آنتونیو دی ماتیس رئیس جدید Pitti Immagine شد

کلودیو مارنزی دیگر رئیس سازمان‌دهنده نمایشگاه تجاری فلورانس Pitti Immagine نیست. آنتونیو دی ماتیس، مدیرعامل کیتون جایگزین او شده است. در 23 فوریه، در جلسه هیئت مدیره Centro di Firenze per la Moda Italiana (CFMI) در فلورانس، به ریاست آنتونلا مانسی، مجمع عمومی سهامداران Pitti Immagine خود CFMI و Sistema Moda Italia) پس از نشانه های هیئت مدیره CFMI، هیئت مدیره جدید برای Pitti Immagine، با مأموریت برای دوره 2023-2026. اولین انتصاب جدید دی متیس به عنوان رئیس Pitti Immagine را انتصاب کردند .

هیئت مدیره Pitti Immagine تقریباً به طور کامل تمدید شده است. مانسی به عنوان نایب رئیس تایید شده است و رافائلو ناپلئونه و نیکولو ریچی به عنوان اعضای هیئت مدیره باقی می مانند، اما هفت انتصاب جدید انجام شد: جووانی باسانی (رئیس Miniconf)، استفانو بورسینی (مدیر عامل Manifattura Igea)، ارکول بوتو پوالا (مدیر عامل شرکت). از Tessitura Successori Reda و رئیس Confindustria Moda)، نیکولو Moschini (رئیس ارتباطات شرکتی و روابط نهادی در Kering Italia)، مارکو Landi (عضو هیئت مدیره Landi و رئیس Federmoda)، Lorenzo Nencini (مدیرعامل Incom) و Marco Palmieri ( رئیس پیکوادرو).

هیئت بازرسان قانونی متشکل از ماسیمو بیانچی (رئیس)، دبورا ساسوروسی و گیدو سرون و جوزپه کریستیانی و روبرتو وانی به عنوان اعضای علی البدل هستند.

CFMI در بیانیه‌ای از اعضای هیئت‌مدیره در حال خروج فرانکو باکانی، آندریا کاویچی، الیزا کورگی، میکالا لو دیولک لمی، نیکولو مانتی و کارلو پیاچنزا به‌خاطر کار حیاتی‌شان در دوره ماموریت‌شان، که طی آن پیتی Immagine برای اولین بار با آن‌ها همکاری کرد، قدردانی کرد. بحران شدید ناشی از همه‌گیری و سپس راه‌اندازی مجدد نمایشگاه‌های تجاری خود، علیرغم مشکلات اضافی ناشی از تهاجم به اوکراین و رکود اقتصادی مداوم.

رئیس جدید شرکت pitti immagine  ایتالیا 

مانسی از طرف هیئت مدیره و در مقام شخصی از رئیس جمهور مستعفی مارنزی به گرمی تشکر کرد و بر تصمیم وی در اداره شرکت در چنین مواقع حساس و اتخاذ تصمیمات لازم برای محافظت از آن تاکید کرد. مانسی افزود: «به‌علاوه شجاعت و شفافیت ( او )  در انتقال فوری فعالیت‌های تبلیغاتی و تجاری [Pitti Immagine] به صورت آنلاین، زمانی که همه چیز در قفل بود، شرکت را به یک پیشرو بین‌المللی در ادغام فیزیکی و دیجیتال تبدیل کرد. فعالیت نمایشگاه تجاری، علاوه بر گسترش سبد محصولات.

CFMI خاطرنشان کرد که بازخوانی دوره 2023-26، در میان تعدیل‌های مداوم بازارهای بین‌المللی و تکامل مداوم استراتژی‌های تجاری صنعت، هنوز دشوار است. در میان دستورالعمل‌هایی که باید در نظر گرفته شوند، CFMI تأکید کرد که باید به کسب مهارت‌های خاص و جستجو برای مدل‌های سازمانی نوآورانه مطابق با چالش‌های پیش روی Pitti Immagine توجه شود. هیئت مدیره CFMI گفت که چالش کلیدی دیگر برای سال های آینده، نه فقط برای Pitti Immagine و CFMI، بلکه برای فلورانس و بخش نمایشگاه تجاری آن نیز، بازسازی و ارتقاء محل برگزاری فورتزا دا باسو است که باید انجام شود. ضمن اطمینان از اجرای روان نمایشگاه های تجاری آینده. به همین دلیل، CFMI و Pitti Immagine باید به طور منظم با شهر فلورانس و Firenze Fiera همکاری کنند.

مانسی گفت: «هیئت مدیره جدید Pitti Immagine یک بار دیگر با یک کارآفرینی قوی مشخص می‌شود،» و اضافه کرد که «با هدف ارائه نمایندگی واجد شرایط و در سراسر کشور به صنعت مد ساخته شده است، که همچنان تجارت اصلی شرکت باقی مانده است. در طول این سفر، ما به طور کامل و هماهنگ با Sistema Moda Italia همکاری کرده‌ایم که اعتماد خود را به نقش نمایشگاه‌های Pitti در موفقیت استراتژی‌های تجاری بخش مد تأیید کرده است. اعضای جدید هیئت مدیره از تجربه و تخصص کافی برخوردارند تا بتوانند به طور ملموس از شرکت در توسعه رویدادهای تجاری اختصاص داده شده به بخش های غذا، عطر، انتشارات و سبک زندگی حمایت کنند، زیرا Pitti Immagine قصد دارد فصل نمایشگاه های تجاری را متنوع و طولانی کند.

دی متیس در 22 ژانویه 1964 در ناپل ایتالیا در خانواده ای فعال در نساجی به دنیا آمد. او همچنین مدیر خلاق Kiton، لیبل لوکس پوشاک مردانه است، جایی که او کار خود را در سال 1986 تحت حمایت عمویش Ciro Paone، رئیس و موسس این لیبل در ناپل در سال 1968 آغاز کرد. در Kiton، De Matteis در مواد خام با تجربه شد. تامین منابع، تکمیل پوشاک و توسعه و تحکیم روابط تجاری. در سال 1996، De Matteis 10٪ از سهام Ciro Paone SpA، شرکت هلدینگ گروه Ciro Paone را به دست آورد و در سال 2007 به عنوان مدیر عامل این گروه منصوب شد. از همان اوایل، De Matteis درگیر ترویج فعالیت تحقیق و توسعه مداوم در Kiton بود، هر دو در منسوجات و طراحی مجموعه، لیبل را به سمت توسعه یک سیستم تولید تایید شده سوق می دهد که نسخه های منحصر به فردی از پارچه های ویکونا را تولید می کند، مانند ویکونا بافته شده و رنگ شده، به اصطلاح ویکونا تابستانی، ویکونای جین و ویکونا ژاکارد.

در سال 2018، دی متیس طراحی مجموعه KNT (بافت های جدید برند کیتون) را رهبری کرد، اولین مجموعه ای که با پسران دوقلوی خود ماریانو و والتر، نسل سوم کیتون، توسعه داد. در 15 اکتبر 2018 در واشنگتن، دی متیس به عنوان سفیر مد ایتالیا معرفی شد و جایزه NIAF لئوناردو داوینچی به پاس تلاش هایش برای گسترش و حفظ سنت ها و ارزش های ایتالیایی در ایالات متحده آمریکا به او اهدا شد. در سال 2020، در طول همه‌گیری، او به طول و عرض ایتالیا سفر کرد تا شخصاً از مشتریان خرده‌فروشی لیبل دیدن کند و صمیمیت خانواده کیتون را بیان کند، دوستی‌های قدیمی را تحکیم کند و همکاری‌های جدیدی را ترویج کند. در پایان سال 2021، کیتون کل درآمد خالص سال مالی را به صنعتگران و کارمندان خود در سراسر جهان اهدا کرد.

تحت رهبری دی متیس، کیتون رشد منظمی را ثبت کرده و در حال حاضر 800 کارمند دارد. این شرکت دارای پنج کارخانه تولید در ایتالیا و 60 فروشگاه تک برند در سراسر جهان است، از جمله در میلان، نیویورک، لندن، لاس وگاس، سئول و پکن، و همچنین یک نمایشگاه در ساختمان تاریخی لیبرتی در via Pontaccio 21 در میلان، به نام Palazzo Kiton. . در دو سال گذشته درآمد کیتون با رشد 60 درصدی به 162 میلیون یورو رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian