آینده مد ساده: بعد کجا؟

همانطور که می دانیم دنیای مد معمولی همیشه در جریان است و طرح ها و سبک های جدیدی وارد و خارج می شود. بنابراین، همیشه باید به آینده نگاه کرد و به این فکر کرد که صنعت در ده یا پانزده سال آینده کجا خواهد بود. در این پست، کارشناسان خرده‌فروشی مد اسلامی در AbayaButh نگاه خودی خود را در مورد آینده صنعت مد ساده ارائه می‌دهند.

یک درخواست جهانی

در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که خرده‌فروشان اصلی در سراسر جهان مانند H&M و Uniqlo خطوط ساده‌تری را به عنوان بخشی از عرضه مد گسترده‌تر خود اتخاذ کرده‌اند و وارد آن شده اند  و این به وضوح به این معنی است که بازار مد متوسط ​​به طور فزاینده‌ای قابل دوام شده است.

مجموعه ساده H&M در بهار امسال منتشر شد و پرنیلا ولفارت، رئیس طراحی، اظهار داشت که این برند «می‌خواهد طراحی های متنوع را که شامل همه بازارهایی باشد که در آن فعالیت می‌کنیم را می‌خواهیم تلاش داریم تا بتوانیم چیزی برای همه ارائه دهیم». Wohlfahrt خاطرنشان می کند که مجموعه H&M لزوماً برای مسلمانان نیست، فقط گزینه ای ساده برای هر کسی که مایل به لباس پوشیدن است ارائه می دهد.

این فقط برندهای بازار انبوه نیستند که این بازار  را با توجه به محصولات مد متوسط ​​و اسلامی آزمایش می کنند. خانه‌های طراحی کلاس بالا مانند DKNY و Tommy Hilfiger هر دو محدوده‌های محدودی را برای ماه رمضان منتشر کرده‌اند، در حالی که Dolce & Gabbana پا را فراتر گذاشته و طیف دائمی از حجاب و عبای را معرفی کرده است.

رویدادهای الهام بخش تر

موفقیت غیرمنتظره رویدادهای مختلف مد در سراسر جهان روندی است که IFDC بیش از یک دست یاری در آن داشته است. فضای باند فرودگاه برای مدل‌های با لباس متوسط ​​در سال‌های اخیر به طور تصاعدی افزایش یافته است.

با رشد فزاینده دوام و جریان اصلی بازار متوسط ​​مد، ما بر این باوریم که تعداد بیشتری از این رویدادها به تقویم دنیای مد راه پیدا خواهند کرد، به خصوص که رسانه های معتبری مانند Buzzfeed و The Guardian همچنان به ارائه فضای ستونی برای ستون ها ادامه می دهند. ترویج مد مسلمانان و الهام بخش حجاب.

گزینه های بیشتر لباس ورزشی مارک بزرگ

با افزایش فضای ستون‌ها بازار برای مد مسلمانان، قرار گرفتن ما در معرض ورزشکاران الهام‌بخش که از حجاب استفاده می کنند  مانند ابتهاج محمد شمشیرباز، که در المپیک 2016 ریو برای ایالات متحده مدال برنز کسب کرد، به اولین آمریکایی تبدیل شد که مدال را در حالی که پوشیده بود. حجاب. نایک حجاب ورزشی را در محدوده خود معرفی کرده است تا از چنین ورزشکاران الهام‌بخشی استفاده کند، اما در آینده باید انتظار داشته باشیم که ارائه‌دهندگان لباس‌های ورزشی برندهای بزرگ بیشتری وارد این بازار شوند تا برند خود را توسط ورزشکار الهام‌بخش بعدی پوشیده کنند.

یک کلمه احتیاط

بسیار مهم است که صدای مسلمانان در خط مقدم این گسترش در دسترسی به مدهای متواضعانه باقی بماند. خرده فروشان مد در سرتاسر جهان، که ممکن است به عنوان حسن نیت نسبت به بخش کم نمایندگی بازار جهانی، خط متواضعانه ای اتخاذ کنند، همچنین باید مطمئن شوند که در تلاش برای به دست آوردن سهم بازار، به سمت تصرف فرهنگی یا بی حساسیتی منحرف نمی شوند.

از نظر تعداد فزاینده برندهای بزرگ و رویدادهای خیمه شب بازی که مد متواضعانه را جشن می گیرند، آینده روشن به نظر می رسد. با این حال، اگر قرار است این گسترش تداوم یابد، باید کاملاً درک کند که حجاب و استفاده از این سبک پوشش در درجه اول تعهد به سبک زندگی متواضعانه و مذهبی است.

این در حالی است که در سال 2022 و 2023 برند H&M در راه بازاریابی و طراحی ایده های مفید برای بازار و دنیای کشور اسلامی پیشرفت های بی نهایتی داشته و همچنان در حال رشد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian