
استایل شخصیتهای سریال «امیلی در پاریس» حسابی روی مد واقعی تأثیر گذاشته..
یه گزارش از پلتفرم ShopStyle نشون مید که بعد از چهار فصل از سریال، علاقه مردم به چند آیتم خاص حسابی بیشتر شده.
مثلاً، درخواست برای بلیزرهای پر زرق و برق تا ۶۹٪ زیاد شده، و مردم ۵۳٪ بیشتر دنبال پالتوهای پلنگی گشتن. از طرف دیگه، تعداد افرادی که دنبال کیفهای قرمز طرح سطل میگردن، ۶۰٪ افزایش پیدا کرده. حتی کلاههای فدورا سیاه هم ۲۴٪ بیشتر طرفدار پیدا کردن.
از اون جالبتر اینکه، پلتفرم Vestiaire Collective که تو فصل چهارم سریال بهش اشاره شد، بعد از پخش اولین اپیزود کلی بازدید گرفت. مردم حسابی پیگیر شدن و این پلتفرم کلی آیتمهای دیزاینری الهام گرفته از سریال رو برای فروش گذاشت.