مد پایدار همیشه در روند حرکت خود موضوعات و ایده های متنوع بسیار گسترده ای را شامل می شود که همه مردم به گونه هایی بسیار ساده و خودمانی آنها در برنامه زندگی خود دارند و آنها به شیوه های جذاب انجام می دهند. مد پایدار روش و مسیری است برای کم کردن خسارت محیط زیستی و کاهش آلاینده های زمین . شکل و فرم خاصی برای کنترل فشار آلاینده ها و تغییر سبک زندگی . این مطلب نشانه ای دیگر از موضوعات ساده و بسیار کاربردی برای تقویت مد پایدار است .
روشی برای استفاده از مواد و نخ های بازیافتی و استفاده دوباره از آنها در ساخت کلاه های زیبا و اغلب مدل سطلی
یک زوج مادر و پسر به ما یادآوری میکنند که در زندگی، ما کلاههای زیادی به سر میکنیم و هر کسی داستانی برای گفتن دارد. برای Simphiwe Ismael Khumalo و مادرش Tulisile Jaqueline Radebe، برند کلاه قلاببافی آنها، Mama’s Boy اهمیت عمیقی دارد.
Simphiwe، که بنیانگذار و مدیر خلاق است، می گوید که این نام شامل یک سفر شخصی است و کلیشه ها را از بین می برد. «بدون شخصیت پدر بزرگ شدم، همیشه در کنار مادرم بودم. او توضیح میدهد که مردم به من «پسر مامان» میگفتند که انگار چیز بدی است، اما من ترجیح دادم آن را دوباره تعریف کنم. «پسر مامان بودن چیز زیبایی است و قدرت و قدرت مادران را تجلیل می کند. من می خواهم همه این عشق و محبت را در آغوش بگیرند.»
مادرش، تولیسیل ژاکلین رادبه، در ابتدا در مورد این نام تردید داشت. “مردم چه فکری خواهند کرد؟” او می گوید. اما دیدگاه سیمفیوه روشن بود – توانمندسازی و ارتقای اصطلاح “پسر مامان” و نشان دادن عشق و احترام عمیق بین یک مادر و پسرش. در حالی که صنعت مد سریع به دلیل تولید انبوه بی فکر شهرت دارد، تلاش سیمفیوه و تولیسیل در نمایش های مد پتانسیل بالقوه ای برای جلب توجه به بافت اجتماعی زمان ما دارد: در آفریقای جنوبی، تخمین زده شده است که بیش از 40 درصد مادران مجرد هستند. والدین.
دوتایی مادر و پسر، تولیسیل ژاکلین رادبه و سیمفیوه اسماعیل خومالو، بنیانگذاران کلاه پسرانه ماما
سیمفیو میگوید: «آنچه ما را متمایز میکند این است که هر یک از مشتریان ما احساس منحصربهفردی میکنند. کلاه های ما یک به یک هستند و به طور خاص برای افراد ساخته شده اند. شکلهای منحصر به فرد کلاهها به امتداد شخصیتهای استفادهکنندگان تبدیل میشود و حس بازیگوشی را به استایل آنها اضافه میکند. Mama’s Boy که با قراردادهای چالش برانگیز، تگ های خود را هوشمندانه در قسمت بیرونی کلاه ها قرار می دهد و باعث جلب توجه و برانگیختن کنجکاوی می شود. سیمفیو میگوید: «ما از مردم میخواهیم هنجارها را زیر سؤال ببرند و کلاههای ما را نه فقط لوازم جانبی، بلکه داستانهایی ببینند که در انتظار گفتن هستند».
ما میخواهیم مردم هنجارها را زیر سوال ببرند و کلاههای ما را نه فقط لوازم جانبی، بلکه داستانهایی ببینند که در انتظار گفتن هستند
Mama’s Boy با توصیف این برند به عنوان “سرگرم کننده، بازیگوش و منحصر به فرد”، قصد دارد داستان های فریبنده ای را در مورد خانواده ها، جوامع و دوستی ها در داخل و اطراف سووتو تعریف کند.
همانطور که Mama’s Boy همچنان به قلاب بافی کردن در قلب ها ادامه می دهد، به عنوان یادآوری می کند که مد پایدار می تواند فراتر از سبک باشد. می تواند به ظرفی برای داستان سرایی، توانمندسازی و پذیرش منحصر به فرد پوشنده اش تبدیل شود. با پیشروی Tulisile و Simphiwe، این برند ریشهدار خانوادگی فقط کلاه نمیسازد. این در حال بافتن ملیله ای از عشق، پذیرش و شادی در خیابان های سووتو است.
این کلاه ها نماد نقش های متنوعی است که مادر سیمفیوه ایفا کرده است، از جمله نقش مادر مجردی که دو پسر را بزرگ می کند. شور و عشقی که او در کاردستی خود می ریزد در هر بخیه آشکار است و هر قطعه را بازتابی واقعی از روحیه شاد و استعداد هنری او می کند.