آخرین همکاری برند سواچ، پیوندی با ساعت غواصی لوکس Blancpain، روز شنبه با هزاران نفر در فروشگاه‌ها از سیدنی تا توکیو و در شهرهای بزرگ اروپایی برای فرصتی برای خرید ساعت در صف ایستادند.

پاسخ به ساعت پلاستیکی 400 دلاری Fifty Fathoms با حرکت خودکار سواچ، افزایش فروش در سال 2022 را یادآور شد، زمانی که این شرکت از یک نسخه پایه کوارتز محور Omega Speedmaster رونمایی کرد. سواچ سال گذشته بیش از میلیون‌ها MoonSwatches فروخت.

در حالی که راه اندازی MoonSwatch باعث هرج و مرج جهانی شد زیرا خریداران بوتیک های سواچ را ازدحام کردند – از جمله تعطیلی اجباری یک فروشگاه در لندن – آخرین عرضه با امنیت بیشتر سازماندهی شده به نظر می رسید.

در ژنو، بیش از 300 نفر در صف ایستادند و اولین امیدها حوالی ظهر روز جمعه وارد شدند. Blancpain Fifty Fathoms که الهام‌بخش این همکاری جدید بود، جزو اولین ساعت‌های غواصی موجود بود که در سال 1953 عرضه شد و زمانی توسط ژاک کوستو استفاده شد.

در زمانی که فروشگاه ژنو در ساعت 10 صبح به وقت محلی افتتاح شد، نگهبانان امنیتی تنها به دو خریدار اجازه ورود به فروشگاه دادند. هر مشتری محدود به خرید یک ساعت بود و یکی از پنج نسخه رنگارنگ پیشنهادی را انتخاب می کرد. این ساعت ها تا عمق 91 متری (300 فوت) در برابر آب مقاوم هستند.

در پاریس، مردم از ساعت 18 شروع به صف کشیدن کردند. جمعه در شانزلیزه تا مطمئن شوید که در ساعت 10 صبح جزو اولین ها خواهند بود. تا ظهر روز شنبه، ده‌ها نفر هنوز در صف گرمای سوزان منتظر بودند – بعضی‌ها پس از ساعت‌ها حرکت در کنار هم، چشم‌های تاریکی داشتند.

در میان آنها، اورلاندو، 26 ساله، که خود را “علاقه‌مند به ساعت” توصیف می‌کرد، سرانجام پس از ساعت‌ها انتظار در فروشگاه راه‌اندازی شد.

این گردشگر مکزیکی گفت: “من فکر می کنم دسترسی خوبی به تجمل، سطح ورودی به لوکس است.” برای من داشتن در یک مجموعه خوب است. و درست در کنار Rolex یا Tag Heuer شما قرار می گیرد.”

علاقه مندان به سواچ در میلان نیز یک شب در نزدیکی یک فروشگاه در مرکز Corso Vittorio Emanuele II صف کشیدند.

ریکاردو بگلیومینی، دانشجوی دانشگاه پولی‌تکنیک دی میلانو، گفت: «دیروز حوالی ساعت 11:30 شب رسیدم و 30 تا 40 نفر از قبل آنجا بودند. او حوالی ظهر ساعتی را تهیه کرد و 390 یورو برای یک نسخه بژ و نارنجی که برای یک چرخش سریع در نظر گرفته شده بود، پرداخت کرد.

او گفت: “من مطمئناً آن را می فروشم زیرا علاقه ای به پوشیدن آن ندارم، اگر هر آشنایی پیشنهاد خوبی به من بدهد یا در پلت فرم آنلاین Chrono24.”

تقریباً بلافاصله در روز شنبه، ساعت‌ها با قیمت‌های بین 1000 تا 2000 یورو در وب‌سایت تجارت ساعت ظاهر شدند.

به گزارش دیلی میل، خریداران احتمالی نیز یک شب در سیدنی چادر زدند و یک فروشگاه سواچ در توکیو صف های طولانی را دید. طبق گزارش های محلی، فروشگاه های سراسر اروپا، از جمله در کن و وین، و همچنین دبی نیز شاهد صف های طولانی بودند. یکی از کارکنان گفت که عرضه اولیه ساعت در زوریخ تا اوایل بعدازظهر فروخته شد.

Swatch Group AG، که صاحب نام‌هایی از جمله Omega، Breguet و Mido است، امیدوار است که جدیدترین همکاری فروش را نه تنها برای Swatch بلکه برای برند Blancpain که قیمت آن از حدود 10000 دلار شروع می‌شود، افزایش دهد.

نیک هایک، مدیر اجرایی، سال گذشته به خبرگزاری بلومبرگ گفت که فروش در بوتیک های امگا پس از معرفی MoonSwatch 50 درصد افزایش یافت.

بر اساس برآورد مورگان استنلی، Blancpain با فروش حدود 420 میلیون فرانک سوئیس (470 میلیون دلار) در سال 2022 در میان 20 برند برتر ساعت سوئیسی قرار دارد.

سواچ گفته است که Bioceramic Scuba Fifty Fathoms، مانند MoonSwatch، یک نسخه محدود نیست، اما در بوتیک‌های انتخابی سواچ فروخته خواهد شد و نه آنلاین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian