یک فناوری نوین اسکن سه بعدی در فروشگاهی در هنگ کنگ به کار گرفته شده است که این نوآوری شامل یک آینه سه بعدی است که نیم تنه مشتری را با اسکنرهایی به دقت اندازه گیری می‌کند.

اخیراً یک فناوری نوین اسکن سه بعدی در فروشگاهی در هنگ کنگ به کار گرفته شده است که این نوآوری شامل یک آینه سه بعدی است که نیم تنه مشتری را با اسکنرهایی به دقت اندازه گیری می‌کند. وقتی مشتری یک دور کامل به دور خود می چرخد، این اسکنر، یکصد و چهل اندازه مختلف را از نیم تنه بالای او بر می دارد.

هدف این کار آن است که فناوری روز را با دانش طراحان مُد تلفیق کند تا زمان پیدا کردنِ اندازه دقیق لباس را کاهش بدهد.

لوی تونگ مدیر این فروشگاه می گوید: «این فناوری در واقع نقاط بسیار زیادی در ۱۴۰ جای بدن را اسکن می کند و این اطلاعات در واقع به شما می گوید که سایز شما چند است و باعث می شود شما آن را بهتر بفهمید. این اطلاعات که ما آن را “شناسه اندازه تن” و “شناسه شکل تن” می نامیم، به شما اجازه می دهد که سایزتان را پیدا کنید و هم‌چنین بفهمید که سایزتان برای لباسهای این مارک کدام است.این فناوری  به زودی در فروشگاه های بزرگ رایج می‌شود، چون وقتی مشتریان با چنین خدماتی مواجه شوند می فهمند که سطح کیفی آن خیلی بالاست.

آنها می توانند اندازه های بسیار دقیق داشته باشند بنابراین نیازی نیست وقت زیادی بگذارند و همه تولیدات را امتحان کنند، فکر می کنم تقاضای این خدمات بیشتر می شود.

مارک بریتانیایی موسوم به “ریگبی اند پلر ( Rigby & Peller ) که قدمتی ۷۶ ساله دارد، به تازگی این آینه پیشرفته را در نمایندگیِ هنگ کنگ خود، نصب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian