رونق فروش و سود در هرمس در H1، چین در پایان دوره روند سودی بازمی گردد

فروش در سه ماهه 27 درصد بر اساس گزارش شده و 20 درصد ارز خنثی به 2.7 میلیارد یورو افزایش یافت.

این خبر زمانی منتشر شد که شرکت نتایج نیمه اول خود را تا پایان ژوئن گزارش داد و از “رشد بسیار قوی و نتایج استثنایی” صحبت کرد.

درآمد در سه ماهه اول با 29 درصد افزایش نرخ ارز فعلی و 23 درصد نسبت به ارز خنثی به 5.475 میلیارد یورو رسید و سود خالص با افزایش 40 درصدی به 1.641 میلیارد یورو یا 30 درصد از فروش رسید. در این مدت، درآمد عملیاتی مکرر به 2.304 میلیارد یورو (42٪ از فروش) بالغ شد.

اکسل دوما، رئیس اجرایی، نتایج را “بسیار پویا” خواند و گفت که “در یک زمینه هنوز ناپایدار، ما با اطمینان به جلو می رویم.”

با نگاهی دقیق تر به فروش ها، بر مبنای ارزی خنثی در نیمه اول سال 2022 ، همه مناطق جغرافیایی “رشد قوی، با انعطاف پذیری قوی از آسیا علیرغم شرایط بهداشتی در چین” را نشان دادند.

فروش در فروشگاه های این گروه 23 درصد افزایش یافت و از تقویت شبکه همه کانال و فروش آنلاین آن بهره برد.

عمده فروشی 25 درصد افزایش یافته است، افزایشی که «به ویژه به دلیل از سرگیری خرده فروشی سفر» حاصل شده است، این جهش یک خبر خوب برای همه افراد لوکس است زیرا فروش در مکان هایی مانند فرودگاه ها برای آنها کلیدی است.

هرمس همچنین گفت که فروش در آسیا، به استثنای ژاپن، 15 درصد افزایش یافته است، “به دلیل سطح بالای فعالیت در سراسر منطقه و فروش پایدار در سنگاپور، استرالیا و کره”. چین بزرگ «در ماه ژوئن پس از تحریم‌های بهداشتی و تعطیلی فروشگاه‌ها در آوریل و می، به ویژه در شانگهای و پکن، به شدت بازگشت.

این شرکت فروشگاه های جدید و نوسازی شده ای را در این دوره در منطقه افتتاح کرد.

در همین حال، فروش ژاپن 20 درصد افزایش یافت و این شرکت در مورد “عملکرد قابل توجه، به لطف وفاداری مشتریان محلی” صحبت کرد.

این عملکرد در آمریکا با افزایش 34 درصدی حتی بهتر بود، که مجدداً توسط فروشگاه های جدید مانند سومین فروشگاه آن در تگزاس که در ماه آوریل در آستین افتتاح شد، کمک کرد.

اروپا بدون احتساب فرانسه نیز 34 درصد رشد داشت در حالی که خود فرانسه 41 درصد جلوتر بود. “وفاداری مشتریان محلی و بازگشت گردشگران، به ویژه در فرانسه، بریتانیا و ایتالیا” به این دو اجرا کمک کرد.

در مورد خطوط تجاری فردی، این شرکت گفت که شاهد افزایش “قابل توجه” در برخی از بخش های خود بوده است.

«به لطف موفقیت مجموعه‌های پوشاک آماده، لوازم جانبی مد و کفش»، محصولات آماده و لوازم جانبی 36 درصد افزایش یافت.

خط کسب و کار ابریشم و منسوجات شاهد افزایش 29 درصدی فروش بود در حالی که عطر و زیبایی 23 درصد پس از عرضه محصولات جدید افزایش یافت.

خط کسب‌وکار ساعت‌ها به دلیل ترکیبی از محصولات موجود و جدید، 55 درصد افزایش یافت، در حالی که خطوط تجاری دیگر هرمس به لطف لوازم خانگی و جواهرات، 33 درصد رشد کردند.

رشد 12 درصدی بخش کالاهای چرمی و سراجی ممکن است در مقایسه رام به نظر برسد، اما همچنان چشمگیر بود و ناشی از “تقاضای پایدار و افزایش ظرفیت تولید، مطابق با هدف سالانه” بود.

در مورد بقیه سال 2022، این شرکت گفت: “تأثیرات زمینه سلامت هنوز دشوار است” اما احساس اطمینان می کند. در میان‌مدت، «علی‌رغم عدم قطعیت‌های اقتصادی، ژئوپلیتیکی و پولی در سراسر جهان، این گروه هدف بلندپروازانه‌ای را برای رشد درآمد با نرخ ارز ثابت تأیید می‌کند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian