استایل لانا دل ری؛ ستاره موسیقی دنیا

لانا دل ری یکی از ستاره‌های آمریکایی محبوب دنیای موسیقی دنیاست که بدلیل صدای خاصش و در کنار آن استایل خوبش که بیشتر به حالت وینتج است طرفداران زیادی دارد. این بازیگر در مراسم‌های مختلف شرکت می‌کند و بخاطر استایلش همیشه مورد تحسین قرار می‌گیرد، در این مقاله می‌خواهیم استایل لانا دل ری را بررسی کنیم. 

بیوگرافی لانا دل ری

الیزابت وولریج گرنت معروف به لانا دل ری خواننده مطرح آمریکایی، متولد ۲۱ جون ۱۹۸۵ است. او از دید خیلی‌ها جز ۲۰۰ خواننده برتر تاریخ موسیقی قرار گرفته است. لانا از سال ۲۰۰۵ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و تا به امروز ۲ جایزه از جشنواره BRIT و ۳ جایزه از جشنواره MTV اروپا به خود اختصاص داده، در کنار آن او ۱۱ بار نامزد جوایز گرمی و ۱ بار نامزد گلدن گلوب نیز شده است. موسیقی او بیشتر سوگ‌نامه‌های عاشقانه است.

استایل به شیوه لانا دل ری

استایل‌های لانا بیشتر بر اساس مد پایدار است. او همه سبک‌ها را در استایل‌های خود در مراسم‌های مختلف امتحان کرده است، ولی بیشتر استایل‌های وینتیج از او دیده‌ایم. اما در کنار آن استایل‌های کژوال و بوهمی زیادی از او نیز دیده‌ایم.

استایل لانا دل ری در مراسم‌های مختلف

لانا دل ری در مت‌گالا ۲۰۲۴

به جرئت می‌توان گفت که یکی از استایل‌های عجیب و در عین حال جالب از لانا دل ری استایل او در مراسم مت گالا ۲۰۲۴ بود. در این مراسم که تم باغ زمان داشت، لانا با استایلی عجیب که شاخ و برگ‌های در استایلش نمایان بود، روی فرش قرمز آمد. یک توری هم روی شاخ و برگ و سر و صورتش قرار گرفته بود. استایل لانا دل ری از برند الکساندر مک‌کوئین انتخاب شده بود.

لانا دل ری در جشنواره گرمی ۲۰۲۴

لانا در مراسم جوایز گرمی ۲۰۲۴ با یک لباس قدیمی گوتیک روی فرش قرمز قدم گذاشت. یک لباس شفاف و توری تا روی زانو، یک دستکش توری که بالای آن پاپیون داشت و حتی یک کفش مشکی که با پاپیون تزئین شده بود.

لانا در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد ۲۰۲۳

لانا در این مراسم استایل زرد رنگ توری از برند زیمرمن انتخاب کرد. او این لباس را با یک کمربند زرد رنگ اما پررنگ‌تر و یک صندل طلایی ترکیب کرد. طرح روی لباس لانا حالت طرح‌های سنتی ایرانی داشت که به حالت توری، رنگ لباس را پاستلی می‌کرد.

لانا دل ری در اجرای هایدپارک لندن

در جشنواره تابستانی بریتانیا در هاید پارک، لانا یک لباس زیبا با طرح جالب گل و رنگ‌های شاد که رنگ پس‌زمینه آن فیروزه‌ای و سبز رنگ بود و گل‌های قرمز رنگ از برند زیمرمن پوشیده بود. او برای تکمیل این ظاهر از صندل بوهو و گل سرهای نگین‌دار استفاده کرده بود.

استایل لانا دل ری در مراسم گرمی ۲۰۲۰

لانا دل ری برای این مراسم یک لباس مجلسی شیک از برند Redemption بر تن داشت و در لحظه آخر لباسش را عوض کرد و یک لباس Aidan Mattox با مهره‌های درخشان پوشید.

لانا دل ری در مراسم گرمی سال ۲۰۱۸

این بار و در این مراسم گوچی لباس زیبایی را برای لانا اختصاص داد. یک ظاهر که در خور مراسم مت گالا بود را در مراسم گرمی سال ۲۰۱۸ پوشیده بود و حسابی همه را شگفت زده کرد. لباس لانا سفید شیری رنگ بود و با تعداد زیادی ستاره تزئین شده بود. او بر روی سر خود نیز یک تل که با ستاره تزئین شده بود را گذاشته بود.

کلام آخر…

لانا سبک پوششی مختص خودش را دارد و از استایل‌های وینتیج همیشه استقبال کرده است. اکسسوری‌های مرتبط با مو از آیتم‌های مورد استفاده و مورد علاقه در استایل لانا دل ری بوده است. بعد از استایل لانا در مت گالا ۲۰۲۴ بنظر باید منتظر استایل‌های جذابی از او در مراسم‌های مختلف باشیم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish