فندی باگت ( نوعی از طراحی های کیف ) را در فروشگاه پاپ آپ اختصاصی نیویورک جشن می گیرد
به لطف ژنرال Z، دهه نود و اوایل دهه، در حال بازگشت بزرگ به مد هستند. به لطف Fendi، یک اکسسوری نمادین – Fendi Baguette – که توسط Sex and the City معروف شده است نیز در حال بازگشت است. سبک محبوب کیف از طریق مجموعه کپسولی زمستانی خود که در ماه سپتامبر در NYFW سروصدا به پا کرد، صرفاً بر روی مجموعه بیست و پنجمین سالگرد Baguette متمرکز شده است.
واقع در سوهو در خیابان پرنس 90 در همان فضایی که پاپ آپ Fendace قرار دارد.(این فروشگاه قبلاً یک فروشگاه مایکل کورس را در خود جای داده بود و این سوال را مطرح می کرد که آیا همکاری Fendace شامل یک معامله یا معاوضه املاک و مستغلات کاپری و LVMH می شود.) نما و فضای داخلی برای یادآوری رنگ های مجموعه کپسول زمستانی واسابی بازسازی شده است. سبز، صورتی کودک و آبی براق. فکسهای باگت در اندازه بزرگ، فضا را تزئین میکنند.
یک اتاق بایگانی دیجیتال در فضایی قرار دارد که در آن باگتهای مورد تقاضا در میان محتوای باگت دیجیتال نمایش داده میشوند. نسخههای بایگانی دارای کیفهایی هستند که با استفاده از جین، ترمه، قیچی، چرم مروارید، گلدوزیهای هندسی مهرهدوزی و گلدوزی گلدوزی ساخته شدهاند. دومی تداعی کننده سبک صورتی تند کری بردشاو است که قربانی یک سرقت ساختگی در نیویورک در قسمت بدنام SATC بود.
علاوه بر این، و با تمرکز بر هدایای تعطیلات، طیف وسیعی از باگتهای سایز ماکرو و مینی در کنار جواهرات مد و لوازم جانبی کوچک عرضه خواهند شد. کل کپسول زمستانی برای طراحی ها و کالکشن آماده و به محصولات مردانه و زنانه اضافه میشود که نشانههایی از سبک کیف کلاسیک است. پارکا، گتر، دستکش، کلاه، دامن، و پلیور درمان باگت را دریافت می کنند. مدل پاشنه درخشان، Colibri درست به موقع برای لباس های جشن می رسد.
سیب بزرگ به دلیل نقشش در کمک به شکل دادن به پدیده کیف باگت ( baguette ) که توسط سیلویا ونتورینی فندی در سال 1997 ایجاد شد و انتخاب شد. نام آن پس از نان معروف فرانسوی که اغلب روی شانه نزدیک بازو آویزان شده بود، نامگذاری شد. در ماه سپتامبر، این برند لوکس تحت هدایت خانواده ایتالیایی یک نمایش مد در نیویورک برگزار کرد که با همکاری مدیران هنری کیم جونز، سیلویا ونتورینی فندی، و دلفینا دلترز فندی و مارک جاکوبز به مناسبت سالگرد ربع قرن به نمایش درآمد.