پس از پنج شب خشونت و آشفتگی در فرانسه، نمایش‌های مد خارج از تقویم یکشنبه 2 ژوئیه – در آستانه هفته مد لباس بالا پاریس که از دوشنبه 3 ژوئیه آغاز می‌شود – با ابهام قابل توجهی در مورد ارتباطشان در میان یک فضای اجتماعی نگران‌کننده و غیرقابل پیش‌بینی نزدیک شد. متن نوشته. نگرانی های امنیتی مرتبط با سازماندهی رویدادهای بزرگ نیز در خط مقدم بود. در حالی که شب گذشته به نظر می رسید شورش ها تا حدودی در پایتخت فرانسه آرام شده بود، جشنواره ها و کنسرت ها در طول آخر هفته لغو شده بودند.

ww.fashionnetwork.com/news/Alaia-s-sophisticated-luxury-crosses-the-seine,1532541.html

در این پس زمینه ناگهانی، لغو فشن شو سلین و مهمانی بعدی آن تنها چند ساعت قبل توجیه شد. در بیانیه ای، هدی اسلیمان، مدیر خلاقیت، استدلال کرد که برگزاری یک نمایش مد در پاریس با توجه به این وضعیت “بی ملاحظه و کاملا نامناسب” خواهد بود. اگر این اتفاق می افتاد، نمایش لیبل متعلق به LVMH از نظر تئوری فقط 30 دقیقه پس از نمایش Alaïa شروع می شد و شرکت در هر دو سخنرانی را برای مهمانان معمولی چالش برانگیز می کرد.

در نهایت، دو خانه مد دیگر در دستور کار یکشنبه تصمیم گرفتند به نمایش های خود ادامه دهند. لازم به یادآوری است که این رویدادها نشان دهنده ماه ها کار فشرده توسط تیم های برند است. در حالی که پاتو سالن کنسرت واگرام را برای معرفی جدیدترین مجموعه گیوم هنری انتخاب کرد، Alaïa یک برنامه بلندپروازانه در آستین خود داشت: جمع آوری حدود 200 مهمان در یک محیط بی نظیر در فضای باز در غروب آفتاب. بنابراین، مسیر عابر پیاده لئوپولد-سدار-سنگر، که Quai Anatole France را به باغ Tuileries متصل می‌کند، به یک سکوی موقت تبدیل شد که خلاقیت‌های طراح بلژیکی، Pieter Mulier را به نمایش می‌گذارد.

به دنبال نمایش اخیر Louis Vuitton در Pont Neuf، رودخانه سن شاهد استثنایی این رویداد شد. با این حال، متاسفانه جو پرتنی که در شب اولین به دلیل حضور فارل ویلیامز ایجاد شد. کت واکی  که به روی عموم بسته بود، نگاه‌ها و درخشش‌های حیرت‌آوری را از سوی گردشگران کمی گیج و مبهوت که هر دو ساحل رودخانه را شلوغ می‌کردند یا بر روی «باتو موچ‌های» کلاسیک حرکت می‌کردند، جلب کرد. در همین حال، اسکله‌ها فضایی آرام‌تر از هر بعد از ظهر یکشنبه‌های تابستانی دیگر را منعکس می‌کردند، با تعداد کمی از مردم محلی که قدم می‌زدند و تراس‌های «پنیچ» (قایق‌های معمولی کانال پاریس که اغلب به بارها و کافه‌های تابستانی تبدیل می‌شوند) با نصف ظرفیت کار می‌کردند.

نور هایی که در میان شهری به رنگ خاکستری ایجاد شده و با تم فشن شو همسان بود ، پاسخ علایا تصعید زیبایی بود که توانست سندروم استاندال مختصری را در تعداد انگشت شماری از مهمانان، از جمله خواننده ریتا اورا و آنا وینتور افسانه ای برانگیزد. شرکت کنندگان با نشستن در مرکز صن  روی چهارپایه های چرمی تاشو که به عنوان دعوت نامه عمل می کردند، شاهد لحظه ای از ظرافت و ظرافت، تقریباً رویایی، با صدای آب و سمفونی گوستاو رودمن بودند که در پس زمینه پخش می شد و مناظری منحصر به فرد از کاخ بزرگ را ارائه می کرد. .

این مجموعه به طور کامل یکی از مدرن ترین مفاهیم امروزی را در بر می گیرد: “لوکس آرام”. این کت واک نمایش گر از کمد لباسی جاودانه و گران‌قیمت را به نمایش می‌گذارد که مشخصه آن متانت خطوط و پیچیدگی جزئیات آن، تجلیل از پارچه‌های نجیب و ارتقای مدل‌ها به ظرافت قدرتمند است. با استفاده از چرم به عنوان نخ مشترک، این مجموعه دارای کت های بلند با یقه های اغراق آمیز، ژاکت های دوگانه کوتاه، دامن های مدادی جذاب همراه با تاپ های کرست در انواع سیاه و سفید، لباس های آستین بلند ساختار یافته با آستین های پف کرده و طیف گسترده ای بود. از لوازم جانبی این لوازم جانبی شامل دستکش های بلند به عنوان مکملی پیچیده و کیف های دستی مینیمالیستی در اندازه ها و نسخه های مختلف بود.

بازگشت مولیر به پاریس، پس از نمایش قبلی علایا به زادگاهش آنتورپ، منجر به مجموعه‌ای شد که خطوط دقیق و سبک منحصربه‌فرد طراح مد فرانسوی-تونسی فقید آزالدین علایا را که در سال 2017 درگذشت. برای پوشاندن و تصعید بدن زنان، تایید خلوص منحنی های آنها با نتایج ظریف. این شامل لباس‌های بلند جذاب، متناسب و نیمه‌شفاف بود که با حجم‌هایی روی ساعد یا باسن تزیین شده بود، و همچنین شبح‌های کلاسیک ساعت شنی این برند با لباس‌های یقه‌دار، دامن‌های مدادی و کمربندهایی که بر حجم‌ها تأکید می‌کردند.

این مجموعه متانت همراه با لمس حسی آرام از طریق پارچه‌های شفاف بدن، لباس‌های لاتکس، یقه‌های نازنین، اندام‌های کمر بلند که باسن را آشکار می‌کند، و کفش‌های تزئین شده با جواهرات با جزئیات نقره‌ای و طلایی را در بر می‌گیرد. در پالت خنثی که سفید، مشکی و سایه‌های مختلف قهوه‌ای بر آن غالب بود، فضایی برای رنگ‌های خردلی، نارنجی، آبی روشن و حتی قرمز نیز وجود داشت که یک مجموعه چرمی کامل را با دامن‌هایی که روی شلوارهای شلوار «فیوزیو» قرار گرفته بود، رنگ می‌کرد. یقه‌های کلاسیک و دال‌های خز رنگی سنتی به آن اضافه می‌کردند، در حالی که هدپرس‌های به سبک “pillbox” ظرافت جکی کندی و آدری هپبورن را تداعی می‌کردند.

مولیر با پوشیدن بلوز سفید کلاسیک که توسط تیم‌های Alaïa پوشیده شده بود، ظاهر شد و برای جمع‌آوری تشویق تماشاگران مجذوب خود به رقابت پرداخت. تشویق در زیر پل در یکی از اسکله ها ادامه یافت، جایی که گروهی از مدل ها به رهبری ایرینا شایک، ماریاکارلا بوسکونو و ویتوریا سرتی جمع شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian