
سن مارینو، کالیفرنیا – نقطه قوت رالف لورن – چیزی که شرکت تمام آمریکایی را به مدت 55 سال حفظ کرده است – ساختن جهان است. یا بهتر بگوییم ساختن دنیاها
هر برندی که زیر چتر این شرکت قرار دارد، نمایانگر جهان زیبایی شناختی متفاوتی است: یک سالن وسترن (دوبل RL)، مدار اجتماعی همپتونز (برچسب بنفش)، یک چهارخانه قدیمی دانشگاهی که با دانشجویان سال اول هجوم میآورد (پولو رالف لورن)
شاید به این دلیل است که رالف لورن، مرد، اولین نمایش مد خود را در کالیفرنیای جنوبی میزبانی کرد – یا به این دلیل که این رویداد به نمایش هر یک از این جهان های خاص اختصاص داشت – اما در پنجشنبه شب، تصور 83- آسان بود. طراح یک ساله متولد برانکس در نقش شخصیتی شبیه والت دیزنی، در حال ساخت یک پارک موضوعی از فانتزیهایی است که از زمانی که او در سال 1967 فروش کراوات پولو را به فروشگاههای بزرگ آغاز کرد، در ذهنش زندگی میکرد. (هالیوود قدیم به یک سافاری می رود؛ تفنگچی ها به یک جشن می روند) بدون اینکه هرگز به یک مورد متعهد شوند.
خیالپردازیهای آقای لورن هر بار که به فروشگاه او در عمارت مدیسون میروید یا در رستورانهای مملو از افراد مشهور او رزرو میکنید، آشکار میشود. (و افراد مشهور نقش اساسی در ساختن دنیای او دارند.)
در اینجا نحوه تجلی آن خیالات در روز پنجشنبه در سن مارینو، کالیفرنیا، نزدیک پاسادنا است
با ورود حاضران، جان لجند خواننده را میتوان دید که در حال عکس گرفتن در مقابل عمارت Beaux-Arts با یک ژاکت بلند مشکی به سبک خالخالی است. در ایوان نزدیک، سیلوستر استالونه در حالی که یک ویدیو سلفی می گیرد، در بار می چرخد، که دو دخترش را سرگرم می کند (آنها میزبان پادکستی به نام «Unwaxed» درباره افراد 20 ساله هستند)، قبل از اینکه به میلا کونیس سلام کند و اشتون کوچر
برای یکی از آنها، امیلی ماریکو، این دومین نمایش باند اوست و او میگوید که مشتاق حضور بیشتر است. اولین او Mirror Palais، یک برند مورد علاقه ژنرال Z بود که چند هفته پیش در نیویورک بهخاطر تاپهای کراپ فوقالعادهاش معروف بود. خانم ماریکو 30 ساله که برای اولین بار به دلیل گرم کردن مجدد ماهی قزل آلا و برنج در TikTok در فضای مجازی منتشر شد، از غذای خوک در پتو که توسط چندین مدل مرد به عنوان پیشخدمت به او پیشنهاد شده بود، رد کرد. او توضیح می دهد: “من تمام این برق لب را دارم.”