استایل‌های خاص رامی ملک

رامی مَلِک بازیگر خوش‌استایل آمریکایی، شاید پرونده بازیگری پرباری نداشته باشد اما در همان آثار بی‌نظیر ظاهر شد و اکثر جوایز سینمایی را از آن خود کرد. ما در این مقاله می‌خواهیم بیوگرافی رامی ملک، آثار او و استایل‌های او را بررسی کنیم و ببینیم که آیا به عنوان یک سلبریتی روی استایل‌های او می‌توان حساب کرد یا خیر؟

بیوگرافی رامی ملک

رامی سعید ملک، بازیگر مصری-آمریکایی متولد ۱۲ ماه می ۱۹۸۱ که در یک خانواده مصری بدنیا آمد. او حرفه کاری خود را با بازی بعنوان بازیگر مهمان در یک سریال در سال ۲۰۰۴ شروع کرد. رفته رفته او در فیلم‌ها و سریال‌ها دقایق بیشتری نقش‌آفرینی کرد و بعد از بازی در سری فیلم‌های شب در موزه بعنوان یک فرعون، برای بازی در فیلم اقیانوس آرام به تهیه کنندگی اسپیلبرگ انتخاب شد. پس از آن او بیشتر مورد توجه رسانه‌ها و کارگردانان قرار گرفت. نقش‌آفرینی‌های او ادامه داشت تا سال ۲۰۱۵ با سریال Mr Robot تحسین گسترده منتقدان را دریافت کرد.
اما این پایان ماجرا نبود رامی ملک در سال ۲۰۱۸ با نقش فردی مرکوری در بوهمین راپسودی حسابی خوش درخشید و تمامی جوایز فردی را دریافت کرد.

استایل‌های رامی ملک در فرش قرمزها

رامی ملک علاوه بر اینکه بازیگر فوق‌العاده‌ای است، استایل‌های جذابی دارد که می‌تواند الگوی مناسبی برای افرادی که می‌خواهند خوش‌تیپ باشند، باشد. در ادامه می‌خواهیم استایل‌های رامی ملک در فرش قرمزها را با هم بررسی کنیم.

استایل رامی در BAFTA 2024

رامی ملک در این مراسم با یک استایل منحصر بفرد از برند ZEGNA شرکت کرد. استایل مونوکروم مشکی رامی یک کت و شلوار مشکی بهمراه یک پاپیون مشکی بود، او برای تکمیل این استایل یک پالتو مشکی نیز روی آن پوشیده بود که استایل او را خیلی شیک کرده بود.

رامی ملک در هفته مد بهار و تابستان ۲۰۲۴ پاریس

رامی در هفته مد بهار و تابستان ۲۰۲۴ در پاریس که نمایش لباس‌های زنانه برندهای مختلف بود، بعنوان مهمان برند ‌Miu Miu با لباسی از همین برند شرکت کرد. علاقه او به لباس‌های مشکی و تیره را در استایل‌هایش می‌توان دید. او در این مراسم یک پیراهن و شلوار مشکی و یک کت تک کوتاه خاکستری پوشیده بود.

رَمی ملک در مت‌گالا ۲۰۲۳

در مت‌گالا ۲۰۲۳ که به تمجید فعالیت‌های کارل لاگرفلد و بعد از درگذشت وی بود، رَمی با یک استایل متفاوت اما طبق معمول شیک از برند پرادا شرکت کرده بود. شلوار مشکی، پیراهن و جلیقه سفید انتخاب او برای این مراسم بود.

رَمی ملک در هفته مد بهار و تابستان میلان ۲۰۲۳

رَمی در هفته مد مردانه میلان برای بهار و تابستان بعنوان سفیر برند پرادا شرکت کرده بود. او یک پیراهن سبز رنگ با خط‌های اوریب و عینک پرادا حسابی جذاب بنظر می‌رسید.

جذابیت چهره رامی ملک

رامی ملک یکی از بازیگرانی است که به ۲ دلیل چهره جذابی دارد. مورد اول زاویه فک رامی ملک که بسیار چهره او را خاص کرده و دیگری چشم‌های او. شاید او را طبق خاطراتش به دلیل چشم‌های از حدقه بیرون آمده مسخره می‌کردند اما امروزه مزیت چهره او محسوب می‌شود و حسابی چهره او را دلنشین کرده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish