مدیر مالی Macy’s Inc. در مورد چگونگی مدرن شدن
آدریان میچل در مورد بازار دیجیتال جدید میسی، علم قیمت گذاری و موقعیت یابی تعطیلات بحث می کند.
با توسعه بازار آنلاین Macy، تا اینجای کار بسیار خوب است
آدریان میچل، مدیر ارشد مالی Macy’s Inc که در کنفرانس جهانی مصرفکننده و خردهفروشی مورگان استنلی در روز چهارشنبه صحبت میکرد، گفت: «Marketplace طرز تفکر بسیار متفاوتی در مورد موجودی به ما میدهد. در بازار، شما تعهدی برای موجودی ندارید و یک نسل کاملاً جدید ارائه می دهد که چگونه می توانیم در مورد بهره وری موجودی فکر کنیم.
پشت صحنه میدان هرالد میسی
مدیران در کنفرانس جهانی خردهفروشی با آنچه در انبار است مقابله میکنند
میچل گفت که میچل پس از اینکه متوجه شد مصرف کنندگانی که در وب سایت خرده فروش برای محصولات و دسته بندی هایی که در آنجا نبودند، به ویژه لوازم الکترونیکی، اسباب بازی ها، حیوانات خانگی، خانه، بچه ها و زایمان، جستجو می کردند، فرمت بازار خود را در سپتامبر گذشته راه اندازی کرد.
اکنون، با بازار دیجیتال، «ما در حال یادگیری و آزمایش دستههای جدید بدون ریسک موجودی هستیم. این یک قفل بزرگ برای ما است.”
میچل گفت که بازار میسی در حال جذب مشتریان جوانتر است، سبدهای بزرگتری بر حسب واحد در هر سفارش تولید میکند، و 96 درصد از مشتریان بازار از «مسیهای گستردهتر» استفاده میکنند، به این معنی که آنها چیزی را میخرند که میسی بهطور سنتی عمدهفروشی میخرید و در وبسایت خود فهرست میکرد.
میچل گفت: «ما به بسیاری از اهداف کلیدی خود دست می زنیم. “در حال حاضر ما به آزمایش و یادگیری ادامه می دهیم. ما در حال اضافه کردن دسته ها هستیم. ما در حال اضافه کردن skus هستیم. این یک محرک حاشیه برای ما است
با وب سایت سنتی، «هزینه عملیاتی زیادی برای انتقال محصولات از طریق زنجیره تأمین خودمان وجود دارد. در بازار میتوانید حرکتهای کندی داشته باشید و مشکلی نیست… این واقعاً یک فرصت عالی برای ما است که از ترافیک وبسایت خود کسب درآمد کنیم. در بازار، ما بدهی موجودی را نداریم، اما این فرصت را داریم که تقاضای فروش داشته باشیم. این به ما انعطاف زیادی می دهد تا واقعاً به مفهوم بهره وری sku متمایل شویم