برگزاری مسابقه مد fit . در نیویورک ( 2023 )

۰۳ خرداد ۱۴۰۲  طراحان لباس

دوستداران مد می توانند بازخورد خود را در مورد طرح های مورد علاقه خود در پلتفرم های رسانه اجتماعی MetroPlusHealth به اشتراک بگذارند

نیویورک، 31 اکتبر 2022 /PRNewswire/ — در ماه گذشته، 14 دانشجوی طراحی مد در مؤسسه فناوری مد (FIT) بیش از 45 طرح و تابلوی خلق و خوی را برای چالش طراحی لباس کارمندان جدید MetroPlusHealth ایجاد کرده اند و امروز هشت مورد فینالیست ها معرفی شدند در هفته‌های آتی، MetroPlusHealth طرح‌های هر یک از چهار دسته رقابت را در پلتفرم‌های اجتماعی خود با هشتگ #NYCDreamWeaver برجسته می‌کند تا کارکنان، جامعه FIT و نیویورکی‌ها را تشویق کند تا در مورد طرح‌هایی که احساس می‌کنند بهترین منعکس‌کننده اصالت است، بازخورد خود را به اشتراک بگذارند. و روح تجربه نیویورک. در پایان مسابقه، یک طرح برنده از هر دسته انتخاب خواهد شد تا به عنوان یکی از چهار یونیفرم رسمی که توسط بیش از 1500 کارمند MetroPlusHealth در سراسر شهر نیویورک پوشیده شده است، وارد تولید شود. برای مشاهده طرح های ارسالی و اطلاع از آخرین اخبار، MetroPlusHealth را در @metroplushealth دنبال کنید.

www.prnewswire.com/news-releases/metroplushealth-announces-winning-fit-designs-for-nyc-dream-weaver-uniform-design-challenge-301736324.html

طرح‌های نهایی نشان‌دهنده هر دسته‌بندی یکنواخت، از جمله حمل‌ونقل‌های مسافرتی (رانندگان، باربرها، و پشتیبانی مرکز اجتماعی)، پس‌اندازهای خیابانی (تعامل جامعه و اطلاع‌رسانی)، اتصال‌دهنده‌های جامعه (رهبر جامعه و ثبت نام بیمه)، و صدا (پشتیبانی مرکز تماس) هستند. هشت فینالیست باید لباس های تکمیل شده نهایی خود را تا 5 دسامبر 2022 ارسال کنند، که در ماه دسامبر در دفتر مرکزی MetroPlusHealth نمایش داده می شود و پس از آن توسط گالری هنر و طراحی FIT در بهار 2023 نمایش داده می شود. چهار برنده و یک جایزه افتخاری در 19 دسامبر اعلام خواهند شد. ، 2022. هر برنده 5000 دلار و برنده افتخاری 1000 دلار دریافت خواهد کرد.

جدول زمانی مسابقه

31 اکتبر 2022 ، فینالیست ها اعلام شدند،  5 دسامبر 2022 ، آخرین مهلت ارسال پروژه ها

12 دسامبر 2022 ، طرح های فینالیست ها در ویترین ویترین در خیابان آب 50 نمایش داده می شود

19 دسامبر 2022 ، روز داوری و برندگان اعلام شد

بهار 2023 ، طرح های برنده نمایش داده شده در گالری هنر و طراحی FIT

به عنوان بخشی از یک تغییر نام تجاری بزرگتر، این مشارکت MetroPlusHealth را به عنوان اولین برنامه بهداشتی برای همکاری با FIT نشان می دهد، که تعهد آنها را به عنوان یک بیمه گذار ساخته شده برای نیویورکی ها توسط نیویورکی ها تقویت می کند.

“شاهد کار سخت و خلاقیتی که دانش آموزان ما برای طراحی های خود اختصاص داده اند شگفت انگیز بوده است. هر طرح الهامات و جذابیت خاص خود را دارد که نشان دهنده نیازهای منحصر به فرد لباس هر تیم است. تماشای طرح هایی که در هنگام تولید جان می گیرند. مایکل کی، استاد کمکی، طراحی مد در FIT، گفت: و پوشیدن آن توسط کارکنان MetroPlusHealth، لحظه ای فراموش نشدنی و تاثیرگذار برای دانشجویان ما و کل جامعه FIT خواهد بود.

MetroPlusHealth نیروی امیدی برای دستیابی به فردایی بهتر با ارائه دسترسی به سلامت مقرون به صرفه و با کیفیت است. همانطور که MetroPlusHealth همچنان به رشد خود ادامه می دهد، این تغییر نام تجاری تعهد سازمان را به جوامعی که به آنها خدمت می کند برجسته می کند و فداکاری نیروی کار خود را که هر روز را وقف رفاه دیگران می کنند، جشن می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد MetroPlusHealth و ابتکارات آن، اینجا در www.metroplus.org.

درباره MetroPlusHealth

از سال 1985، MetroPlusHealth به مردم شهر نیویورک کمک کرده است تا مراقبت های بهداشتی با کیفیتی را بدون هیچ هزینه ای دریافت کنند. MetroPlusHealth طرح منتخب بیش از 689500 نیویورکی است و برنامه های تجاری و دولتی آن نیازهای افراد، خانواده ها و نیروی کار را برآورده می کند. کارکنان MetroPlusHealth به بیش از 40 زبان صحبت می کنند و به اندازه شهر بزرگی که در آن خدمت می کند متنوع هستند. MetroPlusHealth بخشی از NYC Health + Hospitals، بزرگترین سیستم بهداشت عمومی کشور است. برای اطلاعات بیشتر به metroplus.org مراجعه کنید. به گفتگو در رسانه های اجتماعی در @metroplushealth بپیوندید.

درباره FIT

FIT، بخشی از دانشگاه ایالتی نیویورک، به مدت 75 سال یک رهبر شناخته شده بین المللی در آموزش حرفه ای در طراحی، مد، تجارت و فناوری بوده است. FIT با ارائه ترکیبی غیرمعمول از تجربیات عملی و نظریه بر پایه هنر و علوم، طیف گسترده ای از برنامه های مقرون به صرفه را ارائه می دهد که نوآوری، همکاری و دیدگاه جهانی را تقویت می کند. FIT از موقعیت مکانی خود در شهر نیویورک استفاده می کند تا محیطی پر جنب و جوش و خلاق برای یادگیری، اکتشاف و تحقیق فراهم کند. این کالج نزدیک به 50 رشته را ارائه می دهد و مدرک AAS، BFA، BS، MA، MFA و MPS را ارائه می دهد و دانشجویان را برای موفقیت حرفه ای و رهبری در اقتصاد خلاق جدید آماده می کند. از fitnyc.edu دیدن کنید.

MetroPlusHealth طرح های برنده FIT را برای چالش طراحی یکنواخت Dream Weaver در نیویورک اعلام کرد.

پنج دانشجوی FIT برنده جوایزی بالغ بر 21000 دلار برای تجهیز قهرمانان مراقبت های بهداشتی در طرح سلامت نیویورک شدند.

نیویورک، 1 فوریه 2023 /PRNewswire/ — در طول چهار ماه گذشته، 14 دانشجو در مؤسسه فناوری مد (FIT) بیش از 45 طرح و تابلوی خلق و خوی را برای چالش طراحی لباس کارمندان تغییر نام تجاری MetroPlusHealth ایجاد کرده اند، و امروز این چهار نفر لباس های برنده و یک نشان افتخار اعلام شد. این طرح ها اولین یونیفرم رسمی کارمندان را برای طرح بهداشتی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه نیویورک نشان می دهد.

به عنوان بخشی از یک تغییر نام تجاری بزرگتر، این مشارکت MetroPlusHealth را به عنوان اولین برنامه بهداشتی برای همکاری با FIT نشان می دهد. دانش‌آموزان موظف شدند یونیفرم‌هایی بسازند که نشان‌دهنده نیروی کارمند متنوع MetroPlusHealth از بیش از 1500 متخصص با استعداد است که به بیش از 40 زبان صحبت می‌کنند و نشان دهنده جوامعی هستند که به آنها خدمت می‌کنند. کارمندان به طرح های نهایی رای دادند و برندگان را انتخاب کردند که هر کدام 5000 دلار و برنده افتخاری 1000 دلار دریافت خواهند کرد.

طرح های برنده

طرح‌های برتر هر دسته یکنواخت را نشان می‌دهند، از جمله حمل‌ونقل‌های مسافرتی (رانندگان، باربرها، و پشتیبانی مرکز اجتماعی)، محافظ‌های خیابانی (تعامل جامعه و اطلاع‌رسانی)، رابط‌های ارتباطی جامعه (رهبر جامعه و ثبت‌نام بیمه)، و صدا (پشتیبانی مرکز تماس). طرح‌های برنده از اول فوریه ۲۰۲۳ در نمایشگاه‌های ویترینی در دفتر مرکزی MetroPlusHealth به نمایش گذاشته می‌شوند و پس از آن در گالری هنر و طراحی FIT در بهار. یونیفرم ها در سه ماهه اول تولید خواهند شد و توسط کارکنان MetroPlusHealth در سراسر شهر نیویورک پوشیده می شود.

راجر میلینر، مدیر ارشد رشد MetroPlusHealth گفت: “در شهری میلیون‌ها نفر، همه نیازهای متفاوتی دارند اما به نوعی به مراقبت‌های بهداشتی نیاز دارند. این یک رشته متحد کننده است، یک شبکه ایمنی که همه ما برای زندگی و شکوفایی در این شهر بزرگ به آن نیاز داریم.” . “این برنامه بهداشتی انتخابی شهر نیویورک برای بیش از 700000 عضو، مسئولیت زیادی دارد؛ بازنمایی فرهنگ‌ها، زبان‌ها، هویت‌های جنسی، پیشینه‌ها و نیازهای مختلف. ما رفاه این شهر را جدی می‌گیریم، از جمله 1300 عضومان. + کارمندان. ما به متنوع‌ترین جوامع شهر نیویورک خدمت می‌کنیم و از درون استخدام می‌کنیم تا نیازهای این محله‌ها را بهتر برآورده کنیم. به عنوان بخشی از این چالش، دانش‌آموزان FIT موظف شدند یونیفرم‌هایی را طراحی کنند که متناسب با تیم‌های مختلف ما باشد. همه آنها کارهای باورنکردنی انجام داده‌اند. کار جذب صدا، برند و لحن MetroPlusHealth است، و امروز، خوشحالم که می بینم کار سخت آنها جان گرفته است. به دانش آموزانی که در طراحی اولین لباس ما شرکت کردند، تبریک می گویم. ما به پوشیدن آنها افتخار می کنیم.”

کن لویی، معاون بازاریابی برند و ارتباطات در MetroPlusHealth گفت: “ما در MetroPlusHealth از خلاقیت حمایت می کنیم و دائماً به دنبال راه هایی برای تعامل با شهر بزرگی هستیم که دوست داریم و به آن خدمت می کنیم.” “به عنوان برنامه بهداشتی نیویورک، ما در هر مرحله با نیویورکی ها هستیم – این همکاری تاریخی با FIT تضمین می کند که اعضای تیم ما در حین انجام کارهای مهم در جوامع در سراسر شهر نیویورک اعتماد به نفس داشته باشند. این دانش آموزان فرهنگ منحصر به فرد شهر را ترکیب کردند. ، ماموریت MetroPlusHealth و تغییر نام تجاری جدید ما برای ایجاد یونیفرم هایی که به هم تیمی های ما برای رسیدن به یک هدف متحد قدرت می بخشد – ارائه مراقبت های با کیفیت که از رویای هر نیویورکی پشتیبانی می کند.”

مایکل کی، عضو هیئت علمی طراحی مد و مشاور در این پروژه، گفت: «خلاقیت و نوآوری دانشجویان ما در توسعه طرح‌هایی که نیازهای یک برند منحصربه‌فرد نیویورکی را برآورده می‌کنند، در چند ماه گذشته شگفت‌انگیز بوده است. . ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد بهره مندی سازمان از چشم انداز دانشجویان در حین حرکت رو به جلو باشیم.»

جدول زمانی تور نمایش نیویورک

1 فوریه – 2 آوریل 2023لباس های برنده نمایش داده می شود

درگالری پنجره در

خیابان 50 ، خیابان آب

3-23 آوریل 2023

لباس های برنده نمایش داده می شود

در FIT در لابی اصلی

مرکز ماروین فلدمن (2227

خیابان 27 غربی)

MetroPlusHealth می‌خواست یونیفرم‌هایی طراحی کند که نشان‌دهنده کارگرانش باشد، که خود بخشی از رگ حیات شهر نیویورک هستند. در طول همه‌گیری، کارکنان MetroPlusHealth در خط مقدم ملاقات با نیویورکی‌ها بودند و با شورای تجارت هتل نیویورک (NYHTC) برای ارائه پوشش مراقبت‌های بهداشتی برای بیش از 5000 کارگر هتل‌ها و مهمان‌نوازی نیویورک در طول همه‌گیری همکاری داشتند. این مشارکت FIT جدیدترین همکاری برای استفاده از استعدادهای منحصر به فرد در شهر است.

در سال 2022، MetroPlusHealth با میزبانی نمایشگاه‌های منابع اجتماعی، توزیع 7000 کیسه محصول در طول فصل تعطیلات، مشارکت با سازمان‌های محلی LGBTQIA+ و برجسته کردن اهمیت سلامت روان در جوامع AAPI، از جمله طرح‌های دیگر، جامعه نیویورک را پرورش داد.

در www.metroplus.org درباره MetroPlusHealth و ابتکارات آن بیشتر بیاموزید.

درباره MetroPlusHealth

از سال 1985، MetroPlusHealth به مردم شهر نیویورک کمک کرده است تا مراقبت های بهداشتی با کیفیتی را بدون هیچ هزینه ای دریافت کنند. MetroPlusHealth طرح منتخب بیش از 700000 نیویورکی است و برنامه های تجاری و دولتی آن نیازهای افراد، خانواده ها و نیروی کار را برآورده می کند. کارکنان MetroPlusHealth به بیش از 40 زبان صحبت می کنند و به اندازه شهر بزرگی که در آن خدمت می کند متنوع هستند. MetroPlusHealth بخشی از NYC Health + Hospitals، بزرگترین سیستم بهداشت عمومی کشور است. برای اطلاعات بیشتر به metroplus.org مراجعه کنید. به گفتگو در رسانه های اجتماعی در @metroplushealth بپیوندید.

درباره FIT

بخشی از دانشگاه ایالتی نیویورک (SUNY)، FIT در طول تاریخ خود در زمینه آموزش شغلی در هنر، طراحی، تجارت و فناوری پیشرو بوده است. این کالج با ارائه تقریباً 9000 دانشجو ترکیبی غیرمعمول از تجربیات عملی، تئوری، و پایه محکم در هنرهای لیبرال، طیف گسترده ای از برنامه های مقرون به صرفه را ارائه می دهد که نوآوری و همکاری را تقویت می کند. برنامه درسی متمایز آن برای اقتصاد خلاق امروزی که به سرعت در حال رشد است، از جمله زمینه هایی مانند انیمیشن کامپیوتری، طراحی اسباب بازی، مدیریت تولید، فیلم و رسانه، و بازاریابی لوازم آرایشی و عطر، تنظیم شده است. FIT که در سطح بین المللی مشهور است، از موقعیت مکانی خود در شهر نیویورک استفاده می کند تا جامعه ای پر جنب و جوش و خلاق را برای یادگیری در آن فراهم کند. این کالج نزدیک به 50 رشته را ارائه می دهد و مدرک AAS، BFA، BS، MA، MFA و MPS را ارائه می دهد و دانشجویان را برای موفقیت حرفه ای و رهبری در اقتصاد خلاق جدید آماده می کند. در میان فارغ التحصیلان برجسته مد عبارتند از کالوین کلاین، مایکل کورس، نورما کمالی، ریم آکرا، برایان اتوود، استفن باروز، دنیس باسو، دنیل روزبری، فرانسیسکو کاستا، نانت لپور، بیبو موهاپاترا، رالف روچی، جان بارتلت، پیتر دو، و میشل. اسمیت. دیگر فارغ التحصیلان برجسته عبارتند از Leslie Blodgett، خالق bareMinerals. طراح رستوران بین المللی تونی چی; و نینا گارسیا، سردبیر ELLE. fitnyc.edu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian