شوگا که با نام اصلی مین یونگی نیز شناخته میشود، خواننده رپ BTS است. او یکی از شیکترین اعضای گروه موسیقیشان به حساب میآید. در ادامه نگاهی داریم به استایل و البته بهترین لحظاتی که او در دنیای مد برای طرفدارانش ساخته است.
شوگا معروفترین عضو گروه
هر چند که همه اعضای گروه موسیقیBTS در کل دنیای امروز شناخته شده هستند؛ به خودی خود به نمادهای مد تبدیل شدهاند.
آنها اخیراً به عنوان سفیر برند جهانی لویی ویتون هم انتخاب شدهاند اما شوگا از همگی آنها محبوبتر است.
شوگا که نام مستعار اوست؛ از ظاهر او گرفته شده است. چه ظاهری؟ کمی رنگ پریده و شیرین که مانند شکر به نظر میرسد.
او با استایلی که در لباس پوشیدنش رعایت میکند؛ تعادل کاملی بین شیک پوشی و راحتی پیدا میکند و سبک خودش را میپذیرد و در صورت نیاز آن را تغییر و زیباتر میکند.
بازی با رنگ موها
او با رنگ موهایش بازیهای بسیار میکند که یکی از این دفعات در جشن تولدش بود و بارهای دیگر برای عکاسی، اجرا، موزیک ویدیو و حتی مصاحبهای که دارد.
او کاری میکند که مدام طرفدارانش بگویند: «هی ببین این دفعه چه شکلی شده!»
مشکی فراموش نمیشود
شوگا را بیشتر مواقع با لباس مشکی میبینید و جدای این بیشتر مواقع، اگر کلا مشکی نپوشیده باشد یک تکه لباس مشکی یا اکسسوری مشکی در لباسهایش دیده میشود.
در یکی از آخرین پستهای اینستاگرام خود که در آن لباسی کاملا مشکی دارد، شوگا با کت مشکی با نقوش اژدها و کوه که در چندین مناسبت دیگر پوشیده است، دیده میشود. این نگاه به وضوح عشق او به لباس سیاه را فریاد میزند.
سبک فرودگاهی/ مسافرت
حتما در مطالب این روزها دیدهاید که مدام درباره سبکی به نام فرودگاهی هم حرف زده ایم. این سبک در اصل همان لباس راحتی است که در مسیر سفر میپوشیم و ستارهها آن را به یک استایل خاص تبدیل کرده اند.
سبک فرودگاهی شوگا بسیار ساده و راحت است. به خصوص که این ظاهرها توسط استایلیستها انتخاب نشدهاند و خودش آنها را انتخاب کرده استارادت به اسکلت و سبک ترس از خدا
سبک شوگا را بسیاری وقتها Fear of God نامیده اند. این نام یک برند مستقل مد لوکس آمریکایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط جری لورنزو در لس آنجلس تأسیس شد. آنها با طراحی و دوختی که دارند تفسیر متمایزی از برند را عرضه کردهاند و به نوعی به نمادی از فرهنگ معاصر تبدیل شده است.
برند Mastermind ژاپنی هم مورد توجه اوست. این برند با طرحهای اسکلت، در بسیاری از نقاط جهان طرفداران خاصی دارد از جمله شوگا!
همچنین او کمد لباسهای خود را با برند Visvim که یک برند ژاپنی پوشاک مردانه است و در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده؛ پر کرده است.
دفتر مرکزی این برند در توکیو است و فروشگاههایی در آمریکا هم دارد.
سادهای که پیچیده شد
سبک پوششی که شوگا دارد مانند زندگی اش؛ پستی و بلندیهایی داشته است. شوگا در خانوادهای محروم زندگی میکرد که همیشه از مشکلات مالی رنج میبردند و این رنج بزرگترین نگرانی او بود.
شوگا از آنها حمایت میکرد اما کسی به او توجهی نداشت.گفته میشودبه دلیل زندگی در این نوع محیط و استرس دچار اختلالات روانی مانند افسردگی، OCD و اضطراب اجتماعی شده است.
با این توضیح باید بگوییم که شوگا از سبکی بسیار ساده شروع کرد و به سبکی پیچیده رسید. او همان قدر که رسمی لباس میپوشد، لباسهایی رنگی و نوجوانانه را ترجیح میدهد.
معرفی برند R۱۳
برند R۱۳، یک نام تجاری برای لباسهای جین است که از پاییز ۲۰۰۹ در شهر نیویورک عرضه شده است. جزئیاتی که در طراحی دارد و ظرافت منحصر به فرد آن به شدت تحت تأثیر سنتها و تاریخ آمریکایی است.
شوگا بارها از این برند، لباسهایی به تن کرده که یکباری، کت چند جیب سبز رنگ و یک شلوار جین باریک از برند مورد علاقهاش «ترس از خدا» پوشید.او این استایل را با یک جفت کفش ورزشی از Air Jordan به ته خط رساند.
اکسسوری دوست!
شوگا دوست دارد استایل خود را با استفاده از انواع اکسسوری خاصتر کند. او برای موهایاش از کلاه تا هدبند و… دریغ نمیکند.
دست بندهایبندی و رنگی و البته گوشوارههای او هم فراموش نشدنی هستند.
رنگین کمانی از سبک
بدون شک این خواننده رپ، نمادی از سبکها و استایلهایی است که هنوز به نقطه ثابتی نرسیده و شاید هم هرگز نرسند.
به هر حال او تازه۲۹ساله است و راه طولانی در پیش دارد.
بسیاری از اعضای گروه هم این نظر را دارند که شوگا بهترین حس مد را در گروه تزریق کرده است.