انجمن طراحان مد آمریکا که توسط Elanor Lambert در سال ۱۹۶۲ تاسیس شد، یک سازمان تجاریست که میزبان بیش از ۴۳۵ عضو از برترین برندهای پوشاک آقایان و بانوان، اکسسوری‌ و جواهرات می‌باشد.

هدف CFDA تقویت تاثیرگذاری صنعت مد و فشن آمریکا بر اقتصاد جهانی است.

خدمات این سازمان به اعضای خود و صنعت مد، از طریق برنامه‌های زیر ارائه می‌شوند:

  • آموزش/ بورسیه‌های تحصیلی
  • فعالیت اجتماعی/ تنوع، برابری و شامل شدن گروه‌های اقلیت
  • رویکردهای مختلف در خدمت پایداری
  • توسعه تجاری
  • جوایز مختلف
  • همکاری‌ سازمانی
  • خدمات خیریه
  • ارتباطات

نامه‌ی مدیر عامل، Steven Kolb

در این شش دهه‌ای که CFDA فعالیت می‌کند، سال ۲۰۲۰، سالی بود که تا به حال تجربه نکرده بودیم. بیماری Covid-19 چالش‌های قابل توجهی برای برندها، اعضای این سازمان و اکوسیستم فشن ایجاد کرد که نتیجه آن، به وجود آمدن اختلال در زندگی افراد و روند کار صنایع بود. نابرابری نژادی، جنسی و… پدیده‌ای در تمامی صنایع است که به توجه نیاز دارد. این موضوع به ما یادآور شد که برای ایجاد آینده‌ای روشن و بدون هرگونه تبعیض، تلاش ما به عنوان یک سازمان پیشرو، برای مقابله با این پدیده نیاز است.

در میان تمام دشواری‌هایی که در سال ۲۰۲۰ تجربه شد، فهمیدیم که جامعه فشن بسیار سرسخت و قدرتمند است.

در CFDA، ما فورا تمرکز تمامی برنامه‌ها، منابع و حمایت این سازمان را در خدمت کسانی قرار دادیم که توسط این پاندمیک، تحت تاثیر قرار گرفتند. این سازمان و Vogue، پنج میلیون دلار برای A Common Thread جمع آوری کردند و در کنار آن، کمک‌های نقدی شایسته‌ای در اختیار طراحان، خرده فروشی‌های کوچک و کارخانه‌ها قرار دادند. ما همچنین از تولید و توزیع محصولات PPE ( تجهیزات مختلف برای محافظت در برابر بیماری‌های ویروسی) حمایت کردیم. با کمک دوستان خود در واشنگتن، در کنگره ایالات متحده آمریکا، برای پیوستن به CARES Act (برنامه دولت آمریکا برای کمک رسانی در دوره پاندمیک) لابی کردیم.

وبسایت CFDA.com به منبعی ارزشمند برای اطلاعات و مشاوره تبدیل شد. در این وب سایت، وبینارهای متمرکز بر تجارت و صنعت فشن برگزار شدند که هدف آن توجه به امور این دوره و نیاز سهام‌داران این صنعت بود. هیئت روسای CFDA به از بین بردن نابرابری‌هایی پرداختند که فعالان رنگین پوست صنعت مد را تحت تاثیر قرار داده بود. برای شروع، این سازمان یک تیم مشاوره برای امور سیاهپوستان ایجاد کرد تا برای اجرای DEI (Diversity, Equity, Inclusion) سازمان ما را یاری کنند.

با کمک RUNWAY360 (پلتفرم اختصاصی CFDA برای حمایت از طراحان آمریکایی) و تحقیقاتمان با گروه مشاوره بوستون درباره‌ی تاثیر هفته مد نیویورک بر محیط زیست، CFDA بهینه‌ترین روش‌ها برای برگزاری هفته‌های مد را اجرا کرد که این سازمان را در زمینه پایداری، به موسسه‌ای پیشتاز تبدیل می‌کند.

کار مهم ما با قدرت ادامه خواهد داشت. از طرف تمامی اعضای CFDA به شما می‌گویم که ما برای فرصت‌های ایجاد شده برای فشن آمریکا، بسیار امیدوار و هیجان زده هستیم و امیدواریم که شما هم در این موضوع با ما هم نظر باشید.

نامه از طرف رئیس هیئت مدیره، Tom Ford

 زمانی که من در سال ۲۰۱۹  به عنوان رئیس هیئت مدیره CFDA منصوب شدم، هیچ کس پیش بینی نمی‌کرد که ما یک پاندمیک فراگیر را پیش رو داشته باشیم. Covid-19 زندگی‌هایمان را با خطراتی جدی مواجه کرد و صنعت فشن را از همه‌ی زوایا، تحت تاثیر قرار داد.

ما به عنوان طراح، لازم دیدیم که سرسخت باشیم و خود را به سرعت با شرایط وفق دهیم؛ CFDA هم به خوبی این موضوع را درک کرد. در ماه مارس سال ۲۰۲۰، ما تمرکز خود را بر روی کمک‌رسانی از طریق A common thread  با کمک Vogue قرار دادیم. با در نظر گفتن تعطیلی پایتخت‌های مد و ایجاد محدودیت‌های شدید بر جا به جایی، RUNWAY360 را راه‌اندازی کردیم تا یک پلتفرم دیجیتال و مدرن در اختیار طراحان، برای سهولت در فروش محصولات و کالکشن‌هایشان، قرار بگیرد.

پس از اینکه تبعیض نژادی در آمریکا، تنش‌های زیادی را در جامعه ایجاد و موجب فعالیت جنبش Black Lives Matter در سرتاسر دنیا شد، ما تصمیم به ایجاد تغییراتی به نفع برابری و تنوع در صنعت فشن گرفتیم. برای این کار، پایه‌های CFDA IMPACT ریخته شدند که برنامه‌ای بود برای شناسایی، ارتباط و تقویت طراحان و متخصصان رنگین پوست. ما در گذشته نیز علیه نژادپرستی و انواع تبعیض‌ها اقدام کردیم و به این کار ادامه خواهیم داد.

من به اینکه CFDA، فشن آمریکایی را در هر سطحی حمایت می‌کند، افتخار میکنم؛ از برنامه‌هایمان برای بورسیه‌های تحصیلی گرفته تا CFDA Fashion Awards و هفته مد نیویورک.

امیدواریم که با پایان یافتن این پاندمیک، CFDA به برگزاری هفته‌های مد بازگردد؛ بهتر و قوی‌تر از قبل. فرصت آن پیش آمده که با بازسازی فشن آمریکایی، ما این صنعت را صنعتی پیشرو و قدرتمند تبدیل کنیم. این تنها شروع ماجراست.

Casandra Diggs به عنوان رئیس CFDA منصوب شد

در ماه آگوست، Casandra Diggs به ریاست CFDA ترفیع یافت. دیگز که از کهنه کاران این سازمان محسوب می‌شود، از سال ۲۰۰۱ در CFDA فعال بوده و در سال‌های اخیر به عنوان مامور ارشد اجرایی در امور اقتصادی فعالیت داشته.

او با گسترش نقش خود به عنوان یکی از رهبران این سازمان، استراتژی‌ها و تصمیمات متعددی را ارائه کرده که موجب پیشرفت این سازمان در زمینه‌هایی مانند رهبری، آموزش و حمایت از جامعه فشن، می‌شود. او بر ایجاد فرصت‌هایی شایسته برای رنگین پوستان و سایر اقلیت‌ها متمرکز است و برای محقق کردن این اهدف، دیگر برنامه‌‌ و استراتژی‌های متعددی را در نظر دارد.

“CFDA یک ستون حیاتی در جامعه فشن است. من از اینکه به تام فورد و استیون کولب برای پیشرفت این سازمان پیوسته‌ام بسیار خوشحال‌ هستم و مطمئنم که با این همکاری، CFDA به سازمانی مدرن و آینده نگر تبدیل خواهد شد.”

از لحظه شروع این پاندمیک تا آخر سال ۲۰۲۰، CFDA برای حمایت از اعضای خود حاضر بوده. CFDA.com به منبعی مرجع برای اطلاعات درباره تاثیر این پاندمیک بر کسب و کارها و سلامت تبدیل شد.

CFDA همچنین یک پلتفرم دیجیتال برای اعضای اختصاصی خود ایجاد کرد که اطلاعات به خصوصی در آن ارائه می‌شد؛ هدف این پلتفرم، ممکن ساختن درخواست یا ارائه خدمات، اطلاعات، منابع، ارتباطات و… برای اعضای این سازمان بود. در کنار آن، CFDA وبینارهای مختلفی را برگزار و با کمک متخصصان صنعت مد، تلاش به یاری اعضا برای واکنش‌های سریع به چالش‌های ایجاد شده کردند.

به طور همزمان، با تعطیلی سراسری دفاتر و فروشگاه‌ها در آمریکا، ما در CFDA، به صراحت، نیاز فوری خود به حمایت مالی دولتی را به طور مستقیم اعلام کردیم. این اقدام با همکاری انجمن‌هایی مانند The American Apparel and Footwear Association (AAFA)، و National Retail Federation (NRF) محقق شد. در کنار این انجمن‌ها و چندین مدیر عامل به رهبری Troy Burch، در ماه مارس، مجموعه‌ای از نامه‌های امضا شده به رئیس جمهور آمریکا، چندین عضو ارشد کنگره، وزارت خزانه داری آمریکا، انجمن ملی فرمانداران و چندین سازمان دیگر تحویل داده شد. جدا از این نامه‌نگاری‌ها، ارتباطات نزدیک و خصوصی با افرادی مانند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، نانسی پِلوسی، سناتور جیلیبرند و شومر از نیویورک و سناتور فاینستین از کالیفرنیا و دیگران برقرار شدند. موضوع این گفت و گوها، رسیدگی‌ به موضوع کسب و کارها و صنعت مد در دوران پاندمیک بود تا از ورشکستگی آنها جلوگیری و تعداد بیشماری از مشاغل در امان باشند. برای از بین بردن دشواری‌های مالی برای اعضای CFDA کارهای زیادی انجام شد که برخی از آنها، حذف شدن تعرفه‌های مجازاتی بود.

از کلمات PPE و PPP در این دوران استفاده زیادی شد. اعضای CFDA که به تولید وسایل محافظتی برای کارمندان، کادر درمان، آتش‌نشانان و پلیس، پرسنل فروشگاه‌ها و…علاقه‌مند بودند، با این سازمان ارتباط برقرار کردند تا به مواد لازم دسترسی داشته و تولید کنندگان محلی که به کمک نیاز داشتند را حمایت کنند. برای کمک به بهره برداری از برنامه CARES و PPP (Paycheck Protection Program)، CFDA اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار اعضا گذاشت که با راهنمایی قدم به قدم، به صرفه جویی در وقت و پیشگیری از اشتباهات پرهزینه در این دوران سخت، کمک زیادی می‌کرد.

صنعت مد و فشن در آمریکا، از بیش از ۴ میلیون کارگر آمریکایی پشتیبانی می‌کند؛ این تعداد، شامل افرادی می‌شود که در قسمت طراحی، مارکتینگ، لجستیک، ریتیل، تولید و رسانه مشغول به کار هستند. پس از اینکه پکیج حمایتی ۲تریلیون دلاری دولت آمریکا به اجرا گذاشته شد، CFDA انتظار حمایت مالی بیشتری داشت؛ بنابراین، این سازمان با ایجاد یک هشتگ با نام #SupportUSfashion، با همکاری فعالان صنعت مد، آمارهایی در فضای مجازی منتشر شدند که توجه کاربران را به تاثیر این پاندمیک بر صنعت مد جلب می‌کرد.

در سال ۲۰۲۰، CFDA سیستم ثبت سالانه خود را بست تا تمرکز، بیشتر بر رسیدگی به نیازهای اعضا در دوره پاندمیک باشد. مراسم جایزه CFDA در سال ۲۰۲۰، John Roggers را به عنوان بهترین طراح نوظهور سال معرفی کرد و از او دعوت شد که به عنوان یک عضو در این سازمان فعالیت داشته باشد.

توسعه مهارت و حرفه‌ی کارمندان

سازمان CFDA متعهد است که سطح مهارت اعضای خود و متخصصان صنعت مد و فشن را با منابعی بخصوص توسعه و ارتقاء دهد. این اقدام به واسطه حمایت تجاری و ارائه استراتژی برای توسعه انجام می‌شود. با کمک تعاملات مجازی، مشاوره و برنامه‌ریزی‌، ما با همکاران خود و متخصصان این رشته در ارتباط هستیم تا با مشکلات موجود مقابله کنیم.

Industry Insights

در ماه مارس، CFDA این پلتفرم آزاد را راه‌اندازی کرد تا گفت وگوهای متعدد درباره رهبری این صنعت، در سایت CFDA.com برگزار شود. (Industry Insights به معنی دانشی ارزشمند از عملکرد محصولات است که به فعالان صنایع امکان بهبود محصولات و ایجاد رقابت می‌دهد.)

این پلتفرم، اطلاعات، اخبار، منابع و وقایع اتاق فکر رهبران این سازمان را به طور لحظه‌ای و به روز در اختیار افراد می‌گذارد. هدف این پلتفرم، حمایت و توسعه کسب و کار، و ارتقاء سطح مهارت طراحان فشن است. همچنین تمرکز زیادی بر ارائه اطلاعات دقیق، مربوط به موضوعاتی مانند پایداری، تنوع نژادی و جنسیتی، زنجیره تامین، ریتیل، مارکتینگ، سرمایه‌گذرای و… دارد. CFDA همچنین با متخصصان سرشناس همکاری می‌کند تا جریانی منظم از اطلاعات در اختیار افراد قرار بگیرد.

با وجود اینکه راه‌اندازی این پلتفرم با همه‌گیری Covid-19 همزمان بود، Industry Insights به عنوان ابزاری کارآمد برای کمک به کسب و کارها شناخته شد. مشاوره‌ها و اطلاعات موجود در این پلتفرم به کسب و کارها کمک کرد تا از پس چالش‌های سخت این دوران بر بیایند.

  • شروعی تازه برای ریتیل‌ها

مشاور امور صنعت مد و فشن، Kristen Cole، ایجاد شدن فرصت‌های زیادی را در ریتیل پیش‌بینی می‌کند.

  • اقدام به بازگشایی ریتیل

وبسایت Accenture، قدم‌هایی که خرده فروشی‌ها برای بازگشایی امن و کارآمد باید بردارند را در مشخص کرده است.

  • یک راهنما برای فروش مجازی

NuOrder اطلاعاتی را در اختیار افراد می‌گذارد که به فروش و حضور مجازی برندها کمک می‌کند.

  • بازسازی یک صنعت مد و فشن پایدار پس از Covid-19

The Sustainable Apparel Coalition اطلاعاتی را درباره تسریع پروسه پایداری به برندهای صنعت مد ارائه می‌دهد.

  • حمایت و ایجاد فرصت برای طراحان رنگین پوست و اقلیت‌های نژادی

Brandice Daniel، مدیر عامل و موسس Harlem’s Fashion Row، درباره روش‌های حمایت اقلیت‌های نژادی می‌گوید.

  • تقویت متخصصان Latinx (اصطلاحی نو و بدون جنسیت برای مردم لاتینو)

Carlos Juan Torres از تجربه ۱۵ ساله خود و حمایت‌های خود از متخصصان لاتینو در صنعت مد و فشن می‌گوید.

Elaine Gold Launch Pad 3.0

این برنامه با همکاری انجمن اکسسوری‌ها، با هدف حمایت از طراحان نوظهور راه اندازی شد تا با به چالش کشیدن مهارت و استعداد این طراحان، آینده‌شان در صنعت مد و فشن تضمین شود.

در ماه مارس، این برنامه، جایزه‌ای نقدی به مبلغ ۷۰هزار دلار را به Dana Hurwitz و Mariah Pershadsing از برند Bond Hardware اعطا کرد. این برند، تمرکز زیادی بر تولید پایدار فلزات دارد و عمده محصولاتشان از جواهرات، لوازم خانه و مجسمه‌های بزرگ تشکیل می‌شود.

Graham Bladwin از برندی به همین نام هم ۴۰هزار دلار برنده شد؛ Shanel Campnell از برند Bed on water هم ۱۰هزار دلار برنده شد و علاوه بر آن، جایزه Industry City Award را به همراه اشتراک یک ساله برای استفاده از استودیوی بروکلین نیویورک را هم ازآن خود کرد.

Loren Thomas و Caragh Bennet از برند Zena 25هزار دلار و طراح پوشاک بافتنی، Rui Zhou هم ۵هزار دلار برنده شدند.

در کل، ۱۵۰هزار دلار به عنوان جایزه اعطا شد. علاوه بر این جایزه نقدی، حمایت مستقیم Adrian Cheng، موسس K11 و مدیرعامل  New World Development هم به همراه جوایز نقدی دیده می‌شد.

تشکری ویژه هم به Fondazione Valentino Gravani e Giancarlo Giammetti تقدیم می‌شود بابت کمک نقدی ۱۰۰هزار دلاری به این برنامه.

کمیته گزینش شرکت کنندگان نهایی از این افراد تشکیل می‌شد: Angela Luna, Adiff; Antoine Phillips, Gucci; Brielle Milano, Industry City; Carly-Ann Fergus; Frank Zambrelli, Design Quadrant; Hoffman Wu, K11; Karen Giberson, Accessories Council; Kyle Andrew, SBC Global; Leila Larijani, UBS; Mecca James-Williams, The Zoe Report; CFDA’s Sara Kozlowski and Steven Kolb; and Stirling Barrett of Krewe.

طرحی برای حمایت مالی از صنعت مد و فشن از طرف CFDA و Vogue

: A common thread

در سال ۲۰۰۳، این برنامه به هدف جبران بخشی از خسارت‌های حادثه یازده سپتامبر که به طراحان و افراد با استعداد در صنعت فشن وارد شده بود، طراحی شد. این برنامه از کسانی حمایت کرده که امروزه نام‌هایی شناخته شده صنعت فشن هستند.

این پاندمیک، بحرانی را به وجود آورد که چالش‌های بی سابقه‌ای را برای خرده فروشی‌ها و کسب و کارهای فشن ایجاد کرد. Anna Wintour از Vogue و Tom Ford به عنوان رئیس هیئت مدیره CFDA پس از وقوع این پاندمیک، فورا تمرکز و منابع سازمان‌های خود را بر حمایت از یک Fundraiser با نام A common thread گذاشتند. این برنامه در اواخر ماه مارس شروع به کار کرد و هدف خود را حمایت و توجه به نیازهای فعالان صنعت مد آمریکا قرار داد. این برنامه به همراه یک سری ویدیو اجرا شد که در آن، طراحان و دیگر فعالان، داستان‌هایی را از تاثیرات منفی این پاندمیک بر کار و سلامتی خود می‌گفتند.

Ralph Lauren مبلغ ۱میلیون دلار را به این خیریه اهدا کرد. The Elaine Gold Launch Pad Program که با همکاری انجمن اکسسوری‌ها و CFDA ساخته شد. با همکاری این دو سازمان، جمعا مبلغ ۵۰۰هزار دلار را به A common thread اهدا شد.

تیم تولید CFDA هم با همکاری شرکت توسعه اقتصادی نیویورک سیتی، مبلغ ۵۰۰هزار دلار را انحصارا به تولیدی‌های نیویورک و کارمندانشان اهدا کردند.

Amazon Fashion هم ۵۰۰هزار دلار اهدا کرد و با همکاری CFDA و Vogue، فروشگاهی دیجیتال راه‌اندازی کردند که کالکشن‌های طراحان آمریکایی در آن به فروش گذاشته می‌شدند.

سایر اهدایی‌ها: Michael Kors و Kering (هرکدام ۲۵۰هزار دلار)، موسسه Coach (120هزار دلار)، Nordstorm و Instagram (هرکدام ۱۱۰هزار دلار)، Jony Ive، Tom Ford، Troy Burch و Pierre-Yves Roussel، LVMH Moet Hennesey Louis Vuitton، Thim Browne New York و Natasha and Adar Poonawalla Foundation (هرکدام ۱۰۰هزار دلار). این خیریه همچنین یک کمپین به نام ACT for Good را با همکاری پلتفرم Omaze راه‌اندازی کرد که قصد حمایت بیشتر از این خیریه را داشت.

جمعا، A common thread مبلغی بالغ بر ۵٫۱میلیون دلار را جمع‌آوری کرد و این مبلغ را میان طراحان، برندها، خرده فروشان، تولیدی‌ها و سازمان‌های مختلف تقسیم کرد. در کنار آن، این خیریه مبلغ ۱میلیون دلار را هم به ICON360 اهدا کرد که خیریه‌ای مخصوص حمایت از طراحان و کسب و کارهای رنگین پوست می‌باشد.

فعالیت اجتماعی

ایجاد یک اکوسیستم متنوع از استعدادها، تجربه‌ها و پیش زمینه‌های فرهنگی، در مرکز توجه اعمال CFDA قرار دارد. برای حمایت از این تنوع به اقداماتی نیاز است که افراد و گروه‌های زیادی را شامل می‌شود و در سال ۲۰۲۰، CFDA به طور جدی، برنامه‌هایی را طراحی کرد که صنعت مد را به صنعتی متنوع و برابر، تبدیل می‌کند و تمامی افراد از هر گروهی، در این صنعت را شامل می‌شود.

پس از اینکه در ماه می، اقدامات تبعیض و آمیز خشونتی در آمریکا دیده شد، یک بیانیه از طرف رئیس هیئت مدیره CFDA، Tom Ford و مدیر عامل این سازمان، Steven Kolb صادر و در آن، تصمیم به تغییراتی سیستماتیک در سازمان گرفته شد. این تصمیمات شامل استخدام انحصاری سیاه پوستان می‌شد که در هر شاخه‌ای از صنعت مد آمریکا، حداقل یک شخص سیاه پوست را قرار می‌داد. همیچنین، دوره‌هایی بر اساس تنوع نژادی، برای اعضای CFDA برگزار شدند. این سازمان چندین اهدایی هم به NAACP (موسسه‌ای که به قربانیان نژادپرستی، وکیل و حمایت حقوقی ارائه می‌دهد) و Campaign Zero داشت.

این بیانیه به راه‌اندازی برنامه CFDA IMPACT در سال ۲۰۲۱ ختم شد. هدف این برنامه، شناسایی، ایجاد ارتباط، حمایت و تقویت متخصصان رنگین پوست در صنعت فشن بود.

وضعیت تنوع نژادی و برابری در صنعت فشن

در ماه اکتبر، CFDA اعلام کرد که همکاری خود با سازمان PVH را به قصد رهبری صنعت مد به سوی آینده، گسترش داده. با کمک همدیگر، این دو سازمان، تحقیقاتی را آغار کردند تا بدانند که چگونه می‌توان صنعتی متنوع و برابر را، با تمرکز بر نژاد و استعداد، پایه‌ریزی کرد. گزارش وضعیت تنوع نژادی و برابری در صنعت مد، پس از پروسه‌ای یک ساله، در فوریه سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

The Designers Hub

The designers hub توسط Bethann Hardison با کمک CFDA تاسیس شد تا از طراحان، کسب و کارها و برندهای سیاه پوست حمایت کند و باعث رشد آنها شود. در سال ۲۰۲۰، ده طراح از طرف این برنامه حمایت مالی شدند. این حمایت با کمک A Common Thread امکان پذیر بود و در کنار آن، Tom Ford International هم از حامیان این طرح محسوب می‌شد. نام این طراحان: Aisha McShaw، Azuka Shabaka و Rebecca Henry از برند Arama. Ashley Cimone و Moya Annece از برند Ashya. Azede Jean-Pierre از برند Azede. Jamall Osterholm، Kristen و Kofi Essel از برند Third Crown. Miko Underwood از برند Oak & Acorn. Sade Mimsاز برند Edas. Salone Monet و Shanel Campbell از برند Bed On Water.

CFDA FASHION AWARDS (مراسم جوایز CFDA)

مراسم جوایز CFDA سال ۲۰۲۰ برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده بود اما بخاطر تعطیلی‌های حاصل از پاندمیک و ممنوع شدن گردهمایی‌های حضوری، این مراسم به تعویق افتاد تا تمرکز این سازمان بیشتر بر حمایت از جامعه طراحان CFDA باشد.

در ۱۴ سپتامبر و در حین برگزاری هفته مد نیویورک، تام فورد نام برندگان مراسم جوایز CFDA را در ویدیویی برای RUNWAY360 و سایر کانال‌های مجازی این سازمان اعلام کرد.

دریافت کنندگان جوایز سال ۲۰۲۰ CFDA:

  • Gabriela Hearst

طراح آمریکایی پوشاک زنانه سال

  • Kerby Jean-Raymond, Pyer Moss
    طراح آمریکایی پوشاک مردانه سال
  • Telfar Clemens, Telfar
    طراح آمریکایی اکسسوری سال
  • Christopher John Rogers
    طراح نوظهور آمریکایی سال
  • Pierpaolo Piccioli,Valentino
    طراح بین المللی پوشاک زنانه سال
  • Kim Jones, Dior
    طراح بین المللی پوشاک مردانه سال

این گروه از دریافت کنندگان جوایز CFDA در هر چهار گروه بندی آمریکایی جایزه گرفتند و متنوع‌ترین گروه در۳۹ سال اخیر این سازمان بودند.

این مراسم توسط Klarna اسپانسر شده بود. نامزدها و برندگان، توسط کمیته مخصوص جوایز CFDA مشخص شدند. این گروه از اعضای این سازمان، برترین ژورنالیست‌های فشن، استایلیست‌ها و روسای خرده فروشان برتر تشکیل شده بود.

هفته مد نیویورک

با تصاحب Fashion Calendar که تقویمی دیجیتال برای ایونت‌های فشن، فشن شو‌ها و هفته‌های مد است، CFDA برنامه ریزی برای هفته مد نیویورک را به طور رسمی با کمک این تقویم، انجام می‌دهد. این سازمان، به طور رسمی برای برگزاری بخش‌های مختلف هفته مد نیویورک، زمان تعیین می‌‌کند.

هفته مد نیویورک زمانی است که استعداد‌های نوظهور، تنوع در استعدادها و توسعه‌های تجاری کنار هم می‌آیند. CFDA در معرفی افراد با استعداد آمریکایی به جهان نقش مهمی را بازی می‌کند.

RUNWAY360

کمی بعدتر از رونمایی کالکشن‌ پاییز-زمستان ۲۰۲۰ ، این موضوع برای همه آشکار شد که این پاندمیک، دیگر به افراد اجازه گردهمایی و حضور در مراسم مختلف را نمی‌دهد. برای حمایت از طراحانی که اوقات سختی را در این پاندمیک گذراندند، CFDA پلتفرمی بسیار خاص به نام RUNWAY360 معرفی کرد. این پلتفرم دیجیتال در کمتر از چهار ماه ساخته شد تا ابزاری کارآمد برای مدیریت کسب و کار برندها، در اختیار طراحان بگذارد. با کمک شرکت DE-Yan و انتشار در هفته مد نیویورک در ماه سپتامبر، این پلتفرم محیطی جامع برای کمک به انتشار یک کالکشن را در اختیار یک طراح می‌گذاشت. در کنار آن، این پلتفرم به سهامداران و سران صنعت، امکان کشف و تعامل با جدیدترین کالکشن‌های هفته مد را هم می‌داد.

در ماه سپتامبر ۲۰۲۰، RUNWAY360، میزبان ۸۲ برند از سبک‌های مختلف و در کل، ۱۳۳ طراح بود. به واسطه حمایت NuOrder، CFDA حدود ۴۰ شو روم مجازی را در اختیار گروهی از استعدادهای نوظهور آمریکایی گذاشت.

آموزش+ استراتژی‌های پایدار

از بورسیه‌های تحصیلی تا پایداری

برای مطمئن شدن از دوام طراحان فشن، CFDA برنامه‌های متعددی مانند اهدای جوایز و اعطای بورسیه‌های تحصیلی را در نظر گرفت و هدف این برنامه‌ها را، ایجاد پایداری و بهینه سازی صنعت فشن قرار داد.

برنامه‌های مخصوص پایداری، نوسازی هفته مد نیویورک

پایداری، اصلی بسیار مهم در CFDA است و تمرکز این اصل بر آموزش و انتشار اطلاعاتی است که اهمیت حفاظت از محیط زیست را به تمامی سطوح صنعت مد و فشن گوشزد می‌کند.

در ماه اکتبر،CFDA با کمک گروه مشاوره بوستون BCG برنامه Sustainability By Design را منتشر کردند. این برنامه قصد بازسازی هفته مد نیویورک را با کمک انتشار گزارش‌های رسمی از تاثیرات محیط زیستی هفته مد نیویورک را دارد. این برنامه علاوه برا ارائه گزارشات مختلف، راه حل‌های متعددی را برای تاثیرات مثبت برندها بر محیط ارائه می‌دهد.

در این گزارش، اکوسیستم هفته مد نیویورک، مورد بررسی قرار گرفته است: از مراحل اولیه تولید گرفته تا لجستیک‌ها، جا به جایی و روابط عمومی. هدف این گزارش این بود که اطلاعات حیاتی برای ایجاد تغییر در اختیار سهامداران و سران صنعت قرار دهد.

۱٫۲ میلیارد تن

میزان گازهای گلخانه‌ای حاصل از تولیدات صنعت مد و فشن در سرتاسر دنیا. این میزان ۱۰% کل آلاینده‌های دنیا را تشکیل می‌دهد.

۲۷۰۰ لیتر

میزان آبی که برای تولید فقط یک تی شرت لازم است

۱۰۲میلیون تن

میزان پوشاکی که تا سال ۲۰۳۰ مصرف خواهد شد. افزایشی ۶۰درصدی از ۲۰۲۰- که ۸۰ درصد این میزان به سایت‌های دفن زباله خواهند رفت.

بزرگترین فرصت‌هایی که برای بهینه سازی هفته مد نیویورک وجود دارد:

  • مرکزی شدن (جلوگیری از گسترش بی مورد محل تولید)
  • اشتراک محل تولید
  • خدمات دیجیتال
  • حمایت دولتی
  • اسپانسرها
  • تقویمی کوچک‌تر برای مراسم مختلف

آموزش

جوایز بورسیه طراحی CFDA

این برنامه در سال ۱۹۹۶ توسط Perry Ellis ساخته شد. هدف این برنامه کاهش یا حذف هزینه‌های آموزش، یادگیری و… است. در سال ۲۰۲۰، CFDA جمعا مبلغ ۱۷۵هزاردلار را به عنوان بورسیه اعطا کرد.

دریافت کنندگان جوایز بورسیه طراحی CFDA، Chris Pleasant از دانشگاه Virginia Commonwealth University و Yanbing Fan از Academy Of Art University بودند.

جوایز بورسیه Geoffrey Beene Masters

بورسیه ۲۵هزار دلاری برای دانشجویان MFA/MA، اصول ساخت و ساز را به چالش می‌کشد و از اکتشاف شکل‌های هندسی جدید، خلاقیت، مادی بودن و نوآوری در صنعت فشن استفبال می‌کند. دریافت کننده ۲۰۲۰ این جایزه، Milijana Delic از Academy of Art University بود.

جایزه بورسیه Liz Caliborne for Impactful Futures

این بورسیه ۲۵هزار دلاری برای دانشجویان BFA/BA، از نوآوری‌های حوزه پایداری استقبال می‌کند و نشان قدردانی از میراث Liz Caliborne  به عنوان طراح پیشرو، کارآفرینی خلاق، و فردی نوآور می‌باشد. دریافت کننده ۲۰۲۰ این بورسیه Daniela Gutierrez Arreguin از دانشگاه The Savannah college of art and design بود.

بورسیه‌ها+ برنامه‌ریزی‌های دانشجویی

جوایز The Gucci Changemakers x CFDA Scholars by design

سازمان CFDA با برند Gucci North America برای حمایت از تنوع، برابری و بهره برداری از گروه‌های اقلیت در صنعت فشن، به واسطه برنامه  The Gucci Changemakers x CFDA Scholars by design همکاری کرد. این برنامه برای گروهی متنوع از فارق التحصیلانی طراحی شد که قصد شرکت در دانشگاه یا کالج را داشتند. دریافت کنندگان ۲۰۲۰ این جایزه Ajai Kasim  و Kaya Ugorji بودند. در ماه سپتامبر، جایزه ۲٫۰ معرفی شد که برای زنان رنگین پوست در صنعت فشن در نظر گرفته شده بود.

سایر بورسیه‌ها

به واسطه حمایت موسس K11 Group، Adrian Cheng، CFDA دو بورسیه جدید را معرفی کرد که برای قدردانی از ترکیب تکنولوژی و طراحی فشن در نظر گرفته شدند. دریافت کنندگان این جایزه Mohua Goswami از Fashion Institute of technology و Uyen Tran  از Parsons School of Design بودند.

همچنین با حمایت Suntchi، CFDA یک جایزه بورسیه دیگر هم برای قدردانی از تصویر سازی در نظر گرفت. برنده این جایزه Eliana Batsakis از School of Art institute Of Chicago بود.

همایش Fashion Future Graduate

مراسم جوایز این همایش CFDA در سال ۲۰۱۷، با همکاری NYCEDC و MADE IN NY شروع به کار کرد. این همایش که به صورت دیجیتال و حضوری برگزار می‌شد، برای قدردانی از فارغ‌التحصیلان با استعداد صنعت فشن طراحی شده بود.

CFDA این همایش سالانه را به مراسمی دیجیتال تبدیل کرد که در آن، افراد قادر به یافتن تمامی نامزدهای ۲۰۲۰ از تمامی گروه‌بندی‌ها بودند. هر کدام از فارغ‌التحصیلان، مستقیما از طریق ۱۲ برنامه برای طراحی فشن انتخاب می‌شدند. نامزدهایی که انتخاب می‌شدند پتانسیل زیادی در زمینه‌هایی مانند فعالیت برای محیط زیست، عدالت اجتماعی، تنوع و برابری در صنعت فشن داشتند.

قدردانی Paper & CFDA از فارغ‌التحصیلان

با وجود محدودیت‌های کرونایی مانند فاصله گذاری اجتماعی، بیش از سه میلیون دانشجوی ارشد از شرکت در مراسم فارغ‌التحصیلی محروم ماندند. برای حمایت از فارق‌التحصیلان ۲۰۲۰، CFDA با همکاری Paper Magazine، تصمیم به حمایت از پنج فارغ‌التحصیل طراحی از طریق معرفی آنها به دنیا گرفتند.

زنجیره تامین فشن

برنامه‌ای برای تولیدات فشن

برنامه تولیدات فشن سازمان CFDA که با همکاری شرکت New York City Economic Development (NYCEDC) در سال ۲۰۱۳ آغاز شد، برنامه‌ای برای حمایت از تولیدات صنعت فشن در شهر نیویورک بود. در سال ۲۰۲۰، این برنامه (FMI) متمرکز بر کاهش خسارت‌های حاصل از پاندمیک Covid-19 بر کسب و کارها بود. علاوه بر آن، CFDA و NYCEDC 500هزار دلار کمک‌های مالی خُرد به A common thread کردند تا از این مبلغ برای کمک به ۴۷ تولیدی فشن در نیویورک استفاده شود.

محصولات مهم PPE

سازمان CFDA و Ralph Lauren Corporate Foundation با همکاری یکدیگر در ماه آوریل، اقدام به اهدای محصولات PPE که در آمریکا مورد نیاز بود کردند. محتویات این اهدایی شامل ۲۵۰هزار ماسک و ۲۵هزار لباس ایزوله بود که همگی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده بودند. این محصولات به افرادی تحویل داده شدند که در مناطق خطرناک مشغول به کار بودند. این مناطق شامل New York، New Jersey و North Carolina می‌شدند.

تیم CFDA همچنین به برقراری ارتباط بین طراحان، تولیدی‌ها، فروشندگان مواد خام و مقامات دولتی کمک کردند تا این گروه‌ها با کمک همدیگر، زنجیره‌ی تامینی قدرتمند برای تولید محصولات PPE ایجاد کنند. علاوه بر آن، تقسیمات منابع در CFDA.com برای طراحان و حمایت از صنعت فشن انجام شده بود تا تولید ماسک‌های عادی برای شهروندان آمریکایی، ممکن شود.

مجمع حمایت از نیروی کار

در ماه اکتبر، CFDA و NYCEDC برنامه مجمع حمایت از نیروی کار را معرفی کردند که به کارگران و صنایع، منابعی را ارائه می‌داد که مقابله با سختی‌های بازگشت به کار در دوره پاندمیک را با رعایت ایمنی، ممکن می‌ساخت. محصولات و خدمات کم هزینه یا مجانی برای رفت و آمد و… از معدود منابعی بودند که در این برنامه گنجانده شده بود. این خدمات شامل تخفیف برای سامانه مسافربری Lyft و تامین ۳ماهه محصولات بهداشتی و ضد عفونی می‌شد.

جوایز American Image

انجمن پوشاک و کفش آمریکا AAFA اولین ایونت مجازی خود در ماه سپتامبر را با همکاری CFDA، برگزار کرد. میزبان این مراسم، Brooke Baldwin، جوایز را به این افراد تقدیم کرد: Kenneth Cole به عنوان شخص سال، Brandon Maxwell طراح سال، Ralph Lauren Corporation کمپانی سال، Bravo/project runway جایزه Fashion Maverick، و Alibaba Group خرده فروش نوآور سال.

ادیتوریال و ارتباطات

به واسطه وبسایت CFDA.com و سایر پلتفرم‌ها مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر، CFDA پلتفرمی را ایجاد کرد که در آن، اعمال این سازمان و اعضایش به اشتراک گذاشته و در کنار محتویات مربوط به این سازمان، استایلیست‌ها، اینفلوئنسرها و طراحان نوظهور در آن معرفی می‌شدند.

آمارهای دیجیتال

  • اینستاگرام CFDA: 890هزار فالوئر
  • توییتر CFDA: 435هزار فالوئر
  • فیسبوک CFDA: 251هزار فالوئر
  • یوتیوب CFDA: 20.5مشترک
  • تیک تاک CFDA: 25هزار فالوئر

۵ پست برتر اینستاگرام

  • مشارکت Emma Chamberlain در مراسم جوایز CFDA
  • 526k Impression
  • 491k reach
  • 53k engagement

جلسه هیئت CFDA

  • ۱۴۳k Impressions
  • 119k reach
  • 14k engagements

اعلام نامزدان طراحان پوشاک زنانه سال CFDA

  • ۱۱۷k impressions
  • 100k reach
  • 8k engagements

درخواست کمک CFDA از صنعت مد برای تولید محصولات PPE

  • ۹۲k impressions
  • 87k reach
  • 4.9 engagements

اهدای مبلغ ۱میلیون دلار به A common thread توسط Ralph Lauren

  • ۸۹k impressions
  • 85k reach
  • 7k engagements

روزنامه هفتگی

روزنامه هفتگی CFDA برای ۲۰هزار مشترک منتشر می‌شود و آنها را از اخبار به روز و ادیتوریال‌های جدید، به روزرسانی‌ها، اعلامیه‌ها و… مطلع می‌سازد. این روزنامه از طریق CFDA.com منتشر می‌شود.

CFDA X I AM A VOTER

I am a voter یک کمپین سیاسی بی طرف است که هدف آن ایجاد تغییرات مثبت در فرهنگ رای دادن و تعاملات اجتماعی/سیاسی در آمریکا است. هدف از این کمپین این است که رای دادن را به بخشی مهم از هویت اجتماعی و سیاسی افراد تبدیل کند. در ماه جولای و صد روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، CFDA مشارکتی انجام داد که به اهداف این کمپین کمک می‌کرد و با برنامه Register a friend day، حداقل ۱۰۰هزار رای دهنده را در آمریکا ثبت کرد. CFDA همچنین کمپینی راه‌اندازی کرد که جامعه فشن را به رای دادن تشویق می‌کرد. گردانندگان این کمپین افرادی مانند Maria Cornejo، Jennifer Meyer و چهرهای آشنای فشن مانند Indira Scott و خواهران Suarez بودند.

مشارکت‌ها

تیم توسعه مشارکت‌ها و همکاری‌ها به عنوان اصلی‌ترین بازوی تامین مالی این سازمان عمل می‌کنند که اسپانسرهای مختلفی برای برنامه‌های CFDA جذب می‌کنند. این تیم، همچنین به شناسایی و ایجاد منابع و فرصت‌های تجاری برای اعضای CFDA می‌پردازد.

American Express

این شرکت در پایه ریزی کمپین RUNWAY360 سهیم بود. CFDA و American Express با همکاری یکدیگر، به صدایی برای برندهای آمریکایی تبدیل شدند و به دارندگان کارت مخصوص Express خدمات انحصاری ارائه دادند. حمایت آمریکن اکسپرس از RUNWAY360 نه تنها به طراحان پلتفرمی برای رشد می‌داد، بلکه با همکاری با CFDA، از رشد استعدادهای نوظهور در طولانی مدت مطمئن می‌شد.

انجمن فشن بریتانیا

CFDA و British Fashion Council برای کمپین “Great Global Designer Face Coverings” با همدیگر همکاری کردند. این برنامه با کمک گرفتن از سه طراح از برندهای آمریکایی و بریتانیایی، ماسک‌های پزشکی تولید می‌کرد. نام طراحان: Mara Hoffman، lemlem by Liya Kebede، Kim Shui از آمریکا و Ahluwalia، Preen by Thornton Bregazzi، Marques’ Almedia از بریتانیا. این پروژه برای برنامه تنوع و برابری CFDA و BFC Foundation Fashion Fund کمک‌های مالی کسب کردند.

Fitbit

CFDA و Fitbit همکارانی قدیمی هستند که قصد رهبری آینده پوشاک را دارند. این دو با همکاری یکدیگر، استعدادهای نوظهور در زمینه فشن و تکنولوژی شناسایی می‌کنند تا از طراحی‌های نوآورانه، خاص و خلاقانه برای تولید بند ساعت‌های هوشمند Fitbit بهره ببرند. در سال ۲۰۲۰، از اعضای CFDA، Victor Glemaud، کلکسیونی بسیار خاص را برای این برند خلق کرد. این طراح که با بافتنی‌هایش شناخته می‌شود، طرح‌های خاص خود را به Fitbit Sence & Versa 3 آورد. این بندهای جدید از پلاستیک‌های بازیافتی که به همدیگر بافته می‌شدند و با نام REPREVE شناخته می‌شدند، استفاده می‌کردند.

Forum By b8ta

فروشگاه Forum by b8ta در لوس آنجلس، خرده فروشی آزمایشی خود b8ta را در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد. این خرده فروشی، به برندها، فرصتی برای ایجاد تجربه‌ای منحصربفرد، به مصرف کنندگان جایی برای یافتن و برقراری ارتباط با کمپانی‌های مختلف ارائه می‌داد. در سال ۲۰۲۰ طراحانی مانند Billy Reid، Pamela Love، Timo Weilnad، St. Roche، Nicholas K و Stirling Barrett از برند Kerwe کنترل CFDA Shop-in-Shop را بدست آوردند که نقش مهمی در تحقق هدف Forum برای ایجاد یک جامعه سرشار از تعامل، داشتند.

Pinterest

هرماه بیش از ۴۰۰میلیون کاربر به این پلتفرم می‌آیند تا ایده‌های جدید و الهام بخش بیابند. برای یکی از برنامه‌های CFDA، پینترست، وبیناری برای اعضای این سازمان برگزار کرد که در آن از برنامه‌هایی مانند Grow Your Business With Pinterest صحبت می‌شد. برندها در این وبینار از تجربه کاربران در این پلتفرم آگاه شدند و برای بهبود تجربه استفاده از این پلتفرم و دسترسی به تعداد بالایی از کاربران، همفکری کردند.

Reebok

این برند و سازمان CFDA، هر دو به استفاده از استعدادهای نوظهور متعهد هستند. این سازمان و برند، در هفته مد نیویورک همکاری کردند: در بخش آقایان در ماه فوریه، ۵ استعداد نوظهور شناسایی و انتخاب شدند تا خلاقیت‌ خود را به طراحی کفش‌های این برند بیاورند و در رانوی‌ها از آنها رونمایی شود. Kenneth Nicholson، Paa، Keenkee، Nihl، و Victor Li سه استایل از برند Reebok را از نو طراحی کردند: The Zig Kinetica، Classic Leather and Nylon و Club C از جمله آیتم‌هایی بودند که از سبک منحصربفرد این طراحان بهره بردند. این طراحی‌ها در Central Show Venue به نمایش گذاشته شدند.

The RealReal

خرده فروش کیف‌های لوکس The RealReal و CFDA پادکست‌هایی را بر اساس مد پایدار برگزار کردند که Circle Of Influence  نام داشت. این پادکست با میزبانی کهنه کاران این صنعت یعنی Julie Gilhart و Sara Kozlowski که سران برنامه‌های پایداری CFDA هستند، برگزار شد. در این پادکست از مشکلاتی مانند بازسازی اکوسیستم فشن و برخورد مد پایدار، با مسائل نژادی صحبت شد.

Suntchi

به عنوان یک همکار طولانی مدت، این برند، به حمایت خود از دانشجویان طراحان در برنامه‌های بورسیه CFDA متعهد ماند. به واسطه جوایز CFDA Sutchi Image Maker Scholar Award، بورسیه‌ای به ارزش ۲۵هزار دلار برای قدردانی از سومین سال  BFA talent، در زمینه‌های تصویرسازی، استایلینگ و خلاقیت راهبردی، در نظر گرفته شد.

شهادت‌های اجتماعی CFDA

A Common Thread

“این برنامه کمک‌های شایسته‌ای به ما کرد و به ما اجازه داد که به کار خود در استودیوها ادامه دهیم. به لطف این برنامه، ما قادر به کار بر پروژه‌های قدیمی و جدید بودیم تا به فروشگاه‌ها، از ادامه کار خود و معتبر بودنمان در این بحران جهانی اطمینان دهیم.”

Telfar Clemens

“بدون این برنامه ما هیچوقت نمی‌توانستیم به موقع، حقوق طراحان و برندها را پرداخت کنیم. این برنامه پشتوانه‌ای بود که مشکلات اقتصادی زیادی را حل می‌کرد و برای من که صاحب و گرداننده‌ی این فروشگاه هستم، این طرح از لحاظ روانی، راحتم می‌کرد”

-Emily Holt, Hero Shop

“این طرح در بهترین زمان به کمک برند ما آمد. ما شدیدا به زمان نیاز داشتیم تا خسارت‌ها را جبران کنیم و این طرح، زمانی را که نیاز داشتیم، برایمان خرید.”

– Beclett Fogg & Piotrek panszczyk, Area

“باید بگویم که این ایده‌ای فوق‌العاده بود که کسب و کارهای بیشماری را نجات داد و به مردم شجاعت و اطمینان داد تا در زمانی که بیش از هرچیزی به پیشروی نیاز است، به جلو حرکت کنند.”

-Abrima Erwiah, Studio 189

“طرح A common thread تاثیر بسیار زیادی بر کسب و کار ما گذاشت. این طرح، به حفظ شغل‌ها و باز ماندن کارخانه‌ها، در چنین موقعیتی کمک زیادی کرده و شکاف زمانی را که در کمک‌های مالی دولتی وجود داشت از بین برد. بدون کمک این طرح، ما جایگاه خود را از دست می‌دادیم.”

– Ahlem Manai-Platt, Ahlem

RUNWAY360

“RUNWAY360 در مارکتینگ A.Potts به ژورنالیست‌ها، استایلیست‌ها و ادیتورهای مهم، نقشی حیاتی بازی کرده. این پلتفرم به من اجازه داده تا با این افراد ارتباط بسیار خوبی برقرار کنم که نسبت به شرایط بحرانی موجود، امری فراتر از انتظارات پیشین من است. با وجود اینکه نمی‌توانستیم چیزی را به صورت حضوری به نمایش بگذاریم، ما قادر به جذب بیننده‌های بسیار بیشتری شدیم که نتیجه‌اش تعامل بیشتر و رشد برند من در زمانی که درحال تلاش برای فروش عمده و دیجیتال هستیم، شد.”

– Aaron Potts, APOTS

The Designers Hub

“The designers hub برنامه‌ای بوده که به بهترین حالت ممکن، کارهای ما را متحول کرده. Bethann Hardison تا قبل از فراگیری جنبش BLM در تابستان امسال، سخت مشغول کار بوده. مهم‌تر از همه، TSH یک قدم فراتر از مشاوره و آموزش می‌رود. Bethann شخصی است که توجه زیادی به ارتباط با افراد می‌کند و فضایی ایمن ایجاد کرده که حمایت‌های روحی روانی و کاری در آن صورت می‌گیرد. راهی که افراد برای خلاقیت می‌روند، می‌تواند باعث تنهایی زیادی بشود؛ حتی در دوران قبل از پاندمیک. ولی همیشه نتیجه می‌گیرم که The designers hub افراد را تنها نمی‌گذارد.

-Salone Monet

همکاری‌ها

” همکاری با CFDA و با مشارکت برند Reebok برای طراحی Zig Kinetica، لحظه‌ای به یاد ماندنی برای برند من بود. داشتن حمایت برندی مانند Reebok، همچنان لحظه‌ای فراموش نشدنی و فوق‌العاده برای Kenneth Nicholson محسوب می‌شود. تمام پروسه‌ای که از آغاز کار تا به نمایش گذاشته شدن آن وجود داشت، با حمایت همه جانبه تیمی خارق‌العاده در CFDA و Reebok همراه بود. تعامل و گفت و گو با تیم طراحی ریبوک، هنگامی که کار ما در جریان بود هم بخشی بسیار مهم از این پروسه بود. ما خانه‌ای را برای این نمایش آماده کردیم ولی در آن زمان، هیچ نمی‌دانستیم که این لحظات شیرین، به خاطر وقوع پاندمیک، عمر کوتاهی خواهند داشت. حمایت‌های این برند و سازمان، باعث شدند که با وجود تعطیلی‌های گسترده و دورانی بحرانی برای همه صنایع، برند ما موفق و سر پا بماند. همچنین، با این کلکسیون بود که ما برای جایزه طراح نوظهور سال برای CFDA نامزد شدیم.”

-Kenneth Nicholson

گزارش اقتصادی سال ۲۰۲۰

تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰، انجمن و موسسه CFDA سال ۲۰۲۰ را با دارایی خالصی به مبلغ ۳۴٫۷ میلیون دلار به پایان رساند که کمی کمتر از ۳۵میلیون دلار در انتهای سال ۲۰۱۹ بود. در کل، هم در آمد و هم مخارج بیش از ۱میلیون دلار کاهش داشتند که نسبت به سال ۲۰۱۹، مبلغ کمتری است. جدا از تاثیر اقتصادی Covid-19، این سازمان، افزایشی در مخارج سالانه در برنامه‌های خود داشت؛ از ۹۰% به ۱۱۶% از درآمد. پرداخت کمک‌های مالی از طریق برنامه‌هایی مانند A common thread سهمی مهم در این افزایش داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian