استایل کلاسیک انگلیسی

این که بخواهید یک استایل کلاسیک انگلیسی داشته باشد در عین حالی که کار ساده‌ای است، نکات و پیچیدگی‌های خاص خودش را نیز دارد. پوشیدن یک ترنچ کت از برند بربری و یک چکمه دکتر مارتنز می‌تواند کلی گویی‌ترین تعریف از یک استایل کلاسیک انگلیسی باشد. اما جزئیاتی مانند پوشیدن لباس‌های مینیمال، پوشیدن لباس‌ها روی هم و لایه لایه، لباس‌های پانکی، آندرورژنی و Y2K را نیز دارد که مجموع آن‌ها می‌شود یک استایل قوی. در ادامه چند ایده استایل کلاسیک بریتیش را باهم بررسی می‌کنیم.

بریتانیایی‌ها چی می‌پوشند؟

پوشیدن لباس در بریتانیا و خیابان‌های آن علاوه بر اینکه یک سری اصول خاص دارد، فرعیاتی نیز دارد که نتیجه آن بسیار پر اهمیت است. من برای نشان دادن استایل‌های انگلیسی تعدادی ایده استایلی را در ادامه برای شما فراهم کردم که با نگاه کلی به آن خودتان متوجه می‌شوید که چه چیزهایی را به چه آیتم‌هایی استایل کنیم تا یک استایل قدرتمند کلاسیک انگلیسی داشته باشیم. 

ترنچ کت + پیراهن سفید + شلوار جین

کت‌های ترنچ در انگلستان جز لباس‌های با سابقه محسوب می‌شود و ریشه عمیقی در فرهنگ این کشور برای مردان و زنان دارد. برای این کت‌ها برند Burberry یکی از واجبات این استایل است. البته که امروزه می‌توان ترنچ کت‌های مختلفی با هر بودجه‌ای از هر برندی پیدا کنید که این کار شما را آسان می‌کند. از طرفی پیدا کردن یک پیراهن و یا یک شومیز سفید و به همراه آن یک شلوار جین استایل کلاسیک و در عین حال بروز را به شما می‌دهد.

جلیقه بافتنی + لباس گل‌دار

مردم در انگلیس همیشه به دنبال راهی برای جلوگیری از نفوذ سرما هستند و بهترین راهکاری که پیدا کرده‌اند پوشیدن لایه لایه لباس است. این خلاقیت شما را می‌رساند که چگونه با پوشیدن چند لباس به اهدافی که دارید برسید. حال اهداف ما ممکن است چی باشد؟ خوش استایل بودن و جلوگیری از نفوذ سرما. چه چیزی از این بهتر که یک لباس راحت گل‌دار بلند را بپوشیم و یک جلیقه یا وست بافتنی را روی آن بپوشیم. چیزی که ترجیحا از نظر رنگی با لباسمان هماهنگ باشد. یک ایده جذاب استایل انگلیسی.

کت و شلوار با پارچه مخملی

کت و شلوارها در همه فرهنگ‌ها جای دارد و الآن نمی‌خواهیم در این مورد صحبت کنیم که تاریخچه کت و شلوار چیست! الآن می‌خواهیم در این مورد صحبت کنیم که اگر می‌خواهید استایل کلاسیک انگلیسی داشته باشید، می‌توانید یک کت و شلوار با پارچه مخملی قهوه‌ای رنگ و یا سورمه‌ای رنگ بپوشید. جنس این پارچه از جنس‌های مقاوم و همه‌کاره است و در فصول مختلف با استایل‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.

پیراهن آکسفورد + دامن چین‌دار

اشتباه تصور نکنید! این پیراهن از آکسفورد نیامده است. تاریخچه وجودی این پیراهن از اسکاتلند است. در واقع ۴ تکه پیراهن از پیراهن‌های معروف در دنیای مد توسط اسکاتلندی‌ها و بنام دانشگاه‌های پیشرو در دنیا ( آکسفورد، هاروارد، کمبریج و یِیل) نامگذاری شده است. پیراهن‌هایی که جز آیتم‌های ترندی امسال نیز هست و آن را می‌توان با یک دامن چین‌دار پوشید. و یک کیف دوشی را اوریب روی دوش خود بیاندازید.

سر تا پا مشکی

این که بگوییم استایل تماما مشکی متعلق به انگلیسی‌ها است شاید درست نباشد، اما یکی از استایل‌هایی که در انگلستان و در کل کشورهای بریتانیا می‌توان پوشید استایل‌های کاملا مشکی است. از کفش مشکی (چه اسپورت و چه مجلسی) تا شلوار، پیراهن یا تی‌شرت و یا کت چرم همه مشکی. چه چیزی ساده‌تر و شیک‌تر از رنگ مشکی در پوشش شما.

جامپر + شلوار گشاد + کفش ورزشی

لباس‌های اینچنینی به تصور من لباس‌های ذاتا انگلیسی هستند. لباس‌های ورزشی گونه‌ای که بسیار راحت هستند و برای فعالیت‌های ورزشی بسیار و یا یک پیاده‌روی طولانی یا خرید بسیار مناسب هستند. 

جامپر + دامن اسلیپ

دقت کنید اکثر استایل‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند لباس‌هایی مناسب هوای انگلیس است. پس اگر بخواهیم در فصل‌هایی که هوا کمی خنک می‌شود استایل شیکی داشته باشیم، حتما باید به سراغ مقاله ایده استایل کلاسیک انگلیسی را بارها بخوانیم. پوشیدن یک جامپر بافتنی جذاب به همراه یک دامن اسلیپ ساتن و همچنین یک کفش مجلسی پاشنه بلند استایل قدرتمند انگلیسی را به ما می‌دهد.

سخن پایانی

پوشیدن لباس به سبک انگلیسی خیلی کار سختی نیست و فقط باید یکسری از آیتم‌ها را داشته باشیم. بدلیل اینکه هوا در انگلستان غالبا سرد است و یا خنک است، پوشیدن لباس به سبک انگلیسی‌ها برای ما ایرانی‌ها راحت است، پس با خیال راحت این استایل‌ها را در خیابان‌ها استفاده کنید و به یک بانوی خوش‌ استایل‌تر تبدیل شوید. در این مقاله ما سعی کردیم چند ایده استایل انگلیسی بدهیم. شما از این استایل‌ها در روزمره خود استفاده می‌کنید؟ 

Comments (3)

  1. I was just as enthralled by your work as you were. Your sketch is elegant, and your written content is sophisticated. However, you seem concerned about potentially delivering something questionable soon. I’m confident you’ll resolve this issue quickly and return to your usual high standards.

  2. você é realmente um webmaster perfeito A velocidade de carregamento do site é incrível Parece que você está fazendo algum truque distinto Além disso O conteúdo é uma obra-prima você fez uma ótima atividade neste assunto

  3. I simply could not go away your web site prior to suggesting that I really enjoyed the standard info a person supply on your guests Is going to be back incessantly to investigate crosscheck new posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.



Currency


en_USEnglish