آیا هفته مد مسئولیت پذیر است؟
به ونسا فریدمن بپیوندید تا تأثیر مستقیم هفته مد و تأثیر فرهنگی آن را بررسی کنید، به ویژه با ظهور روندهای مجازی.

پس از اینکه گزارش شد که یک هفته مد نیویورک معمولی تا 48000 تن دی اکسید کربن منتشر می کند، فراخوان هایی برای مهار اثرات مضر محیطی خود در هفته های مد در لندن، میلان، نیویورک و پاریس مطرح شد. صنعت پررونق مد دیجیتال، با باندهای مجازی و NFT هایش، وعده می دهد که هفته مد را پایدارتر کند. با این حال، حتی زمانی که برندها نمایش‌های بی‌کربن خود را تبلیغ می‌کنند، این سیستم به روش‌های سنتی خود گیر کرده است و صنعت به‌عنوان یک کل همچنان عامل اصلی بحران آب و هوا است.

ونسا فریدمن، مدیر مد و منتقد اصلی مد تایمز، با استفان لارسون، مدیر ارشد اجرایی صحبت خواهد کرد. از شرکت PVH، و گابریلا هرست، بنیانگذار و مدیر خلاق گابریلا هرست و مدیر خلاق در Chloé.

چگونه هفته مد می تواند از پلتفرم خود برای پاسخگویی به تقاضاها برای شیوه های صنعت مسئولیت پذیرتر استفاده کند؟ آیا چیزی به عنوان یک هفته مد پایدار وجود دارد؟ آیا مد دیجیتال پاسخی است یا انحرافی از دگرگونی دنیای واقعی که به آن نیاز داریم؟

صنعت مد و دنیای مد همیشه با همه جذابیت های خود مشکلاتی را هم برای محیط زیست داشته است که برندهای بزرگی همچون H&M و برخی دیگر از برندها در صدر و صف اول ایجاد تغییرات و بوجود آوردن راهکارهای مناسب برای بهبود بخشیدن به صنعت مد و کاهش آلایندگی ها برای صنعت مد و محیط زیست شده اند . 

امروز صنعت مد و مد پایدار همسو با هم با همه توان در حال اصلاح و تغییر در روند حرکت مد برای سالم سازی آن هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian