چگونه یک برند پوشاک و استایل تاسیس کنیم؟

اگر با گردش در مجلات دنیای مد، علاقه بسیاری به صنعت پوشاک و مد پیدا کرده اید و تصمیم دارید تا یک برند تاسیس کنید، نیازبه دانستن یک سری از نیازهای این عرصه دارید که عمران امد از موسسان مجله کسب و کار مد به نام بوف و مدرس برتر در یکی از دانشگاه های تجارت فشن می باشد به این موضوع پرداخته است و ما نیز در این مطلب به چکیده ای از مقاله آقای عمران امد خواهیمپرداخت. تا انتها همراه ما باشید.

چهار قدم اصلی در تولید یک محصول برند:

طراحی و توسعه برند:

  • طراحی: آنچه که باعث جلب توجه مردم به یک برند می شود، طراحی عجیب و غریب نیست، بلکه یک طراحی زیبا و همه جانبه با یک دوخت بسیار تمیز می تواند در صنعت پوشاک توجه دیگران را به خود جلب نماید.
  • توسعه: در خصوص توسعه نیز مواردی همچون، طراحی یک کالکشن و خلق نمونه های جدید و توجه به گذشته و سابقه برندتان و افق آینده می تواند موضوعات اساسی به نظر بیایند. شما بایستی در این خصوص همواره به منافع اجتماعی نیز فکر کنید و اگر قصد راه اندازی یک برند محبوب را دارید، در ابتدا بیش از حد به فکر منافع مالی نباشید.

زنجیره تولید و تامین کالا:

مهم ترین بخش تولید یک محصول توسط کمپانی های معروف و برند، رسیدگی به جزئیات کالا، توزیع محصول و کنترل کیفیت محصول می باشد. شما نیز برای ایجاد یک برند معتبر در حوزه پوشاک نیز دارید تا این موارد را به خوبی در سیتسم خود پیاده سازی کرده و به صورت مستمر گزارشات را پیگیری کرده تا بتوانید محصولی در شإن برندتان به مشتری ارائه بدهید.  

 فروش توزیع کالا : 

فروش و توزیع کالا نیز بخش مهمی دیگر در توسعه برندتان محسوب می شود. این بخش درست همان جایی است که می تواند سرنوشت برندتان را مشخص کند زیرا دلیل شکست بسیاری از کسب و کارهای نوپا همین عدم فروش کافی و توزیع نامناسب کالا می باشد. شما می توانید در ابتدا فروش به صورت عمده و سپردن آن به فروشندگان برای فروش کارتان را آغازکنید و بیش تر وقت تان را برای ارزیابی محصول تان صرف کنید.  

بازاریابی و تبلیغات :

شما نمی توانید محصولات خود را بفروشید مگر این که مردم از برند شما آگاه باشند و به آن اعتماد داشته باشند. امروزه تبلیغات از آنچه که در گذشته دیده ایم، به شکل های بسیار مختلفی امروزه ارائه می شود و هزینه تبلیغات نیز بسیار کاهش پیدا کرده است. که همه این ها به لطف ظهور و حضور شبکه های اجتماعی در زندگی مردم می باشد. شما نیز سعی کنید تا از نفود شبکه های اجتماعی در بین مردم بیش ترین استفاده را ببرید.


چگونه یک برند پوشاک و استایل تاسیس کنیم؟تمام گزینه های مورد نیاز برای دانستن قبل از تاسیس برند پوشاک

محصول تان را خاص تولید کنید:

برای تولید یک محصول پرطرفدار و خاص نیاز دارید تا مطابق ذهن مشتری حرکت کنید و از نیازهای او با خبر باشید. برای برند سازی بایستی در ابتدا یک تصور کلی از بیزینس خود ایجاد کنید و سعی کنید آن را نیز در محصول خود به نوعی به مشتری القا کنید. آغاز فاجعه برای یک برند می تواند زمانی باشد که محصولی عادی تولید کرده باشد و درخواست دریافت پول بیشتری از مردم داشته باشند بنابراین خاص بودن خود را در دوخت و طرح برندتان ثابت کنید.  

یک مشاور و یا شریک کاری مطمئن داشته باشید :

تاریخچه هر برندی را که بررسی کنید متوجه خواهید شد که در کنار هر موسس برندی یک شخص دیگر نیز با او همراه بوده است که یا دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده اش بوده است. شما نیز با توجه رویایی که برای بیزینس خود دارید، یک همکار همیشگی برای خودتان پیدا کنید تا در مدیریت کارها بتواند به شما کمک کند.اما فردی که انتخاب می کنید باید به صورت صد در صد مورد اعتماد تان باشد.

و مهم تر از همه مدیریت پول و سرمایه

  شما نیز قطعا با این موضوع که قلب تپنده هر سیستمی میزان پول و سرمایه آن است. بسیاری از کسب و کارها به دلیل کمبود نقدینگی و عدم مدیریت صحیح درآمد و هزینه هایشان پس از مدتی از بین می روند. یکی از روش های ثابت شده برای مدیریت هزینه های یک برند این است که هنگام دریافت سفارش از مشتری از او پیش پرداخت بگیرید و با تولید کنندگان خود برای دریافت هزینه خدمات شان برای مدت طولانی تری به توافق برسید.    

چگونه یک برند پوشاک و استایل تاسیس کنیم؟

اهمیت مدیریت پول در توسعه کسب و کارها  شاید این مطالب را نیز دوست داشته باشید:  تاریخچه برند گوچی (GUCCI) چیست؟تاریخچه برند آدیداس از تاسیس تا امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.