Return or exchange conditions?

Return or exchange conditions?

تمامی کالاها قبل از ارسال از نظر سلامت فیزیکی به صورت کامل در انبار بررسی می شوند و از تمامی بخش های سفارش قبل از خروج از انبار مستندات ( بصورت عکس ) تهیه و آرشیو می گردد.

در صورت مشاهده اشکال و ایراد و یا پوشیدن در خیابان در کالای دریافتی تا 24 ساعت پس از تحویل کالا ، باید به بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.

کالا پس از ارسال توسط مشتری در انبار توسط کارشناس چک گردیده و در صورت تایید تعویض برای مشتری انجام خواهد شد و در غیر اینصورت با هزینه ارسال ( 50 هزار تومان ) برای مشتری بازگردانده خواهد شد.

کالاهای تخفیف دار بدلیل پروموشن ( کاهش حداقلی قیمت ) به هیچ عنوان مرجوع نمی شوند و فقط امکان تعویض سایز و مدل برای این محصولات وجود دارد.

سفارشات ثبت شده از سوی درگاه اسنپ پی فقط امکان تعویض مدل و سایز تا 7 روز کاری داشته و درصورت تقاضای مرجوعی از سوی مشتری مبلغ مورد نظر به کیف پول حساب کابری در کیف پول اگزیست به عنوان اعتبار تعلق میگیرد.

در صورت عدم دریافت مشتری کالا به انبار بازگردانده می شود و مشتری پس از واریز مبلغ هزینه ارسال ( 50 هزار تومان ) ارسال مجددا کالا انجام خواهد شد.

نحوه ارسال مورد تایید اگزیست صرفا پست پیشتاز می باشد.

چگونه مرسوله را به اگزیست باز گردانم؟

شما میتوانید با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور از طریق پست پیشتاز مرسوله خود را جهت تعویض به آدرس دفتر تولید کفش اگزیست ارسال بفرمایید

ارسال مورد تایید فقط سامانه پستی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده خود را تعویض کنم ؟

زمان در نظر گرفته شده 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری طبق مستندات پست با احتساب روزهای تعطیل می‌باشد.

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه شکل میباشد؟

کالا به هیچ عنوان نباید استفاده شده باشد و تمامی بخش های ارسالی ( جعبه ، پاکت و پکیج ) کفش باید به همراه مرسوله باشد , درصورت عدم ارسال در حالت اولیه به هیچ عنوان پردازش و تعویض انجام نخواهند شد.

مرسولات بدون فاکتور صورتحساب به هیچ عنوان پردازش و تعویض انجام نخواهند شد.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از خرید استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از خرید اطلاع داده شود.

آیا محصولات کفش اگزیست ضمانت دارد ؟

The shoe sole has a 6-month repair warranty, including opening, wear, and breakage of the sole.

هزینه مرجوع با کیست ؟

سفارشات تعویضی با هزینه مشتری به اگزیست بازگردانده می شود و تمامی سفارشات پس کرایه ( ثبت کرایه در مقصد ) دریافت نخواهند شد و بسوی مشتری بازگشت داده می شوند.

کجا بفرستم؟

Production office: تهران خیابان انقلاب بین میدان فردوسی و خیابان لاله زارنو روبروی فرصت کوچه امیر سلیمانی کوچه گلپرور پلاک 16

تلفن : 02166760021

پس از تحویل مرسوله به اگزیست چه کاری انجام دهم؟

پس از ارسال کالای شما به دفتر تولید تا 24 ساعت کاری بعد از تحویل کالا مرسوله در انبار پردازش شده و در صورت عدم وجود مشکل مبلغ خریداری شده به شما پرداخت خواهد گردید.

درصورت خرید از طریق درگاه اسنپ پی اقساط شما بصورت جداگانه می باشد و شما بصورت ماهیانه پرداخت آنرا در موعد مقرر انجام می دهید.

امکان تعویض سفارش وجود دارد ؟

امکان تعویض سفارش وجود دارد

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.



Language