برند mr porter و برند Tod’s  با همکاری هم یک گپسول ویژه برای جشن های تابستانی هنک کنگ راه اندازی کرده اند 

این کپسول که هدف آن ادای احترام به سبک زندگی ایتالیایی تاد است، با رنگ‌های خنثی زرد اخری و ملایم متمایز می‌شود و قطعاتی مانند کیف جدید Tod’s T Timeless و کفش‌های کفش راحتی و صندل کیت را در نسخه‌ای خاص به نمایش می‌گذارد. کیوریشن هنر سنتی، صنعتگر و برتری در کیفیت را از طریق پیوندی با ریشه های محلی نشان می دهد.

این مجموعه با یک رویداد تابستانی اختصاصی در Soho House هنگ کنگ در ماه می راه اندازی شد. مهمانان ویژه شامل افراد مشهوری مانند آلیس ما، امی لو، بروس تانگ و چارلز لام بودند.

ww.fashionnetwork.com/news/Net-a-porter-mr-porter-team-up-with-tod-s-for-capsule-collection-fetes-partnership-in-hong-kong,1523405.html

ناتالی لی، مدیر کل Yoox Net-a-Porter Asia Pacific، گفت: «ما خوشحالیم که با Tod’s، برندی با سابقه طولانی که به میراث سنتی احترام می گذارد و هنر و فرهنگ را در هسته خود قرار می دهد، شریک می شویم. از طریق این رویداد، ما امیدواریم که ارزش هایی را ارائه دهیم که فراتر از مد هستند – طراحی برای مراقبت از محیط زیست، مردم و میراث فرهنگی و در عین حال تلاش برای تعالی و نوآوری.

کارلو آلبرتو برتا، مدیر کل برند Tod’s افزود: “همکاری طولانی مدت با YNAP و آقای پورتر با این رویداد ادامه می یابد که بر هم افزایی که همیشه ما را متحد کرده است، ادامه می دهد. توانایی آن‌ها در تفسیر ارزش‌های تاد همیشه در همکاری‌هایی که ما داریم، هم از نظر کپسول‌های انحصاری و هم از نظر رویدادهای جهانی، واکنش بزرگی پیدا می‌کند. ما از این لحظه جشن در هنگ کنگ، یک بازار بین المللی کلیدی و مرتبط در آسیا، هیجان زده هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian