یه کالکشن عجیب با الهام از فرهنگ ایرانی!

گاهی برندهای خاص و کمتر شناخته شده لباس پیدا میشه که کالکشن‌های باحال تولید میکنن. مثلاً همین برند “Dorian Who” . دورین که خودش بنیانگذار برنده، بین نیویورک و تورنتو در رفت و آمده و برندش رو اینجوری معرفی میکنه: “استریت‌ویر آوانگارد”.

کالکشن جدیدش که اسمش “آف کورت” هست، از مد دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ الهام گرفته. یه جورایی استایل زنونه و مردونه رو با هم قاطی کرده، یعنی استایل خیابونی رو با جذابیت‌های لباس‌های خاص و گرون قیمت ترکیب کرده. تو کارش از پرینت‌ها و بافت‌های پیچیده خیلی استفاده میکنه.

جالبیش اینه که ریشه‌های ایرانیش رو هم فراموش نکرده: تو طرح‌هاش از نقش و نگارهای ایرانی استفاده میکنه و حتی از فرش‌های قدیمی ایرانی برای ساختن شنل و پالتوهای گنده و چشمگیر استفاده میکنه.

در کل میشه گفت یه مخلوط باحال درست کرده از مد روز، فرهنگ ایرانی، کار دستی، و حتی بازیافت!

یه کالکشن عجیب با الهام از فرهنگ ایرانی!

گاهی برندهای خاص و کمتر شناخته شده لباس پیدا میشه که کالکشن‌های باحال تولید میکنن. مثلاً همین برند “Dorian Who” . دورین که خودش بنیانگذار برنده، بین نیویورک و تورنتو در رفت و آمده و برندش رو اینجوری معرفی میکنه: “استریت‌ویر آوانگارد”.

کالکشن جدیدش که اسمش “آف کورت” هست، از مد دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ الهام گرفته. یه جورایی استایل زنونه و مردونه رو با هم قاطی کرده، یعنی استایل خیابونی رو با جذابیت‌های لباس‌های خاص و گرون قیمت ترکیب کرده. تو کارش از پرینت‌ها و بافت‌های پیچیده خیلی استفاده میکنه.

جالبیش اینه که ریشه‌های ایرانیش رو هم فراموش نکرده: تو طرح‌هاش از نقش و نگارهای ایرانی استفاده میکنه و حتی از فرش‌های قدیمی ایرانی برای ساختن شنل و پالتوهای گنده و چشمگیر استفاده میکنه.

در کل میشه گفت یه مخلوط باحال درست کرده از مد روز، فرهنگ ایرانی، کار دستی، و حتی بازیافت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)


واحد پول


fa_IRPersian