برندهای مورد علاقه ملکه الیزابت، باربری، لانر، حکم سلطنتی را از دست می دهند
مرگ ملکه الیزابت دوم به این معنی است که حدود 600 برند مورد علاقه او در خطر از دست دادن حکم سلطنتی خود هستند و اکنون باید منتظر تایید جانشین پادشاه چارلز سوم باشند.
چای Fortnum و Mason، بارانی Burberry، شکلات Cadbury و حتی تولید کنندگان جارو و غذای سگ از جمله کسانی هستند که با از دست دادن اعتبار سلطنتی روبرو هستند.
اگر آنها مهر تایید پادشاه جدید را به دست نیاورند، دو سال فرصت خواهند داشت تا مهری را که آنها را به عنوان تامین کنندگان ترجیحی حاکمیت نشان می دهد حذف کنند.
چارلز در نقش سابق خود به عنوان شاهزاده ولز، حکم سلطنتی خود را برای بیش از 150 برند صادر کرد.
موضوع بسیار با اهمیت بالاتر از همه، ضمانت نامه یک علامت کیفیت است.
خبر مهم دیگر اینکه انجمن دارندگان ضمانت نامه سلطنتی گفت، دارندگان “حق نمایش بازوهای سلطنتی مناسب را بر روی محصول، بسته بندی، لوازم التحریر، تبلیغات، اماکن و وسایل نقلیه خود” دریافت می کنند.
برای برخی از شرکت ها، تایید سلطنتی یک نقطه فروش قدرتمند است، حتی اگر اندازه گیری تأثیر واقعی بر فروش دشوار باشد.
فورتنوم و میسون با قرار ملکه الیزابت، خواربارفروشان و تاجران آذوقه، و با قرار ملاقات با شاهزاده ولز، تاجران چای و خواربارفروش بودند.
این فروشگاه لوکس لندن گفت: «ما مفتخریم که از سال 1954 حکمی از اعلیحضرت داشتیم و در طول زندگی به او و خانواده سلطنتی خدمت کردیم.
Fortnum and Mason سابقه طولانی و نزدیک با خانواده سلطنتی دارد، زیرا در سال 1902 چای رویال ترکیبی را برای پادشاه ادوارد هفتم ایجاد کردند.
دوقلوها همچنین به عنوان تاجر چای و قهوه به ملکه الیزابت و شاهزاده ولز حکم سلطنتی داشتند.
– دوبونه و شامپاین –
در میان برندهای دیگری که از ارتباط آنها با ملکه الیزابت سود می برند، آبغوره مبتنی بر شراب Dubonnet بود – عنصر اصلی در کوکتل مورد علاقه او از Dubonnet و جین.
Launer که از سال 1968 به ارائه کیفهای دستی همیشه حاضر خود به حاکمیت افتخار میکرد، اکنون در خطر از دست دادن انبار ارزشمند خود است.
با این حال، ژاکت های باربور، محصول ویژه برای زندگی روستایی در آب و هوای بریتانیا، تولید کنندگان رسمی لباس های ضد آب و محافظ برای ملکه الیزابت و پسر ارشد او بودند.
کریستین پورتا، مدیر عامل توسعه تجارت جهانی در پرنود ریکارد، مالک دوبون، اما برای برندهایی که در اذهان عمومی کمتر با ملکه الیزابت در ارتباط هستند، حکم سلطنتی “بیش از همه، به رسمیت شناختن دانش و سنت است”. ، به خبرگزاری فرانسه گفت.
شرکت چندملیتی شراب و مشروبات الکلی فرانسوی برای Dubonnet و همچنین برای شامپاین Mumm ضمانت نامه دارد.
با این حال، در این زمینه رقابتی دارد: Bollinger، Krug، Lanson، Laurent-Perrier، Louis Roederer، Moet and Chandon و Veuve Clicquot نیز دارای ضمانتنامه سلطنتی هستند.
– معیارهای سخت تر –
برندهای مصرفی نیز دارای مهر تایید سلطنتی هستند، از جمله هاینز که به خاطر سس کچاپ و قوطی های لوبیای پخته اش که مورد تحسین بریتانیایی ها قرار گرفته است، شناخته شده است.
پل ویلر، سخنگوی این برند در بریتانیا، در مورد غلات Kellogg، به عنوان یک شرکت آمریکایی، “خوب است که چنین ارتباط قوی با بریتانیا داشته باشیم.”
او گفت که این شرکت در طول سلطنت 70 ساله ملکه الیزابت به طور مداوم به خانواده سلطنتی کمک می کرد.
ویلر گفت: «ما قبلاً یک ون مخصوص به نام Genevieve داشتیم که فقط غلات را مستقیماً از کارخانه به خانواده سلطنتی تحویل می داد.
دریافت ضمانت نامه سلطنتی هیچ هزینه ای ندارد و تامین کنندگان به ارائه خدمات خود به اعطاکننده به صورت تجاری ادامه می دهند، در حالی که خانواده سلطنتی برای استفاده از تامین کنندگان دیگر نیز آزاد هستند.
ضمانتنامههای سلطنتی پنج سال طول میکشد، اما معیارهای تمدید سختتر شده است.
ویلر گفت: «این فقط ارائه خدمات عالی نیست. “شما باید نشان دهید که تجارت خوبی دارید” به ویژه در مورد حقوق بشر.
در نتیجه، ضمانت نامه سلطنتی تضمین کیفیتی است که برخی از بریتانیایی ها هنگام انتخاب کالاها و خدمات خود از آن استفاده می کنند.