کالکشن جدید بهار و تابستان برند LOEWE در هفته‌ی مد پاریس به نمایش درآمد. جاناتان اندرسن، مدیر خلاق برند LOEWE در این کالکشن طبیعت زنده را در کنار تکنولوژی و متریال‌های رایج در صنعت فشن به‌کار گرفته و تلفیق خلاقانه‌ای ارائه نموده است. پیش از این که به تحلیل این کالکشن جذاب بپردازیم، ابتدا به چند سوال رایج راجع‌به برند LOEWE پاسخ می‌دهیم و سپس در ادامه، این کالکشن را بررسی خواهیم کرد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

همه چیز راجع به برند LOEWE

برند LOEWE برند لوکس و نام ‌آشنا و یکی از مهم‌ترین خانه‌های مد در دنیاست. تلفظ برند LOEWE به صورت “لوئه وِه” است که بسیاری از افراد در به کار بردن آن دچار مشکل هستند. این برند که سال 1864 تاسیس شده، در ابتدا به تولید محصولات چرمی می‌پرداخت. امروزه برند لوئوه علاوه بر محصولات چرمی، لباس و عطر نیز تولید می‌کند.

برند LOEWE از کدام کشور است؟

برند لوئوه 176 سال قبل در مادرید اسپانیا توسط گروهی از تولیدکنندگان چرم تاسیس شد و توسط انریکه لوئوه نام‌گذاری شد. در حال حاضر این برند نیز زیرمجموعه‌ی ابرکمپانی LVMH می‌باشد.

از کجا برند LOEWE  بخرم؟

شعبه‌های برند لوئوه به‌طو عمده در کشور اسپانیا و ژاپن قرار دارد. این برند 143 شعبه‌ی فعال در شهرهای مختلفی مانند لندن و نیویورک دارد. اگر به‌دنبال خرید از برند لوئوه در کشور ایران هستید، متاسفانه باید بگوییم که شعبه‌ی رسمی این برند در کشور ایران وجود ندارد و برای خرید محصولات لوئوه باید به سراغ آنلاین شاپ‌ها بروید.

حالا وقت آن رسیده که به تحلیل جدیدترین کالکشن برند LOEWE بپردازیم. همراه ما باشید.

تلفیق طبیعت زنده و تکنولوژی

لوئوه در کالکشن بهار و تابستان مردانه‌ی خود که در هفته‌ی مد آقایان پاریس به‌نمایش گذاشت، دست به ابتکار جدیدی زد. دانه‌های سبزشده بر روی کفش‌ها و کت‌هایی که مدل‌ها به تن کرده‌اند، همگی نشان از خلاقیت بی‌حد و اندازه‌ی لوئوه دارد. در کنار لوک‌های سرسبز و عجیب این کالکشن، کت‌های بلند چرمی تزئین‌شده با کیس‌های خالی آیفون، ایرفون‌ها و قلم‌های نوری و همچنین کت‌هایی با صفحات دیجیتالی خودنمایی می‌کنند. هم‌نشینی عناصر طبیعت زنده و تکنولوژی در این کالکشن جذابیت بصری بی‌نظیری را خلق کرده و تضاد بین طبیعت و دست‌سازه‌های بشر را به نمایش کشیده است. 

دانه‌های سبز شده برروی آیتم‌ها

ایده‌ی استفاده از دانه‌های سبزشده در این کالکشن‌، متعلق به یک طراح پارچه و ‌محقق مد پایدار اسپانیایی به نام خانم Paula Ulargui Escalona است که با برند لوئوه در این کالکشن همکاری کرد. هدف از پیاده‌سازی این ایده، نشان دادن قدرت طبیعت است که در نهایت همه‌چیز را در خود ادغام خواهد کرد. به گفته‌ی تیم طراحی لوئوه، هر آیتم سبز در این کالکشن، به‌طور میانگین به 20 روز زمان احتیاج دارد تا به حد مورد نظر از رشد برسد. دانه‌ها نیز در گلخانه‌های مخصوصی در حومه‌ی پاریس کشت داده شده‌اند.

لوئوه و متاورس

کالکشن جدید لوئوه از جهات زیادی منحصربه‌فرد بود. فضای تماما سفید این ‌فشن‌شو و نحوه‌ی کت‌واک مدل‌ها، همگی فضای غیرواقعی و مجازی را تداعی می‌کرد. این فشن‌شو را می‌توان شویی بسیار متفاوت و پیشگام به‌حساب آورد؛ شویی که با تب دنیاهای مجازی و متاورس‌ همگام شده و از دنیای فشن نیز می‌خواهد که به آن سمت حرکت کند.

سخن آخر

در این مقاله، علاوه بر پاسخ دادن به سوالات متداول پیرامون لوئوه، مانند تلفظ برند LOEWE و غیره، به تحلیل جدیدترین کالکشن مردانه‌ی بهار و تابستان این برند نیز پرداختیم. در ادامه عکس‌های کامل این کالکشن را خواهیم دید. نظر شما راجع به این کالکشن لوئوه چیست؟ دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian