلاف قوانین پوشش سلطنتی است که وجود دارد. به همین دلیل قد موهای کیت میدلتون بارها و بارها در زمان حیات ملکه الیزابت موجب ناراحتی ملکه شده و خبرساز شده است.

پرنسس کیت میدلتون معمولاً از الگویی تکراری برای موهایش استفاده می‌کند. او معمولاً در بازدیدهای نیمه رسمی و در فضای آزاد موهایش را باز می‌گذارد و به یک براشینگ بسنده می‌کند. در رویدادهای اسپورت و ورزشی معمولاً موهایش را به شکل دم اسبی می‌بندد و درنهایت شینیون‌های سخت و پرکار را در مراسم‌های رسمی، فرش قرمزها و رویدادهایی از این دست در کنار اکسسوری‌هایی همچون تاج، کلاه و نیم تاج استفاده می‌کند.

آوریل 2011

شینیون نیمه باز کیت میدلتون در مراسم عروسی‌اش در آوریل 2011 شاید ساده به نظر برسد؛ اما بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین مدل موهای اوست که در سراسر جهان و در ذهن افراد بسیاری ثبت شده است.

بهترین مدل مو کیت میدلتون در مراسم عروسی

می 2012

کاترین برای بازدید از مسجدی در مالزی شال حریر سفید رنگی را به زیبایی هرچه تمام‌تر به سر کرد.

تصویر با حجاب کیت میدلتون

سپتامبر 2012

شاهزاده خانم برای یک مهمانی چای شینیونی کار شده و تزئین شده با مروارید را انتخاب کرد.

مدل مو کیت میدلتون شنیون با مروارید
مدل مو کیت میدلتون شنیون با مرواریدنوامبر 2013هرساله در دومین یکشنبه ماه نوامبر در انگلستان رویدادی با عنوان Remembrance Sunday برای بزرگداشت مشارکت نظامیان و زنان و غیرنظامیان بریتانیا و کشورهای مشترک‌المنافع در دو جنگ جهانی و درگیری‌های بعدی برگزار می‌شود. این رویداد یکی از مهم‌ترین رویدادهای عمومی برای خاندان سلطنتی محسوب می‌شود و کیت همیشه استایل و مدل موهای ماندگاری از خود در این مراسم به‌جای می‌گذارد.مدل مو کیت میدلتون با شنیون بازمی 2017کیت با یک شینیون ساده و زیبا که توسط یک کلاه صورتی تزئین شده بود در مراسم عروسی خواهرش حاضر شد.شنیون مو بسته کیت میدلتون در عروسی خواهرشنوامبر 2018در یکی دیگر از مراسم‌های Remembrance Sunday کیت موهای شینیون را انتخاب کرد. این شینیون متشکل از بافت مویی بود که به موهای او جذابیت خاصی می‌بخشید.شنیون با بافت مو کیت میدلتونمارس 2019کیت با موهای دم اسبی در بازدید از شهر بلک پول حاضر شد.مدل مو دم اسبی کست میدلتونآوریل 2021در آوریل 2021 خاندان سلطنتی شاهد یکی از غم‌انگیزترین اتفاقات خود بود. قصر که برای تولد 100 سالگی شاهزاده فیلیپ آماده می‌شد ناگهان باخبر فوت او در شوک فرو رفت. کیت اما همچون همیشه با ظاهری جذاب و دلربا در مراسم خاک‌سپاری پرنس فیلیپ حاضر شد. شینیون بسته به همراه کلاه و تور کوتاهی که چشمان او را می‌پوشاند بی شک یکی از زیباترین و خاطره‌انگیزترین مدل موهای کیت میدلتون است.کیت میدلتون در مراسم خاکسپاری پرنس فلیپاگر دوست دارید همچون خاندان سلطنتی همیشه شیک و زیبا به نظر برسید حتماً نیازی به یک استایلیست ندارید.

دیروز سالگرد فوت ملکه الیزابت دوم، مادر شاهِ فعلی بریتانیا “چارلز” بود که پرنس ویلیام و کیت میدلتون در مراسم یادبودش شرکت کردن
اوت‌فیت کیت میدلتون، شامل کتِ بلند (coatdress) از برند Eponine london بود که قبلا هم به تن کرده بود
مابقی استایل شامل کفش، کلاه، کلاچ همرنگ کت و اکسسوری میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian