Pierre Balmain یک طراح فرانسوی است که خیلی زودتر از همتایان طراحی و رقبای خود به پتانسیل موجود در بازار آمریکا پی برد. او همچنین بر ظرافت سنتی، با ترجیح پول درآوردن، بر خلاف تحقق یک چشم انداز طراحی (برخلاف ایو سن لوران برای مثال) تمرکز کرد.

شما نمی توانید درباره خانه بالمین بدون در نظر گرفتن دو مورد بحث کنید.

  • بلیزر نمادین
  • اسکار د لا رنتا

هر دوی اینها بخش های بزرگی از موفقیت Balmain هستند و هیچ ربطی به Pierre Balmain نداشتند.

پیر بالمین

پیر-بالمین

پیر الکساندر کلودیوس بالمن در ماه مه ۱۹۱۴ در سنت ژان دو مورین، یک روستای کوهستانی کوچک در منطقه ساووی فرانسه به دنیا آمد. مادرش در Galeries Parisiennes کار می‌کرد، یک مغازه لباس‌فروشی که توسط دو عمه‌اش اداره می‌شد و متعلق به پدر پیر می‌شد: موریس بالمن – که قبلاً چیزی را که به‌عنوان یک تجارت عمده پارچه فروشی بسیار موفق شناخته می‌شد به ارث برده بود.

اگر تاریخچه مختصر دیور من را بخوانید، از قبل می دانید که پیر الکساندر کلودیوس بالمین با کریستین دیور برای لوسین للونگ در پاریس، برای خانه للونگ کار کرده است.

اما Balmain به مدت ۱۱ سال در خانه های مد مختلف بین سال های ۱۹۳۴ تا ۱۹۴۵ پس از یک سال تحصیل در معماری در پاریس کار کرد.

پیر در کودکی زمان زیادی را در مغازه سپری می کرد و ناخودآگاه ایده مد را با ساختن و پوشاندن عروسک های کاغذی جذب می کرد. زندگی باید به نظر بت باشد، اما وقتی پدرش به طور ناگهانی درگذشت، پیر (در آن زمان هفت ساله بود) و مادرش متوجه شدند که به جای ثروتمند بودن، تقریباً هیچ پولی ندارند. این تجارت مدتی بود که با شکست مواجه شده بود، اما توسط پدرش مخفی نگاه داشته شده بود. چیزی که باقی مانده بود صندوقچه ای پر از لباس های تئاتری بود که مربوط به روزهای نمایش آماتوری پدرش بود و قرار بود تأثیر زیادی بر رشد تخیل پسرش بگذارد.

در سال ۱۹۲۵، در سن ۱۱ سالگی، پیر بالمین بورسیه تحصیلی برای یک مدرسه شبانه روزی در Chambéry دریافت کرد – جایی که او از رقص، سوارکاری و شمشیر بازی پیشنهادی نهایت استفاده را برد.

بالمین در پایان تحصیلاتش، علیرغم جوانی، اهل شهر بود. او می‌دانست که می‌خواهد در زمینه مد کار کند، اما تصمیم گرفت برای دلجویی از مادرش در École des Beaux-Arts در پاریس در رشته معماری تحصیل کند. همانطور که او گمان می کرد، تحصیل در رشته معماری برای او مناسب نبود، و به زودی تصمیم گرفت برای طراحان نامه ای بنویسد و برای یک موقعیت نیمه وقت درخواست کند. او به زودی با Lelong، Lanvin و Molyneux آشنا شد – و این Molyneux بود که به او یک شغل نیمه وقت داد.

زمان Balmain در Molyneux در سال ۱۹۳۶ هنگامی که او برای خدمت سربازی فراخوانده شد قطع شد، اگرچه او تا زمانی که از خدمت خارج شد در آنجا به کار ادامه داد. بالمین به چیزهایی که از مولینکس آموخته بود، افتخار می کرد که بعدها او را “این انگلیسی ظریف و گوشه گیر که در دهه ۱۹۳۰ دنیای مد را در کف دست خود داشت” نامید.

حرکت بعدی او در لوسین للونگ بود، جایی که اولین تجربه خود را از طراحی عملی به دست آورد. در للونگ بود که بالمین با کریستین دیور آشنا شد. این دو به سرعت به هم نزدیک شدند و دیور چنان پشتیبان همکار خود شد که وقتی بالمین تصمیم گرفت تا موسسه خود را باز کند، از دیور خواست شراکت کند.

در ابتدا، دیور جذب این ایده شد. صحبت‌ها و برنامه‌ریزی‌های زیادی وجود داشت، اما در نهایت، دیور تصمیم گرفت که کارساز نباشد. آنها با احساس خیانت از هر دو طرف جدا شدند و به سختی یکدیگر را دیدند.

به نظر می رسد واکنش شدیدی باشد، اما صحبت هایی وجود داشت که این جدایی به معنای از هم پاشیدن رابطه ای است که فراتر از تجارت است.

خونسردی هر دو مرد را تحت تاثیر قرار داد. از آنجایی که بالمین دیگر در کنار او نبود، دیور ناراضی شد. اما Balmain – که در این مرحله بسیار سخت‌تر و رانده‌تر بود – می‌توانست بوی موفقیت را حس کند. اولین نمایش او در ۱۲ اکتبر ۱۹۴۵ در سالنش در خیابان فرانسوا 1er برگزار شد. علیرغم غنای تیره آن با رنگ‌های تقریباً تاریک غالب، موفقیت بزرگی بود.

Balmain می‌خواست به‌جای موج‌سواری، پول دربیاورد – او هرگز علاقه‌ای به توسعه ایده‌هایی به روش دیور، بالنسیاگا و ایو سن لورن نداشت. و بر خلاف دیور و بالنسیاگا که حتی از مشتریان برتر فاصله می‌گرفتند و اصلاً زندگی اجتماعی نداشتند، بالمین با همه افراد مناسب ملاقات کرد و وضعیت خود را به عنوان یک متخصص در جامعه تأیید کرد.

او روابط خوبی با بازیگران داشت، مانند مارلن دیتریش، کاترین هپبورن و سوفیا لورن، که همیشه توسط ژینت اسپانیر، کارگردان کاریزماتیک ، که برای همه ارزش ویژه ای قائل بود، بهترین رفتار را داشتند.

او در زندگی‌نامه خود، «همه راسو نیست»، توضیح می‌دهد که چگونه اغلب مشتریانی مانند دیتریش را به آپارتمانش دعوت می‌کرد و برایشان یک غذای خوب درست می‌کرد.

در اوایل سال ۱۹۴۹، بالمین یک بوتیک در نیویورک افتتاح کرد و دو سال بعد، در سال ۱۹۵۱، شرکتی را در شهر راه اندازی کرد تا بر اساس مد لباس خود محصولاتی ارائه دهد.

Pierre Balmain در تاریخ تجاری مد فرانسوی جایگاهی دارد. او به همراه ژاک فت یکی از اولین طراحان لباس پاریس بود که پتانسیل بازار آمریکا را دید.

اما در زمان مرگش در سال ۱۹۸۲ (۶۸ سالگی) بر اثر سرطان کبد در بیمارستان آمریکایی پاریس، بالمین دیگر به عنوان یک بازیکن قوی در صحنه مد فرانسه دیده نمی شد.

در آن زمان ۱۳۰ تولید کننده در سراسر جهان وجود داشت که بیش از ۶۰ محصول را به نام او می ساختند، از جمله چمدان، جواهرات و لباس مردانه.

با این حال، انصافاً باید گفت که خیاطی Balmain در طول دوران حرفه‌ای‌اش و شیوه او با لباس‌های شب بزرگ از بالاترین استانداردهای کار بود.

او در Robert Piguet، House of Molyneux و در نهایت Lelong کار کرد.

پیر بالمین در آغاز کار خود به عنوان یک طراح مستقل، این افتخار را داشت که دو روشنفکر بسیار محترم، گرترود استاین و آلیس بی تکلاس، در اولین نمایش او پس از جنگ شرکت کنند. آستین در مورد آن قطعه ای به نام «از تاریکی تا روز» برای ووگ نوشت. در آن، او از ملاقات با بالمین در طول جنگ جهانی دوم و دوستی او با او و مادرش صحبت کرد. قرقره‌های پنبه‌ای را از پاریس برایشان می‌آورد تا جوراب‌هایشان را خیس کنند و به ناچار برایشان لباس درست می‌کرد.

همانطور که او در مقاله گفت: «فکر می‌کنم در افتتاحیه، ما تنها کسانی بودیم که در تمام آن سال‌های طولانی لباس پیر بالمین را پوشیده بودیم. ما به آن افتخار می کردیم… خیلی خوشحال و مفتخریم. بله، ما بودیم…»

از آن زمان به بعد، نام Balmain برای همه در مد پاریس شناخته شد.

اکثر طراحان همان زمان (به عنوان مثال ایو سن لوران، دیور و بالنسیاگا)، بر بازار فرانسه تمرکز کردند و می خواستند با تمرکز بر لباس پوشیدن زنان فرانسوی، سبک فرانسوی را حفظ کنند. Balmain یکی از اولین طراحانی بود که پتانسیل بازار آمریکا را دید و درک کرد. اما در نتیجه، او به عنوان یک رقیب قدرتمند در بازار فرانسه در مقایسه با دیگر طراحان پاریس دیده نمی شد.

Balmain اغلب توسط دیگر طراحان فرانسوی نادیده گرفته می شد، اما طول عمر این برند گواهی بر تجارت هوشمند و همچنین طراحی های مطلوب او است.

با وجود فروش کسب و کار عطر Balmain به Revlon در سال ۱۹۶۰،  Pierre Balmain تا زمان مرگش در سال ۱۹۸۲ مالک و طراح اصلی Maison Balmain باقی ماند.

همه-چیز-در-مورد-Balmain-بالمین
همه-چیز-در-مورد-Balmain-بالمین

بنیانگذار Maison Balmain

در سال ۱۹۴۵، Balmain Maison Balmain را به عنوان یک خانه لباس تاسیس کرد. House of Balmain با تمرکز بر کیفیت عالی و لباس شب یک موفقیت بی نظیر بود. مانند دیور، بدون شک موفقیت قبلی بالمین در خانه های مد دیگر او را برای موفقیت در خانه خودش آماده کرد.

آنچه Balmain را متمایز می کند، تعادل برابر بین طراحی و پول است، اگر متعادل نباشد، پس روی پول تمرکز کنید. به هر حال، خانه مد یک تجارت و همچنین یک کسب و کار سودآور است.

اولین طرح های او بر ساخت و ساز بی عیب و نقص و مجلل تأکید داشت.

اما در کنار برند مد ش، او یک حاشیه پر سود از عطرها داشت.

این تمرکز بر ساخت و کیفیت او را امروزه می توان با بلیزرهای معروف Balmain مشاهده کرد. اما زمانی که Pierre Balmain در حال طراحی بود، تمرکز بر روی لباس های شب نمونه بود.

او در سال ۱۹۵۳ وارد بازار آمریکا شد و مجموعه های خود را با نام جولی مادام به نمایش گذاشت.

همه-چیز-در-مورد-Balmain-بالمین

دیگر طراحان فرانسوی زمان او چنین گسترشی را تحقیر آمیز می نگریستند، اما در نهایت، چیزی که همه خانه های مد پاریس از آن پیروی خواهند کرد. این احساس پر مدعا از لباس پوشیدن زنان فرانسوی وجود داشت، اما بالمین این موضوع را نادیده گرفت و باعث شد که او توسط رقبای خود به شدت کم ارزش شود.

سبک نمادین

سبک-نمادین-Balmain-بالمین

کار Balmain با تمرکز بر ساخت و ساز و ظرافت مشخص شد. امروزه نیز می توان این تاکید را با طراحی نمادین آنها، بلیزر Balmain مشاهده کرد.

بدیهی است که کت بلیزر در قرن گذشته جزء اصلی مد بوده است، اما کت بلیزر کلاسیک Balmain در واقع در دهه ۲۰۰۰ برای تکمیل طرح کلاسیک پیر یعنی لباس شب ساخته شد.

کت بلیزر به یک لباس شب تبدیل شد. بنابراین، بلیزر کلاسیک محصول طرح های پیر نبود، بلکه آیتمی بود که برای تکمیل آرشیو او ایجاد شده بود.

امروزه، یک بلیزر Balmain بین ۱۵۷۵ تا ۴۶۵۰ پوند قیمت دارد.

شخصاً، هر زمان که به Balmain فکر می کنم، به بلیزر نمادین فکر می کنم. که به خودی خود طعنه آمیز است، زیرا محصول پیر Balmain نبود، اما اگر تاریخ چیزی به ما بگوید، این است که بلیزر Balmain اینجا باقی مانده است.

اسکار دلا رنتا

اسکار دلا رنتا-Balmain-بالمین

پس از مرگ Balmain در سال ۱۹۸۳، این شرکت دوباره تجارت عطر را از Revlon خریداری کرد.

با این حال، Balmain در قراردادهای صدور مجوز بیش از حد، عمدتاً با نام Balmain، که فقط برای تضعیف وجهه برند مفید بود، درگیر شد. به‌طور بالقوه، علی‌رغم تمرکز بالمین بر پول بیش از اصالت یا «امواج»، او همیشه با حفظ وجهه‌اش، که البته به کسب درآمد مرتبط است، تعادل داشت. می توان ادعا کرد که پیشینیان او این تعادل را حفظ نکردند.

۱۱ سال بعد، اسکار د لا رنتا طراح اصلی Maison Balmain شد.

به طور کلی، منتقدان موافق هستند که او شهرت خانه را احیا کرد و موفقیت تجاری آن را دوباره شعله ور کرد. د لا رنتا با بازگشت به شهرت سنتی خود در ظرافت، به مدت ۹ سال در Balmain ماند و آخرین مجموعه خود را در ژوئیه ۲۰۰۲ ارائه کرد.

برای نتیجه گیری، پیر بالمین اساساً هنرمندی بود که بر هوش تجاری خود تمرکز داشت.

او حرکاتی انجام داد که به‌طور باورنکردنی جلوتر از زمان خود به‌عنوان یک خانه مد پاریسی بود که وارد بازارهای آمریکا شد. متأسفانه، پس از مرگ او، مجوزهای بیش از حد باعث تضعیف برند شد، اما با موفقیت اسکار د لا رنتا به عنوان طراح اصلی، او در خدمت احیای خانه Balmain به شکوه سابق خود بود.

بالمین امروز و ‌oliver rousteing 

 ‌oliver-rousteing-Balmain-بالمین

اولیویر روستینگ که در سال ۲۰۱۱ در سن ۲۴ سالگی به ریاست بالمین منصوب شد، جوانترین مدیر خلاق پاریس پس از ایو سن لوران بود. این طراح که به دلیل تعامل با رسانه های اجتماعی شناخته شده است، در هنر پذیرایی از نسل دیجیتال تسلط یافته است.

مسیر شغلی شیب‌دار طراح فرانسوی با فرصت‌هایی هموار شد. او که به عنوان یک یتیم در بوردو شروع شد، به زودی به فرزندخواندگی پذیرفته شد و در Ecole Supérieure des Arts et Techniques de la Mode در پاریس تحصیل کرد. او در سال ۲۰۰۳ فارغ التحصیل شد، کار خود را به عنوان یک طراح در Roberto Cavalli آغاز کرد و به سرعت در رتبه های بالاتری قرار گرفت تا رئیس بخش پوشاک زنانه این برند شود. Rousteing در سال ۲۰۰۹ توسط Balmain به عنوان یک طراح لباس زنانه استخدام شد و با مدیر خلاق آن زمان ،کریستف دکارنین، که چیزی شبیه به یک مربی برای او شد، بسیار نزدیک کار کرد. هنگامی که دکارنین در آوریل ۲۰۱۱ از سمت خود کنار رفت، روستینگ به عنوان جانشین وی منصوب شد.

آلن هیولین، رئیس وقت و مالک اکثریت بالمین، که در پایان سال ۲۰۱۴ درگذشت، مسئول ظهور سریع حامی نسبتا ناشناخته دکارنین بود.

امروزه Rousteing در خط مقدم این برند قرار دارد که به یک نشانه شناخته شده برای لباس های فرش قرمز تبدیل شده است. Rousteing با رهبری احیای دیجیتال خود، زیر نظر مدیر عامل شرکت Massimo Pimbini که در سال ۲۰۱۷ منصوب شد، کار می کند، پس از خرید اکثریت سهام Mayhoola برای سرمایه گذاری یک سال قبل.

Rousteing که در نسلی آشنا به اینترنت متولد شد، یکی از پیشگامان بازاریابی اینستاگرام بود، با «ارتش Balmain» متشکل از تأثیرگذاران خود که به سبک نظامی امضای برند لباس پوشیده بودند. این مجموعه شامل نیرویی از زنان قوی و مشهور بین‌المللی و اینفلوئنسرهای مجازی پرطرفدار از جمله کندال جنر، جیجی حدید، کیم کارداشیان وست و مدل‌های کامپیوتری Margot، Shudu و Zhi است که هر کدام طرفداران قابل توجهی را در این پلتفرم جمع‌آوری کرده‌اند.

استعداد Rousteing در دیجیتال الهام بخش فیلتر سلفی اسنپ چت با تم Balmain و اپلیکیشن Balmain در سال ۲۰۱۹ با فروشگاه پرچمدار دیجیتالی آن بود که با مشارکت Yoox، گروه Net-a-porter و پلتفرم تجارت الکترونیک لوکس Mazarine افتتاح شد. Balmain همچنین یکی از اولین برندهایی است که در سال ۲۰۱۹ به ویژگی خرید جدید اینستاگرام وارد شده است.

این طراح فرانسوی همچنین یک مدافع قوی برای تنوع در صنعت مد است، شعاری که به خوبی با مشتریان بین المللی او هماهنگ است. Rousteing خود الهام‌بخش تعدادی از طراحان مشتاق است که تا همین اواخر فاقد یک الگوی نقش ترکیبی موفق بودند. او همچنین در کمپین بهار/تابستان ۲۰۱۹ خود، با حضور کارا دلوین در ادای احترام به اثر هنری آلبوم جانت جکسون برای جانت، که اتحاد بین پوست سفید و سیاه را مفهوم‌سازی می‌کند، به این هدف ابراز کرد.

در می ۲۰۱۷، Balmain و L’Oréal Paris بر روی مجموعه ای از رژ لب هایی که خودش طراحی کرده بود، همکاری کردند. او از این مشارکت به عنوان فرصتی برای دسترسی به Balmain برای مخاطبان گسترده‌تر یاد کرد. بیانسه برای نسخه ۲۰۱۸ کوچلا، به روستینگ سپرد تا سه قطعه کوتور برای اجرای او خلق کند.

این طراح همچنین شهرت بالمین را احیا کرده است و یک مجموعه کپسولی از قطعات آتلیه را در سال ۲۰۱۸ راه اندازی کرده است و ۱۶ سال پس از آن که این برند صحنه را هیجان زده کرد، یک نمایش مد لباس بهار ۲۰۱۹ در پاریس برگزار کرد.

اولیور و آتش سوزی

طراح خانه مد Balmain فاش می‌کند که یک سال پیش در یک انفجار شومینه دست داشته است که بر اثر آن زخم‌های سوختگی شدیدی بر جای گذاشته است – و در مورد اینکه چرا تصمیم گرفته تا به حال آن را مخفی نگه دارد، صحبت می‌کند.

اولیویه روستینگ، که اخیراً ۱۰ سالگی را در راس شرکت مد مستقر در پاریس جشن گرفت، به این نتیجه رسید که “بالاخره (احساس می کند) آماده است که اتفاقی را که در یک سال گذشته پس از انفجار شومینه خانه اش در پاریس برایش افتاد مطرح کند.

او در حال بهبود خصوصی بوده است. صورت و بدنش باندپیچی شده و پوشیده از جای زخم.

او در پست اینستاگرامی خود توضیح داد: “من مدت زیادی است که این موضوع را پنهان کرده ام و وقت آن است که شما بدانید.” “من هر کاری کردم تا این داستان را تا حد امکان از افراد زیادی پنهان کنم و سعی کردم راز را برای مدت طولانی با تیم و دوستانم حفظ کنم. صادقانه بگویم، من واقعاً مطمئن نیستم که چرا اینقدر شرمنده بودم، شاید این وسواس کمال آن مد من به خاطر ناامنی های خودم شناخته شده ام.”

Rousteing اخیراً در پایان نمایش هفته مد پاریس خود در ۲۹ سپتامبر روی صحنه ظاهر شد، جایی که با تشویق مدل ها و تماشاگران مورد استقبال قرار گرفت.

کیم کارداشیان، کایلی جنر، کاردی بی و جاناتان ون نس از جمله ستاره هایی بودند که در کامنت های پست Rousteing ابراز عشق و حمایت کردند.

اینم عکس و‌کامنت زیر آن

همه-چیز-در-مورد-Balmain-بالمین

یک سال پیش

در نهایت احساس می کنم آماده به اشتراک گذاشتن این موضوع هستم. من این را برای مدت طولانی پنهان کرده ام و وقت آن است که شما بدانید.

دقیقا یک سال پیش شومینه داخل خانه من منفجر شد.

صبح روز بعد در بیمارستان سنت لوئیس پاریس از خواب بیدار شدم. کارکنان با استعداد آن بیمارستان معروف، که در آن زمان با تعداد باورنکردنی موارد کووید درگیر بود، از من مراقبت شگفت انگیزی کردند. من نمی توانم به اندازه کافی از آنها تشکر کنم.

من هر کاری انجام دادم تا این داستان را تا حد امکان از افراد زیادی پنهان کنم و سعی کردم راز را برای مدت طولانی با تیم ها و دوستانم حفظ کنم.

راستش من واقعاً مطمئن نیستم که چرا اینقدر شرمنده بودم، شاید این وسواس کمال که مد به آن معروف است و ناامنی های خودم…

همانطور که بهبود یافتم، فقط روزها و شبها کار کردم تا تمام مجموعه هایم را فراموش کنم و خلق کنم، سعی کردم با مجموعه هایم دنیا را در رویا نگه دارم و در عین حال جای زخم ها را با ماسک صورت، یقه اسکی، آستین بلند و حتی حلقه های متعدد روی همه انگشتانم پنهان کنم.

و من واقعاً متوجه شدم که قدرت رسانه های اجتماعی این است که فقط آنچه را که شما می خواهید نشان دهید را آشکار می کند!

به نوعی به ما اجازه می دهد تا روایت خاص خود را بسازیم که از آنچه نمی خواهیم ببینیم یا نشان دهیم اجتناب می کند: این دنیای جدید ماست.

اکنون، یک سال بعد، شفا یافته، شاد و سالم.

من متوجه هستم که واقعاً چقدر برکت دارم و هر روز از زندگیم خدا را شکر می کنم..

آخرین برنامه من در مورد جشن شفای درد بود و از همه مدل ها، تولیدات تیم من، مدل های خانواده Balmain من، دوستانم که آمدند و نه تنها 10 سال از Balmain بلکه تولد دوباره من را حمایت کردند، تشکر می کنم.

امروز احساس می کنم خیلی آزاد، خیلی خوب و خیلی خوش شانس هستم. فصل جدیدی را با لبخندی بر لب و قلبی پر از قدردانی آغاز می کنم.

به پزشکان و پرستاران در سنت لوئیس، و به همه کسانی که در طول این بهبودی طولانی به من کمک کردند و راز من را حفظ کردند: یک تشکر عمیق. دوستت دارم.

خداوند همه شما را برکت دهد ♥️ و دوباره هرگز تسلیم نشوید! همیشه بعد از طوفان خورشید است .

نگاهی به برند بالمین

برند بالمین از برندهای پر سابقه و تاثیرگذار فرانسوی است که امروزه مورد توجه و محبوب چهره های مطرح است. در این مطلب نگاهی به برند بالمین و تاریخچه و روند تغییرات آن می اندازیم.

خانه مد فرانسوی بالمین در سال 1946 توسط پیر بالمین طراح فرانسوی تاسیس شد. پدر پیر پارچه فروشی داشت و مادر و خواهرش در یک بوتیک مد کار می کردند که پس از مرگ پدرش در سال 1921 او نیز به آن ها در بوتیک کمک می کرد. به این ترتیب او به مد علاقمند شد. در سال های 1933 و 1934 او در رشته معماری تحصیل کرد ولی به طراحی لباس پرداخت. در اواخر دهه 1930 به نیروی هوایی ارتش پیوست و پس از جنگ بالاخره به آرزوی خود رسید و خانه مد خود را با نام بالمین افتتاح کرد و اولین مجموعه لباس های طراحی خودش را ارائه کرد. در سال 1940 او با کریستین دیور ملاقات کرد که این ملاقات نقش مهمی در روند شغلی وی داشت.

نگاهی به برند بالمین

در دوران بعد از جنگ پیر بالمین پادشاه مد فرانسه بود و لباس های اشخاص مهمی چون اوا گاردنر و بریژیت باردو را طراحی می کرد. پس از جنگ با وفور منابع لباس ها نیز روز به روز تجملاتی تر می شدند و طراح های کریستین دیور روند غالب دنیای مد بود. بالمین نیز از این روند پیروی کرد و استایل وی دین عین تجملاتی بودن از نوعی از سادگی بهره مند بود. او سراسر جهان را سفر کرد تا مد فرانسوی را آموزش دهد.

نگاهی به برند بالمین

بعد از مرگ پیر بالمین در 1982 دست راست وی اریک مورتنسن جانشین وی شد. او جوایز متعددی کسب کرد و 8 سال بعد بالمین را ترک کرد. تاثیرگذارترین طراح بالمین اسکار دلا رنتا بود که بین سال های 1993 تا 2002 مدیریت طراحی بالمین را بر عهده داشت. او شهروند امریکا بود. او نیز مانند بالمین طرح های ساده و موقر را ترجیح می داد. پس از وی کریستف دکارنین به مدت 9 سال طراح بالمین بود و روند این برند را از لباس های ساده به تزئینات گران و پر زرق و برق تغییر داد.

نگاهی به برند بالمین

پس از دکارنین طراح 25 ساله فرانسوی اولیویر روستینگ (تصویر بالا) به جای وی منصوب شد. او دو سال بود که در بالمین کاراموز بود و علاقه داشت که بالمین را فرانسوی تر کند. همچنین با تاثیر گرفتن از هنرهای شرقی چهره تازه تری به برند بالمین داد.

نگاهی به برند بالمین

برند Balmain

Balmain paris
تاریخچه برند بالمان

◦برند بالمین از تاثیرگذار ترین برند ها در دنیای مد است . این برند یک برند فرانسوی است . فرانسه (پاریس) یکی از مهم ترین پایتخت های مد دنیا است و طرح های برند های مشهور در آن همیشه شیک و مجلل است.

◦در سال ۱۹۴۶ خانه ی مد فرانسوی بالمین توسط پیربالمین تاسیس شد.پدر بالمین یک پارچه فروشی داشت و مادر و خواهر او یک بوتیک مد را اداره میکردند. او بعد از مرگ پدرش در آن بوتیک کار می کرد . سپس در رشته ی معماری تحصیل کرد و به خاطر علاقه اش به طراحی لباس پرداخت. اولین مجموعه خود را در سال ۱۹۴۵ و اولین عطر خود را در سال ۱۹۴۹ منتشر کرد. پیر در دوره پس از جنگ جهانی دوم، “پادشاه مد فرانسوی” بود و لباس های ستاره هایی از جمله اوا گاردنر و بریجیت باردو را طراحی میکرد.

◦پس از مرگ بالمین در سال۱۹۸۲ اریک مورتنسن جانشین او شد. طراحی های او در این برند موفق به کسب دو جایزه طلایی یکی برای مجموعه ی پاییز/زمستان سال۸۳/۸۴ و مجموعه ی پاییز/زمستان سال۸۷/۸۸ شد .  او در سال ۱۹۹۰ بالمین را ترک کرد.

بعد از او تاثیرگذار ترین طراح بالمین اسکار دلا رنتا که تا سال ۲۰۰۲ مدیریت بالمین را برعهده داشت بود .او  به زیبایی شناسی طراحی بالمین با جزئیات و طرح های کلاسیک توجه داشت. او دوست داشت مانند پیر بالمین به جای استفاده از طرح های شلوغ و ظریف از طرح های ساده استفاده کند

◦پس از اسکار دلا رنتا ، کریستف دکارین مدیریت بالمین را ۲۰۰۵ به عهده گرفت . او برخلاف طراحان قبلی علاقه به طرح های پر زرق و برق و گران داشت سپس طرح های برند بالمین را به این سبک تغییر داد. این کار باعث شد بالمین پرطرفدارترین برند مد در بین خانم های اهل مد و ستاره های مشهور در تمام دنیا شود.

◦بعد از کریستف آخرین طراح بالمین اولیویر روستینگ که دوسال در بالمین کارآموز بود؛علاوه بر طرح های پرزرق و برق ،طرح های شرقی را وارد این برند کرد. این برند اکنون از برند های مطرح در دنیا و بخصوص قشر جوان است و همین طور هنرمندان سرشناس از این برند حمایت می کنند

◦متخصصان صنعت فشن معتقدند که در طراحی‌های خلاقانه‌ی اولیویر، ظرافت‌های زیادی وجود دارد و البته طرح های او زمانی فراگیر‌تر می‌شود که سعی کند برای همه‌ی افراد و با همه‌ی سایزها لباس طراحی کند؛ همانطور که برند‌های دیگر نظیر دولچی و گبانا شروع به این کار کرده‌اند و از فروش .محصولات جدیدشان سود بسیار زیادی به دست آورده‌اند

Balmain  که در آشیانه Air France در پاریس اسیر شده بود ،‌در بال یک جت جامبو ایده ای را اایجاد کرد و مجموعه ای از “هواپیما و فراتر از آن” الهام گرفته از هواپیمایی را با ژاکت های بمب افکن ، چکمه های پرواز توری ، لباس های کمکی و لباس های چتر نجات به نمایش گذاشت.

بالمین در رسانه های اجتماعی خود توضیح داد: “مجموعه های زنان و مردان قدرت چشمگیر سفر را به ذهن باز ، روحیه بلند و متحد کردن افرادی که از هم دور شده اند هدایت می کند ، زیرا همه ما منتظر روزهای بهتر هستیم.”

از زمان پیوستن Rousteing به Balmain ، وی لباس های با تم های نظامی را مجدد تداعیی بخشید و خانه مد را با الهامات و طرح های جدید خود احیا نمود و برای پاییز / زمستان ۲۰۲۱ با تداعی از طرح های جدید حس پوشسدن لباس های خاص را ایجاد نمود و  با تمرکز بر لباس روز و هم چنین ادای احترام به بنیانگذار نامدار پیر بالمین این طرح ها را به نمایش خواهد گذاشت.

البته لباس های Balmain ، با کت و شلوارهای بافتنی نقره ای متالیک و مینی لباس های شانه تیز و رنگی ، با زرد نئونی ، نارنجی و صورتی درخشان طراحی شده بود. اما مدل های دیگری نیز با لباس های شلوار بلند ، ژاکت های چرمی ، شلوارهای جیب دار ، کت های یقه باز و راه راه های دریایی نیز وجود داشت.

برای لباس های مردانه ، به نظر می رسد که Rousteing ظاهر بی نظیر فضانورد ، کت بمب افکن ، شلوار باری ، لباس پروازی و کتهای توخالی جیب دار را ایجاد کرده است ، در حالی که برای خانم ها ، لباس خلبانان از دهه ۸۰ با گزینه های مناسب شانه گسترده است و کت های ماکسی با الهام از ارتش را طراحی نموده است.

این مجموعه همچنین دارای لوازم جانبی مختلفی از جمله کیف های برجسته با مونوگرام هندسی بالمن ، توت های ساختاری و کیف دستی الهام گرفته از بالش گردن می باشد.

برند بالمین یکی از برندهای محبوب فرانسوی

در دنیای مد و فشن برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند که هر کدام از آن ها توانسته محصولات خوب و به روزی را وارد دنیای مد کند. در بین برندهای مختلفی که از سراسر جهان ظهور کرده اند فرانسه نیز دارای برند معتبر و مهمی است که دارای سابقه طولانی بوده و تاثیر بسیاری در دنیای مد گذاشته است. این برند فرانسوی در حال حاضر طرفداران بسیاری را دارد که موجب می شود به عنوان یک برند محبوب و معروف شناخته شود. در این مطلب قصد داریم تاریخچه این برند فرانسوی را با یکدیگر مرور کنیم و با نحوه کار و تغییراتی که در طول سالیان دراز داشته بیشر آشنا شویم.

پیر بالمین در سال۱۹۴۶ میلادی تصمیم گرفت خانه مدی را در فرانسه تاسیس کند و نام این خانه مد را بالمین نهاد. پدر بالمین فرد مسنی بود که به کار پارچه فروشی مشغول بود اما خواهر و مادر او در یک بوتیک مد مشغول بودند. زمانی که پدر بالمین درگذشت پیر بالمین تصمیم گرفت به خواهر و مادرش بپیوندد و در سال۱۹۲۱ میلادی همراه خواهر و مادر خود در همان بوتیک مد کار خود را آغاز کرد.

برند بالمین

کار در یک بوتیک برای بالمین شروع علاقه مندی او به مد را در پی داشت و موجب شد او سال ها بعد به عنوان یک طراح معروف شناخته شود. بالمین در ابتدا تحصیلات خود را در رشته معماری آغاز کرد ولی به جای معماری طراحی لباس را در اولویت کاری خود قرار داد. در سال های پایانی دهه۱۹۳۰ میلادی بود که او به نیروی هوایی ارتش ملحق گردید اما پس از اینکه جنگ به پایان رسید توانست آرزوی خود را به حقیقت تبدیل کند و موفق شد خانه مدی را که همیشه آرزویش را داشت با نام خود بازگشایی کند.

با افتتاح این خانه مد بالمین نخستین طرح هایی را که آماده کرده بود به افرادی که متقاضی بودند عرضه می کرد.سال۱۹۴۰ میلادی زمانی بود که بالمین موفق شد با کریستین دیور که طراح نامداری بود دیداری داشته باشد که این دیدار در شغل او نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری را به دنبال داشت و موجب شد بالمین به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند.

پس از اتمام جنگ پیر بالمین توانسته بود با نام پادشاه مد فرانسه در بین مردم شناخته شود. او در این دوران طراحی لباس افرادی همچون اوا گاردنر و همچنین بریژیت باردو را بر عهده داشت که موجب شد افراد مشهور دیگری نیز از او تقاضای طراحی لباس هایشان را داشته باشند. در سال های پس از جنگ که همه چیز بیشتر می شد طراحان در مورد لباس هایی که طراحی می کردند نیز از تجملات بسیاری بهره مند می گشتند. کریستین دیور تنها طراحی بود که اغلب لباس های طراحی شده در این دوره به وسیله او وارد دنیای مد شده بودند. بالمین نیز سعی داشت از سبکی که دیور در طراحی های خود داشته الگو برداری کند و طرح هایی نوین را به وجود بیاورد. طرح هایی که بالمین ایجاد کرده بود در عین اینکه تجملاتی بودن لباس را نشان می دادند یک نوع سادگی زیبا را نیز با خود به همراه داشتند.

برند بالمین

پیر بالمین برای اینکه بتواند مد فرانسوی را در تمام جهان آموزش و توسعه بدهد سفرهای زیادی را به کشور های مختلف داشت.
اریک مورتنسن فردی بود که در دنیای مد همه او را به عنوان دست راست بالمین محسوب می کردند و توانست در سال۱۹۸۲ و پس از مرگ پیر بالمین به عنوان جانشین او انتخاب شود. مورتنسن در دوران فعالیت خود در بالمین توانست به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند اما هشت سال پس ازآن از کمپانی بالمین خارج گردید.

بالمین از ابتدا تا کنون طراحان بسیاری را برای خود داشته که یکی از مهم ترین ظراحان آن اسکار دلا رنتا می باشد که تا سال۲۰۰۲ در مقام مدیر طراحی بالمین در حال فعالیت بود. دلا رنتا یکی از طراحان مشهوری بود که شهروند آمریکا به حساب می آمد و همچون موسس بالمین دوست داشت در طرح هایش از سادگی در کنار وقار استفاده کند. کریستف دکارنین طراحی بود که به مدت نه سال بای بالمین فعالیت کرد و طرح های زیبا و پر زرق و برقی را به نام بالمین طراحی و روانه بازار کرد و وجب شد این برند دیگر در طراحی های خود از سادگی بیش از حد استفاده نکرده باشد.

برند بالمین

پس از خروج دکارنین از کمپانی بالمین اولیور روستینگ که طراح جوان و خوش نام فرانسوی بود به جای دکارنین انتخاب شد و برای بالمین طرح های زیبایی را طراحی کرد. روستینگ به مدت دوسال با عنوان کارآموز در بالمین فعالیت داشت و همیشه تمایل داشت این برند را بسیار قوی تر از گذشته به عنوان یک برند فرانسوی نشان دهد. روستینگ برای اینکه در طرح های بالمین تنوع ایجاد کند از هنر شرقی نیز در طراحی های خود استفاده کرد و موجب شد تنوع طراحی در این کمپانی بسیار بالا باشد. هم اکنون برند بالمین محصولات خود را به کشورهای بسیاری ارسال می کند و توانسته با طراحی های خوبی که داشته تاثیر بسیاری نیز در دنیای مد ایجاد کند و در این عرصه تحولات بسیاری را نیز به وجود آورد.

برند Balmain از برند های بسیار محبوب و تاثیرگذار دنیای مد است. این برند فرانسوی در سال ۱۹۴۵ توسط پیر بالمن (Pierre Balmain) تاسیس شد.

پیر بالمن زاده ی سال ۱۹۱۴ در فرانسه می باشد. پدرش پارچه فروشی داشت و مادر و خواهرش در یک بوتیک لباس کار می کردند. پیر پس از مرگ پدرش در سال ۱۹۲۱ در همان بوتیک مشغول به کار شد. در ۱۹ سالگی به مدرسه ی هنرهای زیبا برای تحصیل در رشته ی معماری رفت اما بیشتر وقتش را صرف طراحی لباس می کرد و پس از آشنایی با ادوارد مولینو (Edward Molyneux)طراح لباس، مدرسه را ترک کرد تا برای ادوارد کار کند. در اواخر دهه ی ۳۰ میلادی به نیروی هوایی ارتش پیوست و پس از جنگ خانه ی مد خود را با نام بالمن در پاریس افتتاح کرد. اولین کالکشن لباس خود را در اکتبر ۱۹۴۵ ارائه داد و اولین عطر خود با نام جولی مادام را در سال ۱۹۴۹ رونمایی کرد.

پیر بالمن در سال ۱۹۴۰ با کریستین دیور ملاقات کرد که این آشنایی نقش مهمی در روند شغلی وی داشت. او پس از جنگ جهانی دوم به عنوان پادشاه مد فرانسه شناخته می شد و لباس اشخاص مهمی چون آوا گاردنر، آدری هپبورن، بانوی اول نیکاراگوئه و ملکه ی تایلند را طراحی می کرد. پس از جنگ لباس ها شکل تجملاتی پیدا کردند و طرح های دیور روند غالب مد را شکل می دادند. بالمن نیز از این روند پیروی می کرد و در عین تجملاتی بودن، سادگی را نیز حفظ می کرد. او به سراسر جهان سفر کرد تا مد فرانسوی را آموزش دهد. احتمالا همین مطالعه ی معماری پیر بالمن بود که باعث شد ساختار هایی متفاوت در سرشانه لباس و کمربند های متنوع ایجاد کند.

مدیران هنری برند در طی سال ها

این برند پس از مرگ بالمن در سال ۱۹۸۲ توسط اریک مورتنسن (Erik Montensen) اداره می شد. اریک همیشه در تلاش بود روحیه ی خلاقانه در عرصه ی مد و کوتور را حفظ کند. او جوایز متعددی برای کالکشن هایش از جمله کالکشن زیبای اوت کوتور پاییز زمستان ۱۹۸۴ و ۱۹۸۷ کسب کرد. اریک پس از ۸ سال برند بالمن را ترک کرد. پس از او، هرو پیر (Herve Pierre) طراح فرانسوی به عنوان مدیر هنری برند انتخاب شد.

می شود گفت تاثیر گذارترین طراحی که برند بالمن را مدیریت کرد، اسکار دلا رنتا(Oscar De La Renta) بود. او بیشتر اوقاتش را در نیویورک می گذراند و توانست چهره ی بالمن را مشهور تر سازد. تمرکز دلا رنتا بر جزئیات و سیلوئت های کلاسیک بود و مثل پیر علاقه به طراحی و استایل ساده نسبت به استایل های تجملاتی داشت. عرصه ی اوت کوتور در آن زمان با چالش های سختی روبرو بود که دلارنتا با مدیریت بالمن از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲ توانست برند را نجات دهد.

پس از دلا رنتا، کریستف دکارنین (Christophe Decarnin) در سال ۲۰۰۵ به عنوان مدیر هنری انتخاب شد. کریستف بر خلاف تمام طراحان قبل از خود، اصرار به مدرن کردن برند داشت. او طرفدار قیمت های گران و لباس های پر زرق و برق بود که به شدت در تضاد با طراحی های کلاسیک و لوکس این برند بود.

در سال ۲۰۱۱ اولیویر روستینگ (Olivier Rousteing) جایگزین کریستف شد. اولیویر از سال ۲۰۰۹ به عنوان کارآموز در این برند و همچنین در کنار روبرتو کاوالی کار می کرد. در آن زمان اولیویر طراح ناشناخته ای بود که سعی می کرد جنبه های شیک و کلاسیک را به برند بازگرداند. او از هنر آسیایی برای طراحی لباس الهام گرفت زیرا آسیا بخش بزرگی از مشتریان برند را تشکیل می دادند.

بالمن در سال ۲۰۲۰

بالمن برندی بسیار محبوب در فضای مجازی است که این را می توان به مدیر هنری جوان برند یعنی اولیویر روستینگ نسبت داد. حضور فعال او در تمام شبکه های مجازی و در میهمانی ها با سلبریتی ها از جمله کارداشیان ها و جنیفر لوپز در حالی که لباس های بالمن را پوشیدند، تاثیرات چشمگیری بر این برند در عرصه ی مد گذاشته است. ایجاد این روابط قوی بین برند وی و تأثیرگذاران دنیای امروز به بالمن کمک کرده است تا تصویری جوان و مدرن را که با آن شناخته شده اند ، ایجاد کند.

اولیویر تا به حال کالکشن های متعددی برای ادای احترام به موسس برند طراحی کرده است؛ از جمله کالکشن بهار تابستان ۲۰۲۱ که الهام گرفته از نقوش پارچه های دهه هفتاد بود. رنگ های مونوکروم، سرشانه های عظیم و پیراهن های دست دوز با سنگ های قیمتی از ویژگی های چشمگیر این فشن شو بودند.

اکنون روز به روز به تعداد مخاطبان برند بالمن اضافه می شود و اولیویر به خوبی توانسته محبوبیت خود را حفظ کند.

خانه‌ی مد فرانسوی بالمین در سال 1946 میلادی توسط طراح لباس فرانسوی تاسیس شد. در واقع موفقیت او در این زمینه یک ارث خانوادگی است، زیرا پدر پیر بالمین صاحب یک مغازه پارچه فروشی بود و مادر و خواهرش نیز در یک مغازه لباس فروشی مشغول به فعالیت بودند.

تاسیس خانه مد بالمین

در سال 1933-1934 میلادی، پیر بالمین مشغول به تحصیل در رشته ی معماری شد، او به نیروی هوایی ارتش پیوست و پس از جنگ بالاخره به رویای خود رسید، و توانست خانه مد بالمین که به‌نام خودش بود را تاسیس کند. پیر بالمین فرصتی پیدا کرد که در خانه‌ی مد خود ایده‌ها و طراحی‌های بی نظیرش را ارائه کند. در سال 1940 میلادی یک انقلابی در مسیر شغلی او اتفاق افتاد و آن چیزی نبود جز ملاقات او با برند دیور که خیلی به پیشرفت این برند، کمک کرد.

پیِر بالمین فرد تاثیرگذار مد در فرانسه

بعد از جنگ جهانی، پیر بالمین پادشاه مد فرانسه بود و طراحی لباس اشخاص مهم مانند آوا گاردنر و … به او سپرده می‌شد. بالمین تجملاتی بودن و خاص بودن را در اکثر طراحی‌هایی که انجام می‌داد رعایت می‌کرد، او به سراسر جهان برای تدریس مد فرانسوی، سفر کرد. پیر بالمین در سال 1982 میلادی از دنیا رفت و اریک مورتنسن که در واقع از سمت ووگ به عنوان دست راست بالمین معرفی شده بود، جانشین وی شد. اریک مورتنسن به مدت 8 سال جای خالی پیر بالمین را کامل پر کرد و توانست جوایز متعددی را نیز کسب کند.

طراح برند بالمین

یکی از تاثیرگذارترین طراحان برند بالمین، اسکار دلا رنتا نام داشت، او از سال 1993 میلادی تا سال 2002 میلادی مدیریت طراحی‌های برند بالمین را بر عهده داشت، خط فکری او و پیر بالمین خیلی به یکدیگر نزدیک بود و جفت آنها علاقه‌مند به طراحی‌های مینیمال و موقر بودند.

بعد از اسکار دلا رنتا طراحی برند بالمین به کریستف دکارنین سپرده شد. که او کلا سبک طراحی برند بالمین را تغییر داد و به مدت چند سال طراحی‌های این برند از لباس‌های ساده به لباس‌های پر از تزئینات تبدیل شد.
طراح 25ساله فرانسوی به نام اولیویر روستینگ پس از 9 سال جانشین کریستف دکارنین شد، او طراحی های برند بالمین را خیلی به سمت طراحی های فرانسوی برد و از هنرهای شرقی در طراحی هایش الهام گرفت. جالب است بدانید که اولیویر روستینگ مدت زیادی را به عنوان کاراموز در بالمین فعالیت می کرد.

اولیویر روستینگ

برند بالمین و گروه سواچ

امروزه ساعت‌های بالمین بسیار سر زبان‌ها قرار گرفته است، می‌توان گفت که برند بالمین در زمینه ساعت خیلی موفق بوده است و توانسته به خوبی رضایت مشتریان خود را جلب کند. البته ناگفته نماند که در سال 1987 میلادی گروه سواچ مجوز انحصاری تولید ساعت‌های پیر بالمین را خریداری کرد و در سال 1995 میلادی مالکیت این ساعت‌ها به گروه سواچ سپرده شد.

فعالیت‌های خانه مد بالمین

خانه‌ی مد بالمین علاوه بر تولید و طراحی پوشاک درجه یک و باکیفیت، فعالیت‌های دیگری انجام می‌دهد که امروزه هنگامی که نام برند بالمین می‌آید علاوه بر لباس، عطر، لوازم آرایشی، لباس زیر زنانه و جواهرات هم در ذهن‌ها یاد می‌شود. در ادامه با هم به محصولات برند بالمین می‌پردازیم:

عطر و ادکلن بالمین

فعالیت بالمین در زمینه عطر از سال 2012 میلادی شروع شد. عطرهای برند بالمین، یکی از معروف‌ترین‌ برندها در بین عطرهاست. در سال‌های اول فعالیت بالمین در زمینه‌ی عطر سودهای بالا و میلیون دلاری نصیب این برند شد. اما بعد از گذشت چند سال در سال 2017 میلادی درصد سود آن کاهش پیدا کرد.

لوازم آرایشی

شاید لوازم آرایشی بالمین مثل دیگر تولیدات این برند معروف نباشد اما تلاش زیادی برای اعتبار برند خودشان داشته‌اند. همکاری برند بالمین با کایلی جنر در سال 2019 میلادی به گونه‌ای بود که کایلی به عنوان مدیر هنری آرایش، برای کالکشن بهار و تابستان 2020 انتخاب شد و همکاری با برند آرایشی L’Oreal در راستای تولید رژلب در سال 2017 میلادی در بازه‌های زمانی خاص خود بازخورد خوبی داشت.

لباس زیر زنانه

در سال 2017 میلادی، برند بالمین یک کالکشن کپسولی با همکاری برند ویکتوریا سکرت تولید و طراحی کرد و در دسترس عموم قرار داد.

جواهرات

در سال 2022 میلادی برند بالمین اولین مجموعه جواهرات خود را رونمایی کرد و بسیار مورد پسند واقع شد.

وجه تمایز برند بالمین

پس از افتتاح اولین فروشگاه برند بالمین، محصولات برند به سرعت افزایش پیدا کرد و توانست طرفداران زیادی پیدا کند. طراحان برند بالمین تمام تلاش خودشان را می‌کردند تا یک محصول بی نقص و مطابق با هر سلیقه‌ای را ارائه دهند.

اوت کوتور برند بالمین

قبلا در رابطه با اوت کوتور در مقاله‌ی اصطلاحات مرتبط با مد و فشن توضیح داده بودیم، برند بالمین یکی از برندهایی است که کالکشن اوت کوتور از خود رونمایی کرده است. اسم کالکشن اوت کوتور برند بالمین رنسانس است. که از آلبوم موسیقی بیانسه الهام گرفته شده است. طراح کالکشن اوت کوتور برند بالمین الیویر روستینگ نام داشت. او 12 لوک مختلف با موضوع‌های متفاوت که هرکدام از موزیک‌های بیانسه الهام گرفته شده بود را برای این کالکشن طراحی کرد، که در ادامه با هم آنها را مشاهده می کنیم:

سخن پایانی

برند بالمین یکی از برندهای لوکس به حساب می‌آید که به سلیقه‌ی مخاطبان بسیار اهمیت می‌دهد و امروزه در دنیای مد و فشن جز برندهای محبوب به حساب می‌آید. برند بالمین راه طولانی را در راستای موفقیت جهانی طی کرده است. آیا شما به تاریخچه‌ی برندهای موفق جهان علاقه‌مند هستید؟ برند مورد علاقه‌ی خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا در مقاله‌های بعدی به تاریخچه‌ی برند مورد علاقه‌ی شما بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian